De grootste klimaatnazi's zitten in het parlement.quote:Op zondag 20 december 2009 19:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
OWJA !!
Heel het treinverkeer in Nederland ligt plat, maar NEEE de klimaattrein kan wel rijden...![]()
Dat riekt naar voortrekkerij
Whehe, ik kon er wel om lachenquote:Op zondag 20 december 2009 19:48 schreef Allure_ het volgende:
Godmiljaar, wie wil even checken waar mijn laatste note over gaat?
quote:Op zondag 20 december 2009 19:48 schreef Allure_ het volgende:
Dat dat ding mag ontsporen, in de fik vliegen met veel zwarte rook.quote:Op zondag 20 december 2009 19:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja![]()
Dat ding waarin politici en artiesten mee naar kopenhagen zijn geweest.
HEUY BP!quote:Op zondag 20 december 2009 19:50 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Dat dat ding mag ontsporen, in de fik vliegen met veel zwarte rook.
Ja, ik moet lenzen halen in Voorburg, maar dat zal er wel niet inzitten.quote:Op zondag 20 december 2009 19:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
OWJA !!
Heel het treinverkeer in Nederland ligt plat, maar NEEE de klimaattrein kan wel rijden...![]()
Dat riekt naar voortrekkerij
Het spijt me ik zie het nu pasquote:Op zondag 20 december 2009 19:52 schreef ynuhh het volgende:
OtisIk heb deze titel speciaal voor jou geschreven en dan ga je er niet op in.
![]()
Je stelt teleur.
Waar gaat ie overquote:Op zondag 20 december 2009 19:49 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Whehe, ik kon er wel om lachen!
quote:Op zondag 20 december 2009 17:14 schreef RacerDKB het volgende:
Fa-Fa-Fa-Fa-Fa? Als in, Talking Heads?
Je was niet zo lief tegen iemand.quote:
Gelukkig.quote:Op zondag 20 december 2009 19:54 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Eigenlijk te laat, maar de straf zal mild zijn.
Huh, ik bitch nooit tegen modsquote:Op zondag 20 december 2009 19:55 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Je was niet zo lief tegen iemand.
je kan een pic van je tieten met swarmahoer erop per pm insturenquote:Op zondag 20 december 2009 19:48 schreef Allure_ het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |