Dat verstond ik ook.quote:Op zondag 20 december 2009 22:01 schreef Sanddr het volgende:
Haha Timur zegt het zelf al: "Vannacht was Dode slaapgast"
Thanks, ff checkenquote:Op zondag 20 december 2009 22:01 schreef Tito het volgende:
Fok op de site: http://seriousrequest.3fm.nl/page/09_nieuws/339456?utm_source=social&utm_medium=twitter&utm_campaign=sr09
HIhihihihi dat bedoelde ik helemaal niet, gekkie.quote:Op zondag 20 december 2009 22:00 schreef DaMook het volgende:
[..]
Je zult vast genoeg kijkers hebben.
Je zult vast genoeg kijkers hebbenquote:
Timur is echt recht voor zijn raap. Geweldigquote:Op zondag 20 december 2009 22:01 schreef Sanddr het volgende:
Er zal dus wel een actie ofzo moeten komenquote:Op zondag 20 december 2009 22:01 schreef Tito het volgende:
Fok op de site: http://seriousrequest.3fm.nl/page/09_nieuws/339456?utm_source=social&utm_medium=twitter&utm_campaign=sr09
Ze kunnen lang blijven wachten op een actie van Fok! zijnde denk ik.quote:Op zondag 20 december 2009 22:01 schreef Tito het volgende:
Tegen zichzelf idd.quote:Op zondag 20 december 2009 22:02 schreef Tim_Schuhmacher het volgende:
Ik heb gelachen, maar dat ventje moet beschermd worden
quote:Op zondag 20 december 2009 22:01 schreef Sanddr het volgende:
Tis ook best slecht dat we niks doen, als je ziet hoe we er bij betrokken zijnquote:Op zondag 20 december 2009 22:02 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Er zal dus wel een actie ofzo moeten komen
Fokkers in Groningen die NU mee willen naar de Grote Markt?quote:
Ik snapte het topic niet meer maar je had nog een keer gequote.quote:Op zondag 20 december 2009 22:02 schreef DaMook het volgende:
[..]
Je zult vast genoeg kijkers hebben.
Jordy van Loon die bekogeld werdquote:
Morgen zeker welquote:Op zondag 20 december 2009 22:03 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Fokkers in Groningen die NU mee willen naar de Grote Markt?
Hoe zit dat eigenlijk precies. Na de deceptie van vorig jaar alleen dit topic?quote:Op zondag 20 december 2009 22:02 schreef Brainfish het volgende:
[..]
Ze kunnen lang blijven wachten op een actie van Fok! zijnde denk ik.
Nope, sorry, veel plezier though.quote:Op zondag 20 december 2009 22:03 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Fokkers in Groningen die NU mee willen naar de Grote Markt?
Iets groots zie ik er niet van komen nee. Maar van de goede kant: de fanatieke posters hier vragen allemaal wel platen aan!quote:Op zondag 20 december 2009 22:02 schreef Brainfish het volgende:
[..]
Ze kunnen lang blijven wachten op een actie van Fok! zijnde denk ik.
zeker welquote:
Ja voor het geval je het niet meer had gelezenquote:Op zondag 20 december 2009 22:03 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ik snapte het topic niet meer maar je had nog een keer gequote.
Altijd dit topic, maar vanuit FOK! geen actie. Users doen ook niks helaasquote:Op zondag 20 december 2009 22:03 schreef Slaif het volgende:
[..]
Hoe zit dat eigenlijk precies. Na de deceptie van vorig jaar alleen dit topic?
Okequote:Op zondag 20 december 2009 22:04 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Nope, sorry, veel plezier though.
Dat is ook het eerste waar ik bang voor zou zijn als ik zou poseren.quote:
Er was wel een topic gestart, maar helaas weinig reactiequote:Op zondag 20 december 2009 22:04 schreef Piles het volgende:
[..]
Altijd dit topic, maar vanuit FOK! geen actie. Users doen ook niks helaas
Gelukkig wordt er door oud-Fok!ers wel wat gedaan op vblforumquote:Op zondag 20 december 2009 22:03 schreef Piles het volgende:
[..]
Tis ook best slecht dat we niks doen, als je ziet hoe we er bij betrokken zijn
dankeequote:
Idd jaquote:Op zondag 20 december 2009 22:05 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Die Do muts. Beetje als een ster staan zwaaien terwijl ze niets bracht. Youp
Ik vind haar echt prima tussen Giel en Ekdom. En ze draait prima platen over het algemeenquote:Op zondag 20 december 2009 22:03 schreef Noortje. het volgende:
Ben benieuwd of Annemieke wat is.
Oeh, dat is wel een toffe track! Mooie clip ookquote:Op zondag 20 december 2009 22:05 schreef Sunnythesun het volgende:
@ Hans: Mrs Jackson van Outkast
Annemiek.quote:Op zondag 20 december 2009 22:06 schreef miieejj het volgende:
wie doet nou de shift...
quote:Op zondag 20 december 2009 22:05 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Die Do muts. Beetje met haar ster staan zwaaien
Das pas morgen met Ome Willemquote:
quote:Op zondag 20 december 2009 22:06 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Oeh, dat is wel een toffe track! Mooie clip ook
Heeft nu al meer laten zien dan Do gisteren.quote:Op zondag 20 december 2009 22:06 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Idd ja.
Ben net thuis, dus nu es rustig kijken wat Youp brengt
een geweldig teamquote:Op zondag 20 december 2009 22:07 schreef alors het volgende:
Ik moet elke keer weer hardop lachen van Filemon en Sander
Dat heeft noortje zelf al dus daarvoor hoeft ze niet naar annemieke te kijkenquote:
Owjaquote:Op zondag 20 december 2009 22:08 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dat heeft noortje zelf al dus daarvoor hoeft ze niet naar annemieke te kijken.
Hoe weet jij dat?quote:Op zondag 20 december 2009 22:08 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dat heeft noortje zelf al dus daarvoor hoeft ze niet naar annemieke te kijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |