klinkt als een planquote:Op maandag 21 december 2009 08:29 schreef Faja-Lobi het volgende:
Daro thijmsiroop en een zetpil Freecell.
quote:Op maandag 21 december 2009 08:50 schreef m@x het volgende:
Wat een drama zeg, dat ziekenhuis. Chirurg heeft morgenochtend pas plek voor me. Vervolgens huisarts gebeld en die wil er wel naar kijken. Mocht er iets mis zijn dan gaat hij me doorsturen naar de eerste hulp. En ik ga bij mijn ouders logeren. Zie dat totaal niet zitten want als we te lang op elkaars lip zitten dan gaat dat altijd mis maar ik heb door het weer gewoon geen keus
Héél begrijpelijk natuurlijkquote:Op maandag 21 december 2009 09:08 schreef Asyniur het volgende:
[..]
![]()
GroofskenWel begrijpelijk maar toch jammer...
Och arme M@x, wat klote allemaal zeg. Sjonge. Heb je echt geen hechtingen? Dat lijkt me op zijn zachtstgezegd een beetje gek. En dan ook nog van die stinkprut. Ik heb echt met je te doen.quote:Op maandag 21 december 2009 08:50 schreef m@x het volgende:
Wat een drama zeg, dat ziekenhuis. Chirurg heeft morgenochtend pas plek voor me. Vervolgens huisarts gebeld en die wil er wel naar kijken. Mocht er iets mis zijn dan gaat hij me doorsturen naar de eerste hulp. En ik ga bij mijn ouders logeren. Zie dat totaal niet zitten want als we te lang op elkaars lip zitten dan gaat dat altijd mis maar ik heb door het weer gewoon geen keus
Maar dan heb je wel de sleutel!quote:Op maandag 21 december 2009 09:49 schreef freecell het volgende:
Moi hè? Die sneeuw met die zon
Ow, over sneeuw gesproken, nu moet ik dus alsnog de auto uitgraven om de sleutel te halen!
Misschien even een vriendin vragen of ze mee gaat... Een bijrijder voelt wel prettig met dit weer
JAAAAAquote:
Een sneeuw-zeehond is ook te doen en originelerquote:Op maandag 21 december 2009 09:52 schreef debuurvrouw het volgende:
Goeiemorgen!
Ma-han! had ik al gezegd dat ik zo blij ben dat ik tot na de kerst boodschappen in huis heb?![]()
M@x, heel veel beterschap. Mooi ellende zo. En hopelijk kan je je bij je ouders ontspannen en het langs je laten gaan voor de rest.![]()
Beterschap voor alle zieke kindjes.
Ik ga mijnese zo maar eens de sneeuw in gooien. Ik wil een sneeuwpop.
Niet.quote:Op maandag 21 december 2009 09:53 schreef freecell het volgende:
[..]
Een sneeuw-zeehond is ook te doen en origineler
quote:Op maandag 21 december 2009 09:53 schreef debuurvrouw het volgende:
waarom tiep ik nou toch altijd verhaardag![]()
En JEUJ!! voor de sleutel!
Ha! Jouw kinderen lijken op de mijnesequote:Op maandag 21 december 2009 09:54 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Niet.
Ik. Wil. een. sneeuwpop!![]()
Ik dacht dat kinderen dat uit zichzelf wel maakten enzo? Die van mij steken een teen buiten en besluiten dan dat kijken naar de sneeuw ook best leuk is.
Zomerkindjesquote:Op maandag 21 december 2009 09:54 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Niet.
Ik. Wil. een. sneeuwpop!![]()
Ik dacht dat kinderen dat uit zichzelf wel maakten enzo? Die van mij steken een teen buiten en besluiten dan dat kijken naar de sneeuw ook best leuk is.
Ik wil wel mee. Moet je me wel even komen ophalen!quote:Op maandag 21 december 2009 09:52 schreef freecell het volgende:
[..]
JAAAAA
En ik vind rijden met dit weer héél leuk hoorAlleen het heeft wel een risico dus beperk ik het zoveel mogelijk en zoek ik een bijrijder.
quote:Op maandag 21 december 2009 09:54 schreef _evenstar_ het volgende:
Hier gaan we ones straks pas door de sneeuw een weg banen.
Eerst even telefoontje van de logopediste afwachten ( ik ga met dit weer echt niet bij de logopediste geraken op mijn fietsje![]()
En dan om ongeveer 1 uur telefoontje van de kinderarts, omdat arwen toch aardig gewichtsverlies heeft, en in combinatie met het slechte eten, en ze al niet veel reserve had maak ik me toch wel erg zorgen.
quote:NS Hispeed treinen die wel rijden, waarschijnlijk met vertraging
Thalys
ICBerlijn
Ja, das verder ook niet omquote:Op maandag 21 december 2009 10:00 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Ik wil wel mee. Moet je me wel even komen ophalen!
quote:Op maandag 21 december 2009 10:21 schreef oeke het volgende:
Moonah, gefeliciteerd! Fijne dag.
M@x, wat naar, prut en pijn. Fijn dat de ha wil kijken, en sterkte!![]()
Kusje voor Leanders keelpijn.
Moet vandaag weer naar de tandarts.Maar dan is het iig klaar. Hoop ik dan.
![]()
En we moeten daarna naar Harlingen. Heeft iemand enig idee of er al weer bussen over de afsluitdijk rijden? Ik kan het niet vinden op de conexxionsite.
http://www.connexxion.nl/(...)en_door_sneeuw/1087/quote:In veel regio's rijden er maandag nog steeds geen of minder bussen door de hevige sneeuwval en de ontstane gladheid. Ook in de plaatsen waar wel wordt gereden, adviseren wij u om rekening te houden met uitvallende ritten en vertraging.
(Update: 10:15 uur)
Er rijden GEEN bussen in:
Duiven
Gennep
Gouda
Hilversum
Huizen
Krimpen a/d IJssel
Leiden
Leidschendam
Nieuwegein (Tram)
Ressen
Schoonhoven
Wageningen
Zeewolde
je was me voorquote:
heb er 3 in huis die aan de Ventolin zijnquote:
Ach, dat kleine ommetje...quote:Op maandag 21 december 2009 10:06 schreef freecell het volgende:
[..]
Ja, das verder ook niet om
Evenstar, kan me goed voorstellen dat je je zorgen maakt...
Wat je er ook op gaat doen, je kan beter 'kloppen' dan smerenquote:Op maandag 21 december 2009 11:05 schreef Linda2205 het volgende:
Mag ik even een crosspost doen> Blijkbaar zijn de kleine babietjes-mama's nog niet up and running
Wat smeer je op een smetplekje? Bepanthen?
MMm das prut zegquote:Op maandag 21 december 2009 11:11 schreef Vicky het volgende:
[..]
heb er 3 in huis die aan de Ventolin zijn
Ja, ik weet 't, dat heeft ook meegewogen in de afweging wel/niet naar werkquote:Op maandag 21 december 2009 11:17 schreef Vicky het volgende:
Chell, rond een uurtje of 15.00 gaat het hier ws weer sneeuwen.
Hoe zie ik dat? Het is een rood plekje met een beetje wittige schilfertjes erop ofzo..ziet er een beetje vurig uit. Maar er komt geen vocht uit ofzoquote:Op maandag 21 december 2009 11:36 schreef Deepfreeze het volgende:
Linda, wij gebruikten sudocreme/zinkzalf. Maar alleen als het wondje dicht is.. Als het open is mag je er geen sudo op smeren.
Hier ook mooi wit, Vanochtend Chris met de auto naar het KDV gebracht, en dat viel me nog mee. Alleen een beetje glibberen hier in de wijkstraatjes. En Chris had lol bij het auto-sneeuw vrij maken.
Nou hoe heten jullie vanavondquote:Op maandag 21 december 2009 11:36 schreef Brighteyes het volgende:
-knip-
Zoooo, dat was mijn dagboekpost van vandaag. Willen jullie nog weten wat we vanavond heten?![]()
quote:Op maandag 21 december 2009 11:36 schreef Brighteyes het volgende:
m@x en Oeke, sterkte meiden! Is niet leuk!
Ben net dor de sneeuw naar het cb geploeterd. Mooi buiten! En lekker rustig ook!
Mijn schaambeen vond het niet echt leuk, dat gedraai, maar vooruit die is toch stom!![]()
![]()
F. bleef thuis met Sasha, dus die heeft al in de sneeuw gespeeld. Straks lekker pannekoeken bakken!
Zoooo, dat was mijn dagboekpost van vandaag. Willen jullie nog weten wat we vanavond heten?![]()
Ah, ok, thnx! Daar zit het bij Lotte inderdaad ook...stomme gespuug ook. Soms merk je het veel te laat, ze laat het er gewoon uitlopenquote:Op maandag 21 december 2009 11:42 schreef Deepfreeze het volgende:
Linda, Chris had ook een poosje van die smetplekken tussen huidplooien, vooral op zijn keel.
Heel soms ging zo'n plekje open. Dan zag je een bloedrood streepje in het midden van die plooi.
Daar deden we niks op, alleen heel vaak afdeppen met een hydrofiel doekje.
die hebben we nietquote:Op maandag 21 december 2009 11:55 schreef trui het volgende:
pfoeh ET, dat klinkt echt heel erg zwaar ja. je had 'r misschien beter op een slee kunnen parkeren.
Hilversum.quote:Op maandag 21 december 2009 11:49 schreef trui het volgende:
BE, waar waar moeten die laarzen helemaal vandaan komen dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |