Jep zo droog als de sahara.... zelfs in Venloquote:Op maandag 21 december 2009 23:33 schreef Drassss het volgende:
Buienradar meldt sneeuw in brabant ( net boven Eindhoven), brabant meldt geen sneeuw.
Op weerwoord gewoon flink veel steden in het binnenland die ijzel melden bij temperaturen onder 0!quote:
Moeilijk leven? 19 km van de kust gewoon 20+ cm sneeuw hoor!quote:Op maandag 21 december 2009 23:44 schreef Sanddr het volgende:
[..]Wat een moeilijk leven hebben we toch, bij de kust
En de meeste zonuren van Nederlandquote:Op maandag 21 december 2009 23:49 schreef junkiexp het volgende:
Als je dicht bij de kust woont heb je al een strand, niet zeuren.
Zegt degene met strand op 20 minuten rij-afstand, als het niet minder isquote:Op maandag 21 december 2009 23:49 schreef junkiexp het volgende:
Als je dicht bij de kust woont heb je al een strand, niet zeuren.
20 minuten, i wish.quote:Op maandag 21 december 2009 23:51 schreef Tonio-mcdo het volgende:
[..]
Zegt degene met strand op 20 minuten rij-afstand, als het niet minder is
Wilde nog bij je op visite komen, helaas is de metro er mee gekapt hier(rijdt nog tot slinge vanuit centrum, op beide lijnen, ook C(?) gaat niet meer verder dan schiedam
RET maakt er echt weer een potje van, gewoon compleet Spijkenisse en Hoogvliet isoleren van de rest van Nederland qua OV, way to go!quote:Op maandag 21 december 2009 23:58 schreef junkiexp het volgende:
[..]
20 minuten, i wish.
Voor Hoek van Holland ben ik toch al snel 40 minuten kwijt hoor, en dan moet het niet al te druk zijn.
Langskomen mag altijd, weet je het huisnummer ?
Er reed hier nog een tram net, naar Spangen.
er was/is een stroomstoring ter hoogte van delfshavenquote:Op dinsdag 22 december 2009 00:01 schreef Stephan1237 het volgende:
Terug van Rotterdam Beurs naar huis
vanmiddag op de heenweg
Metroverkeer vertraagd, reden minder metro's vanwege verschillende problemen
Op de weg terug
Metro's tussen Pernis en Schiedam Centrum rijden niet, en de enige metro die reed was heel erg vol, heb me maar er tussen gepropt
Op het station waar ik moest uitstappen: Op dit moment is er geen tramverkeer
en de volgende bus ging over 50 minuten
Dus ben maar lekker gaan wandelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |