Vlindur, wát een snoetje zeg, hoe lief!! En die foto in het appelpakje!

Helemaal leuk!
Rocka, dat kleine jochie van jou is toch zo'n mooi mannetje, wat kijkt hij wijs de wereld in

Bixister, wat een enorm leuke serie! In de sneeuw vind ik helemaal leuk (kan niet wachten tot.. Ooit..

) en die indiáántjes!

En Ssserpente, wat ben jij toch fotogeniek, en wat heeft Lente dat al van jou overgenomen

Dat blije koppetje, daar kun je toch niet sip bij blijven he?

Tinuviel, whaha, die oplossing van jou is briljant!

(En die láársjes, haha!)
Ireth, wat een knappe meid, echt een fotomodel zo

Martine, wat ligt Jamie lief te slapen zeg, hoe schattig!

Bar, woah, die ógen zeg! Práchtig ventje!
En BJ, hoe schattig, vond Evie het ook zo fijn onder de douche?
Boehoe, Groofsken gemist

En oh Meimeltje, wat is Dyon een knap ventje! Om verliefd op te worden

En die kusjes-foto met grote broer..

!!
Mefke, wat is Driekus leuk!! Hij kijkt echt lief

Icicle, práchtig! Ik ben érg onder de indruk van je modellen én je foto's!
Miss_Sly, wat gaaf met dat pakje! En duidelijk hoor, die lieve knijpwangetjes heeft ze van jou

(Ik begin de laatste tijd steeds beter te begrijpen waarom tantes vroeger altijd in je wangen knepen

)
Macka, die foto is zó blij!!

Niels, haha, logisch, de kerstman is ook maar een slap aftreksel he?

Sorbootje, wat een práchtig gezin, en wat een práchtige Isabeau en wat ben jij toch een práchtige mama

En Tessie, wat een lekker ventje, ik hou zó van van die kneepjes in armpjes en beentjes, echt die babyvetjes.. En dat koppie erbij maakt het helemáál

En ik heb gisteren ook weer
een paar plaatjes gemaakt een foto gemaakt waar ik erg blij van word, en mijn lief ook één:
![]()
(Ok, geen briljant mooie foto, maar het moment was zo vreselijk fijn

)
![]()
En hier keek hij mooi het zonlicht in tijdens het verschonen, één van de eerste foto's waar je de kleur van zijn ogen een beetje kunt zien

(Hoewel ik het idee heb dat ze al minder blauw zijn als ze waren, misschien zijn ze aan het verkleuren? Of zou het aan het licht liggen? Ah well, ik vind ze mooi..)
[ Bericht 0% gewijzigd door Incantrix op 24-12-2009 08:40:03 ]