Je rare bui is vanavond wel weer over.quote:Op maandag 21 december 2009 01:17 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]
Eigenlijk het ergste is... ik heb vanavond pas besloten vegetariėr te worden..
quote:Op maandag 21 december 2009 01:17 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]
Eigenlijk het ergste is... ik heb vanavond pas besloten vegetariėr te worden..
Nja ik zag zo'n filmpje.. en toen moest ik echt heel hard huilen .. jeetje wat een confessions..quote:Op maandag 21 december 2009 01:18 schreef Lysdexie het volgende:
[..]
Omg![]()
![]()
![]()
Zo'n besluit moet hetzelfde zijn als een bijna-dood ervaring
Jouw schuldquote:Op maandag 21 december 2009 01:19 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Je rare bui is vanavond wel weer over.
Tja, het blijven negers hč.quote:Op maandag 21 december 2009 01:18 schreef TimKuik het volgende:
[..]
SCHANDALIG!
Iemand moet die arme mensen even vertellen dat dat echt geen goed idee is! Als je gras kookt haal je alle goede voedingsstoffen en vitaminen er uit!
Wij helpen je van je ziekte af te komen.quote:Op maandag 21 december 2009 01:20 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]
Nja ik zag zo'n filmpje.. en toen moest ik echt heel hard huilen .. jeetje wat een confessions..
en ik vond het echt heel erg.. en dan zie ik al dat vlees en JA het is lekker O.o
maar die beestjes
het is echt een strijd die woedt in mij..
quote:Op maandag 21 december 2009 01:20 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]
Nja ik zag zo'n filmpje.. en toen moest ik echt heel hard huilen .. jeetje wat een confessions..
en ik vond het echt heel erg.. en dan zie ik al dat vlees en JA het is lekker O.o
maar die beestjes
quote:Op maandag 21 december 2009 01:18 schreef TimKuik het volgende:
[..]
SCHANDALIG!
Iemand moet die arme mensen even vertellen dat dat echt geen goed idee is! Als je gras kookt haal je alle goede voedingsstoffen en vitaminen er uit!
Kip!quote:Op maandag 21 december 2009 01:20 schreef blckbb het volgende:
[..]
Jammer ik ben niet zo'n kip liefhebber
quote:
De anticlimax van het jaar 2009 is geworden!quote:Op maandag 21 december 2009 01:20 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]
maar die beestjes
Omg! krijg ik nu een award?quote:Op maandag 21 december 2009 01:21 schreef Twizu het volgende:
[..]
De anticlimax van het jaar 2009 is geworden!
quote:Op maandag 21 december 2009 01:22 schreef blckbb het volgende:
Mijn zus was ook vegetarier
Werd ze nadat ze een film had gezien over een vleesfabriek
Na 2 jaar was ik het zat en hing ik haar met kettingen aan het plafond, en ondertussen duwde ik met een stok de hamburger door haar strot heen.
Geslaagd, en nu eet ze weer gezond.
Toch nog iets goeds gedaan vanavond.quote:
Ik worstel met dezelfde dilemma's.quote:Op maandag 21 december 2009 01:23 schreef blckbb het volgende:
Ik moet er morgen om 8:30 uit
Zal ik gaan slapen?
Zo hoort dat gewoon. En dieren hebben ook rechten hoor, het recht om lekker te smakenquote:Op maandag 21 december 2009 01:24 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]
Toch nog iets goeds gedaan vanavond.
Maar het is wel zielig![]()
Dan zie je zo'n kip spartelen.. of biggetjes worden doodgegooid tegen de grond.. en dan zijn ze nog niet helemaal dood.. zie je ze spartelenWorden ze alsnog .. nja goed..
Bah.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |