Waarom rijdt 'ie niet achteruit, in z'n 2, neemt een aanloop maar niet te hard gassen.quote:Op zondag 20 december 2009 19:38 schreef StateOfMind het volgende:
Bij mij in de straat is er nu al een half uur een dikke BMW 7 serie bezig om een drempel over te komen. De voorwielen zijn er 'al' over.
Hij rijdt continue voor- en achteruit, maar het vlot niet echt.quote:Op zondag 20 december 2009 19:39 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Waarom rijdt 'ie niet achteruit, in z'n 2, neemt een aanloop maar niet te hard gassen.
Waarom help je niet ff duwen ofzo?
Idem hier! gewoon 1,5 uur achter elkaar. Ineens merk je dan dat het keihard sneeuwt, maar dat deed het al 10 minuten, maar je bent gewoon te druk om dat te merkenquote:Op zondag 20 december 2009 19:37 schreef Asgard het volgende:
Man, wat heb ik vandaag veel sneeuwballen gegooid
Nou nou....duw em ff, vraag je meteen zijn tel nummerquote:Op zondag 20 december 2009 19:42 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Hij rijdt continue voor- en achteruit, maar het vlot niet echt.![]()
Is trouwens een dealer die gast, die ga ik niet helpen
Heeft hij best gezien, maar hij probeert de 'sneeuw' nu zo compact mogelijk te maken met zijn wielen, en dat verkoopt hij vervolgens om de hoek. De kachel moet toch roken he!quote:Op zondag 20 december 2009 19:51 schreef dramatiek het volgende:
[..]
Nou nou....duw em ff, vraag je meteen zijn tel nummerNiet iedereen die er schimmig uitziet en in een BMW zit is een dealer.......al is de kans natuurlijk wel levensgroot
Misschien heeft hij niet eens in de gaten dat er sneeuw ligt.
Dat probleem heb ik ook. Ga dadelijk scheppen en wat zout strooien zodat ik weg kom morgenvroeg. Gooi op de ondergrond een zak kattengrindquote:Op zondag 20 december 2009 19:52 schreef Greys het volgende:
Net een uur lang twee auto's sneeuwvrij geborsteld en de sneeuw er omheen weggeschept.
Gevolg: het helpt geen ruk, we komen allebei niet van de parkeerplaats afKleine lichte auto's. Fak.
Hij is een bekende hier in de buurt en is wel degelijk een dealer (ik woon in een 'prachtwijk').quote:Op zondag 20 december 2009 19:51 schreef dramatiek het volgende:
[..]
Nou nou....duw em ff, vraag je meteen zijn tel nummerNiet iedereen die er schimmig uitziet en in een BMW zit is een dealer.......al is de kans natuurlijk wel levensgroot
Misschien heeft hij niet eens in de gaten dat er sneeuw ligt.
gaaf!quote:Op zondag 20 december 2009 20:03 schreef Stephan1237 het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is bij iemand in Canada gebeurt
Waarom altijd zout... Zand doet het ookquote:Op zondag 20 december 2009 19:54 schreef dramatiek het volgende:
[..]
Dat probleem heb ik ook. Ga dadelijk scheppen en wat zout strooien zodat ik weg kom morgenvroeg. Gooi op de ondergrond een zak kattengrind
was wel een hele erge foutquote:Op zondag 20 december 2009 20:02 schreef leroytje het volgende:
Dat je in een ''prachtwijk'' woont is te merken aan je spelling.....
Thanks!quote:Op zondag 20 december 2009 18:55 schreef Sj0rSz het volgende:
ZoKanIkHetOok;
Dump hier je sneeuwfoto's. > Mijn foto's
flinke opklaring boven sneeuw denk ik.quote:Op zondag 20 december 2009 20:13 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:
Wat gebeurt daar in Cabauw?![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 20 december 2009 18:59 schreef Sirtalis het volgende:
Is er al meer nieuws over tandarts Bennink? Begin me nu echt zorgen te maken...
Geen dankquote:Op zondag 20 december 2009 20:15 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:
[..]
Thanks!
Coole pics.![]()
Het is zeker niet niks wat hier naar beneden is gekomen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |