ook daar alleen de hoofdwegen.,quote:Op dinsdag 22 december 2009 20:15 schreef styliste het volgende:
[..]
met de auto ja en dan de alleen de hoofdwegen. De rest is nog steeds een spiegel. Breda zou helemaal schoon zijn heb ik gehoord...
Kloptquote:Op dinsdag 22 december 2009 20:12 schreef SpeCulaes het volgende:
[..]
Moet wel, want normaal krijg je niet zoveel als thuiswonend, je maakt amper kosten dan namelijk.
Ze kijken naar het loon van je ouders en aan de hand daarvan berekenen ze je stufiquote:
Wat ook belachelijk is natuurlijk.quote:Op dinsdag 22 december 2009 20:19 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Klopt![]()
[..]
Ze kijken naar het loon van je ouders en aan de hand daarvan berekenen ze je stufi
Tja, ze gaan er maar vanuit dat iedere ouder een bijdrage geeft...quote:Op dinsdag 22 december 2009 20:21 schreef SpeCulaes het volgende:
[..]
Wat ook belachelijk is natuurlijk.
Mijne zoals altijd hetzelfde, al kreeg ik dit jaar 1,25% eindejaarsuitkering erbij.. altijd mooi meegenomenquote:Op dinsdag 22 december 2009 20:48 schreef automatic_ het volgende:
Ach jaaa! Mijn salaris van de GGZ was weer leuk deze maand
Ik kreeg 5,25%quote:Op dinsdag 22 december 2009 20:49 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Mijne zoals altijd hetzelfde, al kreeg ik dit jaar 1,25% eindejaarsuitkering erbij.. altijd mooi meegenomen
Mja, die is niet zo leuk neequote:
Zuurquote:Op dinsdag 22 december 2009 21:06 schreef existenz het volgende:
Wij werken amerikaans, ik krijg de mijne in juli
Ook leukquote:Op dinsdag 22 december 2009 21:06 schreef existenz het volgende:
Wij werken amerikaans, ik krijg de mijne in juli
Ivm je leeftijd?quote:Op dinsdag 22 december 2009 21:06 schreef Tegan het volgende:
Ik heb ook Horeca en Aanverwante Bedrijven CAO. Maar ik ga in januari een functiegroep omhoog inc. flinke salarisverhoging
![]()
.
Dat heb ik in mei volgens mijquote:Op dinsdag 22 december 2009 21:06 schreef Tegan het volgende:
Ik heb ook Horeca en Aanverwante Bedrijven CAO. Maar ik ga in januari een functiegroep omhoog inc. flinke salarisverhoging
![]()
.
Nee.quote:
Dat staat los van leeftijdsverhoging die ik ook krijg na mijn verjaardag tzt.quote:Op dinsdag 22 december 2009 21:06 schreef Tegan het volgende:
![]()
.
Bofkontjequote:Op dinsdag 22 december 2009 21:09 schreef Tegan het volgende:
[..]
Nee.
[..]
Dat staat los van leeftijdsverhoging die ik ook krijg na mijn verjaardag tzt.
Ja, alleen hebben mijn functiegroepen totaal andere getallen, maar functiegroep omhoog gebeurt hier om dienstjaren en waardering van ervaring, maar hoger kan ik nu niet meer, want dat is voorbehouden aan vaste medewerkers...quote:Op dinsdag 22 december 2009 21:10 schreef automatic_ het volgende:
Ik zit in Functie 45-C en ik ga dan naar 45-B (vanwege de werkervaring) en het jaar daarop naar A
Zoiets zal het bij jou ook wel zijn of niet Tegan?
Aha okequote:Op dinsdag 22 december 2009 21:12 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ja, alleen hebben mijn functiegroepen totaal andere getallen, maar functiegroep omhoog gebeurd hier om dienstjaren en waardering van ervaring, maar hoger kan ik nu niet, want dat is voorbehouden aan vaste medewerkers...
Wat doe je dan voor werk?quote:Op dinsdag 22 december 2009 21:14 schreef Tegan het volgende:
Hier leer ik het gaandeweg. Vind het wel interessant om te weten welke functies in welke functiegroep vallen enzo.
Op die fiets.. dat zal hier ook wel zijn danquote:Op dinsdag 22 december 2009 21:21 schreef Tegan het volgende:
Gewoon horeca-vakantiekracht, maar van de vaste medewerkers bedoel ik dan.
40 werknemersquote:Op dinsdag 22 december 2009 21:23 schreef Tegan het volgende:
Ligt er denk ik aan hoe groot je bedrijf is. Wij hebben 2 tot 3k werknemers.
Werk je bij Mise en Place?quote:Op dinsdag 22 december 2009 21:24 schreef Tegan het volgende:
Veel interne vacatures lezen werkt ook trouwens, staat altijd functiegroep bij vermeld.
Zolang er mensen zijn die onder mij in functiegroep zitten is het goedquote:Op dinsdag 22 december 2009 21:32 schreef -_Tommy_- het volgende:
Functieschalen... Geweldig verzonnen iets, kunt niets vergelijken per bedrijf, maar goed. Hekel aan die dingen!
Gotcha!quote:Op dinsdag 22 december 2009 21:28 schreef Tegan het volgende:
[..]
Je bedoelt dat uitzendbureau?
Zie PM.
die dingen worden ook misbruikt om mensen onder te betalenquote:Op dinsdag 22 december 2009 21:34 schreef Tegan het volgende:
[..]
Zolang er mensen zijn die onder mij in functiegroep zitten is het goed![]()
.
Ik heb niets te klagen en zeker niet nu ik salarisverhoging krijgquote:Op dinsdag 22 december 2009 21:39 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
die dingen worden ook misbruikt om mensen onder te betalen
Oh, ineens is zijn oude nekblessure geen probleem meer?quote:Op woensdag 23 december 2009 00:12 schreef hetzusjevan het volgende:
Schumi naar Mercedes
Succesquote:Morgen laatste tentamen van 2009, woei. Truste iedereen.
Haha,quote:Op woensdag 23 december 2009 08:26 schreef _Ophelia_ het volgende:
Dus zonder ernaar te kijken is de diagnose al van HDD naar Bios gegaan?
nou jah, hij start mn bios niet op kwam ik net achterquote:Op woensdag 23 december 2009 08:26 schreef _Ophelia_ het volgende:
Dus zonder ernaar te kijken is de diagnose al van HDD naar Bios gegaan?
Tuurlijk wel, das een deel van mijn werk, kapotte laptops repareren. En als je ziet hoe sommigen omgaan met laptops is het geen wonder dat die dingen kapot gaan...quote:
Mijne ook, in Juniquote:Op dinsdag 22 december 2009 22:22 schreef Tegan het volgende:
Mijn goede maanden zijn altijd in de zomer![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |