ah nog meer jompelsquote:Op maandag 21 december 2009 11:58 schreef Mereltje het volgende:
Vandaag ben ik 12 weken en vind het nu wel tijd om onder mijn eigen naam te posten![]()
Mag ik aangepast worden in het lijstje van Borra naar Mereltje? En sterretjes achter mijn naam omdat ik samen met Forno een Fok!stelletje ben (ik heb hem via Fok! leren kennen)
Amarantha gefeliciteerd met Fabian
Dat lijken veul piercings.....quote:Op maandag 21 december 2009 12:32 schreef Stormqueen het volgende:
ben ik trouwens de enige die zes keer moest kijken bij de advertentie naast dit topic?
[ afbeelding ]
Het lijken wel uiers!quote:Op maandag 21 december 2009 12:32 schreef Stormqueen het volgende:
ben ik trouwens de enige die zes keer moest kijken bij de advertentie naast dit topic?
[ afbeelding ]
MERELTJE!quote:Op maandag 21 december 2009 11:58 schreef Mereltje het volgende:
Vandaag ben ik 12 weken en vind het nu wel tijd om onder mijn eigen naam te posten![]()
Mag ik aangepast worden in het lijstje van Borra naar Mereltje? En sterretjes achter mijn naam omdat ik samen met Forno een Fok!stelletje ben (ik heb hem via Fok! leren kennen)
Amarantha gefeliciteerd met Fabian
Ik ga voor de 17equote:Op maandag 21 december 2009 11:59 schreef octopussy het volgende:
Freecell, het zou me niets verbazen als jij eerder bevalt dan ik (gezien vorige ervaring). En het voelt heel erg dubbel met de tijd: over 6 weken mag mijn meisje zich wel aandienen van mij want ik ben stiekem heel ongeduldig, en 6 weken 'vakantie' is ook nog best lang. Maar aan de andere kant: de dagen gaan zo hard voorbijen ik wil nog zoveel doen!
En zondag 14 februari lijkt me toch ook wel een bijzondere dag om te bevallen![]()
neuh, het lijkt me nog iets om bij het persen tot de conclusie te komen dat hij alsnog in de weg zit!quote:Op maandag 21 december 2009 12:48 schreef Asyniur het volgende:
Beetje vaag inderdaad
hier krijgen we de piercing er trouwens niet uit, dus ik mag naar een piercer om mijn piercing te laten vervangenOw en de piercer die ik een mailtje stuurde hier in de buurt, zei dat de piercing er bij de bevalling niet uit hoefde...
![]()
Lichtje brandde al volop!quote:Op maandag 21 december 2009 13:09 schreef Mereltje het volgende:
Freecel gaat er een lichtje branden?het is al wel een hele tijd geleden dat wij elkaar hebben gezien (bij Logician en wat Groningermeets
)
Hier dus nog een zwangere uit Groningen, zit jij ook bij de stadspraktijk (verloskundige) ?
Ik moet de hele dag al aan je denken! Veel sterkte met de zenuwen en veel plezier met het bewonderen van je wondertje(s).quote:Op maandag 21 december 2009 11:43 schreef Orea het volgende:
Ik ga zo met de man in de auto stappen!! Eerst nog even lekker gezamelijk lunchen en dan op naar Leiderdorp... IK KAN NIET MEER WACHTEN!!!!hihi... over 4 uur weet ik meer!
(en dan duurt het nog wel even voordat ik wat kan posten, aangezien we van Leiderdorp terug moeten naar Almere... En het is al zo lekker rustig op de weg...(not..) en ik kom op mijn mobiel niet ingelogd op Fok! dus dat wordt hem ook niet...)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |