Doe maar, sterker nog! Ik hoop dat je nooit meer opstaat.quote:Op maandag 21 december 2009 01:23 schreef blckbb het volgende:
Ik moet er morgen om 8:30 uit
Zal ik gaan slapen?
Dat dus! En nu heb ik honger en zin in vleeschquote:Op maandag 21 december 2009 01:25 schreef Lysdexie het volgende:
[..]
Zo hoort dat gewoon. En dieren hebben ook rechten hoor, het recht om lekker te smaken
Sadistquote:Op maandag 21 december 2009 01:25 schreef Lysdexie het volgende:
[..]
Zo hoort dat gewoon. En dieren hebben ook rechten hoor, het recht om lekker te smaken
Dat is niet lief.quote:Op maandag 21 december 2009 01:25 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Doe maar, sterker nog! Ik hoop dat je nooit meer opstaat.![]()
Ik hoef morgen alleen niet vroeg op. -> Mijn Slaap-waakritmequote:Op maandag 21 december 2009 01:26 schreef Koko_Banana het volgende:
[..]
Ik zou toch maar naar bed gaan als ik jullie was.
Éen topic report en jij bent tantoe genakt mattie.quote:Op maandag 21 december 2009 01:25 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Doe maar, sterker nog! Ik hoop dat je nooit meer opstaat.![]()
quote:
Komt het misschien toch nog goed met de mensheid!quote:Op maandag 21 december 2009 01:29 schreef TimKuik het volgende:
Ik kijk nu trouwens Animal Planet, ze zijn een beer uit een schijtgat aan het redden.
Gelijk op eten!quote:Op maandag 21 december 2009 01:29 schreef TimKuik het volgende:
Ik kijk nu trouwens Animal Planet, ze zijn een beer uit een schijtgat aan het redden.
Zie jij al een beer ogen uitpielenquote:Op maandag 21 december 2009 01:30 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]
Komt het misschien toch nog goed met de mensheid!
zou wel grappigzijn als die beer ze dan keihard neermept.. en dat ze dan nog leven.. dat ie dan een voor die ogen eruit pielt met z'n klauw. Daarna langzaam hun ledematen eraf eet
![]()
![]()
![]()
![]()
Het is toch een gemuteerde troetelbeerquote:Op maandag 21 december 2009 01:31 schreef Lysdexie het volgende:
[..]
Zie jij al een beer ogen uitpielen
quote:Op maandag 21 december 2009 01:32 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]
Het is toch een gemuteerde troetelbeer
quote:
Ga je slapie doen?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |