Dan zijn die kerstdagen ook weer voorbij...quote:Op maandag 21 december 2009 07:12 schreef HugoChavez het volgende:
Ja, maar dan moet je vroeg je bed uit.
En dat is niet fijn.![]()
We kunnen toch gewoon alle winkels en kantoren sluiten voor een week of zo? En als de sneeuw gesmolten is alles weer openen.
dat klopt,quote:Op maandag 21 december 2009 07:24 schreef Garisson72 het volgende:
Ik ben gewoon om 6u30 opgestaan om aan mijn werkdag te beginnen, maar NS raadt al het treinreizen af. Dat had ik zeker gisteravond ook al kunnen bedenken hè?
Ja, dat is het móóie idd.quote:Op maandag 21 december 2009 07:29 schreef Fe2O3 het volgende:
Het mooie is als je vanavond nie meer thuis komt omdat de treinen weer gestopt zijn
Ik ben net redelijk probleemloos van Nijmegen naar Arnhem gereden, pas op de parkeerplaats werd het lastig omdat daar nog opgehoopte sneeuw lag, dan zit je zo vast als je niet oppast.quote:Op maandag 21 december 2009 07:30 schreef Soohr het volgende:
[..]
dat klopt,
een enkel vlokje en het OV loopt vast,
Net voor het werk zat ook een auto vast,
hij had geen kabels bij zich en duwen tegen zijn auto hielp ook niets,
snap niet heel goed hoe dei vast kon komen te zitten,
ik reed er zonder problemen langs
quote:Op maandag 21 december 2009 07:34 schreef UncleFuckerFTW het volgende:
En als je afhankelijk bent van je fiets? Doe toch niet zo bekrompen TS
Dat wekt de indruk alsof het nog wel énigszins mogelijk zou moeten zijn, maar NS kennende wéét je gewoon dat dat betekent: "Het is een onbegonnen zaak om nu met de trein te reizen."quote:Op maandag 21 december 2009 07:44 schreef Circle.Of.Filth het volgende:
De NS raadt reizen met de trein af![]()
Geen van beiden, maar hier ligt er op de fietspaden zo'n 15cm...quote:Op maandag 21 december 2009 07:43 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
als je met dit beetje sneeuw al niet meer kunt fietsen ben je óf bejaard, óf zwakzinnig.
potverdomme, 15 hele centimetersquote:Op maandag 21 december 2009 07:47 schreef UncleFuckerFTW het volgende:
[..]
Geen van beiden, maar hier ligt er op de fietspaden zo'n 15cm...
iddquote:Op maandag 21 december 2009 07:53 schreef Ame_thyst het volgende:
Wat je kan fietsen kan je ook lopen
Hier ligt er iets in de richting van zo'n 30 cm. Je staat tot halverwege je onderbeen in de sneeuw, dus fietsen is geen optie.quote:Op maandag 21 december 2009 07:47 schreef UncleFuckerFTW het volgende:
[..]
Geen van beiden, maar hier ligt er op de fietspaden zo'n 15cm...
quote:Op maandag 21 december 2009 07:53 schreef actuarisje het volgende:
[..]
Hier ligt er iets in de richting van zo'n 30 cm. Je staat tot halverwege je onderbeen in de sneeuw, dus fietsen is geen optie.
Daarnaast net geprobeerd weg te komen met de auto. Ben vijf meter vooruit gereden, ben vastgelopen en ben vervolgens zo'n 20 min. bezig geweest om de auto weer terug op de parkeerplek te krijgen, zodat 'ie niet midden op de weg stond.
Ben weer terug naar binnen gegaan en blijf vandaag dus maar thuis
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |