watquote:Op zondag 20 december 2009 20:30 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Haha krijg ook nog een sms terug.![]()
Remlof.quote:Op zondag 20 december 2009 20:32 schreef swarmahoer het volgende:
IK HEB DIE VAN REMLOF WIE WIL ME AANRAKEN~!!!!!
Haha ik heb z'n nummer ook al heel langquote:Op zondag 20 december 2009 20:32 schreef Skylark. het volgende:
Godverdomme, BT heeft nummer MSN van Lakitu allesss en hij ons maar dissen.
Ik!quote:Op zondag 20 december 2009 20:32 schreef swarmahoer het volgende:
Dit.quote:Op zondag 20 december 2009 20:32 schreef Skylark. het volgende:
Heb je hem ook gezien? Like in foto.quote:Op zondag 20 december 2009 20:33 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Haha ik heb z'n nummer ook al heel langhij heeft me gefeliciteerd toen ik geslaagd was en toen ik jarig was
wat een schatje he?
Ooh en ik heb ook foto's van 'm. NANANANNA!quote:Op zondag 20 december 2009 20:32 schreef Skylark. het volgende:
ik zou kotsen.quote:Op zondag 20 december 2009 20:32 schreef swarmahoer het volgende:
Hij is viessssssssss bezig Patrick.quote:Op zondag 20 december 2009 20:33 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Haha ik heb z'n nummer ook al heel langhij heeft me gefeliciteerd toen ik geslaagd was en toen ik jarig was
wat een schatje he?
quote:Op zondag 20 december 2009 20:34 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Heb je hem ook gezien? Like in foto.
quote:Op zondag 20 december 2009 20:34 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ooh en ik heb ook foto's van 'm. NANANANNA!
Wat. POASquote:Op zondag 20 december 2009 20:34 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ooh en ik heb ook foto's van 'm. NANANANNA!
Nouja zeg, waarom!quote:Op zondag 20 december 2009 20:34 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hij is viessssssssss bezig Patrick.
Hij wil ons nooit foto's sturen, maar waarom weet ie niet eensquote:
Dus pics voor gezelligheid?quote:Op zondag 20 december 2009 20:35 schreef Skylark. het volgende:
Ik stel voor dat we uit pure woede over dit feit Lakitu negeren.
Nee, ik wilde gewoon die smiley gebruiken.quote:
Ik ben er blij om dat ik dat niet heb.quote:Op zondag 20 december 2009 20:32 schreef Skylark. het volgende:
Ait.quote:Op zondag 20 december 2009 20:37 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Nee, ik wilde gewoon die smiley gebruiken.
Wie het eerst komt het eerst maalt he. Bovendien is hij al de liefde van mijn leven.quote:Op zondag 20 december 2009 20:36 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hij wil ons nooit foto's sturen, maar waarom weet ie niet eens! En jij krijgt ze wel
. Ik als chick wil hem ook gewoon kunnen beoordelen. Misschien is hij wel de liefde van m'n leven.
Maar jij bent een hater.quote:Op zondag 20 december 2009 20:37 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik ben er blij om dat ik dat niet heb.
Ik hoor jou nooit over hem, dus ik neem aan dat ie gewoon 'standaard' of lelijk isquote:Op zondag 20 december 2009 20:38 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wie het eerst komt het eerst maalt he. Bovendien is hij al de liefde van mijn leven.
Hij is nooit zo lekker als Skylark en Seagal.quote:Op zondag 20 december 2009 20:39 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik hoor jou nooit over hem, dus ik neem aan dat ie gewoon 'standaard' of lelijk is.
wat nee hou opquote:Op zondag 20 december 2009 20:39 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Hij is nooit zo lekker als Skylark en Seagal.
Ik respecteer zijn privacy.quote:Op zondag 20 december 2009 20:39 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik hoor jou nooit over hem, dus ik neem aan dat ie gewoon 'standaard' of lelijk is.
nee malliequote:Op zondag 20 december 2009 20:41 schreef Skylark. het volgende:
[..]
wat nee hou opdie foto's zijn gewoon flatterend
Aantal voorwaarden:quote:
Dit waardeer ik. Je bent echt een schatje.quote:Op zondag 20 december 2009 20:39 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Hij is nooit zo lekker als Skylark en Seagal.
Succes!quote:Op zondag 20 december 2009 20:43 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Lekker quasi politiek correct.
Hij zwicht toch nog wel voor ons.
Weet je z'n echte naam ook?quote:Op zondag 20 december 2009 20:45 schreef Skylark. het volgende:
Lakitu heeft kort haar, dat weet ik. En ik weet hoe z'n sis eruit ziet.
Georginio.quote:
R.quote:Op zondag 20 december 2009 20:47 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Welke letter begint het mee dan?
Dan heeft hij gelogen tegen jou.quote:Op zondag 20 december 2009 20:49 schreef Breathtaking het volgende:
[..]![]()
![]()
!
[..]
No cause it ain't true!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |