En mijn reactie:quote:Op maandag 21 december 2009 11:42 schreef Vlindur het volgende:
Ik mag ook eindelijk!!![]()
![]()
Voor het eerst aangekleed in het ziekenhuisbedje.
Badje vind ie niks, morgen tummytub proberen. Die pink is trouwens echt heerlijk schijnt!
Kleine man in een veuls te groot bed![]()
Poseren met het Secret Santa cadeau!
Lekker sliepe![]()
In het Appelpakje
quote:Op maandag 21 december 2009 11:44 schreef Linda2205 het volgende:
Wat een mooi manneke heb je gebakken Vlindur! En echt nog zo'n verfrommeld babytje
quote:Op maandag 21 december 2009 13:58 schreef RockabeIIa het volgende:
och Vlindur, in het appelpakje![]()
Super!
Ik doe de mijnes nog een keertje hier
[ afbeelding ]
Noh...quote:Op maandag 21 december 2009 14:00 schreef Asyniur het volgende:
[..]
![]()
Ik was al blij dat ik er niet meer langs hoefde te scrollen![]()
mijn eierstokken![]()
Je houdt ook helemaal geen rekening met mijquote:Op maandag 21 december 2009 14:01 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Noh...
Maar het was een al bijna vol topic.
quote:Op maandag 21 december 2009 15:23 schreef Ssserpente het volgende:
Geeft niks hoor, TF! Dan mag ik er ook een hoop posten.![]()
Jeumig, wat een hoop foto's hebben jullie weer geplaatst zeg.Van die psgeboren frummeltjes ga ik rammelen (Rienk
), maar aan de andere kant kan ik niet wachten tot Lente groter wordt en ze meer kan en zo.
![]()
Wij zijn in de Winter Efteling geweest!![]()
En winters was het (-10 brrr!)
[ afbeelding ]
haha ja geen bril; krullen helemaal weg door nat haar..., geen makeup.... etc etc...quote:Op dinsdag 22 december 2009 11:50 schreef Groofsken het volgende:
Oh mooi BJ. Ik ga even zoeken, heb van beide kindjes ook zulke foto's.
Ik herken je trouwens niet op die foto. Zal wel door die mascara komen
.
Dat ja!quote:Op dinsdag 22 december 2009 12:28 schreef ymme het volgende:
Wat een leuke/lieve/grappig foto's hier.
Kan niet wachten om hier ook foto's te mogen plaatsen.
Psies, we hebben hem gewoon goed opgevoedquote:Niels, haha, logisch, de kerstman is ook maar een slap aftreksel he?
quote:Op donderdag 24 december 2009 08:34 schreef Incantrix het volgende:
En ik heb gisteren ook weer een paar plaatjes gemaakt een foto gemaakt waar ik erg blij van word, en mijn lief ook één:
[ afbeelding ]
(Ok, geen briljant mooie foto, maar het moment was zo vreselijk fijn)
[ afbeelding ]
En hier keek hij mooi het zonlicht in tijdens het verschonen, één van de eerste foto's waar je de kleur van zijn ogen een beetje kunt zien(Hoewel ik het idee heb dat ze al minder blauw zijn als ze waren, misschien zijn ze aan het verkleuren? Of zou het aan het licht liggen? Ah well, ik vind ze mooi..)
Jij hebt gewoon een mooie beha. Hoe doe je dat?quote:Op donderdag 24 december 2009 08:34 schreef Incantrix het volgende:
En ik heb gisteren ook weer een paar plaatjes gemaakt een foto gemaakt waar ik erg blij van word, en mijn lief ook één:
[ afbeelding ]
Dit is echt zo'n foto die je op de achterflap van een boek aan zou kunnen treffen. Vogelperspectief, opwaartse blik, verstilde glimlach.quote:
Aaahhh, lekker guitig meisjequote:Op donderdag 24 december 2009 17:57 schreef Ssserpente het volgende:
Graeme, kleine Cupido!![]()
Trix, wat heb je een prachtig ventje!Dat oranje staat 'm goed, maakt z'n oogjes blauwer.
![]()
Kiekeboe!
[ afbeelding ]
Wat lijkt Fons op zijn opa!!!!!quote:
psssst foto's staan in z&g...quote:Op zaterdag 26 december 2009 01:41 schreef Smikke het volgende:
Och Evie, wat ben je een fien pupken. Krijg er heimwee van. Wat is het toch heerlijk om zo'n lief klein kindje te hebben.
En nu mijn eierstokken toch jingle bells spelen, waar blijft het vast adorablemeisje Leah van Lily?
Heeft zij echt zo een groene ogen? Speciaal.quote:Op zaterdag 26 december 2009 16:47 schreef Kleurdoos het volgende:
[ afbeelding ]
elin heeft tegenwoordig al de nickname 'Beatle' Guess why
[ afbeelding ]
dikzakje
[ afbeelding ]
van de week maar eens kerstfoto's uitzoeken
juhp, al werkt de flits ook wel meequote:Op zaterdag 26 december 2009 23:46 schreef Bass-Miss het volgende:
[..]
Heeft zij echt zo een groene ogen? Speciaal.
Ik ook niet écht... hoewel ze op sommige foto's wel wat van elkaar hebben. Maar dat komt inderdaad door het vele donkere haar. Maar dat zal wel minder worden, omdat Isabeau al anderhalve centimeter uitgroei heeft in een lichtere tint!quote:Op zondag 27 december 2009 13:07 schreef Groofsken het volgende:
En ik vind Isabeau niet op Amélie lijken. Alhoewel, ze behoren wel allebei tot de veel-langharige babietjes. En het zijn twee knappe kindjes, dat ook
.
echt waar?quote:Op zondag 27 december 2009 19:41 schreef Sorbootje het volgende:
[..]
Ik ook niet écht... hoewel ze op sommige foto's wel wat van elkaar hebben. Maar dat komt inderdaad door het vele donkere haar. Maar dat zal wel minder worden, omdat Isabeau al anderhalve centimeter uitgroei heeft in een lichtere tint!
mooooooooooooooooooooooiquote:Op zondag 27 december 2009 21:41 schreef MevrouwVanDalen het volgende:
Minke! Wat een dotje!![]()
De dames van Fuente, lief en mooi!![]()
Elin is mooi als altijd, Lente droppig als altijd en Dana, wat een mooi meissie!!!![]()
Luc is ook een cool ventje, zeg! En Élodie, hahaha! Goeie strik!
Aaaah, bol Tessje!![]()
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hier zijn ze prima hoor!quote:Op maandag 28 december 2009 10:27 schreef renzell het volgende:
Oh, ze zijn veel te groot, zie ik.Ik kan ze hier niet verkleinen.
Zal ze zo wel weghalen.
leuke fcuk bril of nietquote:Op maandag 28 december 2009 05:35 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
mooooooooooooooooooooooi![]()
![]()
ik met ons droppie:
[ afbeelding ]
en lekker in slaap:
[ afbeelding ]
en met papa douchen![]()
[ afbeelding ]
eindelijk worden dr armpjes en beentjes wat voller...![]()
![]()
jeuj voor Evie![]()
Die paarse stropdas is leukquote:Op zondag 27 december 2009 13:57 schreef Poppejans het volgende:
Coole outfit Luca! Die paarse stropdas is leuk![]()
En nu ben ik zoooo nieuwsgierigquote:Op maandag 28 december 2009 10:48 schreef renzell het volgende:
Thanks dames! Ik ben nooit zo 'foto's van mezelf posterig', maar omdat ik ons op deze ZO leuk samenen ook zo echt moeder en zoon vond, wilde ik hem toch graag even showen.
Wat een lief braafje is S-je met die haartjes en dat truitje zo MvD.Op die onderste is het net of ie z'n haartjes even 'schikt', zie je het?
Zo groen als de ogen van jouw meisje zijn, zijn de ogen van Mila blauw!quote:Op zaterdag 26 december 2009 16:47 schreef Kleurdoos het volgende:
Groof
en kleine Lente, dat neuske![]()
![]()
[ afbeelding ]
elin heeft tegenwoordig al de nickname 'Beatle' Guess why
[ afbeelding ]
dikzakje
[ afbeelding ]
van de week maar eens kerstfoto's uitzoeken
Wat heeft Ko toch een geweldige kop! Zie die wenkbrauwen dan op de middelste foto!quote:Op maandag 28 december 2009 21:00 schreef oeke het volgende:
Op vakantie op Terschelling.
[ afbeelding ]
Zwemmen!
[ afbeelding ]
Kan ik dat ook drinken?
[ afbeelding ]
Is het wel een wijnvlek dan? Of is het een aardbeivlek? (die laatste gaat namelijk in de loop der jaren vanzelf weg)quote:Op dinsdag 29 december 2009 16:21 schreef Beessie-Jen het volgende:
@trix; deze wijnvlek ligt er een klein beetje bovenop... maar niet heel erg... net zoals sommige moedervlekken. Denk niet dat ze er veel last van krijgt uiteindelijk...
goede vraag.. zal dat de volgende keer eens aan de kinderarts vragen...quote:Op dinsdag 29 december 2009 17:05 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Is het wel een wijnvlek dan? Of is het een aardbeivlek? (die laatste gaat namelijk in de loop der jaren vanzelf weg)
Wát een schatje zegquote:Op dinsdag 29 december 2009 22:22 schreef Lijnloos het volgende:
Oh Ivan, wat een mooi manneke! En zulke helder blauwe ogen ook.
MvD wat een lieve/leuke clown heb jij zeg...![]()
Vicky, mooi stel meiden heb je daar hoor. Lief ook samen!![]()
Hihi Raissa, inpakken en wegwezen
Evie, wat ben jij een mooie blonde meid zeg... Zo popperig ook![]()
De foto van Minke wilde niet echt (linkje van mijn twitter) dus ik gooi hem nog even in de herhaling. Onze lachebek!
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 31 december 2009 07:14 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
aahw wat een mooie mensjes komen we weer voorbij
Die foto van Lachende Minke is wel er schattig!!
En de Stoere rockers, zo Cool!!!
Enne LL, kan ik koen alsvast reserveren als schoonzoon
hebben!quote:Op woensdag 30 december 2009 21:49 schreef Stiemie het volgende:
Minke nu al aan het lachenWat staat dat rood haar mooi Lijnloos!
Mijn meisje kan gewoon al een haarspeldje in![]()
[ afbeelding ]
dat hoor ik vakerquote:Op donderdag 31 december 2009 12:06 schreef Sorbootje het volgende:
En is dat je vader? Je gaat zeker heel hard met je vingers in je oren LALALALALA zingen als ik zeg dat die ook knap is?
terecht!quote:Op donderdag 31 december 2009 12:09 schreef huuphuup het volgende:
[..]
dat hoor ik vaker
en mn paps begint altijd helemaal te glunderen als ik de complimenten doorgeef![]()
ach stiekem ben ik best trots op mn knappe papa
staat genoteerdquote:
Dat viel mij ineens ook op, vooral bij de badfoto's!quote:Op donderdag 31 december 2009 13:00 schreef Kleurdoos het volgende:
en ik vind isabeau meer op elin lijken (als babybabybaby) dan op amelie.. haarkleur doet ook t zelfde, ze werd geboren met zwart, toen werd d roodbruin en nu blond
S is juist alleen maar heel erg lief voor hemquote:Op donderdag 31 december 2009 13:12 schreef Kleurdoos het volgende:
OOOh Groof, dat koppie van S op die eerste
en ze lijken inderdaad op elkaar zeg!! Is S gelukkig met R of is t nog erg wennen?
quote:Op donderdag 31 december 2009 13:15 schreef Groofsken het volgende:
[..]
S is juist alleen maar heel erg lief voor hem. Elke ochtend wil ze even samen met hem op mijn bed liggen en worden zijn handjes en oortjes enzo geïnpsecteerd. En als ik ze bv zo op de foto heb gezet, wil S de hele tijd alleen nog maar samen met R in de wipstoel. De eerste twee à drie dagen was ze wat prikkelbaar, en daarna was het alsof het nooit anders geweest is. Ze checkt ook voortdurend of we hem nog wel bij ons hebben enzo (in de auto, in de kinderwagen)
.
quote:Op donderdag 31 december 2009 13:17 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]gelukkig maar
en fijn dat R. zijn kleertjes wel aan mag houden, vooral met dit weer
![]()
quote:Op donderdag 31 december 2009 20:44 schreef Ireth het volgende:
Tan! Wat issie mooi!
En die eerste badderfoto van isabeau! Dat koppie! Prachtig!
Sterretjes!![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 06:01 schreef Luchtbel het volgende:
Ik hou van dit stralende maar ook spannende gezicht. Zo veel.
Jupz!quote:Op zaterdag 2 januari 2010 21:31 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Leuk jurkje heeft Lente aan, komt me erg bekend voor, Prenatal?
Volgens mij heeft Meike hem ook gehad.
Wat is Evie een mooi klein vrouwtje nog....
En Dyon, lief!
Meike is trots op haar sneeuwpop
[ afbeelding ]
Mooi meisje
[ afbeelding ]
Tummytime!
[ afbeelding ]
die foto bij opa omgquote:Op vrijdag 1 januari 2010 15:52 schreef _Bar_ het volgende:pak heel even Elyias en Jolie eruit
[ afbeelding ]
Grote broer Thijs
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat is Meike groot gewordenquote:Op zaterdag 2 januari 2010 21:31 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Leuk jurkje heeft Lente aan, komt me erg bekend voor, Prenatal?
Volgens mij heeft Meike hem ook gehad.
Wat is Evie een mooi klein vrouwtje nog....
En Dyon, lief!
Meike is trots op haar sneeuwpop
[ afbeelding ]
Mooi meisje
[ afbeelding ]
Tummytime!
[ afbeelding ]
groot gewordenquote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:46 schreef admiraal_anaal het volgende:
Geweldige foto's hier weer in het topic
Dan spam ik ook maar weer even
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En dit is tevens mijn tvp
Niet helemaal zelf bedacht hoor, zag een voorbeeld met 1 slee erop. Wij hebben de cosis vastgemaakt met tie-wraps. Superstevig!quote:Op zondag 3 januari 2010 15:15 schreef Tinuviel het volgende:
Mikoxx leuke tandemslee. Had niet gedacht, dat er twee maxicosis op zo'n slee konden, maar wel handig. Hoe heb je ze vastgemaakt (de maxicosis)?
quote:Op zondag 3 januari 2010 16:06 schreef mikoxx het volgende:
Niet helemaal zelf bedacht hoor, zag een voorbeeld met 1 slee erop.
Ja Mikael krijg ik er nog steeds niet lachend op. Nu vaak alleen maar met gekke bekken trekken enzo. Leander heb ik meer lachende foto's van dan van dit soort. Maar ja die lacht ook de hele dagquote:Op maandag 4 januari 2010 12:19 schreef Kleurdoos het volgende:
jouw kids staan altijd zo ontzettend vrolijk op de foto![]()
!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |