Ochermquote:Op zondag 20 december 2009 22:32 schreef Ringo het volgende:
Vroeger was ik zo'n Adonis. Jonge God. Een gespierde sprinkhaan.
Dat was toen ik 18 werd. Inmiddels ben ik ruim 15 jaar verder, een hoofd vol&voller, meer rimpels, minder krullen in mijn schaterlach.
De ouderdom nadert als opkomende vloed.
En daar lig ik, onder mij de aarde, mijn leven. Niet alleen groeien mij de haren uit onvermoede plekken. Ik dij uit. Mijn middel is grijpbaar nu, als een ham van 't schap.
Langzaam word ik groot en dik. Logger: bij het opstaan kreun ik -- kort.
Ik word oud, groot en dik..
dan word je tog zon hele vrolijke dikke manquote:Op zondag 20 december 2009 22:32 schreef Ringo het volgende:
Vroeger was ik zo'n Adonis. Jonge God. Een gespierde sprinkhaan.
Dat was toen ik 18 werd. Inmiddels ben ik 15 jaar verder, een hoofd vol&voller, meer rimpels, minder krullen in mijn schaterlach.
De ouderdom nadert als opkomende vloed.
En daar lig ik, onder mij de aarde, mijn leven. Niet alleen groeien mij de haren uit onvermoede plekken. Ik dij uit. Mijn middel is grijpbaar nu, als een ham van 't schap.
Langzaam word ik groot en dik. Logger: bij het opstaan kreun ik -- kort.
Ik word oud, groot en dik..
Ja maar kaas word je dik vanquote:Op zondag 20 december 2009 22:37 schreef Bomil het volgende:
[..]
Lol! dat is gemaakt voor kaas man!!! echt waar
beter van niet eigenlijk...quote:Op zondag 20 december 2009 22:33 schreef Bomil het volgende:
post pics
Een leuk geschreven OP in één reply ontkracht.quote:Op zondag 20 december 2009 22:42 schreef Jahr00n het volgende:
Bezoek de sportschool eens.
Want sporten kun je niet gewoon buiten?quote:
Sneeuw ruimen klinkt zo als Q-koorts en preventief ruimen.quote:Op zondag 20 december 2009 22:47 schreef Adelante het volgende:
[..]
Want sporten kun je niet gewoon buiten?
Ja ik sleep graag met boomstammen door het bos.quote:Op zondag 20 december 2009 22:47 schreef Adelante het volgende:
[..]
Want sporten kun je niet gewoon buiten?
quote:Op zondag 20 december 2009 22:45 schreef Pluis_Konijn het volgende:
Ouder worden =.
Vooral qua uiterlijk gaan mannen er vaker op vooruit.
Je wilt toch niet forever zo'n babyboyface houden of wel soms? O.o
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |