Op die fiets.. dat zal hier ook wel zijn danquote:Op dinsdag 22 december 2009 21:21 schreef Tegan het volgende:
Gewoon horeca-vakantiekracht, maar van de vaste medewerkers bedoel ik dan.
40 werknemersquote:Op dinsdag 22 december 2009 21:23 schreef Tegan het volgende:
Ligt er denk ik aan hoe groot je bedrijf is. Wij hebben 2 tot 3k werknemers.
Werk je bij Mise en Place?quote:Op dinsdag 22 december 2009 21:24 schreef Tegan het volgende:
Veel interne vacatures lezen werkt ook trouwens, staat altijd functiegroep bij vermeld.
Zolang er mensen zijn die onder mij in functiegroep zitten is het goedquote:Op dinsdag 22 december 2009 21:32 schreef -_Tommy_- het volgende:
Functieschalen... Geweldig verzonnen iets, kunt niets vergelijken per bedrijf, maar goed. Hekel aan die dingen!
Gotcha!quote:Op dinsdag 22 december 2009 21:28 schreef Tegan het volgende:
[..]
Je bedoelt dat uitzendbureau?
Zie PM.
die dingen worden ook misbruikt om mensen onder te betalenquote:Op dinsdag 22 december 2009 21:34 schreef Tegan het volgende:
[..]
Zolang er mensen zijn die onder mij in functiegroep zitten is het goed![]()
.
Ik heb niets te klagen en zeker niet nu ik salarisverhoging krijgquote:Op dinsdag 22 december 2009 21:39 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
die dingen worden ook misbruikt om mensen onder te betalen
Oh, ineens is zijn oude nekblessure geen probleem meer?quote:Op woensdag 23 december 2009 00:12 schreef hetzusjevan het volgende:
Schumi naar Mercedes
Succesquote:Morgen laatste tentamen van 2009, woei. Truste iedereen.
Haha,quote:Op woensdag 23 december 2009 08:26 schreef _Ophelia_ het volgende:
Dus zonder ernaar te kijken is de diagnose al van HDD naar Bios gegaan?
nou jah, hij start mn bios niet op kwam ik net achterquote:Op woensdag 23 december 2009 08:26 schreef _Ophelia_ het volgende:
Dus zonder ernaar te kijken is de diagnose al van HDD naar Bios gegaan?
Tuurlijk wel, das een deel van mijn werk, kapotte laptops repareren. En als je ziet hoe sommigen omgaan met laptops is het geen wonder dat die dingen kapot gaan...quote:
Mijne ook, in Juniquote:Op dinsdag 22 december 2009 22:22 schreef Tegan het volgende:
Mijn goede maanden zijn altijd in de zomer![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |