Na het NOS weerbericht van 20.00, IKquote:Op zondag 20 december 2009 22:09 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Weer lichte sneeuw. Wie had durven dromen dat de dag dit in petto had?
Nice.quote:Op zondag 20 december 2009 22:12 schreef junkiexp het volgende:
Rotterdam meldt zware sneeuwval en rond het vriespunt
Dt was gisteravond niet voorspeld hoor.quote:Op zondag 20 december 2009 22:10 schreef Drassss het volgende:
[..]
Na het NOS weerbericht van 20.00, IK
Confirmedquote:Op zondag 20 december 2009 22:12 schreef junkiexp het volgende:
Rotterdam meldt zware sneeuwval en rond het vriespunt
Oh ik dacht dat je bedoelde de sneeuw die nu aan het vallen is. Excuses.quote:Op zondag 20 december 2009 22:15 schreef Tonio-mcdo het volgende:
[..]
Dt was gisteravond niet voorspeld hoor.
Die woordvoerder moet misschien toch nog even e.e.a. herzienquote:AMSTERDAM - Het weeralarm is ingetrokken. Het KNMI heeft dat zondagavond iets na half acht bekendgemaakt. De sneeuwbuien zijn via het zuid-oosten het land uitgetrokken, aldus een woordvoerder.
Ze hadden het over enkelewinterse buien vanavond, maar ik lees nu 'zware sneeuw in rotterdam'.quote:Op zondag 20 december 2009 22:23 schreef tralalala het volgende:
Waren deze sneeuwbuien wel voorspeld?
Raar hoor wat het nos journaal zei echt gewoon dat er straks weer nieuwe sneeuwbuien aankomen :Squote:Op zondag 20 december 2009 22:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Die woordvoerder moet misschien toch nog even e.e.a. herzien
En hier uit het raam komen kijken of een blik werpen op buienradar.
die zag ik ook, hoorde alleen niets...quote:
Je zou toch zeggen dat het KNMI het wel zou weten, of kijken die alleen uit hun eigen raam?quote:Op zondag 20 december 2009 22:28 schreef Drassss het volgende:
[..]
Raar hoor wat het nos journaal zei echt gewoon dat er straks weer nieuwe sneeuwbuien aankomen :S
Lol, ik mis een plaatje als je dat zegt.quote:Op zondag 20 december 2009 22:31 schreef Adelante het volgende:
Volgens het NOS jornal nu is de overlast over het hoogtepunt heen en is alles morgen weer op ordeIk heb dat ergens eerder gehoord: "gaat U maar rustig slapen, er is niets aan de hand"
Hier is het wel over het hoogtepunt heen, vanmorgen sneeuwjachten gehad.quote:Op zondag 20 december 2009 22:31 schreef Adelante het volgende:
Volgens het NOS jornal nu is de overlast over het hoogtepunt heen en is alles morgen weer op ordeIk heb dat ergens eerder gehoord: "gaat U maar rustig slapen, er is niets aan de hand"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |