Ik heb hem binnen 10 minuten als ik wil.quote:Op zondag 20 december 2009 20:52 schreef Breathtaking het volgende:
Ik kan Lakitu alleen niet vinden op hyves!
Als je zijn naam hebt is zijn hyves vinden een eitje.quote:Op zondag 20 december 2009 20:52 schreef Breathtaking het volgende:
Ik kan Lakitu alleen niet vinden op hyves!
Ben benieuwd.quote:Op zondag 20 december 2009 20:53 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik heb hem binnen 10 minuten als ik wil.
De Tweede Wereldoorlog eindigde toch in 1945?quote:Op zondag 20 december 2009 20:51 schreef Skylark. het volgende:
En een verzoekje aan kurk_droog en Devvie, aangezien we nu bij 1950 aangekomen zijn en de WOII dus ten einde is mogen de hilarische grappen en verwijzingen naar WOII ook wel eens stoppen.
Toen had ik de OP niet en bij 1947 ben ik het vergeten.quote:Op zondag 20 december 2009 20:53 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
De Tweede Wereldoorlog eindigde toch in 1945?
Ik heb één stukje informatie nodig wat jij hebt.quote:
Was er ooit een wereldoorlog dan?quote:Op zondag 20 december 2009 20:53 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
De Tweede Wereldoorlog eindigde toch in 1945?
BAN BAN BAN. JE INSINUEERT EIGENLIJK DAT DE HOLOCAUST NIET HEEFT PLAATSGEVONDEN!quote:
ES.* BEGRIEPS*quote:Op zondag 20 december 2009 20:55 schreef Allure_ het volgende:
WIEEE SJOEN OS LIMBURG IS BEGRIJP TOCH NEEMES.
Rickyquote:
quote:
I thought I told you; I'm a star.quote:Op zondag 20 december 2009 21:10 schreef Skylark. het volgende:
Hee hallo so you're the greatest lover, hee hallo so you're a sexy thing
Don't need candles and cake, just need your body to make birthday sex, birthday sexquote:Op zondag 20 december 2009 21:11 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
I thought I told you; I'm a star.
See the ice? See the cars.
quote:Op zondag 20 december 2009 21:13 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Don't need candles and cake, just need your body to make birthday sex, birthday sex.
Nanana nana nananaquote:Op zondag 20 december 2009 21:13 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Don't need candles and cake, just need your body to make birthday sex, birthday sex.
Leuk verhaal broeder.quote:Op zondag 20 december 2009 21:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ook mijn VCL mediaplayer heeft een kerstmuts gekregen![]()
Wtf?
quote:Op zondag 20 december 2009 21:22 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik zal je wel eens passie laten zien [ afbeelding ].
Het was een variant op de "tvp."quote:
Ik snap die meisjeshints echt nooit.quote:
VLC.quote:Op zondag 20 december 2009 21:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ook mijn VCL mediaplayer heeft een kerstmuts gekregen![]()
Wtf?
quote:Op zondag 20 december 2009 21:26 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik snap die meisjeshints echt nooit.!
Okequote:
Dat had ik er dus nooit achter gezocht.quote:Op zondag 20 december 2009 21:27 schreef Allure_ het volgende:
[..].
Ik ga douchen want er zit zaad in m'n oor.
Grapjequote:Op zondag 20 december 2009 21:28 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Dat had ik er dus nooit achter gezocht.
MPC =/= WMPquote:Op zondag 20 december 2009 21:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oke![]()
Met vcl kom ik wel een eind verder dan wmp.
Vlc.quote:Op zondag 20 december 2009 21:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oke![]()
Met vcl kom ik wel een eind verder dan wmp.
Ik moet ook nog, dan hoef ik volgende week niet meer te gaan. Viezzze seks.quote:Op zondag 20 december 2009 21:28 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Grapje. Maar ik ga wel even douchen
.
Je bent uitgenodigdquote:Op zondag 20 december 2009 21:29 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik moet ook nog, dan hoef ik volgende week niet meer te gaan. Viezzze seks.!
Yep, ik heb nog nooit douche-seks gehadquote:Op zondag 20 december 2009 21:30 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Je bent uitgenodigd.
Snap je die hint?
Met wmp kan ik geen films afspelen.quote:
Oke, het is duidelijk, hoorquote:Op zondag 20 december 2009 21:29 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Vlc.![]()
Media Player Classic werkt beter.
Ligt eraan wat voor douche/bad je hebt I guessquote:Op zondag 20 december 2009 21:30 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Yep, ik heb nog nooit douche-seks gehad [ afbeelding ]. Lijkt me geil doch onhandig.
quote:Op zondag 20 december 2009 21:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oke, het is duidelijk, hoor
Pics.quote:Op zondag 20 december 2009 21:32 schreef Maisnon het volgende:
Ik heb echt de meest iconische sneeuwpop ooit gemaaktperfect afgerond met pijp en hoed en knopen en sjaal
Ik had meteen een mental image van de douche in ons studentenhuis, en dat lijkt me echt onhandig. Je weet hoe dat mental image bij mij opkomtquote:Op zondag 20 december 2009 21:31 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ligt eraan wat voor douche/bad je hebt I guess.
Hehe, ieuw I knowquote:Op zondag 20 december 2009 21:33 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik had meteen een mental image van de douche in ons studentenhuis, en dat lijkt me echt onhandig. Je weet hoe dat mental image bij mij opkomt.
Thuis hebben we een gloednieuwe inloopdouche met donkere stenen. http://i986.photobucket.c(...)mileys/j8mjyxjpg.png
Ik heb trouwens echt een fucking toffe grap met die gast uitgehaald, maar dat is geen verhaal voor hier want het is te herkenbaarquote:Op zondag 20 december 2009 21:34 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hehe, ieuw I know. Bij mijn studentenhuis heb je wel veel ruimte, maar nergens een handig plekje om je been op te zetten o.i.d.
.
Oei, sounds good.
Vertel me zometeen maar danquote:Op zondag 20 december 2009 21:36 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik heb trouwens echt een fucking toffe grap met die gast uitgehaald, maar dat is geen verhaal voor hier want het is te herkenbaar.
En je hebt het dus geprobeerd. Bij ons zou het kunnen op het shampooflessenblokje. [ afbeelding ]
Whatever will be, will bequote:Op zondag 20 december 2009 20:58 schreef Allure_ het volgende:
When I was just a little girl I asked my momma "what will I be? Will I be pretty, will I be rich?" Here's what she said to me: QUEEEEEEEEEE SERAA SERAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA.
quote:Op zondag 20 december 2009 21:23 schreef Allure_ het volgende:
Shawty you the best, the fucking best I ever had.
Otis, you feelin' me?
Mijn moeder ookquote:Op zondag 20 december 2009 21:42 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Whatever will be, will bedat zongen mijn ouders vroeger altijd voor me als ik ging slapen.
Zong die nooit voor je?quote:Op zondag 20 december 2009 21:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mijn moeder ook![]()
Geen idee of mijn vader kan zingen
Misschien toen ik heel klein was, maar ik kan het me iig niet herinneren!quote:
The Big Bang Theory is grappigquote:Op zondag 20 december 2009 21:51 schreef Skylark. het volgende:
Weet één van jullie een goede vervanger voor HIMYM?
Wat tragischquote:Op zondag 20 december 2009 21:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Misschien toen ik heel klein was, maar ik kan het me iig niet herinneren!
Ja ik heb het ook enorm gemist.quote:
The Office, Amerikaanse versie. 6.11 was weer geniaal grappig.quote:Op zondag 20 december 2009 21:51 schreef Skylark. het volgende:
Weet één van jullie een goede vervanger voor HIMYM?
Eerst Heath Ledger vordat ie Batman 3 kon doen...nu Brittany Murphy en daar komt Sin City 2 in de problemen.quote:
ze was wel geefbaarquote:Op zondag 20 december 2009 22:10 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Eerst Heath Ledger vordat ie Batman 3 kon doen...nu Brittany Murphy en daar komt Sin City 2 in de problemen.
Damn!
Wat respectloos om het alleen jammer te vinden dat ze nu geen films meer kan maken. En dat voor een zelfverklaard emotioneel persoon als jij.quote:Op zondag 20 december 2009 22:10 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Eerst Heath Ledger vordat ie Batman 3 kon doen...nu Brittany Murphy en daar komt Sin City 2 in de problemen.
Damn!
Buiten Sin City is ze ook lekker.quote:Op zondag 20 december 2009 22:14 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Wat respectloos om het alleen jammer te vinden dat ze nu geen films meer kan maken. En dat voor een zelfverklaard emotioneel persoon als jij.
Heb je nou kunnen werken?quote:
ja met veel moeite mijn werk bereiktquote:
Ik stond even te denken om hier te schrijven dat ik haar gehad heb, maar dat zou gewoon TE ongeloofwaardig zijn, dus ik doe het maar niet.quote:
kale autistische maagdenquote:Op zondag 20 december 2009 22:18 schreef gers het volgende:
[..]
ja met veel moeite mijn werk bereikt![]()
even wat klachtjes![]()
NS![]()
gladheid![]()
excuusnegers
morgen nog steeds geen treinen
32 is de perfecte milf of cougar leeftijdquote:Op zondag 20 december 2009 22:18 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik stond even te denken om hier te schrijven dat ik haar gehad heb, maar dat zou gewoon TE ongeloofwaardig zijn, dus ik doe het maar niet.
Maar 32 jaar is volgens veel users hier toch al bejaard, dus die zouden het niet erg moeten vinden.
Ik snap je niet. Wat zouden we niet erg moeten vinden?quote:Op zondag 20 december 2009 22:18 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik stond even te denken om hier te schrijven dat ik haar gehad heb, maar dat zou gewoon TE ongeloofwaardig zijn, dus ik doe het maar niet.
Maar 32 jaar is volgens veel users hier toch al bejaard, dus die zouden het niet erg moeten vinden.
Hoor ik nou een fossiel praten of een schijtende lamaquote:Op zondag 20 december 2009 22:18 schreef Lamon. het volgende:
[..]
quote:Op zondag 20 december 2009 22:18 schreef gers het volgende:
[..]
ja met veel moeite mijn werk bereikt![]()
even wat klachtjes![]()
NS![]()
gladheid![]()
excuusnegers
morgen nog steeds geen treinen
quote:Op zondag 20 december 2009 22:20 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hoor ik nou een fossiel praten of een schijtende lama?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-
Je bent echt 32?quote:Op zondag 20 december 2009 22:18 schreef Lamon. het volgende:
[..]
fietsen is ook geen succes hier , in sommige straten ligt 8 cm sneeuwquote:Op zondag 20 december 2009 22:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja
Ze hebben hier gewoon het hele ov platgegooit.
Ik ga wel op de fiets, net als allure_(daarmee bedoelde ik het fietsen)
quote:
Welja... ik moet overigens 10 km fietsen ofzo.quote:Op zondag 20 december 2009 22:23 schreef gers het volgende:
[..]
fietsen is ook geen succes hier , in sommige straten ligt 8 cm sneeuw
Komop, je kunt hetquote:Op zondag 20 december 2009 22:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja
Ze hebben hier gewoon het hele ov platgegooit.
Ik ga wel op de fiets, net als allure_(daarmee bedoelde ik het fietsen)
Wat inmiddels ijs is.quote:Op zondag 20 december 2009 22:23 schreef gers het volgende:
[..]
fietsen is ook geen succes hier , in sommige straten ligt 8 cm sneeuw
waarom blijf je dan niet thuisquote:Op zondag 20 december 2009 22:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Welja... ik moet overigens 10 km fietsen ofzo.
KNGRRT !quote:Op zondag 20 december 2009 22:25 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Komop, je kunt het! Ik vertrouw op de gemeente, en dat ze goed strooien.
Nah schaatsen dan maar.quote:
Omdat,quote:
Er valt alleen niet over te schaatsen.quote:Op zondag 20 december 2009 22:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nah schaatsen dan maar.![]()
Dat zou ik wel leuk vinden.
Na het opstap gaan.quote:Op zondag 20 december 2009 22:26 schreef Skylark. het volgende:
Fucking pussies hier toch.Ik heb gisteren na het opstap gaan een uur gefietst in beschonken toestand in de sneeuw zonder handschoenen en tot nu wijdde ik er geen aandacht aan.
* Inkopper maakt.quote:
Hoe kan je nou op stap gaan in Tilburg en daarna een uur fietsen heb je er een rondje omheen gefietst terwijl je dronken wasquote:Op zondag 20 december 2009 22:26 schreef Skylark. het volgende:
Fucking pussies hier toch.Ik heb gisteren na het opstap gaan een uur gefietst in beschonken toestand in de sneeuw zonder handschoenen en tot nu wijdde ik er geen aandacht aan.
Ik ben in de weekenden thuis.quote:Op zondag 20 december 2009 22:28 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Hoe kan je nou op stap gaan in Tilburg en daarna een uur fietsen heb je er een rondje omheen gefietst terwijl je dronken was
Volwassen zijn en niet kunnen schaatsen.quote:Op zondag 20 december 2009 22:28 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Er valt alleen niet over te schaatsen.![]()
Niet dat ik dat kan.
Dat ziet er toch niet uit.quote:Op zondag 20 december 2009 22:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Volwassen zijn en niet kunnen schaatsen.![]()
Pak een stoel dan !
Het is zondag jeuh.quote:Op zondag 20 december 2009 22:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Gers denkt dat ik zondag stage ga lopen in de kerk![]()
Uhhhhu
Nee, dat klopt, maar bij meer dingen heb ik zoiets van: dat ziet er niet uit.quote:
Echte bazen gaan niet uit, echte bazen gaan aan.quote:Op zondag 20 december 2009 22:31 schreef Biels het volgende:
[..]
Het heet uitgaan. Niet op stap () gaan.
Energy, Budel.quote:Op zondag 20 december 2009 22:31 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hoe kun je nou een uur in Weert fietsen vanaf de oele?
Nee, echte bazen gaan uit en blijven aan.quote:Op zondag 20 december 2009 22:31 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Echte bazen gaan niet uit, echte bazen gaan aan.
Dat is helemaal correct.quote:
Heb je het nu over jezelf?quote:Op zondag 20 december 2009 22:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, dat klopt, maar bij meer dingen heb ik zoiets van: dat ziet er niet uit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.0 topics op naam. 14.gif
quote:Op zondag 20 december 2009 22:32 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Heb je het nu over jezelf?Ja, natuurlijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
quote:Op zondag 20 december 2009 22:32 schreef Breathtaking het volgende:
* Breathtaking haalt zelfgebakken appeltaart uit de oven!
Wie eet al die taart van je eigenlijk op?quote:Op zondag 20 december 2009 22:32 schreef Breathtaking het volgende:
* Breathtaking haalt zelfgebakken appeltaart uit de oven!
M'n dikke vriendje?quote:Op zondag 20 december 2009 22:33 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Wie eet al die taart van je eigenlijk op?
quote:
Ik ga kijken of ik je kan spotten.quote:Op zondag 20 december 2009 22:34 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
![]()
Ik moet dinsdag naar Beverwijk. En dan is die camperzender sbs6 er ook.![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
En mijn huisgenoten en ikzelf. Is meestal zo op. En als het niet op gaat breng ik het naar zijn huisgenoten, dan gaat het binnen 5 seconden opquote:
quote:Op zondag 20 december 2009 22:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ga kijken of ik je kan spotten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geef maar een gil als je me denkt te zien.
0 topics op naam. 14.gif
quote:
Heb je weer eens iemand geTineyed?quote:
quote:Op zondag 20 december 2009 22:44 schreef iszinloos het volgende:
''Heb je weer eens iemand geTineyed? ''![]()
Nee ik kwam het bij toeval tegen.![]()
Maar mogen jullie niet weten dus ssshhhhhhttt.
Je kunt ook gewoon op quote druken, slome.quote:Op zondag 20 december 2009 22:44 schreef iszinloos het volgende:
Ik heb mijn post al eengepast hoor....quote:Op zondag 20 december 2009 22:44 schreef iszinloos het volgende:
quote:Op zondag 20 december 2009 22:45 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon op quote druken, slome.
En respecteer de prive gegevens van mensen.
Ok.quote:Op zondag 20 december 2009 22:48 schreef Lamon. het volgende:
Aaaargh, ik heb een inhoudelijke en niet geheel onvriendelijke PM naar Otis gestuurd, ik voel me nu heel vies, straks even douchen ofzo.
En toen vond je het weer nodig om op het forum te posten hoe sneu je wel niet bent?quote:Op zondag 20 december 2009 22:48 schreef Lamon. het volgende:
Aaaargh, ik heb een inhoudelijke en niet geheel onvriendelijke PM naar Otis gestuurd, ik voel me nu heel vies, straks even douchen ofzo.
quote:Op zondag 20 december 2009 22:48 schreef Lamon. het volgende:
Ja, wtf. Ik hoop echt dat ik niet zo word als ik de 30 passeer. En ik hoop het voor jou ook want voor jou duurt het niet zo lang meer.quote:
DAT is toch je vorm van humor, ik doe mee, wees blij.quote:Op zondag 20 december 2009 22:49 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
En toen vond je het weer nodig om op het forum te posten hoe sneu je wel niet bent?
6 jaarquote:Op zondag 20 december 2009 22:51 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ja, wtf. Ik hoop echt dat ik niet zo word als ik de 30 passeer. En ik hoop het voor jou ook want voor jou duurt het niet zo lang meer.
KLB SC 1924. En een DJ profiel ergens... kan dat?quote:Op zondag 20 december 2009 22:48 schreef Skylark. het volgende:
Eeh maar waar vond je dat dan, dan ga ik dat ff repareren?
"JONGENS, JONGENS, IK HEB IETS GEDAAN EN IK WIL DAT JULLIE DAT WETEN, OMDAT HET ME ECHT NIET INTERESSEERT WAT MENSEN OP INTERNET VAN ME VINDEN".quote:Op zondag 20 december 2009 22:48 schreef Lamon. het volgende:
Wat een gemene opmerking.quote:Op zondag 20 december 2009 22:51 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ja, wtf. Ik hoop echt dat ik niet zo word als ik de 30 passeer. En ik hoop het voor jou ook want voor jou duurt het niet zo lang meer.
Wat ben jij toch een stalker.quote:Op zondag 20 december 2009 22:52 schreef BobbyB het volgende:
[..]
KLB SC 1924. En een DJ profiel ergens... kan dat?
Voor dat soort mensen hebben ze toch een hele site gemaakt of zo? Met van die blauwe letters en een vogeltje.quote:Op zondag 20 december 2009 22:53 schreef Biels het volgende:
[..]
"JONGENS, JONGENS, IK HEB IETS GEDAAN EN IK WIL DAT JULLIE DAT WETEN, OMDAT HET ME ECHT NIET INTERESSEERT WAT MENSEN OP INTERNET VAN ME VINDEN".
Zo lees ik echt bijna elke post van jou.
quote:
Nee, gewoon Google.quote:
Ontkenning:quote:Op zondag 20 december 2009 22:55 schreef Skylark. het volgende:
Luur man, jij hebt me daaro gesnitched. Ik ben er kapot van.
quote:
Helemaal niet, babyquote:Op zondag 20 december 2009 22:55 schreef Skylark. het volgende:
Luur man, jij hebt me daaro gesnitched. Ik ben er kapot van.
Jij denkt toch niet echt dat het ruzie is? Het is klb, je weet toch?quote:Op zondag 20 december 2009 22:52 schreef Maisnon het volgende:
Hoe moeilijk is het om elkaar te negeren
quote:Op zondag 20 december 2009 23:01 schreef Mozy het volgende:
Chai denkt dat ze net php heeft gezien bij het uitgaan.
Gecondoleerd.quote:Op zondag 20 december 2009 23:01 schreef Mozy het volgende:
Chai denkt dat ze net php heeft gezien bij het uitgaan.
quote:
Dankjewel voor jullie steun.quote:
Waar gaat dit over.quote:Op zondag 20 december 2009 23:06 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Joh, dat mag best openbaar gemaakt worden.
Ik heb R&R bij je zusjes hyves gezet.quote:Op zondag 20 december 2009 23:11 schreef Skylark. het volgende:
Whaaaaaaaaaaat the fuck man ik word gestalkt.
Relax dude.quote:
Heb jij een jong broertjequote:Op zondag 20 december 2009 23:15 schreef Skylark. het volgende:
Vieze stalkers manik ga wel naar Girlsonly. Naar hockeyymeisje.
quote:
quote:Op zondag 20 december 2009 23:18 schreef Otis2.0 het volgende:
Mensen die lachen om namen en zelf ... heten.
wat is dit ik heb geeneens.quote:Op zondag 20 december 2009 23:20 schreef Skylark. het volgende:
Het is dat Girlsonly offline is. Morgen ben ik hier weg.
quote:Op zondag 20 december 2009 23:20 schreef Skylark. het volgende:
Het is dat Girlsonly offline is. Morgen ben ik hier weg.
Ik zie best veel pieter jelle'squote:
Jij bent the Beatles en ik ben Paul McCartney die doorgaat met the Wings na het hoogtepunt.quote:Op zondag 20 december 2009 23:22 schreef Otis2.0 het volgende:
alsof Skylark zonder Otis kan.
Dat zou net zoiets zijn als dat Laurel wegging bij Hardy.
Jij bent de Geest en ik ben Aladdin en jij probeert weg te gaan maar komt uiteindelijk toch terug omdat je weet dat je bij mij hoort.quote:Op zondag 20 december 2009 23:22 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Jij bent the Beatles en ik ben Paul McCartney die doorgaat met the Wings na het hoogtepunt.
Doei.quote:Op zondag 20 december 2009 23:22 schreef Skylark. het volgende:
Sorry guys, m'n reppa heeft hier z'n hoogtepunt bereikt. Het is net als Pokémon, ik heb de Pokémon League nu al 239 keer gehaald en ik begin overnieuw.
Leugens!!!quote:
Op dit moment sterft er ook iemand. En over een minuut zijn er weer een man of 50 dood. Ga je niet ineens druk maken omdat zij toevallig bekend was.quote:Op zondag 20 december 2009 23:01 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Jij denkt toch niet echt dat het ruzie is? Het is klb, je weet toch?
Ik ben vrolijk en heb leuke dingen in het vooruitzicht, en gun Otis alle geluk van de wereld, en Skylark ook.
Dat Brittany Murphy ineens zomaar dood is, is veel triester, niet omdat ze beroemd was, maar omdat leven zo relatief is. Vandaag ben je er nog, en morgen ineens niet meer, en je wereld houdt op te bestaan.
Da's pas heftig.
quote:Op zondag 20 december 2009 23:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zie best veel sorry, ik zal het niet meer doen.
Dit klopt niet, BT. Ik zou het veel erger vinden als Alex Kapranos doodging dan als Geerd Bruinsma uit Pietermuiden het leven liet.quote:Op zondag 20 december 2009 23:26 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Op dit moment sterft er ook iemand. En over een minuut zijn er weer een man of 50 dood. Ga je niet ineens druk maken omdat zij toevallig bekend was.
quote:
wiequote:Op zondag 20 december 2009 23:28 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Dit klopt niet, BT. Ik zou het veel erger vinden als Alex Kapranos doodging dan als Geerd Bruinsma uit Pietermuiden het leven liet.
Ja ik zou het ook erger vinden als jij dood ging dan dat het een of ander aidsnegertje was dat ik niet ken. MAAR DAN NOG, dood is dood, een dood is niet erger als iemand bekend is.quote:Op zondag 20 december 2009 23:28 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Dit klopt niet, BT. Ik zou het veel erger vinden als Alex Kapranos doodging dan als Geerd Bruinsma uit Pietermuiden het leven liet.
Ben er zelf nog nooit 1 tegengekomen..(in het echt).quote:
welquote:Op zondag 20 december 2009 23:29 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja ik zou het ook erger vinden als jij dood ging dan dat het een of ander aidsnegertje was dat ik niet ken. MAAR DAN NOG, dood is dood, een dood is niet erger als iemand bekend is.
Zanger van FF.quote:
Gelukkigquote:Op zondag 20 december 2009 23:29 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja ik zou het ook erger vinden als jij dood ging dan dat het een of ander aidsnegertje was dat ik niet ken. MAAR DAN NOG, dood is dood, een dood is niet erger als iemand bekend is.
Mijn zusje had het ooit eens over een Anne die langs zou komen.quote:Op zondag 20 december 2009 23:29 schreef iszinloos het volgende:
[..]
Ben er zelf nog nooit 1 tegengekomen..(in het echt).
Wel twee mannelijke anne's en dan moet je lang zoeken.
DAT STAAT ER!quote:Op zondag 20 december 2009 23:26 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Op dit moment sterft er ook iemand. En over een minuut zijn er weer een man of 50 dood. Ga je niet ineens druk maken omdat zij toevallig bekend was.
Dat zegt Lamon toch ook niet?quote:Op zondag 20 december 2009 23:29 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik ken ook een gast die Kelly heet. Twee zelfs.quote:Op zondag 20 december 2009 23:32 schreef Mozy het volgende:
Een klasgenoot van mij kent een gast die Kelly heet.
Ik zou mezelf de godganse dag R. Kelly noemen.quote:Op zondag 20 december 2009 23:32 schreef Mozy het volgende:
Ik moest een keer een Kelly terugbellen van een leverancier van ons. Dus ik denk dat ik een wijf aan de lijn krijg... nee hoor. Zware mannen stem.quote:Op zondag 20 december 2009 23:32 schreef Mozy het volgende:
Pure porno, die clip.quote:Op zondag 20 december 2009 23:36 schreef Otis2.0 het volgende:
Chris Brown samplet dit op zijn album.
Lady Gaga samplet Bloody Beetroots op dr albumquote:Op zondag 20 december 2009 23:36 schreef Otis2.0 het volgende:
Chris Brown samplet dit op zijn album.
Geen fan, maar ik herkende mezelf wel een beetje in dat meisje. Het einde is inderdaad echt een afknapper.quote:Op zondag 20 december 2009 23:37 schreef Hoogstaande het volgende:
Allure_, jij was toch fan van 500 Days of Summer?
Ik vond de hele film goed, maar dat einde verpestte echt zo hard de hele film, niet te zuinig zeg!
[..]
Lady Gaga samplet Bloody Beetroots op dr album
hoe kan je nou herkennen in zo'n kankerpersonagequote:Op zondag 20 december 2009 23:39 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Geen fan, maar ik herkende mezelf wel een beetje in dat meisje. Het einde is inderdaad echt een afknapper.
quote:Op zondag 20 december 2009 23:39 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Geen fan, maar ik herkende mezelf wel een beetje in dat meisje. Het einde is inderdaad echt een afknapper.
Dat dus, dat vond ik ook wel echt, ik vond dr echt een kuthoer!quote:Op zondag 20 december 2009 23:40 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
hoe kan je nou herkennen in zo'n kankerpersonage.
remlof: Wat voor een personage?quote:Op zondag 20 december 2009 23:40 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Jij altijd met je kleine kinderen.quote:
wat is dit ik heb geen eensquote:
Omdat.quote:Op zondag 20 december 2009 23:40 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ik vind dat altijd zo zieligquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |