All that glitters is gold....quote:
quote:Op zondag 20 december 2009 22:07 schreef golfer het volgende:
In een CUL-band mag dit natuurlijk niet op het repertoire ontbreken:
http://www.123video.nl/playvideos.asp?MovieID=23073
Wel simpeler te spelen dan stairway to heaven in ieder gevalquote:Op zondag 20 december 2009 22:07 schreef golfer het volgende:
In een CUL-band mag dit natuurlijk niet op het repertoire ontbreken:
http://www.123video.nl/playvideos.asp?MovieID=23073
Geld?quote:Op zondag 20 december 2009 22:12 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Zolang je er maar niet met ons geld vandoor gaat
En ook dat kan ik wel spelenquote:Op zondag 20 december 2009 22:12 schreef krakkemieke het volgende:
Golfer, dan stem ik ook voor: knolraap en lof,schorsneren en prei.
Ja joh! Hier worden we stik beroemd meequote:
quote:Op zondag 20 december 2009 22:16 schreef krakkemieke het volgende:
Nee! Het ging over Stairway to heaven! Anders had ik die TT niet gemaakt. Dus.
Ik doe een simpele versiequote:Op zondag 20 december 2009 22:19 schreef freecell het volgende:
[..]
Ik wens je heel veel succes![]()
Kijk naar die vingers
Oeh, blokfluiten kan ik ookquote:Op zondag 20 december 2009 22:18 schreef krakkemieke het volgende:
En ik speel alleen blokfluit, en dat zit niet in drs P. Dus.
Opa zelfquote:Op zondag 20 december 2009 22:25 schreef krakkemieke het volgende:
Sunny en Bluezz zien het zitten.... Freecell moet de baby eraan wennen...
Wie is de drummer vraagteken.
Boris? D_H?quote:Op zondag 20 december 2009 22:25 schreef krakkemieke het volgende:
Sunny en Bluezz zien het zitten.... Freecell moet de baby eraan wennen...
Wie is de drummer vraagteken.
quote:Op zondag 20 december 2009 22:26 schreef freecell het volgende:
[..]
Oeh, blokfluiten kan ik ook![]()
Ik heb een Cimar-gitaar (ibanez) en ik heb er net op gegoogled en nu weet ik nog niet of mijn gitaar officieel ook tof is of bagger
Ja, preciesquote:Op zondag 20 december 2009 22:27 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
ach joh, als ie maar lekker speelt en klinkt toch?
Ik heb een bamboe dwarsfluit liggen hier. Wél een beetje valsquote:Op zondag 20 december 2009 22:28 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik kan wel aardig met beatringen en eitjes overweg.. maar niet als ik gitaar moet spelen tegelijkertijd. Overigens kan ik ook wel een beetje basgitaar spelen eventueel. Oh en misschien lukt dwarsfluit me ook wel als ik ff oefen, heb ik ook 3 jaar gespeeld.
Neeeeeeee niet weer dat gebedelquote:Op zondag 20 december 2009 22:41 schreef krakkemieke het volgende:
Opeens dacht ik groter.
Dus met Fok Bohemian Rhapsody zingen en daarmee geld ophalen vraagteken.
Zou dat ook SR kunnen vraagteken.quote:Op zondag 20 december 2009 22:44 schreef Bluezz het volgende:
Dit wordt helemaal geweldig, we gaan echt een keer een stairway meet organiseren. Het mag hier![]()
Ik stem voor mustang sallyquote:Op zondag 20 december 2009 22:44 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Neeeeeeee niet weer dat gebedelGewoon lekker voor de fun krak!
Leuk is dat hè?quote:Op zondag 20 december 2009 22:55 schreef Bluezz het volgende:
Wat leuk, kazoo's
Hier staan ook nog tientallen fluiten van golfer in alle soorten en maten in een emmer.
quote:
32 ja, das erg jongquote:Op maandag 21 december 2009 09:23 schreef Leintjeuh het volgende:
Oh en Brittany Murphy is overleden, de actrice... Ik was echt even shocked toen ik het hoorde
Halfquote:
Ben dan toch blij met de winterbanden. Moet ook wel want zondag naar Oostenrijk rijdenquote:Op maandag 21 december 2009 11:19 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Half
We hebben net de kaasmobiel uitgegraven. Half uur bezig geweest voordat dat barrel van de parkeerplek af de weg op was. Leuk hoor, sneeuw. Maar liever wat beter gespreid!
Taxi op kosten van Ikea?quote:Op maandag 21 december 2009 11:56 schreef Memento-Mori het volgende:
ok ik moet werken om 14.30 tot 21.30 maar de bussen rijden amper, van de gvu rjdt er welgeteld 1, en als ik al op t werk kom dmv ov kom ik dan vananavond nog terug? 7km fietsen in dit weer is ook een no go vooral later vanavond terug en ik zou jet een collega meerijden maar daar heb ik t hele weekend niks meer van gehoord, net gesmst maar geen reactie
Is de CD van Rouvoet al binnen ?quote:Op maandag 21 december 2009 13:52 schreef Bluezz het volgende:
Wij hadden afgelopen tijd alleen blauwe enveloppen en kadootjes voor kleinzoon, dus hier geen financ. meevallers
Kom maar op dus met die loonstortingen
160 mails afhandelen. Rustig geweest dus tijdens mijn vakantie. Slecht 1 reorganisatie erbijquote:Op maandag 21 december 2009 13:49 schreef ColdFeet het volgende:
Wij krijgen ook geen dertiende maand. Maar we hebben de afgelopen maand belachelijk veel financiële meevallers gehadMaar goed ook, want de vakantie valt volgens mij best duur uit
Ah well. Alles goed hier met iedereen? Ik probeer op de valreep even mijn kerstdeadlines te halen
stuur je wat op?quote:Op maandag 21 december 2009 15:08 schreef Bluezz het volgende:
Ik ga een heerlijke stoofpot van gekruide/bebloemde runderlappen, wortel, (bos-)ui, champignons, rode wijn, bouillon, (vers ingevroren) kruiden, tom.puree maken![]()
![]()
![]()
naar elkaar twitteren toch?quote:Op maandag 21 december 2009 15:12 schreef kaasplankje het volgende:
De NS adviseert de reizigers "gespreid" naar huis te reizen in de avondspits.
Ik vraag me af hoe ze dat voorstellen; moeten alle treinreizigers elkaar gaan bellen ofzo over hoe laat ze naar huis gaan?
Nou, ik heb al heel wat varianten gehoord...quote:
Ja! En daarna heerlijk in een heet bad gegaanquote:Op maandag 21 december 2009 16:18 schreef Sunnythesun het volgende:
wat een verhaal!! Nou ja, gelukkig goed aangekomen dus
Flauw is dat he...quote:Op maandag 21 december 2009 16:31 schreef Isabeau het volgende:
Heb net Ross' zus en zwager ontmoet, lijken me wel aardige mensen. En we hebben boodschappen gedaan en allemaal typisch Engelse dingen meegenomen. Waarom oh waarom hebben we geen double cream in NederlandDat is zo lekker! (extra dikke slagroom, niet dat vloeibare spul)
2 uur later dan gepland, maar geen probleem, het was spannend en gezellig en zonder dat ik echt ergens strandde.quote:Op maandag 21 december 2009 17:11 schreef freecell het volgende:
IsaGeniaal dat je mee kon rijden trouwens! Hoeveel later was je er nou uiteindelijk?
Ja, echt op alle fronten ging het eigenlijk misquote:Op maandag 21 december 2009 17:19 schreef DarkElf het volgende:
leuk verhaal isa, je hebt geluk gehad zeg
Ja hequote:
quote:Op maandag 21 december 2009 17:25 schreef Duderella het volgende:
En double cream is hier wel te koop hoor. Ik zag het laatst nog ergens hier in Grunn.
Ik denk bij de Jumbo, maar anders wel bij bijvoorbeeld Hein Post. Verder zitten er minstens twee winkels met louter Engelse producten in deze wereldstad.
Lag dat aan het weer of aan de medeweggebruikers die niet durven te rijden omdat het vriest maar wel naar hun werk moeten en daarom 20-30 rijden op de snelweg?quote:Op maandag 21 december 2009 17:26 schreef Duderella het volgende:
Pannekoeken!
Als Arty ooit nog thuiskomt. Die zit in Nieuwegein op een cursus, en heeft er vanmorgen 4,5 uur over gedaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Er zit er eentje achter de A-kerk (hoe heet dat ding, daar waar de Appie in zit, en dan aan de zijkant) en er zit er eentje tegenover de Culishop (ook met wat Engelse spullen trouwens!), aan de Groote Kromme Elleboog. Hein Post heeft ook double cream en die zit aan het Overwinningsplein. Dan kun je mooi op de terugweg even een kopje koffie komen drinken ook nog.quote:Op maandag 21 december 2009 17:27 schreef Isabeau het volgende:
[..]Dat is goed om te weten! Ik heb toch een tripje naar Groningen gepland begin januari
Waar zitten de Engelse winkeltjes precies?
Brood en sla denk ik. iets te uitbundig geweest op de wintersportquote:Op maandag 21 december 2009 17:25 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja he![]()
We zijn kippensoep aan het makenEn zelfgebakken brood.
Wat eten jullie?
quote:Op maandag 21 december 2009 17:28 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Lag dat aan het weer of aan de medeweggebruikers die niet durven te rijden omdat het vriest maar wel naar hun werk moeten en daarom 20-30 rijden op de snelweg?Ik volg het witte boekje, en niet het Groene. De dagbladen hebben dat toen geweigerd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Geen idee of het aan het weer of aan de weggebruikers lag! Sowieso was hij al een uur (!!) bezig om de auto uit te graven. Het was ook even zoeken waar hij ongeveer moest beginnen met graven.
Freudian slips: when you say one thing, but mean your mother.
Mooi! Gaan we daar ook allemaal even langsquote:Op maandag 21 december 2009 17:33 schreef Duderella het volgende:
Er zit er eentje achter de A-kerk (hoe heet dat ding, daar waar de Appie in zit, en dan aan de zijkant) en er zit er eentje tegenover de Culishop (ook met wat Engelse spullen trouwens!), aan de Groote Kromme Elleboog. Hein Post heeft ook double cream en die zit aan het Overwinningsplein. Dan kun je mooi op de terugweg even een kopje koffie komen drinken ook nog.
De medeweggebruikers die bang zijn voor sneeuwquote:Op maandag 21 december 2009 17:28 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Lag dat aan het weer of aan de medeweggebruikers die niet durven te rijden omdat het vriest maar wel naar hun werk moeten en daarom 20-30 rijden op de snelweg?
Gaat ie ook nog langs bluezzemoeder en de babipangang, hij zit er precies middeninquote:Op maandag 21 december 2009 17:26 schreef Duderella het volgende:
Pannekoeken!
Als Arty ooit nog thuiskomt. Die zit in Nieuwegein op een cursus, en heeft er vanmorgen 4,5 uur over gedaan.
quote:Op maandag 21 december 2009 17:35 schreef Den_Haag het volgende:
Brood en sla denk ik. iets te uitbundig geweest op de wintersport
Ja best irritant iddquote:Op maandag 21 december 2009 17:28 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Lag dat aan het weer of aan de medeweggebruikers die niet durven te rijden omdat het vriest maar wel naar hun werk moeten en daarom 20-30 rijden op de snelweg?
Nou je kiekt maar hoor.quote:Op maandag 21 december 2009 17:35 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Mooi! Gaan we daar ook allemaal even langsWeet niet of we tijd hebben voor een kopje koffie aangezien we naar Freecell gaan en vanaf daar waarschijnlijk heel laat weer op de trein naar huis stappen.
De Oostenrijkse keuken moet nog komen. Ga decadent 2x dit jaar. Nu was de Franse keuken de boosdoenerquote:Op maandag 21 december 2009 17:36 schreef Isabeau het volgende:
[..]de Oostenrijkse keuken is niet bepaald slank (en bier ook niet)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 21 december 2009 17:45 schreef Bluezz het volgende:
Chili con carne is heerlijk, maar die bónen![]()
![]()
Daar ben ik volgende maand. Nou, maar hopen dat het wat gaat dooien daar.quote:Op maandag 21 december 2009 17:37 schreef golfer het volgende:
Het kan nog veel erger:
http://nos.nl/artikel/124(...)-kilometer-file.html
quote:Op maandag 21 december 2009 11:19 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Half
We hebben net de kaasmobiel uitgegraven. Half uur bezig geweest voordat dat barrel van de parkeerplek af de weg op was. Leuk hoor, sneeuw. Maar liever wat beter gespreid!
ja? gewoon gieten ofzo?quote:Op maandag 21 december 2009 18:23 schreef Den_Haag het volgende:
Alleen door elkaar gooien. moet vast wel lekker worden
Gefeliciteerd menquote:Op maandag 21 december 2009 18:30 schreef borisz het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Tentamen![]()
![]()
M&O gehaald
![]()
![]()
![]()
Wat een grote hobbel, na vier pogingen eindelijk een 6 uit het vuur gesleept. Ik dacht altijd dat het wel redelijk ging als ik het tentamen maakte, maar achteraf was het iedere keer net niet.
Eindelijk van dat vak af.
Jaaaaaaaaaaquote:Op maandag 21 december 2009 18:30 schreef borisz het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Tentamen![]()
![]()
M&O gehaald
![]()
![]()
![]()
Wat een grote hobbel, na vier pogingen eindelijk een 6 uit het vuur gesleept. Ik dacht altijd dat het wel redelijk ging als ik het tentamen maakte, maar achteraf was het iedere keer net niet.
Eindelijk van dat vak af.
Nou de opluchting was erg grootquote:Op maandag 21 december 2009 18:44 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaa* O* Borisblijdschap en ik lees, eindelijk van dat dak af
Borisz hoe suuuuperquote:Op maandag 21 december 2009 18:50 schreef borisz het volgende:
[..]
Nou de opluchting was erg groot. Een van de weinige dat ik echt een gat in het dak sprong
.
één tripje?quote:Op maandag 21 december 2009 17:27 schreef Isabeau het volgende:
[..]Dat is goed om te weten! Ik heb toch een tripje naar Groningen gepland begin januari
Ik ga niet verder bij Noord weg wonen trouwensquote:Op maandag 21 december 2009 17:35 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Mooi! Gaan we daar ook allemaal even langsWeet niet of we tijd hebben voor een kopje koffie aangezien we naar Freecell gaan en vanaf daar waarschijnlijk heel laat weer op de trein naar huis stappen.
Is er ook nog ruimte voor Lein in jullie nu al drukke samenwoonleven?quote:Op maandag 21 december 2009 17:27 schreef Isabeau het volgende:Dat is goed om te weten! Ik heb toch een tripje naar Groningen gepland begin januari
Als je mij ooit misselijk wilt krijgen moet je mij naar die 2 overgehypde, volkomen oninteressante zelfkickers laten kijken.quote:Op dinsdag 22 december 2009 01:12 schreef borisz het volgende:
Lekker naar Roel v Velzen + Giel kijken..
Vanaf wanneer begint die generatie? Want ik vind het ook ruk.quote:Op dinsdag 22 december 2009 01:45 schreef golfer het volgende:
[..]
Als je mij ooit misselijk wilt krijgen moet je mij naar die 2 overgehypde, volkomen oninteressante zelfkickers laten kijken.
ik bespeur een generatieconflict
Kom jij dan die van mij doen? Ik moet werken vannacht!quote:Op dinsdag 22 december 2009 08:39 schreef freecell het volgende:
Goedemorgen!
Kom jij mijn auto uitgraven?
Joh, een beetje sneeuw en Nederland ligt op zijn bolle reetquote:Op dinsdag 22 december 2009 08:39 schreef Memento-Mori het volgende:
Mogguh. Straks eens kijken of ik de juiste bus(sen) kan vinden om op t werk te komen, hopelijk is het vandaag een tikkie drukker op t werk dan gister, wat een drama gister, snap niet dat ze de tent niet dicht hebben gegooid om 18uur
Gefeliciteerd minilot!quote:Op dinsdag 22 december 2009 09:21 schreef minilot het volgende:
Heb zojuist de Larousse Gastronomique voor mijn verjaardag gekregen! Enorm in mijn nopjes!
leuk! en gefeliciteerdquote:Op dinsdag 22 december 2009 09:21 schreef minilot het volgende:
Heb zojuist de Larousse Gastronomique voor mijn verjaardag gekregen! Enorm in mijn nopjes!
Nicequote:Op dinsdag 22 december 2009 09:21 schreef minilot het volgende:
Same in France. Was -16 met sneeuw en alles bleef gewoon open. geen probleemquote:Op dinsdag 22 december 2009 09:22 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Joh, een beetje sneeuw en Nederland ligt op zijn bolle reetKijk naar Nynke, die zit in Zweden (IKEA-land) en daar ligt een dikker pak sneeuw dan hier. Daar houdt t leven ook niet op heur
`gefeliciteerd minilotquote:Op dinsdag 22 december 2009 10:46 schreef minilot het volgende:
Dank allen! Ben rest van verjaardag in boek aan het lezen, denk ik.
Ja. Het is wel volledig, maar ik vind het een weinig bruikbaar kookboek. Niet alles is even lekker/opwindend, en het boek is ook niet echt een lekker bladerboek ofzo. Ik weet het niet, het idee is leuk, maar in de praktijk grijp ik toch altijd naar een ander boek. Als je leuk Italiaans wilt, kun je beter iets van Carluccio kop[en. Of als je zonodig een dik boek wilt: Made in Italy van Giorgio Locatelli.quote:Op dinsdag 22 december 2009 10:18 schreef borisz het volgende:
Iemand ervaring met het kookboek De Zilveren Lepel trouwens? http://www.bol.com/nl/p/n(...)005015910/index.html
Gevoel had ik ook, had hem al eens doorgebladerd bij Scheltema in Amsterdam, zag er leuk en aardig uit maar ik had niet het gevoel die moet ik hebben. Van Carluccio heb ik passie voor pasta in de kast staan wel een aardig boekquote:Op dinsdag 22 december 2009 12:39 schreef ColdFeet het volgende:
Tof zeg, de Larousse! Staat ook nog op mijn verlanglijst! En gefeliciteerd!
[..]
Ja. Het is wel volledig, maar ik vind het een weinig bruikbaar kookboek. Niet alles is even lekker/opwindend, en het boek is ook niet echt een lekker bladerboek ofzo. Ik weet het niet, het idee is leuk, maar in de praktijk grijp ik toch altijd naar een ander boek. Als je leuk Italiaans wilt, kun je beter iets van Carluccio kop[en. Of als je zonodig een dik boek wilt: Made in Italy van Giorgio Locatelli.
Gefeliciteerd met je tentamen
Heb ik geen last van? Ook niet meer van mijn schenen (al een hele tijd niet meer) dus mijn lichaam heeft zich prima aangepast.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
quote:Op dinsdag 22 december 2009 13:53 schreef DarkElf het volgende:
oh ja!! (even zo hoor)Wat leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 22 december 2009 13:54 schreef freecell het volgende:
Gefelici DEHey, die had ik ook gelezen op facebookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
nu ben ik nieuwsgierig wie danquote:Op dinsdag 22 december 2009 13:54 schreef Isabeau het volgende:
Wat leuk DE![]()
En iedereen om me heen lijkt wel te vinden dat ik nu maar eens op moet schieten met kinderen krijgen want ik heb nu toch een geschikte man![]()
Goedemorgennog steeds geen sneeuw hier.
a. wat doe jij op facebook?quote:Op dinsdag 22 december 2009 13:55 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hey, die had ik ook gelezen op facebook
Mijn moeder vooropquote:
via www.stumbleupon.com terecht gekomenquote:Op dinsdag 22 december 2009 13:59 schreef freecell het volgende:
a. wat doe jij op facebook?
b. ik niet
Op WoW kan je geen irl kindjes makenquote:Op dinsdag 22 december 2009 13:59 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Mijn moeder vooropen wat mensen van wow, haha, heus waar.
Mijn moeder wil al kleinkindjes sinds Marcoquote:Op dinsdag 22 december 2009 14:01 schreef freecell het volgende:
Op WoW kan je geen irl kindjes maken
En je moeder moet niet miepen
Hoe zit dat? Heb je je al ingeschreven voor huize avondrust?quote:Op dinsdag 22 december 2009 14:03 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Mijn moeder wil al kleinkindjes sinds Marco![]()
Op wow waren een aantal stoere mannen hun babyfoto's aan het showen op het forum en toen ik smelt deed zeiden ze stuk voor stuk dat ik nu ook een man had en er maar haast mee moest maken aangezien ik al zo oud was.
