Terwijl Bert op z'n portemonnee let, worden z'n auto weggehaaldquote:Op zondag 20 december 2009 21:50 schreef Cee het volgende:
Een werkloze roemeen.
Ik wil niet vooroordelen, maar pas op je portemonnee, Bertje.
Ik jou wel heel af en toequote:
quote:Op zondag 20 december 2009 21:51 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Een Roemeen die Room 11 aanvraagt zou wel grappig zijn
quote:
heerlijk, dwars over Jordy heenquote:
Het is een gavequote:
SR NIET GHquote:Op zondag 20 december 2009 21:50 schreef -Hans- het volgende:
Volgens mij is dit de drukste dag so far van kijkers voor het GH
Ach Giel zal hem wel uitgenodigd hebben.quote:Op zondag 20 december 2009 21:52 schreef Waalwijker het volgende:
Volgens mij is Jordy de enige die niet snapt dat hij op moet rotten.
quote:Op zondag 20 december 2009 21:52 schreef Cee het volgende:
Ja!
Grote steniging op de Grote Markt, maar dan met sneeuwballen! Van Loon verketteren!
Hier ookquote:Op zondag 20 december 2009 21:52 schreef -Hans- het volgende:
Somebody Told Me !! Nu gaat het geluid ultra hard
quote:Op zondag 20 december 2009 21:52 schreef Cee het volgende:
Ja!
Grote steniging op de Grote Markt, maar dan met sneeuwballen! Van Loon verketteren!
Probeert ie er ook door naar binnen te kruipen?quote:Op zondag 20 december 2009 21:53 schreef Ambrosius het volgende:
Fuck, hij staat al bij de brievenbus.
quote:Op zondag 20 december 2009 21:52 schreef -Hans- het volgende:
Somebody Told Me !! Nu gaat het geluid ultra hard
Hij kan er makkelijk doorheen kruipen. De deur zullen ze toch niet voor 'm open doen?quote:Op zondag 20 december 2009 21:53 schreef Ambrosius het volgende:
Ja, maar hij zit te hoog van de grondquote:Op zondag 20 december 2009 21:53 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Probeert ie er ook door naar binnen te kruipen?
Heeft er iemand in Groningen een jachtgeweer?quote:Op zondag 20 december 2009 21:53 schreef Ambrosius het volgende:
Hoe oud is hij nu? 13 jaar?quote:Op zondag 20 december 2009 21:54 schreef morpheus_at_work het volgende:
Jemig het is nog steeds een pisventje die jordy van loon, komt net op hoogte van de gleuf.
Dat lukt niet, de brievenbus zit te hoogquote:Op zondag 20 december 2009 21:53 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Probeert ie er ook door naar binnen te kruipen?
Ach, gooit ie er toch wat wenkbrauwhaar onder? Hij heeft genoegquote:Op zondag 20 december 2009 21:54 schreef Piles het volgende:
[..]
Ja, maar hij zit te hoog van de grond
En terecht.quote:Op zondag 20 december 2009 21:54 schreef rubbereend het volgende:
Jordy mag buiten bij de microfoon blijven staan, niks naar binnen
Arme Bertje die hem moet interviewenquote:Op zondag 20 december 2009 21:54 schreef rubbereend het volgende:
Jordy mag buiten bij de microfoon blijven staan, niks naar binnen
Ohh jaquote:
Jupquote:
Die houdt echt meer van vleeslolly's hoorquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |