quote:Op zondag 20 december 2009 13:47 schreef LekkerSimpel het volgende:
Mijn poes ligt in de doos van één van mijn kerstpakketten
Lekker warm in dat nepstro
Mooiquote:Op maandag 21 december 2009 14:56 schreef Disana het volgende:
De Korreweg in Groningen
[ afbeelding ]
Echt? Leuk. Hij ligt er mooi bij he?quote:Op maandag 21 december 2009 15:22 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Mooi![]()
Ik woonde daar ooit vlakbij.
Ja, die huizen in het zonnetje zijn al zo mooi.quote:Op maandag 21 december 2009 15:23 schreef Disana het volgende:
[..]
Echt? Leuk. Hij ligt er mooi bij he?
Oh dat ken ik. Als je wilt maak ik er wat foto's van?quote:Op maandag 21 december 2009 15:30 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, die huizen in het zonnetje zijn al zo mooi.
Ik heb 10 jaar op het Deliplein gewoond.
Bedankt, maar niet nodig. M'n zus woont er nog steeds.quote:Op maandag 21 december 2009 15:36 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh dat ken ik. Als je wilt maak ik er wat foto's van?
yesssquote:
je ne sais pas. bisouquote:Op maandag 21 december 2009 17:19 schreef tuinfluiter het volgende:
Hartverwarmend topic, bedankt voor de vele winterfoto's.
Topics met foto's laden zwaar, kan iemand uitleggen hoe ik de foto's in de openingspost kan verkleinen?
Anders moet ik helaas wat foto's uit de openingspost halen. Ik kom alleen bij Tinypic, kan ik daar verkleinen?
Je zou ze kunnen resizen in Irfanview, dat is een gratis viewer/editor. Werkt heel makkelijk.quote:Op maandag 21 december 2009 17:19 schreef tuinfluiter het volgende:
Hartverwarmend topic, bedankt voor de vele winterfoto's.
Topics met foto's laden zwaar, kan iemand uitleggen hoe ik de foto's in de openingspost kan verkleinen?
Anders moet ik helaas wat foto's uit de openingspost halen. Ik kom alleen bij Tinypic, kan ik daar verkleinen?
zelluf gemaaktquote:Op maandag 21 december 2009 18:00 schreef willem-jozef het volgende:leuke foto's fannn (en on-topic, zoals het hoort)!
gedaan !quote:Op maandag 21 december 2009 18:09 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Leuk FANN, deze tijd is echt prachtig zo met de sneeuw en versieringen.
Een vraagje zou je die 5 grotere net als de bovenste kunnen verkleinen.
Leuk FANN, deze tijd is echt prachtig zo met de sneeuw en versieringen.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |