Ja want ze is minderjarigquote:Op maandag 21 december 2009 21:10 schreef Whiteguy het volgende:
Overigens, heb je überhaupt wel speciale papieren nodig om naar de Antillen te vliegen ? Is immers wel een onderdeel van het koninkrijk der NL...
Nope, gratis toegang...quote:Op maandag 21 december 2009 21:10 schreef Whiteguy het volgende:
Overigens, heb je überhaupt wel speciale papieren nodig om naar de Antillen te vliegen ? Is immers wel een onderdeel van het koninkrijk der NL...
meisjes van 14 komen sowieso niet zomaar alleen met alleen een paspoort en ticket door de douane op schiphol als ik het goed begrepen heb...quote:Op maandag 21 december 2009 21:10 schreef Whiteguy het volgende:
Even gegoogled, maar volgens transavia.com:quote:Op maandag 21 december 2009 21:15 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
meisjes van 14 komen sowieso niet zomaar alleen met alleen een paspoort en ticket door de douane op schiphol als ik het goed begrepen heb...
Dus dit is onzinquote:Wanneer een minderjarige onbegeleid reist, moet die documenten bij zich hebben die bewijzen dat daarvoor toestemming is gegeven, bijvoorbeeld door een ouder of voogd.
Ja, maar dat gaat dan toch over of ze alleen het vliegtuig inmogen, niet of ze langs de douane komen?quote:Op maandag 21 december 2009 21:19 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Even gegoogled, maar volgens transavia.com:
'Kinderen in de leeftijd van 12 tot 16 jaar mogen alleen reizen en krijgen verder geen extra begeleiding van transavia.com personeel, tenzij deze service verzocht is.'
http://www.transavia.com/(...)%20NL%2010-10-08.pdf
pdf alert
Hij is briljantquote:Op maandag 21 december 2009 18:36 schreef Whiteguy het volgende:
Ik had die vuurwerkcampagne van dit jaar nog niet gezien... hij is weer best uhm.. apart.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik gun KPN deze gratis extra reclame niet.quote:'Pokkie Foetsie' meest irritante reclame
Uitgegeven: 21 december 2009 21:24
Laatst gewijzigd: 21 december 2009 21:26
HILVERSUM - 'Pokkie Foetsie', een reclame van telecombedrijf KPN, is verkozen tot de meest irritante reclame van het jaar. In het tv-spotje is een dame te zien die haar telefoon kwijt is en op opgewonden toon opsomt wie ze nu allemaal niet meer kan bellen.
Frans Bauer werd verkozen tot de meest irritante bekende Nederlander in een tv-reclame.
De twee kregen daarvoor maandagavond de Loden Leeuw in het consumentenprogramma Radar. Consumenten konden de afgelopen weken stemmen via internet op voor de prijs genomineerde spotjes.
In totaal zijn er ruim 66.000 stemmen uitgebracht voor de Loden Leeuw. De stemmers vonden de KPN-commercial vooral irritant omdat 'ie schreeuwerig is.
Axe
Met 34 procent van de stemmen won de KPN Hi-commercial, ruim voor een deodorantreclame van AXE (23,8 procent) en een spotje voor Vodafone (20,8 procent).
In de Axe-reclame draait een jongen zijn ogen op bijzondere wijze door zijn oogkassen om te zien of hij zweet. In de Vodafonereclame zijn mensen verkleed als dieren.
Kruidvat
BN'er Kim-Lian van der Meij kreeg 25,1 procent van de stemmen met haar reclame voor Kruidvat waarin ze een kinderachtige rol speelt. Zij behaalde daarmee de tweede plaats op de ranglijst. Derde werd Rob Geus met een commercial voor kalfsvlees.
Pokkie Foetsie werd vorige week overigens vijfde in de verkiezing van de Ster Gouden Loekie. Dat is een verkiezing voor béste tv-commercial.
quote:Op maandag 21 december 2009 21:37 schreef Whiteguy het volgende:
Op het invoeren van sterke drank zit geloof ik wel een minimum leeftijd van 21 jaar.Maar het is wel terechtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Ik gun KPN deze gratis extra reclame niet.