Das dan wel weer leukquote:Op dinsdag 22 december 2009 14:04 schreef Isabeau het volgende:
De betreffende man was er overigens mee eens.
quote:Op dinsdag 22 december 2009 13:38 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Heb ik geen last van? Ook niet meer van mijn schenen (al een hele tijd niet meer) dus mijn lichaam heeft zich prima aangepast.
T regent nu ineens... stom weer, ik wil rennen. (volgens buienradar is het over een half uur droog, dus das mooi)
Ja, wanneer kunnen wequote:Op dinsdag 22 december 2009 13:54 schreef Isabeau het volgende:
Wat leuk DE![]()
En iedereen om me heen lijkt wel te vinden dat ik nu maar eens op moet schieten met kinderen krijgen want ik heb nu toch een geschikte man![]()
Goedemorgennog steeds geen sneeuw hier.
dan kun je gezellig vaak op bezoek komenquote:Op dinsdag 22 december 2009 14:54 schreef Bluezz het volgende:
Nou eeehhh tegen de verveling en om de echo van Tante Elfs neefje te vieren een foto met de oogjes open![]()
KLIK
En ze kunnen volgende week woensdag naar een huis kijken, in Rijswijk![]()
![]()
Heb je oma weeeeer.quote:Op dinsdag 22 december 2009 15:04 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
dan kun je gezellig vaak op bezoek komen
Hij heeft oogjesquote:Op dinsdag 22 december 2009 14:54 schreef Bluezz het volgende:
Nou eeehhh tegen de verveling en om de echo van Tante Elfs neefje te vieren een foto met de oogjes open![]()
KLIK
En ze kunnen volgende week woensdag naar een huis kijken, in Rijswijk![]()
![]()
* Leintjeuh meldtquote:Op dinsdag 22 december 2009 13:54 schreef Isabeau het volgende:
quote:Op dinsdag 22 december 2009 14:04 schreef Isabeau het volgende:
De betreffende man was er overigens mee eens.
Wat fijn dat je terug bent van vakantie want nu kan ik je gelijk een heerlijke sneer gevenquote:
quote:Op dinsdag 22 december 2009 16:06 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Wat fijn dat je terug bent van vakantie want nu kan ik je gelijk een heerlijke sneer gevenEen kerst-sneer
Begrijpend lezen is niet je sterkste kan zeker?Ik meld dat ik vind dat Isa snel knocked up moet raken van Ross
Duh
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Petje af, DEquote:Op dinsdag 22 december 2009 15:18 schreef DarkElf het volgende:
aangepaste versie van les 19 gelopen (lees: 5-6-7-6 minuten) .. andere route aangezien mijn eigen route glad is... maar deze route heeft heuveltjesen t sneeuwde (natte sneeuw bah) en t waaide
maar ben best tevreden, heb een week niet gelopen tenlotte.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
ik ben graag goed voorbereidquote:Op dinsdag 22 december 2009 15:52 schreef Bluezz het volgende:
Kijk maar uit sol met dat uitglijden, ik ging net ook bijna onderuit alleen maar omdat ik een vuilniszak in de bak wilde gooien
En jij ook Elf, uitkijken met dat gekke geloop
En qua hazepeper geen ideeIs het niet wat vroeg om al te koken voor kerst sol?
Mannen, weten ook nooit wat ze voelen.quote:Op dinsdag 22 december 2009 16:15 schreef DarkElf het volgende:
(de mr was er ook al niet zo blij mee dus was blij dat ik heel thuis gekomen was )
Zoooo vervelend als je eigen winkel sommige dingen niet heeft en je er weer verder naar op zoek moet!quote:Op dinsdag 22 december 2009 16:16 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ik ben graag goed voorbereidalles wat ik van te voren kan doen, dat doe ik. heb ook maar 4-pitten in een mini-keuken. zouden jullie miss dan op inet recept kunnen zoeken en die pm-en ajb? ik baal wel, zijn een aantal dingen niet te krijgen hier dus ik moet naar de andere kant vd stad morgen,bah! en dat voor een bosje koriander en munt bijvoorbeeld.... bahbah.
Plumpudding en trifle enzo?quote:Op dinsdag 22 december 2009 16:21 schreef Isabeau het volgende:
Ik ga geloof ik kalkoen eten en heel veel andere typisch Engelse dingen
Oh ja, Chrismaspudding die traditioneel al maanden van te voren is klaargemaakt.quote:
Das een hele rare zinquote:Op dinsdag 22 december 2009 16:21 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb overigens nog nooit zelf hazepeper gegeten, het restaurant waar ik werkte maakte wel de meest goddelijke hazepeper,
ik geloof ook wel dat de meeste mensen maar 4pitten hebben, maar dan niet in combi met mini-keuken waar je met zijn 2en in moet staanquote:Op dinsdag 22 december 2009 16:21 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Zoooo vervelend als je eigen winkel sommige dingen niet heeft en je er weer verder naar op zoek moet!
Ik heb overigens nog nooit zelf hazepeper gegeten, het restaurant waar ik werkte maakte wel de meest goddelijke hazepeper, maar helaas geen recept van. Enne, ik denk dat bijna iedereen maar 4 pitten heeft hoorIk vind het gewoon slim om zoveel mogelijk van te voren klaar te maken! Kan vaak prima en heb je minder gedoe in de keuken op kerstdag.
Ik ga geloof ik kalkoen eten en heel veel andere typisch Engelse dingen
quote:Op dinsdag 22 december 2009 16:41 schreef freecell het volgende:
Das een hele rare zin![]()
Is vandaag al om?
dat doen wij elk jaar.... mn moeder neemt die crackers, met kroontjes, elk jaar mee uit de UK vandaanquote:Op dinsdag 22 december 2009 16:29 schreef DarkElf het volgende:
Isa : christmascrackers en kroontjes op je hoofd? Christmaspudding en mince pies?
mail maar naar pm sun!quote:Op dinsdag 22 december 2009 18:39 schreef Sunnythesun het volgende:
SOL, heb je al een hazenpeperrecept?? Want volgens mij staat er een in mijn A Prospo Bistro-boek.. Dus als je hem nog wilt kan ik hem je pb'en. Kan alleen niet zeggen of het een goed recept is, heb het nog niet gemaakt![]()
@ Bluezz:oogjes
Vegetarische cashew schotel gemaakt met groenten en koriander saus. Terwijl ik aan het koken was, vulde de keuken zich met een zeepsmaak. Was even vergeten dat ik koriander helemaal niet lekker vind.quote:Op dinsdag 22 december 2009 18:58 schreef borisz het volgende:
Restjes dag vandaag. Pastasaus gemaakt alles en nog wat, hoop groenten wat nog goed was maar per groentesoort niet veel meer van over was. Tomatensaus en wat gehakt erbij en klaar. Ook twee verschillende soorten pasta
. Toch wel weer grappig.
Herkenbaarquote:Op dinsdag 22 december 2009 19:42 schreef Stereotomy het volgende:
Vegetarische cashew schotel gemaakt met groenten en koriander saus. Terwijl ik aan het koken was, vulde de keuken zich met een zeepsmaak. Was even vergeten dat ik koriander helemaal niet lekker vind.
quote:Op dinsdag 22 december 2009 19:42 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Vegetarische cashew schotel gemaakt met groenten en koriander saus. Terwijl ik aan het koken was, vulde de keuken zich met een zeepsmaak. Was even vergeten dat ik koriander helemaal niet lekker vind.
Handigquote:Op dinsdag 22 december 2009 19:42 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik begrijp het. Verse koriander vind ik smaken asl die bruin-grijze regenjassen van mannen die ongematteerde sigaren roken.quote:Op dinsdag 22 december 2009 19:42 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 22 december 2009 21:39 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik begrijp het. Verse koriander vind ik smaken als die bruin-grijze regenjassen van mannen die ongematteerde sigaren roken.
Of als natte hond.
Oh wat heerlijk dat je nu uit kan rusten hequote:Op dinsdag 22 december 2009 21:05 schreef ColdFeet het volgende:
Dag ander popje! Bedenk jij eens iets wat ik absoluut in moet pakken voor de vakantie?
quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:38 schreef freecell het volgende:
Genietse CF
En ik vind koriander wel lekker
Maar ik eet dan weer geen regenjassen of natte hond
Graag! Leuk! En ik wil binnenkort ook nog wel wat tips wat betreft tickets (wanneer het beste boeken etc.) Maar dat kómt wel!quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:42 schreef ColdFeet het volgende:
Danke! En Dude, ik zal eens proberen wat fraaie foto's te maken om je op te warmen voor volgend jaar
quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:09 schreef kaasplankje het volgende:
Fijne vakantie ColdFeet!
Pff net een heel tijdje bezig geweest Lein´s voiture uit de parking te krijgen.Scheppen, graven, vooruit, weer achteruit, nog verder vast, weer graven, nog meer scheppen, nog meer graven, nog niet gelukt, kaasmobiel erbij + sleepkabel van de buren, weer proberen, enz, *toet* eindelijk los!
Lein stressed omdat ze te laat gaat komen, al is 't mss maar 10 min als het verkeer meezit.
maja ik denk nog bij mezelf bijna heel nederland was deze week te laat op 't werk![]()
Krijg ik net een sms van haar dat ze morgen pas nachtdienst heeft!
Ja, iddquote:Op dinsdag 22 december 2009 23:17 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ja, ik zou ook verschrikkelijk balen, je bereidt je er toch op voor enzo
Ik schoot echt in een lachstuip hier toen ik je verhaal las.quote:
quote:
quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:09 schreef kaasplankje het volgende:
Fijne vakantie ColdFeet!
Pff net een heel tijdje bezig geweest Lein´s voiture uit de parking te krijgen.Scheppen, graven, vooruit, weer achteruit, nog verder vast, weer graven, nog meer scheppen, nog meer graven, nog niet gelukt, kaasmobiel erbij + sleepkabel van de buren, weer proberen, enz, *toet* eindelijk los!
Lein stressed omdat ze te laat gaat komen, al is 't mss maar 10 min als het verkeer meezit.
maja ik denk nog bij mezelf bijna heel nederland was deze week te laat op 't werk![]()
Helemaal nietquote:
Ik zou dan in ieder geval een stuk zuiniger met het zout doen dan als je hüttenkase gebruikt. Paturain e.d is erg zout. En zit er knoflook in het 'normale' recept? Past het er eventueel in? Want als het er niet in past, moet je aan de huttenkase.quote:Op woensdag 23 december 2009 09:49 schreef geppie het volgende:
Morguh![]()
Weet iemand toevallig of ik voor een hartige taart ipv huttenkase, paturain ofzo kan gebruiken? Of verknal ik het dan?
Met spinazie kan het wel gok ik. Maar: goed proeven voordat je er zout doorheen doet!. Verder: succesquote:Op woensdag 23 december 2009 09:56 schreef geppie het volgende:
Zit geen knoflook in het oorspronkelijke recept, het is een hartige spinazietaart. Ik weet niet of het past, ik denk het welHet is meer omdat ik de ham eruit laat en dacht iets meer smaak nodig te hebben.
*proest* en sun pm even dat recept ajb! CF fijne vakantie, veel rokjes meenemen.quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:09 schreef kaasplankje het volgende:
Fijne vakantie ColdFeet!
Gisteravond 2x bijna onderuit gegaanquote:Op woensdag 23 december 2009 11:47 schreef Bluezz het volgende:
Ja het is verraderlijk glad met die natte dooiende en weer opvriezende troep
Nog 2 dagen serious request en bijna kerstquote:
Welke, ik had het niet postte ik toch?quote:
moet wel hier, de weg is daar te slecht, niets aan gedaan en met mijn auto zit ik redelijk snel vast in die sneeuwhopen, krijg hem wel weg maar das behoorlijk wat moeite, en ach tis een klein stukkie,. normaal fiets ik het mare das nu echt gevaarlijk.quote:Op woensdag 23 december 2009 11:44 schreef SeaOfLove het volgende:
lopen ben ik normaal dol op, maar nu is t echt wat minder hoor
daar zit ik keihard op te wachten! ik kan nix zelf op inet opzoeken met foonquote:Op woensdag 23 december 2009 12:18 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Welke, ik had het niet postte ik toch?Kan wel een willekeurig recept van internet halen maar geen idee of je daar op zit te wachten, misschien kan je dat zelf beter opzoeken..
Okido, komt ie er aan..quote:Op woensdag 23 december 2009 12:24 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
daar zit ik keihard op te wachten! ik kan nix zelf op inet opzoeken met foon
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |