Maar knakworsten dan? Dat is in principe niet eens vlees.quote:Op maandag 21 december 2009 00:51 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]
Gadver wat een vooroordeel. En nee ik support niets.
Nee ik hoef geen vlees meer.
Vind het te erg wat voor een lijdensweg zo'n stuk vlees heeft af moeten leggen om op mijn bord terecht te komen.
En nee ik kan daar niet mee leven, ook dieren hebben gevoel. Je gaat een mens ook niet aan een vleeshaak hangen en zijn keel door snijden om het aan een of ander roofdier te geven ofzo echt wtf.quote:Op maandag 21 december 2009 00:52 schreef porsche1 het volgende:
[..]Learn to live with it.
Wat denk je dat groente ondergaat als ze worden ondergespoten door anti insecten spul?
Vind ik sowieso goor. Was al geen vleesmens.quote:Op maandag 21 december 2009 00:54 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Maar knakworsten dan? Dat is in principe niet eens vlees.
Ga eens snel 1 voor mij bakkenquote:Op maandag 21 december 2009 00:31 schreef blckbb het volgende:
Waarom om half 1 's nachts
zo
een
trek
moet
biefstuk
Wat is dan een gezond alternatief, volgens jou?quote:Op maandag 21 december 2009 00:54 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]
En nee ik kan daar niet mee leven, ook dieren hebben gevoel. Je gaat een mens ook niet aan een vleeshaak hangen en zijn keel door snijden om het aan een of ander roofdier te geven ofzo echt wtf.
Niet als je het zelf verbouwder zijn zat oplossingen en vaak ook gezondere.
Sommigen mensen vinden het wel geil om opgehangen te worden. En je hebt ook mensen die verlangen naar de dood. Dus wat wil je nu zeggen?quote:Op maandag 21 december 2009 00:54 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]
En nee ik kan daar niet mee leven, ook dieren hebben gevoel. Je gaat een mens ook niet aan een vleeshaak hangen en zijn keel door snijden om het aan een of ander roofdier te geven ofzo echt wtf.
Niet als je het zelf verbouwder zijn zat oplossingen en vaak ook gezondere.
Kon ik dat maar.quote:Op maandag 21 december 2009 00:44 schreef Pluis_Konijn het volgende:
Ik ben gestopt met vleeseten.
Voor mij geen biefstuk meer of whatever :L
Ja er zijn ook mensen die graag kinderen neuken en mensen die graag mensen eten. Dat maakt niets uit..quote:Op maandag 21 december 2009 00:55 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Sommigen mensen vinden het wel geil om opgehangen te worden. En je hebt ook mensen die verlangen naar de dood. Dus wat wil je nu zeggen?
Draagt jouw vriendin ook een boerka, uit principe?quote:Op maandag 21 december 2009 00:56 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]
Ja er zijn ook mensen die graag kinderen neuken en mensen die graag mensen eten. Dat maakt niets uit..
punt is dat IK geen vlees meer wil eten uit principe.
Niks, maar je mist zoveel lekkersquote:Op maandag 21 december 2009 00:54 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]
Wat is er mis met vegetariėrs?
Qua eten, vlees? Wat bedoel je precies.quote:Op maandag 21 december 2009 00:55 schreef Twizu het volgende:
[..]
Wat is dan een gezond alternatief, volgens jou?
Zou best kunnen. En als zij dat wil, mij best.quote:Op maandag 21 december 2009 00:58 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Draagt jouw vriendin ook een boerka, uit principe?
Haha ik kan niet ontkennen dat ik vlees heel erg lekker vind,quote:Op maandag 21 december 2009 00:58 schreef Lysdexie het volgende:
[..]
Niks, maar je mist zoveel lekkers
Doe godverdomme een spoiler.quote:Op maandag 21 december 2009 00:54 schreef Lysdexie het volgende:
VegetariėrsVreet gewoon vlees
Edit: Wie kan nou nee zeggen tegen zo'n mals stukje vlees:
[ afbeelding ]
Dus als jij nooit had gezien/gehoord hoe dat ging in zoeen slagthuis, at jij nu nog vlees? Wat een kut argument.quote:Op maandag 21 december 2009 00:58 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]
Qua eten, vlees? Wat bedoel je precies.
Maar ho wacht even. Ik ben geen type die het andere mensen verbied om vlees te eten, dus val me niet "aan". Het is gewoon n.a.v. wat je hoort en ziet om je heen.. dat ik zoiets heb van.. blegh laat maar.
Ik heb er ook niks tegen ofzo hoor! En ben het er ook mee eens dat die beestjes gewoon geen goed leven krijgen.quote:Op maandag 21 december 2009 00:58 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]
Qua eten, vlees? Wat bedoel je precies.
Maar ho wacht even. Ik ben geen type die het andere mensen verbied om vlees te eten, dus val me niet "aan". Het is gewoon n.a.v. wat je hoort en ziet om je heen.. dat ik zoiets heb van.. blegh laat maar.
Als niemand broeken zou dragen had ik daar geen problemen mee hoorquote:Op maandag 21 december 2009 01:00 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Dus als jij nooit had gezien/gehoord hoe dat ging in zoeen slagthuis, at jij nu nog vlees? Wat een kut argument.
Ja, die Chinezen worden niet goed betaald voor die spijkerbroeken. Dus ik ga geen broeken meer dragen!
Uh, ik wel!quote:Op maandag 21 december 2009 01:02 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Als niemand broeken zou dragen had ik daar geen problemen mee hoor.
Vooral bij de mannen niet hč.quote:Op maandag 21 december 2009 01:02 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Als niemand broeken zou dragen had ik daar geen problemen mee hoor.
Voor jou is het een kutargument, voor mij is gewoon een besef van wat er met dieren gebeurd dat dat NIET goed is. Jammer dat je er zo op reageert..quote:Op maandag 21 december 2009 01:00 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Dus als jij nooit had gezien/gehoord hoe dat ging in zoeen slagthuis, at jij nu nog vlees? Wat een kut argument.
Ja, die Chinezen worden niet goed betaald voor die spijkerbroeken. Dus ik ga geen broeken meer dragen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |