quote:Op dinsdag 22 december 2009 14:36 schreef Soempie het volgende:
[..]
Hier sneeuwt het weer.
Ik ben m'n tijd aan het verdoen met het maken van foto's en het bekijken welke kleur ogen ik heb.Het regent hier en de dooi is ingetreden. Vanavond lekker blubberig dus op straat...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Onbestemd kleurtje.
Heb je geen spiegel om de kleur van je ogen te ontdekken?
Ik wilde vergelijken met kleurvlakjes op internet.quote:Op dinsdag 22 december 2009 14:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het regent hier en de dooi is ingetreden. Vanavond lekker blubberig dus op straat...
Heb je geen spiegel om de kleur van je ogen te ontdekken?
Daar doe ik niet aanquote:Op dinsdag 22 december 2009 11:40 schreef Soempie het volgende:
Wat zijn de goede voornemens van de rest van de sc?
quote:Op dinsdag 22 december 2009 16:22 schreef iamredleader het volgende:
Goede voornemens? Nee dank je, als ik iets wil bereiken dan ga ik er gewoon voor
Inderdaad, zoals stoppen met roken, afvallen, m'n vriendin ten huwelijk vragen, een kindje maken...quote:
Ik had nooit verwacht dat je zou hebben gerookt of chubby zou zijn geweest.quote:Op dinsdag 22 december 2009 16:25 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Inderdaad, zoals stoppen met roken, afvallen, m'n vriendin ten huwelijk vragen, een kindje maken...
Ik heb in het verleden best gerookt, jaquote:Op dinsdag 22 december 2009 16:30 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik had nooit verwacht dat je zou hebben gerookt of chubby zou zijn geweest.![]()
Wel goed dat het allemaal gelukt is.
Leuk initiatief. Sven kreeg een bon en eigenlijk is dat best jammer. Veel leuker om een pakket te krijgen met allemaal onnodige rotzooi.quote:Op dinsdag 22 december 2009 17:01 schreef Nembrionic het volgende:
Een vriendin van me krijgt dit jaar geen kerstpakket maar een eindejaarsbonus. Nu hebben ze met een aantal collega's afgesproken een dag de stad in te gaan en kerstpakketten voor elkaar te kopen
quote:
Majo's...quote:Op dinsdag 22 december 2009 17:08 schreef Etcetera het volgende:![]()
Mijn outift voor kerst is bijna compleetHeb een shirtje, een rokje, majo's. Moet nog schoenen. Ik haat schoenen kopen
Heb me alweer omgekleed namelijkquote:
Oke.quote:Op dinsdag 22 december 2009 17:13 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Heb me alweer omgekleed namelijk![]()
Misschien na kerst. Eventueel. Misschien. Wie weet. Er is een kans. Een kleine, weliswaar
We hebben 1e kerstdag gourmetten bij Pitt, en 2de mogen we naar m'n ouders. Hoeft niet, want m'n moeder wil absoluut niet dat hele verplichte gebeuren wat zij wel altijd hebben gehadquote:Op dinsdag 22 december 2009 17:17 schreef Soempie het volgende:
[..]
Oke.Gaan jullie de ene dag bij jouw ouders en de andere dag naar Pitt?
Druk natuurlijkquote:Op dinsdag 22 december 2009 17:12 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
Majo's...
speaking of ...
Hoe gaat het met haar?
Tof van je moeder.quote:Op dinsdag 22 december 2009 17:18 schreef Etcetera het volgende:
[..]
We hebben 1e kerstdag gourmetten bij Pitt, en 2de mogen we naar m'n ouders. Hoeft niet, want m'n moeder wil absoluut niet dat hele verplichte gebeuren wat zij wel altijd hebben gehad
Vind ik ookquote:
Ik had 2 kerstpaketten en een bonusquote:Op dinsdag 22 december 2009 17:01 schreef Nembrionic het volgende:
Een vriendin van me krijgt dit jaar geen kerstpakket maar een eindejaarsbonus. Nu hebben ze met een aantal collega's afgesproken een dag de stad in te gaan en kerstpakketten voor elkaar te kopen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |