All that glitters is gold....quote:
quote:Op zondag 20 december 2009 22:07 schreef golfer het volgende:
In een CUL-band mag dit natuurlijk niet op het repertoire ontbreken:
http://www.123video.nl/playvideos.asp?MovieID=23073
Wel simpeler te spelen dan stairway to heaven in ieder gevalquote:Op zondag 20 december 2009 22:07 schreef golfer het volgende:
In een CUL-band mag dit natuurlijk niet op het repertoire ontbreken:
http://www.123video.nl/playvideos.asp?MovieID=23073
Geld?quote:Op zondag 20 december 2009 22:12 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Zolang je er maar niet met ons geld vandoor gaat
En ook dat kan ik wel spelenquote:Op zondag 20 december 2009 22:12 schreef krakkemieke het volgende:
Golfer, dan stem ik ook voor: knolraap en lof,schorsneren en prei.
Ja joh! Hier worden we stik beroemd meequote:
quote:Op zondag 20 december 2009 22:16 schreef krakkemieke het volgende:
Nee! Het ging over Stairway to heaven! Anders had ik die TT niet gemaakt. Dus.
Ik doe een simpele versiequote:Op zondag 20 december 2009 22:19 schreef freecell het volgende:
[..]
Ik wens je heel veel succes![]()
Kijk naar die vingers
Oeh, blokfluiten kan ik ookquote:Op zondag 20 december 2009 22:18 schreef krakkemieke het volgende:
En ik speel alleen blokfluit, en dat zit niet in drs P. Dus.
Opa zelfquote:Op zondag 20 december 2009 22:25 schreef krakkemieke het volgende:
Sunny en Bluezz zien het zitten.... Freecell moet de baby eraan wennen...
Wie is de drummer vraagteken.
Boris? D_H?quote:Op zondag 20 december 2009 22:25 schreef krakkemieke het volgende:
Sunny en Bluezz zien het zitten.... Freecell moet de baby eraan wennen...
Wie is de drummer vraagteken.
quote:Op zondag 20 december 2009 22:26 schreef freecell het volgende:
[..]
Oeh, blokfluiten kan ik ook![]()
Ik heb een Cimar-gitaar (ibanez) en ik heb er net op gegoogled en nu weet ik nog niet of mijn gitaar officieel ook tof is of bagger
Ja, preciesquote:Op zondag 20 december 2009 22:27 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
ach joh, als ie maar lekker speelt en klinkt toch?
Ik heb een bamboe dwarsfluit liggen hier. Wél een beetje valsquote:Op zondag 20 december 2009 22:28 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik kan wel aardig met beatringen en eitjes overweg.. maar niet als ik gitaar moet spelen tegelijkertijd. Overigens kan ik ook wel een beetje basgitaar spelen eventueel. Oh en misschien lukt dwarsfluit me ook wel als ik ff oefen, heb ik ook 3 jaar gespeeld.
Neeeeeeee niet weer dat gebedelquote:Op zondag 20 december 2009 22:41 schreef krakkemieke het volgende:
Opeens dacht ik groter.
Dus met Fok Bohemian Rhapsody zingen en daarmee geld ophalen vraagteken.
Zou dat ook SR kunnen vraagteken.quote:Op zondag 20 december 2009 22:44 schreef Bluezz het volgende:
Dit wordt helemaal geweldig, we gaan echt een keer een stairway meet organiseren. Het mag hier![]()
Ik stem voor mustang sallyquote:Op zondag 20 december 2009 22:44 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Neeeeeeee niet weer dat gebedelGewoon lekker voor de fun krak!
Leuk is dat hè?quote:Op zondag 20 december 2009 22:55 schreef Bluezz het volgende:
Wat leuk, kazoo's
Hier staan ook nog tientallen fluiten van golfer in alle soorten en maten in een emmer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |