abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75873180
Vandaag ben ik 12 weken en vind het nu wel tijd om onder mijn eigen naam te posten
Mag ik aangepast worden in het lijstje van Borra naar Mereltje? En sterretjes achter mijn naam omdat ik samen met Forno een Fok!stelletje ben (ik heb hem via Fok! leren kennen )

Amarantha gefeliciteerd met Fabian
pi_75873220
Orea, spannend hoor! mijn huis woont ook in Almere

Faja, mooie sticker bij de vlos. Het zou toch wat zijn als je ergens rondloopt en ineens een hoofdje in je onderbroek hebt hangen

Ymme, gefeliciteerd met je 32 weken! Had hier gisteren dezelfde mijlpaal
*note to self: nieuwe buikfoto maken.

Freecell, het zou me niets verbazen als jij eerder bevalt dan ik (gezien vorige ervaring). En het voelt heel erg dubbel met de tijd: over 6 weken mag mijn meisje zich wel aandienen van mij want ik ben stiekem heel ongeduldig, en 6 weken 'vakantie' is ook nog best lang. Maar aan de andere kant: de dagen gaan zo hard voorbij en ik wil nog zoveel doen!
En zondag 14 februari lijkt me toch ook wel een bijzondere dag om te bevallen

Ik mis Mama_papa al een tijdje hier eigenlijk. Zou ze op vakantie zijn?
pi_75873382
quote:
Op maandag 21 december 2009 11:58 schreef Mereltje het volgende:
Vandaag ben ik 12 weken en vind het nu wel tijd om onder mijn eigen naam te posten
Mag ik aangepast worden in het lijstje van Borra naar Mereltje? En sterretjes achter mijn naam omdat ik samen met Forno een Fok!stelletje ben (ik heb hem via Fok! leren kennen )

ah nog meer jompels

gefeliciteerd met je 12 weken en je kloon uit de kast

en Ymme en octopussy 32 wk
pi_75873444
Thnx all!

Octopussy, wat grappig
pi_75873453
Oeh Spannend Orea, ik ga voor je duimen!!

En Faja, fijn dat alles goed was bij de VK!
  maandag 21 december 2009 @ 12:04:48 #131
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_75873472
mereltje, gefeliciteerd!

fijn faja, goedgekeurd!

32 weken mijlpalen!
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_75873494
quote:
Op maandag 21 december 2009 11:49 schreef freecell het volgende:

[..]

Das wel hip bevallen
Voornamelijk pijnloos lijkt me.
pi_75873597
wat een mooi kindje is dat zeg Amaranta! mooi jongetje met een mooie naam
pi_75873782
Even kort; Amaranta gefeliciteerd met Fabian! Een kleine broer voor de grote zus

Lijnloos, hier nog niks hoor. Rommelt ook ook weinig. Vriend is vandaag ook thuis, werd gisteren gebeld dat hij verplicht thuis moest werken omdat ze de mensen van het project niet de weg op wilden sturen. Wij wonen wel het dichtste bij, maar ik ben toch blij

En nu wordt ik geacht buiten te spelen met peuter... (heb d'r al naar buiten gestuurd maar alleen vindt ze niet leuk)
pi_75874220
Gefeliciteerd Amaranta!
  maandag 21 december 2009 @ 12:26:53 #136
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_75874373
Amaranta, gefeliciteerd met Fabian, leuke naam!

Mereltje, welkom uit de kast!
pi_75874396
Amaranta, gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon en broertje!!! Daar issie dan

Meimeltje van harte met de geboorte van jullie zoon en broertje

en een voor Faja die weer goedgekeurd is, en ik ben zo nieuwsgierig naar jouw mannetje!
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  maandag 21 december 2009 @ 12:32:00 #138
149959 SQ
snelle trees
pi_75874600
ben ik trouwens de enige die zes keer moest kijken bij de advertentie naast dit topic?

disclaimer
pi_75874744
quote:
Op maandag 21 december 2009 12:32 schreef Stormqueen het volgende:
ben ik trouwens de enige die zes keer moest kijken bij de advertentie naast dit topic?

[ afbeelding ]
Dat lijken veul piercings.....
pi_75874880
volgens mij zijn het vingers maar waar die piercings nou zitten??
pi_75874938
Amaranta, van harte met je zoon en wat een mooie naam
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_75875008
quote:
Op maandag 21 december 2009 12:32 schreef Stormqueen het volgende:

[ afbeelding ]
Het lijken wel uiers!

Het zullen wel handen zijn, maar dan wel 4 paar ofzo
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_75875042
Inderdaad, vage advertentie hoor.
Vingers? Piercings? Uiers?
  maandag 21 december 2009 @ 12:43:52 #144
149959 SQ
snelle trees
pi_75875048
het zijn ook vingers, maar ik kreeg er inderdaad een uiergevoel bij. En dan gaat het over piercings.
disclaimer
  maandag 21 december 2009 @ 12:48:03 #145
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_75875218
Beetje vaag inderdaad
hier krijgen we de piercing er trouwens niet uit, dus ik mag naar een piercer om mijn piercing te laten vervangen Ow en de piercer die ik een mailtje stuurde hier in de buurt, zei dat de piercing er bij de bevalling niet uit hoefde...
pi_75875724
quote:
Op maandag 21 december 2009 11:58 schreef Mereltje het volgende:

MERELTJE!
Gefeliciteerd!
quote:
Op maandag 21 december 2009 11:59 schreef octopussy het volgende:

Freecell, het zou me niets verbazen als jij eerder bevalt dan ik (gezien vorige ervaring). En het voelt heel erg dubbel met de tijd: over 6 weken mag mijn meisje zich wel aandienen van mij want ik ben stiekem heel ongeduldig, en 6 weken 'vakantie' is ook nog best lang. Maar aan de andere kant: de dagen gaan zo hard voorbij en ik wil nog zoveel doen!
En zondag 14 februari lijkt me toch ook wel een bijzondere dag om te bevallen
Ik ga voor de 17e
Maar de vlos is het met je eens hoor Er hebben al drie tegen mij gezegd 'eerst maar eens zien dattie blijft zitten tot1 februari en overtijd lopen lijkt me érg onwaarschijnlijk'
Nuja, we zien wel

Uierpiercing!
pi_75875967
Freecel gaat er een lichtje branden? het is al wel een hele tijd geleden dat wij elkaar hebben gezien (bij Logician en wat Groningermeets )
Hier dus nog een zwangere uit Groningen, zit jij ook bij de stadspraktijk (verloskundige) ?
  maandag 21 december 2009 @ 13:12:55 #148
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_75876112
quote:
Op maandag 21 december 2009 12:48 schreef Asyniur het volgende:
Beetje vaag inderdaad
hier krijgen we de piercing er trouwens niet uit, dus ik mag naar een piercer om mijn piercing te laten vervangen Ow en de piercer die ik een mailtje stuurde hier in de buurt, zei dat de piercing er bij de bevalling niet uit hoefde...
neuh, het lijkt me nog iets om bij het persen tot de conclusie te komen dat hij alsnog in de weg zit!

moeten ze ook een metaalschaar bij het gereedschap leggen!

/mental image
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_75876226
quote:
Op maandag 21 december 2009 13:09 schreef Mereltje het volgende:
Freecel gaat er een lichtje branden? het is al wel een hele tijd geleden dat wij elkaar hebben gezien (bij Logician en wat Groningermeets )
Hier dus nog een zwangere uit Groningen, zit jij ook bij de stadspraktijk (verloskundige) ?
Lichtje brandde al volop! Ik geloof dat je met mijn man getrouwd was, of niet? Wat leuk dat je zwanger bent!!!

Ik zit bij La Vie, die hebben geen eigen echo-apparaat (groot voordeel van stadspraktijk) maar ze sluiten aan bij mijn levensvisie (dat klinkt zwaarder dan ik het bedoel ) én ze zijn me de vorige keer erg goed bevallen (je zei bevallen )

Ik ben helemaal melig geloof ik
pi_75876638
quote:
Op maandag 21 december 2009 11:43 schreef Orea het volgende:
Ik ga zo met de man in de auto stappen!! Eerst nog even lekker gezamelijk lunchen en dan op naar Leiderdorp... IK KAN NIET MEER WACHTEN!!!! hihi... over 4 uur weet ik meer! (en dan duurt het nog wel even voordat ik wat kan posten, aangezien we van Leiderdorp terug moeten naar Almere... En het is al zo lekker rustig op de weg...(not..) en ik kom op mijn mobiel niet ingelogd op Fok! dus dat wordt hem ook niet...)
Ik moet de hele dag al aan je denken! Veel sterkte met de zenuwen en veel plezier met het bewonderen van je wondertje(s).
This life was not for you
though I learned from you
that beauty need only be a whisper
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')