pokkie
Don't ask me what I think of you
I might not give the answer that you want me to
Wind mee is wind tegen als je de andere kant op wil
Succes alvast, ik ben blij dat ik 4 januari pas weer hoef te verschijnen op m'n werkquote:Op maandag 21 december 2009 21:49 schreef iamredleader het volgende:
Ik ga lekker naar bed, de wekker gaat om 06:00 en dan gaan we kijken wat haalbaar is om naar werk te gaan
sorry hoorquote:Op dinsdag 22 december 2009 02:11 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Woei ik ben ook terug op de lijn, en dat al om tien over zeven
Jullie hebben me ook niet veel laten missen hier, nou bedankt
dacht dat het met de internationale vluchten nog wle mee vielquote:Op dinsdag 22 december 2009 04:41 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Veeel vluchten naar de VS vertraagd vandaag... Ik hoop dat wannabewyccies vlucht flawless gaat, we hebben weinig tot geen ruimte over voor vertraging
Nee, nu al bekend dat vluchten rond de tijd dat zij vertrekt vertraagd zijn en dan ook meteen een goeie twee uurquote:Op dinsdag 22 december 2009 04:49 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
dacht dat het met de internationale vluchten nog wle mee viel
logisch, het sneeuwtquote:
Er zijn 2 busdepots in heel Nederland waar men op dit moment niet uit wil rijden. En één daar van is Huizen. En die heb ik net nodig vandaag.quote:Op dinsdag 22 december 2009 07:12 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
logisch, het sneeuwt
je had toch een auto met chauffeur? Of alleen tijdens werktijd?
goedemorgen C4
quote:
Ik heb veel kleuren rook gebruikt maar groen nog nooit.quote:Op dinsdag 22 december 2009 07:14 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
kan je niet ff green smoke deployen voor een pickup
rood/oranje/wit danquote:Op dinsdag 22 december 2009 07:17 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik heb veel kleuren rook gebruikt maar groen nog nooit.![]()
Eens neuzen of we dat wel hebben.
Ja, die hebben we zeker.quote:
I know, maar het duurde ruim een half uur, er werd niks omgeroepen, en nergens koffie, thee of Unox (meisje) te bekennenquote:Op dinsdag 22 december 2009 07:03 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
dat is gisteren al bekend gemaakt
Helaas niet.quote:Op dinsdag 22 december 2009 07:26 schreef iamredleader het volgende:de trein rijdt, ben benieuwd hoe lang het zal duren
Cobra, da's balen, geen heli of zo te regelen?
Het bestaat wel, maar wij hebben die hier niet liggen. (Net even gekeken)quote:Op dinsdag 22 december 2009 07:29 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
maar dan geen groene![]()
bestaan die helemaal niet, of zit die alleen niet in 'jouw' assortiment?
* bestelling plaatst *quote:Op dinsdag 22 december 2009 07:35 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Het bestaat wel, maar wij hebben die hier niet liggen. (Net even gekeken)
Wanneer kom je leveren?quote:
Nooit dus.quote:Op dinsdag 22 december 2009 07:41 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Als de treinen weer normaal rijden
Avond PSquote:
Ja maar ja maar, de wekker gaat om zes uur. Over vijf uur dusquote:Op dinsdag 22 december 2009 07:55 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Avond PS
Kom je, voor de verandering, mij bezig houden!?
quote:Op dinsdag 22 december 2009 07:48 schreef iamredleader het volgende:ben al in Utrecht Zuilen, ga zowaar op Utrecht Centraal aankomen
Ai.quote:Op dinsdag 22 december 2009 07:56 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ja maar ja maar, de wekker gaat om zes uur. Over vijf uur dus
Je gaat natuurlijk straks naar Chicago om Wannabewyccie op te halen.quote:Op dinsdag 22 december 2009 08:04 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ja maar de slaap wil dus echt niet vatten... Lag toch al bijna 2 uur in bed
Jaaaaaaquote:Op dinsdag 22 december 2009 08:06 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Je gaat natuurlijk straks naar Chicago om Wannabewyccie op te halen.
Eindelijk is het dan zo ver. Heb je eindelijk weer "live" gezelschap!quote:
Volgens mij kan ze van de opwinding niet slapen en nu begin jij er weer over.quote:Op dinsdag 22 december 2009 08:06 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Je gaat natuurlijk straks naar Chicago om Wannabewyccie op te halen.
Oh ja, oeps.quote:Op dinsdag 22 december 2009 08:13 schreef Soempie het volgende:
[..]
Volgens mij kan ze van de opwinding niet slapen en nu begin jij er weer over.
Ik ben net een kleuter de dag voor Sinterklaasquote:Op dinsdag 22 december 2009 08:13 schreef Soempie het volgende:
[..]
Volgens mij kan ze van de opwinding niet slapen en nu begin jij er weer over.
Slaapsequote:Op dinsdag 22 december 2009 08:18 schreef Puntenslijpsel het volgende:
nahja nog maar es proberen dan
ciao!
Lekker.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |