Er gaan enkele trams, met name richting zuid. Ik heb niets in noorderlijke richting zien rijden, misschien is dat inmiddels verandert. Er rijden erg weinig trams. En ik heb 1 bus gezien, opweg naar "Sorry, geen dienst". Geen idee in welke deelgemeente dat te vinden isquote:Op maandag 21 december 2009 12:56 schreef Stephan1237 het volgende:
Wat denken jullie
Ik moet met de RET vanavond/vanmiddag (rond half zes) reizen in Rotterdam. Chaos of beter thuisblijven?
quote:Op maandag 21 december 2009 14:31 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
' En ik heb 1 bus gezien, opweg naar "Sorry, geen dienst". Geen idee in welke deelgemeente dat te vinden is
Dat las ik later pas ja. De vraag is alleen hoe hij in de binnenstad wil komenquote:Op maandag 21 december 2009 14:34 schreef Tonio-mcdo het volgende:
[..]
Gelukkig ligt kruisplein hartje binnenstad.
Bussen rijden wel, maar net als de metro's met vertragingen.quote:Op maandag 21 december 2009 14:31 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Er gaan enkele trams, met name richting zuid. Ik heb niets in noorderlijke richting zien rijden, misschien is dat inmiddels verandert. Er rijden erg weinig trams. En ik heb 1 bus gezien, opweg naar "Sorry, geen dienst". Geen idee in welke deelgemeente dat te vinden is![]()
Metro schijnt gewoon te gaan
quote:Op maandag 21 december 2009 14:40 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Om even een indicatie te geven over hoe het er voorstaat met de treinen
[ afbeelding ]
Voor de non-spoorknorren, wit rijdt nog, lichtblauw 'rijdt vandaag niet'
Ik gok alle wissels vastquote:
Ik heb vanmorgen in Den Haag alleen maar fietsers naast hun fiets zien lopen. Succesquote:Op maandag 21 december 2009 14:47 schreef magnifor het volgende:
Ik krijg vandaag de bedrijfs fiets mee, vanavond gaat het sneeuwen dus waarschijnlijk ligt vanavond en morgen weer alles plat. Kan ik tenminste met de fiets naar huis en werk.
Het is johnny loco fiets met brede banden. Misschien dat het helpt.quote:Op maandag 21 december 2009 14:49 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik heb vanmorgen in Den Haag alleen maar fietsers naast hun fiets zien lopen. Succes
quote:Op maandag 21 december 2009 14:50 schreef magnifor het volgende:
[..]
Het is johnny loco fiets met brede banden. Misschien dat het helpt.
Het gaat mij om het woord bedrijfsfiets, niet om de of hetquote:Op maandag 21 december 2009 14:51 schreef magnifor het volgende:
[..]
Ja joh, de of het lekker boeiend nu. Op google zie ik trouwens alleen de bedrijfsfiets.
Het ging erom dat het meestal om een bedrijfAUTO gaat, geen fietsquote:Op maandag 21 december 2009 14:51 schreef magnifor het volgende:
[..]
Ja joh, de of het lekker boeiend nu. Op google zie ik trouwens alleen de bedrijfsfiets.
http://www.buienradar.nl/h.aspx?jaar=-3&soort=loop1uur1x1_bliksemquote:naam station (tijd) temp
De Bilt (14:50) -3.8
Den Helder (14:50) -2.9
Eindhoven (14:50) -2.6
Gilze Rijen (14:50) -2.0
Goes (14:50) -0.5
Groningen (14:50) -3.9
Hoek van Holland (14:50) -3.0
Hoogeveen (14:50) -3.6
Hoorn Terschelling (14:50) -0.7
Katwijk (14:50) -3.5
Leeuwarden (14:50) -4.0
Lelystad (14:50) -4.5
Lopik-Cabauw (14:50) -3.5
Maastricht (14:50) 1.1
Rotterdam (14:50) -2.6
Schiphol (14:50) -3.9
Twente (14:50) -2.0
Vlieland (14:50) -0.7
Vlissingen (14:50) 0.3
Volkel (14:50) -3.7
Woensdrecht (14:50) -1.4
dat is te zien op de buienradar. http://www.meteox.nl/h.aspx?r=&jaar=-3&soort=loop1uurquote:Op maandag 21 december 2009 15:17 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Erwin Krol heeft het nu ook over het sterk activerende front in Frankrijk voor vannacht.
Idem. Beetje chaos is goed voor ons op het moment.quote:Op maandag 21 december 2009 15:28 schreef dramatiek het volgende:
[..]
dat is te zien op de buienradar. http://www.meteox.nl/h.aspx?r=&jaar=-3&soort=loop1uur
Ik gun niemand een ellendige dag toe, maar ik hoop dat het morgen nog eens een keer goed op de kop staat in NL. Ik duim voor de halve meter sneeuw.
En dat terwijl het oosten en noorden van europa dit dagelijk heeft. NL loopt erg achterquote:Op maandag 21 december 2009 15:28 schreef dramatiek het volgende:
[..]
dat is te zien op de buienradar. http://www.meteox.nl/h.aspx?r=&jaar=-3&soort=loop1uur
Ik gun niemand een ellendige dag toe, maar ik hoop dat het morgen nog eens een keer goed op de kop staat in NL. Ik duim voor de halve meter sneeuw.
We lopen niet achter, dit is nou eenmaal niet het standaard klimaat in Nederland. Als er miljoenen zouden worden besteedt aan sneeuwpreventie en dergelijk begint iedereen te miepen over belastingscenten als er eens een zachte winter is.quote:Op maandag 21 december 2009 15:31 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
En dat terwijl het oosten en noorden van europa dit dagelijk heeft. NL loopt erg achter
Laten we het hopen inderdaad. Het ziet er zeer goed uit iig, wat een neerslaggebied zegquote:Op maandag 21 december 2009 15:28 schreef dramatiek het volgende:
[..]
je ziet op die beelden idd ook al een U ontstaan boven frankrijk, alsof daar iemand een hele lang dikke middelvinger in de lucht steekt waar de storing omheen krult.quote:Op maandag 21 december 2009 15:43 schreef Re het volgende:
ik heb heb idee dat dat hele front boven belgie zal oplossen, maar we zullen zien
Als het weer warmer gaat worden natuurlijkquote:Op maandag 21 december 2009 16:06 schreef bbfakir het volgende:
Wanneer komt de klimaattop over de afkoeling van de aarde?
En waar is hier?quote:Op maandag 21 december 2009 16:38 schreef lezzer het volgende:
Net hele voorzichtige sneeuwvlokjes hier.
quote:Op maandag 21 december 2009 16:46 schreef Frutsel het volgende:
Zware sneeuwval Moskou zorgt voor 1700km file
Waarom klagen wij eigenlijk?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |