kijk op dat plaatsnaambordjequote:
De titel "Mensen die niet kunnen rijden als er een paar centimeter sneeuw ligt" was een beetje lang, vind je niet?quote:
Dat zeg ik niet, ik kan gewoon heel goed duwen.quote:Op zondag 20 december 2009 21:07 schreef flashlightstar het volgende:
jij kan gelukkig wel goed rijden !
quote:Op zondag 20 december 2009 21:17 schreef Trannellius het volgende:
Mensen, het staat duidelijk dat je daar Zoetermeer uitrijdt. Waarom is het dan een stomme vraag waar die foto's gemaakt zijn? Allesbehalve Zoetermeer is niet een duidelijke locatie....
Trolleniusquote:Op zondag 20 december 2009 21:17 schreef Trannellius het volgende:
Mensen, het staat duidelijk dat je daar Zoetermeer uitrijdt. Waarom is het dan een stomme vraag waar die foto's gemaakt zijn? Allesbehalve Zoetermeer is niet een duidelijke locatie....
ja, dat dat kan in Nederland enzo!quote:Op zondag 20 december 2009 21:26 schreef gebrokenglas het volgende:
Ja het maakt wel saamhorig dit soort weer. Maar al die domme mensen die niet kunnen rijden, altijd volgas geven...
Bij ons voor het werk loopt het wat op... En ze proberen er vol gas tegenop te rijden, het sneeuw vliegt alle kanten op... glibberen terug en blijven gas geven. Schuiven van links naar rechts batsboem tegen stoepranden... Echt ongelovelijk.
Ik heb gevoelens, zak.quote:Op zondag 20 december 2009 21:43 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Het is zondag infantiele kut newbie.
10 jaar geleden was dat een issue ja. Als jij deze plaatjes niet op een fatsoenlijke snelheid binnen kunt halen ben je gewoon een pauper of maak je verkeerde keuzes.quote:
Inderdaadquote:Op zondag 20 december 2009 21:26 schreef gebrokenglas het volgende:
Ja het maakt wel saamhorig dit soort weer. Maar al die domme mensen die niet kunnen rijden, altijd volgas geven...
Bij ons voor het werk loopt het wat op... En ze proberen er vol gas tegenop te rijden, het sneeuw vliegt alle kanten op... glibberen terug en blijven gas geven. Schuiven van links naar rechts batsboem tegen stoepranden... Echt ongelovelijk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |