Alleen al daarom wil ik hem vervangen door een flexibele. Die knip je met een gewoon schaar even door als ie in de weg zit...quote:Op maandag 21 december 2009 13:12 schreef DaviniaHR het volgende:
[..]
neuh, het lijkt me nog iets om bij het persen tot de conclusie te komen dat hij alsnog in de weg zit!
moeten ze ook een metaalschaar bij het gereedschap leggen!
/mental image
quote:Op maandag 21 december 2009 13:27 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Alleen al daarom wil ik hem vervangen door een flexibele. Die knip je met een gewoon schaar even door als ie in de weg zit...
ik zie het inderdaad ook al voor me: op mijn nachtkastje zo'n betonschaar
mijn piercing hoefde er normaal ook niet uit (bij natuurlijke bevalling)quote:Op maandag 21 december 2009 12:48 schreef Asyniur het volgende:
hier krijgen we de piercing er trouwens niet uit, dus ik mag naar een piercer om mijn piercing te laten vervangenOw en de piercer die ik een mailtje stuurde hier in de buurt, zei dat de piercing er bij de bevalling niet uit hoefde...
![]()
Lily, wanneer staat jouw bevalling gepland eigenlijk?quote:Op maandag 21 december 2009 13:48 schreef lily het volgende:
Orea, spannend!
en inderdaad, waar is mama_papa eigenlijk?
[..]
mijn piercing hoefde er normaal ook niet uit (bij natuurlijke bevalling)
nu mag ik niet eens nagellak op dus zeker geen sieraden om
gelukkig had ik mijn trouwring al af (vocht in vingers...)
Maar ik heb geen navelpiercingquote:Op maandag 21 december 2009 13:48 schreef lily het volgende:
mijn piercing hoefde er normaal ook niet uit (bij natuurlijke bevalling)
quote:Op maandag 21 december 2009 13:40 schreef DaviniaHR het volgende:
ahava,![]()
![]()
![]()
![]()
welkom in de wereld van de emo-mutsen
Oh my god, jeetje, whaaaaaa, dat is bizar zeg, als je dat gewoon zo nuchter weetquote:Op maandag 21 december 2009 13:51 schreef lily het volgende:
morgen, Groofsken
Ik heb vandaag nog gebeld maar de planning was nog niet klaar dus ik weet geen tijd.
Er staan 4 keizersnedes op het programma morgen en als ze al een tijd konden zeggen had dat niet zo'n zin want ze weken nogal eens af van het programma en er kwam ook nogal eens wat tussen.
Ik moet me om 8.00 nuchter melden dus er zit niks anders op dan af te wachten
22 december is een mooie dag om geboren te wordenquote:Op maandag 21 december 2009 13:51 schreef lily het volgende:
morgen, Groofsken
Ik heb vandaag nog gebeld maar de planning was nog niet klaar dus ik weet geen tijd.
Er staan 4 keizersnedes op het programma morgen en als ze al een tijd konden zeggen had dat niet zo'n zin want ze weken nogal eens af van het programma en er kwam ook nogal eens wat tussen.
Ik moet me om 8.00 nuchter melden dus er zit niks anders op dan af te wachten
In het begin was ze heel erg ziek en moe, daarna kwamen de demonen opzetten die er soms af en toe nog zijn.quote:Op maandag 21 december 2009 13:51 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Co_ol, mooie foto's!Waarom is je zwangerschap zwaar?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |