TS faalt..quote:Op maandag 21 december 2009 01:38 schreef tennisracket het volgende:
Op een leuke zondagnacht maakte we de beslissing om een sneeuwpop te maken. En ja, deze maakt zichzelf niet, dus moesten wij het maar doen. Na 40 minuten vonden we het wel goed geweest, we konden met 3 bollen een sneeuwpop creečren van rond de 1,50..
Maar toen kwam de hamvraag. Waar moeten we dit kolossale gevaarte nou neerzetten.
Toen hebben we hem bij een random huis heel zachtjes geplaats. Toen aanbellen en wegrennen !!
Alleen waren ze niet thuis.
Klacht: Nostalgische grap faalt. Vroeger kon ik het toch beter
Idd de meeste films zijn er niks bijquote:Op maandag 21 december 2009 01:41 schreef Koko_Banana het volgende:
Beste verhaallijn ooit.
quote:Op maandag 21 december 2009 01:43 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
Kennis van mij heeft een zoontje, die heel ondeugend is altijd, net 12 je weet wel.
Heeft ie een sneeuwpop gemaakt met een stijve leuter.
De weg afgezet met een mega sneeuwbank, geen auto kon er nog langs, politie erbij...
Moest ook wel lachen toen ik dat hoorde
Nu inclusief matige avatar, maar wel doeltreffend.quote:Op maandag 21 december 2009 01:38 schreef tennisracket het volgende:
Op een leuke zondagnacht maakte we de beslissing om een sneeuwpop te maken. En ja, deze maakt zichzelf niet, dus moesten wij het maar doen. Na 40 minuten vonden we het wel goed geweest, we konden met 3 bollen een sneeuwpop creečren van rond de 1,50..
Maar toen kwam de hamvraag. Waar moeten we dit kolossale gevaarte nou neerzetten.
Toen hebben we hem bij een random huis heel zachtjes geplaats. Toen aanbellen en wegrennen !!
Alleen waren ze niet thuis.
Klacht: Nostalgische grap faalt. Vroeger kon ik het toch beter
Cybey weet geen reactie te verzinnen dus borduurt hij voort.quote:Op maandag 21 december 2009 02:03 schreef Cybey het volgende:
Wie speelt jou in de verfilming hiervan?
Anders is m'n thee zo sterkquote:Op maandag 21 december 2009 02:16 schreef tennisracket het volgende:
[..]
Cybey weet geen reactie te verzinnen dus borduurt hij voort.
Cybey zet thee met gebruikte theezakjes
quote:
Was hij die tjappie van de omgevallen cola?quote:Op maandag 21 december 2009 02:16 schreef tennisracket het volgende:
[..]
Cybey weet geen reactie te verzinnen dus borduurt hij voort.
Cybey zet thee met gebruikte theezakjes
Zo is mijn dochter gestorven (F)quote:Op maandag 21 december 2009 02:26 schreef pindaplukker het volgende:
[ afbeelding ]
Hehe, net een sneeuwpop uit een tuin gejat, gerold naar een sneeuwbal van 2 bij 2 meter breed.
Op een T-splitsing gelegd, lache joh hoe al die autorijders erop reageren
Ja vast, en mijn neef is overleden door een schroef van een overgevlogen vliegtuig, vallend naar beneden veranderd in een sneeuwvlokje, ijsblokje en uitieingelijk in een enorme ijspegeldie dwars door zijn harses heen kankerde, dood dattie was johquote:
R.I.P. jou neefjequote:Op maandag 21 december 2009 02:30 schreef pindaplukker het volgende:
[..]
Ja vast, en mijn neef is overleden door een schroef van een overgevlogen vliegtuig, vallend naar beneden veranderd in een sneeuwvlokje, ijsblokje en uitieingelijk in een enorme ijspegeldie dwars door zijn harses heen kankerde, dood dattie was joh
2 bij 2 geloof je het zelfquote:Op maandag 21 december 2009 02:26 schreef pindaplukker het volgende:
[ afbeelding ]
Hehe, net een sneeuwpop uit een tuin gejat, gerold naar een sneeuwbal van 2 bij 2 meter breed.
Op een T-splitsing gelegd, lache joh hoe al die autorijders erop reageren
Ja die nummer 1 en 2 liggen ook zo dicht langs elkaar he, waarschijnlijk de verkeerde ingedruktquote:Op maandag 21 december 2009 02:36 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
2 bij 2 geloof je het zelfals je naar die stenen kijkt is het misschien hooguit 1 meter
pics dus!!quote:Op maandag 21 december 2009 08:05 schreef Syb-rund. het volgende:
Er staat momenteel een enorme fallus op de hardebollenstraat (waar de hoertjes zitten) hier
quote:Op maandag 21 december 2009 08:05 schreef Syb-rund. het volgende:
Er staat momenteel een enorme fallus op de hardebollenstraat (waar de hoertjes zitten) hier
Stond, ik wilde net een foto maken maar wat josti's hebben hem al afgebrokenquote:Op maandag 21 december 2009 08:05 schreef Syb-rund. het volgende:
quote:Op maandag 21 december 2009 08:05 schreef Syb-rund. het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |