Er zijn ook dieren die het wel goed hadden. Waarom eet je dat dan niet?quote:Op maandag 21 december 2009 01:03 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]
Voor jou is het een kutargument, voor mij is gewoon een besef van wat er met dieren gebeurd dat dat NIET goed is. Jammer dat je er zo op reageert..
Er is ook zat kleding, die niet door mensen worden gemaakt die slecht betaalt krijgen of wat dan ook.
Ja, oneerlijkheid hou je altijd in de wereld, maar dat betekent niet dat je er niets aan hoeft te doen, voor mij is dat gewoon geen vlees meer eten, voor de ander is het meewerken met Artsen Zonder Grenzen.
Nee I knowquote:Op maandag 21 december 2009 01:02 schreef Twizu het volgende:
[..]
Ik heb er ook niks tegen ofzo hoor! En ben het er ook mee eens dat die beestjes gewoon geen goed leven krijgen.
Van de andere kant: Dat is ook enigszins de natuur. Er zijn dieren die z'n eigen nakomelingen opeten.
quote:Op maandag 21 december 2009 01:03 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]
Voor jou is het een kutargument, voor mij is gewoon een besef van wat er met dieren gebeurd dat dat NIET goed is. Jammer dat je er zo op reageert..
Er is ook zat kleding, die niet door mensen worden gemaakt die slecht betaalt krijgen of wat dan ook.
Ja, oneerlijkheid hou je altijd in de wereld, maar dat betekent niet dat je er niets aan hoeft te doen, voor mij is dat gewoon geen vlees meer eten, voor de ander is het meewerken met Artsen Zonder Grenzen.
Bron: http://www.vlees.nlquote:Biologisch vlees: een keuze op gezonde gronden
Met het oog op een schoon milieu, dierenwelzijn en een gezond levensmiddel kiezen steeds meer Nederlandse boeren voor biologische landbouw. Biologische veehouderij heeft als uitgangspunt dat dieren behoren te leven naar hun geaardheid. Zo is er voldoende lig- en loopruimte in de stallen en worden de koeien zo lang mogelijk buiten geweid. De weiden worden niet met kunstmest behandeld. Het vee krijgt gevarieerd, biologisch voer, grotendeels van eigen bedrijf. Het gebruik van medicijnen voor extra groei en het voorkomen van ziekten is verboden. Biologisch werkende veehouders waken over het in stand houden van de natuurlijke weerstand van het dier zelf. Dit houdt de koeien op natuurlijke wijze gezond en vitaal. Deze gezondheid en levenskracht proeft u in het vlees.
Dit bedoel ik dus in mijn vorige post.quote:Op maandag 21 december 2009 01:05 schreef Lysdexie het volgende:
[..]
[..]
Bron: http://www.vlees.nl
En wat denk je van biologisch vlees?
Ja dus? In principe komen ze op hetzelfde manier aan hun einde.quote:Op maandag 21 december 2009 01:04 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Er zijn ook dieren die het wel goed hadden. Waarom eet je dat dan niet?
Wat een kut argument weer.
KUT is ook vlees .quote:Op maandag 21 december 2009 01:06 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]
Ja dus? In principe komen ze op hetzelfde manier aan hun einde.
Nogmaals, het is MIJN persoonlijke opvatting om geen vlees te eten, niet de jouwe.
Dus ik snap niet waarom je je post op zo'n KUT manier naar mij richt.
Biologisch vlees is veel te duur!quote:Op maandag 21 december 2009 01:05 schreef Lysdexie het volgende:
[..]
[..]
Omdat jij een KUT argument geeft wat nergens op slaat?quote:Op maandag 21 december 2009 01:06 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]
Ja dus? In principe komen ze op hetzelfde manier aan hun einde.
Nogmaals, het is MIJN persoonlijke opvatting om geen vlees te eten, niet de jouwe.
Dus ik snap niet waarom je je post op zo'n KUT manier naar mij richt.
Is voor mij hetzelfde. En het is achterlijk duur voor dat zogenaamde, vlees-van-een-diertje-dat-misschien-een-beter-leven-gehad-heeft-dan-al-die-anderen, maar het zorgt er niet voor dat mensen ophouden met levende wezens pijn te doen. Dus nee voor mij geen vlees.quote:Op maandag 21 december 2009 01:05 schreef Lysdexie het volgende:
[..]
[..]
Broeken die niet door Chinezen worden gemakt zijn veel duurder.quote:Op maandag 21 december 2009 01:07 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Biologisch vlees is veel te duur!
Waarom? Omdat jij je niet kunt vinden in het feit dat ik geen vlees eet?quote:Op maandag 21 december 2009 01:07 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Omdat jij een KUT argument geeft wat nergens op slaat?
Als jij in N-Korea woonde had Kim dat vlees persoonlijk je strot ingeduwd jongeman.quote:Op maandag 21 december 2009 01:08 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]
Waarom? Omdat jij je niet kunt vinden in het feit dat ik geen vlees eet?
Het is toch een persoonlijke opvatting..
Ook mensenvlees ?quote:Op maandag 21 december 2009 01:09 schreef Lysdexie het volgende:
In ieder geval ben ik het met porsche1 eens![]()
Ik zal tot mijn dood vlees blijven eten.
In de natuur worden voortdurend dieren op een nare manier gedoodquote:Op maandag 21 december 2009 01:05 schreef Pluis_Konijn het volgende:
Sowieso.. hoe kun je als mens.. een levend wezen op zo'n nare manier doden..
quote:Op maandag 21 december 2009 01:10 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Als jij in N-Korea woonde had Kim dat vlees persoonlijk je strot ingeduwd jongeman.
Ik ben een vrouw.quote:Op maandag 21 december 2009 01:10 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Als jij in N-Korea woonde had Kim dat vlees persoonlijk je strot ingeduwd jongeman.
Ja. I know, dus moet ik dat ook maar doen?quote:Op maandag 21 december 2009 01:10 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
In de natuur worden voortdurend dieren op een nare manier gedood.
Hap Hap zei de vegaquote:Op maandag 21 december 2009 01:10 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]
Ik ben een vrouw.
En ik woon niet N-K dus dat gaat niet op.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ook. Zin in een frikandel met SAUSSS!quote:Op maandag 21 december 2009 01:09 schreef Lysdexie het volgende:
In ieder geval ben ik het met porsche1 eens![]()
Ik zal tot mijn dood vlees blijven eten.
Het zit je wel diep hč?quote:Op maandag 21 december 2009 01:10 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]
Ik ben een vrouw.
En ik woon niet N-K dus dat gaat niet op.
Daar gaat het niet om, het gaat erom dat het een normaal verschijnsel is in de natuur.quote:Op maandag 21 december 2009 01:11 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]
Ja. I know, dus moet ik dat ook maar doen?
De hele klas draagt die toffe schoenen, dus nu wil ik ze ook.
quote:Op maandag 21 december 2009 01:13 schreef Lysdexie het volgende:
Vegetarisch:
[ afbeelding ]
Niet-Vegetarisch:
[ afbeelding ]
Ik snap echt wel wat je bedoelt, maar goed..quote:Op maandag 21 december 2009 01:14 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om, het gaat erom dat het een normaal verschijnsel is in de natuur.
En je hoeft het niet zelf te doen.
Wist je dat, in Afrika eten ze ook gras. Dat koken ze zelfs.quote:Op maandag 21 december 2009 01:13 schreef Lysdexie het volgende:
Vegetarisch:
[ afbeelding ]
Niet-Vegetarisch:
[ afbeelding ]
Ik snap jouw standpunt ook hoor, daar niet vanquote:Op maandag 21 december 2009 01:15 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]
Ik snap echt wel wat je bedoelt, maar goed..
Ik kan natuurlijk niet op tegen al die vleeseters.
Komt wel goed, schatje.quote:
SCHANDALIG!quote:Op maandag 21 december 2009 01:16 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Wist je dat, in Afrika eten ze ook gras. Dat koken ze zelfs.
Haha pluis is een neger.
Omgquote:Op maandag 21 december 2009 01:17 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]
Eigenlijk het ergste is... ik heb vanavond pas besloten vegetariėr te worden..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |