Vandaag lag er een hoop sneeuw, dus TS nam gebruik van de gelegenheid en ging naar buiten om naar meisjes in
bikini winterjassen te kijken. Toen kwam ik mijn buurmeisje (heb ik al een aantal jaren + maanden niet gesproken) tegen. Na wat rollebollen (

)in de sneeuw zei ze dat zij een nieuwe telefoon had en vroeg ze mijn nummer. TS, een echte player, gaf zijn nummer. Ze zou mij later die avond SMSen, en later in de week zou ze hier een film kijken. Toen ik vroeg wat voor film, zei ze dat ze romantische films wel leuk vindt. Ik koos daarom American Pie 1 uit, en die avond kreeg ik het eerste smsje. Ze vroeg of een andere gozer hier in de straat (die ook in de sneeuw aan het rollebollen (

) was ) ook mee kwam. Ik antwoordde erop dat hij niet kwam, omdat zij en ik namelijk tijdens/na de film zouden gaan neuken.
Hierop antwoordde zij: "Haha ow ja bijna vergeten! Meen je dat egt? X' (Want de Br33z4h-sms-style staat op haar telefoon). Hierop antwoordde ik: 'Ja, ik wel. Jij niet dan ?'
Hierop kreeg ik terug: Neej man! Kben pas 14 man, en we vinden elkaar niet eens leuk? X '
Hierbij vervloog TS zijn hoop. Ik kan niet eens een sletje van 14 krijgen.
Klacht: Ik blijf altijd maagd