Hebben ze je gered met een helicopter?quote:Op maandag 21 december 2009 13:33 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ze goedemiddag
Weer op m'n werk. van het weekend ingesneeuwd gezeten op Texel. Vanavond even bijlezen...
Wel lekker dat je die keuze kon maken. Vandaag lang in de auto gezeten?quote:Op maandag 21 december 2009 13:37 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Het MVK is dan wel vlakbij maar kruiend ijs heb je meestal pas later in de winter
Ik zou gisteren eigenlijk teruggaan maar gezien de weerstverwachting en het feit dat je bij "normaal" weer er zo'n 4 uur over doet heeft me doen besluiten de terugreis maar een dagje uit te stellen. We hadden het huisje zoiezo tot maandag dus dat maakte al niet uit.
Hoi Yuriquote:
En niemand die reageert op deze schijnbaar random postquote:Op zondag 20 december 2009 21:09 schreef TradeMarkie het volgende:
Nem, als je een vrouw was zou ik je zoenen
ik wilde hetzelfde zeggen. Echter is ze 14 en volgens mij heb je dan nog geen rekening waar je zelf(zulke hoge bedragen) vanaf kunt halen.quote:Op zondag 20 december 2009 23:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het kind heeft vermogende ouders en vast zelf ook een eigen bankrekening.
Ik zou haar qua naam en uiterlijk ook niet zo snel herkennen. En wat dan nog, als het bedrag op de rekening staat dan mag je toch gewoon opnemen? Weet zo'n bank employe veel wat ze er mee gaat doen...
Ik heb nog even geprobeerd terug te zoeken naar waar de opmerking op sloeg, maar even later kwam er iets tussen.quote:Op maandag 21 december 2009 15:31 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En niemand die reageert op deze schijnbaar random post
Die wilde niet naar z'n werk?quote:Op maandag 21 december 2009 15:38 schreef Nembrionic het volgende:
Dat werd ook op prijs gesteld behalve door 1 flapdrol
Dat geeft ook niks, maar ik vond het ook wat vreemdquote:Op maandag 21 december 2009 15:31 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En niemand die reageert op deze schijnbaar random post
Leuk nummer.quote:Op maandag 21 december 2009 13:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zag/hoorde afgelopen zaterdag de Vlaamse zangeres (Eva de Roovere) van dit nummer bij de uitzending van de Belgische versie van Serious Request dit nummer zingen en live was het ook onverstaanbaar.
Ga nog maar ff goed zoeken danquote:Op maandag 21 december 2009 15:37 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik heb nog even geprobeerd terug te zoeken naar waar de opmerking op sloeg, maar even later kwam er iets tussen.
Dus, hoezo?
Of je doet gewoon een link of uitleg.quote:Op maandag 21 december 2009 15:47 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ga nog maar ff goed zoeken dan
Nem smste over een concert van John Butler waar de kaartverkoop van was begonnen, dus ik heb meteen 2 kaartjes besteld.quote:Op maandag 21 december 2009 15:50 schreef Soempie het volgende:
[..]
Of je doet gewoon een link of uitleg.
Nem natuurlijk! Kun je hem gelijk zoenen.quote:Op maandag 21 december 2009 15:52 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Nem smste over een concert van John Butler waar de kaartverkoop van was begonnen, dus ik heb meteen 2 kaartjes besteld.
Aangezien ik geen idee had dat de beste man weer naar Nederland gaat komen was ik best blij met die sms
Want ik heb nu dus 2 kaartjes en ik kijk tegen die tijd wel wie ik blij ga maken met dat 2e kaartje, maar dt gaat helemaal goedkomen
Nem koopt z'n kaartje zelf maarquote:Op maandag 21 december 2009 15:54 schreef Soempie het volgende:
Of heb je al een andere scharrel op het oog?
quote:Op maandag 21 december 2009 15:55 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Nem koopt z'n kaartje zelf maar
En ik heb wel iemand op het oog ja, maar 't concert is pas in april en ik ken mezelf een beetje, dus die ga ik nu nog niet meevragen
Maar ik heb natuurlijk al een kaartjequote:Op maandag 21 december 2009 15:53 schreef Soempie het volgende:
[..]
Nem natuurlijk! Kun je hem gelijk zoenen.
Andere?quote:Op maandag 21 december 2009 15:54 schreef Soempie het volgende:
Of heb je al een andere scharrel op het oog?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |