Als 't bij jou dooit dan is de dooi ingevallenquote:Op zondag 20 december 2009 16:59 schreef Deisyy het volgende:
Zie je, ik kan beter ook geen topics openen
Mooie omgeving, vooral me deze sneeuw. Mijn schoonouders wonen in Duitsland tussen heuvels en bergen, echt een paradijs met dit weerquote:
Ik denk dat buuf 'm best positief vindt.quote:
"Waar een dooie is gevallen", dat is pas negatiefquote:
quote:Op zondag 20 december 2009 17:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
"Waar een dooie is gevallen", dat is pas negatief
Ja nou ik wil zo graag in de sneeuw wandelen. Sneeuwpoppen maken enzo. Maar hij kan steeds niet, dus het moet blijven tot woensdagmiddagquote:Op zondag 20 december 2009 17:02 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik denk dat buuf 'm best positief vindt.
Dat zou idd echt negatief zijn.quote:Op zondag 20 december 2009 17:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
quote:Op zondag 20 december 2009 17:02 schreef Deisyy het volgende:
Tegen de tijd dat het woensdagmiddag is is deze sneeuw een vieze bende, tegen die tijd ligt er alweer een vers pak sneeuw.quote:Op zondag 20 december 2009 17:03 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja nou ik wil zo graag in de sneeuw wandelen. Sneeuwpoppen maken enzo. Maar hij kan steeds niet, dus het moet blijven tot woensdagmiddag
Oei, dat is listig, om zoiets te beloven.quote:Op zondag 20 december 2009 17:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat het woensdagmiddag is is deze sneeuw een vieze bende, tegen die tijd ligt er alweer een vers pak sneeuw.
Mag ik hopen want ik heb mijn zoon een witte verjaardag beloofd
Als een dooie blijft staan zou het wel een beetje vreemd zijn, dus geen wonder dat ie gevallen is.quote:Op zondag 20 december 2009 17:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die heeft gewoon der rubber bootje opgeblazen en peddelt ergens op een meertje, echt ze heeft geld opgenomen en niet weinig, hoe komt zo een 13 jarig meisje aan zoveel geld?????quote:Op zondag 20 december 2009 17:10 schreef PietjePuk007 het volgende:
Het is alweer de headline op nu.nl, dat wordt weer 2 weken zeilmeisje-nieuws!
Anders knutselen we wel iets met van die sneeuwdekens van de Blokkertquote:Op zondag 20 december 2009 17:07 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oei, dat is listig, om zoiets te beloven.
Des te meer reden om te hopen dat er woensdag nog, of weer zo'n pak ligt.
quote:Op zondag 20 december 2009 17:18 schreef Toverheks het volgende:
Hier dooit het niet hoor, zie er niks van
14-jarig.... en waarom zou ze niet zoveel kunnen hebben? Dat ze het bedrag heeft verbaast me het minst eigenlijk, dat ze het heeft kunnen opnemen verbaast me wel.quote:Op zondag 20 december 2009 17:21 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Die heeft gewoon der rubber bootje opgeblazen en peddelt ergens op een meertje, echt ze heeft geld opgenomen en niet weinig, hoe komt zo een 13 jarig meisje aan zoveel geld?????
Als die dooie dan maar niet ergens ingevallen is, want hoe krijg je hem er weer uit?quote:Op zondag 20 december 2009 17:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als een dooie blijft staan zou het wel een beetje vreemd zijn, dus geen wonder dat ie gevallen is.
3,5 k ofzo toch?quote:Op zondag 20 december 2009 17:21 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Die heeft gewoon der rubber bootje opgeblazen en peddelt ergens op een meertje, echt ze heeft geld opgenomen en niet weinig, hoe komt zo een 13 jarig meisje aan zoveel geld?????
Dat lost zich vanzelf wel opquote:Op zondag 20 december 2009 17:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als die dooie dan maar niet ergens ingevallen is, want hoe krijg je hem er weer uit?
Niet als je in Wassenaer bent geborenquote:Op zondag 20 december 2009 17:24 schreef gomi het volgende:
[..]
3,5 k ofzo toch?
is niet echt overdreven veel voor een 14 jarige denk ik
zal ws nog wel zo zijn door de geplande reis. ze zou dan ook overal ter wereld bij t geld moeten kunnen komenquote:Op zondag 20 december 2009 17:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
14-jarig.... en waarom zou ze niet zoveel kunnen hebben? Dat ze het bedrag heeft verbaast me het minst eigenlijk, dat ze het heeft kunnen opnemen verbaast me wel.
op die leeftijd had ik weken waarin dat verdiende. stond alleen nooit op de bankquote:Op zondag 20 december 2009 17:25 schreef Jian het volgende:
[..]
Niet als je in Wassenaer bent geboren
Precies, dat vind ik dus ok heel vreemd. Dat bedrag kunnen de ouders voor haar gespaard hebben, maar ik vind het heel vreemd dat het meisje er over kan beschikken.quote:Op zondag 20 december 2009 17:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
14-jarig.... en waarom zou ze niet zoveel kunnen hebben? Dat ze het bedrag heeft verbaast me het minst eigenlijk, dat ze het heeft kunnen opnemen verbaast me wel.
Nee, ik wil niet weten wat je daarvoor deedquote:Op zondag 20 december 2009 17:27 schreef gomi het volgende:
[..]
op die leeftijd had ik weken waarin dat verdiende. stond alleen nooit op de bank
Nou toen mijn kids 14 jaar waren hadden ze echt niet zoveel geld hoor, daarom zeg ik hoe komt een 14 sorry dacht dat ze 13 was aan zoveel geld.quote:Op zondag 20 december 2009 17:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
lolquote:Op zondag 20 december 2009 17:27 schreef Laysa het volgende:
[..]
Nee morgen nog....ga ik mn nichtje in een slee zetten of ze het nu wilt of niet en dan sleeen
ga ik ook niet zeggen.quote:Op zondag 20 december 2009 17:28 schreef Jian het volgende:
[..]
Nee, ik wil niet weten wat je daarvoor deed
Zo goed kan ze nog niet praten dus ze zal wel gaan janken...maar sjaal dr om heen en je hoort niets meerquote:Op zondag 20 december 2009 17:29 schreef gomi het volgende:
[..]
lol
'nee tante, ik wil niet.'
-'niet zeuren. sleeen ga je!'
en laysa gooit dr met grof geweld op de slee
leuk he zo een winter
Achter de auto hangenquote:Op zondag 20 december 2009 17:27 schreef Laysa het volgende:
[..]
Nee morgen nog....ga ik mn nichtje in een slee zetten of ze het nu wilt of niet en dan sleeen
hehe, kind over jaar over 10. ja ik hou niet van de winter. weet niet meer precies waarom, maar als ik aan de winter denk, krijgen ik beelden van een gedwongen sleetochtquote:Op zondag 20 december 2009 17:30 schreef Laysa het volgende:
[..]
Zo goed kan ze nog niet praten dus ze zal wel gaan janken...maar sjaal dr om heen en je hoort niets meer
Ik denk dat die overheid de mensen eens wat meer met rust moet laten. Er komt alleen maar gedonder van al die vage instellingen die zich overal mee bemoeien. Het kind had nu hoog en droog in 30 graden kunnen dobberen.quote:Op zondag 20 december 2009 17:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Precies, dat vind ik dus ok heel vreemd. Dat bedrag kunnen de ouders voor haar gespaard hebben, maar ik vind het heel vreemd dat het meisje er over kan beschikken.
Ik denk dat er veel meer achter zit en daar haar ouder(s) er bij betrokken zijn.
Ik welquote:Op zondag 20 december 2009 17:28 schreef Jian het volgende:
[..]
Nee, ik wil niet weten wat je daarvoor deed
Doen! Vooral met die kleine, die kan toch nog niet zeggen dat ze dat niet wilquote:Op zondag 20 december 2009 17:32 schreef Laysa het volgende:
[..]
wat een goed idee....dat wil ik zelf ook wel
Ik vind het wel rot voor mn broer...die is gek op sneeuw en moest mij vroeger altijd dwingen om mee te spelen in de kou...en nu zegt zn kleine meisje...nee papa...neequote:Op zondag 20 december 2009 17:32 schreef gomi het volgende:
[..]
hehe, kind over jaar over 10. ja ik hou niet van de winter. weet niet meer precies waarom, maar als ik aan de winter denk, krijgen ik beelden van een gedwongen sleetocht
Mijn zoon ook niet, maar het zal niet veel schelen..... voor hem gespaard door mij en opa en oma, en door hemzelf als hij geld kreeg of wat verdiend had.quote:Op zondag 20 december 2009 17:28 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Nou toen mijn kids 14 jaar waren hadden ze echt niet zoveel geld hoor, daarom zeg ik hoe komt een 14 sorry dacht dat ze 13 was aan zoveel geld.
Sorry Teun, als het jou dochter was had je dan voor dat zeiltochtje toestemming gegeven??? nou ik echt niet wat is nou 14 jaar en dan van je ouders over de wilde zee varen in der uppie, echt ik vind zulke ouders ontverantwoordelijk, of gewoon gestoord.quote:Op zondag 20 december 2009 17:32 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik denk dat die overheid de mensen eens wat meer met rust moet laten. Er komt alleen maar gedonder van al die vage instellingen die zich overal mee bemoeien. Het kind had nu hoog en droog in 30 graden kunnen dobberen.
Dat het niet altijd een positieve invloed heeft als de instanties zich ermee gaan bemoeien ben ik met je eens, maar om een meisje van 14 alleen met een zeilboot de wereld over laten varen is vragen om problemen.quote:Op zondag 20 december 2009 17:32 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik denk dat die overheid de mensen eens wat meer met rust moet laten. Er komt alleen maar gedonder van al die vage instellingen die zich overal mee bemoeien. Het kind had nu hoog en droog in 30 graden kunnen dobberen.
hehe, gewoon wraakactie van je dusquote:Op zondag 20 december 2009 17:33 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik vind het wel rot voor mn broer...die is gek op sneeuw en moest mij vroeger altijd dwingen om mee te spelen in de kou...en nu zegt zn kleine meisje...nee papa...nee...zal um leren....jaja Karma
Ze kan goed zeilen, had er lang over nagedacht, er was begeleiding genoeg. Gewoon laten gaan, 't is op zich veiliger dan 020 bij daglicht.quote:Op zondag 20 december 2009 17:34 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Sorry Teun, als het jou dochter was had je dan voor dat zeiltochtje toestemming gegeven??? nou ik echt niet wat is nou 14 jaar en dan van je ouders over de wilde zee varen in der uppie, echt ik vind zulke ouders ontverantwoordelijk, of gewoon gestoord.
Ja of 40 vadem diep op de zeebodem kunnen liggen.quote:Op zondag 20 december 2009 17:32 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
vind ik ook. ze wil gewoon 2 jaar vakantie. leuk, maar doe dat maar als je 16 bent ofzoquote:Op zondag 20 december 2009 17:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat het niet altijd een positieve invloed heeft als de instanties zich ermee gaan bemoeien ben ik met je eens, maar om een meisje van 14 alleen met een zeilboot de wereld over laten varen is vragen om problemen.
een wild verhaal had verwachtquote:Op zondag 20 december 2009 17:36 schreef gomi het volgende:
[..]
was niet helemaal eerlijk, maar op een leuke manier. ging niet ten koste van anderen.
Wat dacht je van sponsors...ik denk dat ze die wel heeft en dan heb ik het niet over dr oudersquote:Op zondag 20 december 2009 17:36 schreef PietjePuk007 het volgende:
Zeilen lijkt me een peperdure hobby, dus dan kan je wel ook wel 4k op je bankrekening hebben staan.
karma is a bitchquote:Op zondag 20 december 2009 17:37 schreef Laysa het volgende:
[..]
Dat had ik niet in de hand...maar het schijnt dat ''God'' machtig is
Je moet tegenwoordig tot je achttiende naar schoolquote:Op zondag 20 december 2009 17:37 schreef gomi het volgende:
[..]
vind ik ook. ze wil gewoon 2 jaar vakantie. leuk, maar doe dat maar als je 16 bent ofzo
Of ze had al naast Natalie op de zeebodem gedreven.... het kind is 14, typisch een leeftijd dat je denkt dat je de wijsheid in pacht hebt maar nog moet leren dat dat niet zo is.quote:Op zondag 20 december 2009 17:32 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Oh ik zie het helemaal voor me, nichtje wordt gewoon vastgebonden in de slee en tanta Laysa maar roepen, neeeee is leuk, kijk echt alles mooi wit, kijk dan!!!!!!!!!! haal je wantjes van je betraande gezichtje af en geniet net als ik van dit mooie winterlandschap, en nu niet zeuren hoor anders bind ik je vast aan de 1e beste boom die we tegen komen.quote:Op zondag 20 december 2009 17:33 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik vind het wel rot voor mn broer...die is gek op sneeuw en moest mij vroeger altijd dwingen om mee te spelen in de kou...en nu zegt zn kleine meisje...nee papa...nee...zal um leren....jaja Karma
Een 14jarige hobbyzeilster een sponsor? Nee, dat denk ik nietquote:Op zondag 20 december 2009 17:38 schreef Laysa het volgende:
Wat dacht je van sponsors...ik denk dat ze die wel heeft en dan heb ik het niet over dr ouders
nah was niet wild. was meer kwajongensstreek. waar we goed mee verdienden.quote:
quote:Op zondag 20 december 2009 17:39 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Een 14jarige hobbyzeilster een sponsor? Nee, dat denk ik niet.
dan doet ze t maar als ze 18 isquote:Op zondag 20 december 2009 17:38 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Je moet tegenwoordig tot je achttiende naar school
Daar was al die publiciteit voor..... maar dat werd een gevalletje "Backfire"quote:Op zondag 20 december 2009 17:39 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Een 14jarige hobbyzeilster een sponsor? Nee, dat denk ik niet.
Waarom zou een bedrijf / iemand daar geld in stekenquote:
quote:Op zondag 20 december 2009 17:38 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Oh ik zie het helemaal voor me, nichtje wordt gewoon vastgebonden in de slee en tanta Laysa maar roepen, neeeee is leuk, kijk echt alles mooi wit, kijk dan!!!!!!!!!! haal je wantjes van je betraande gezichtje af en geniet net als ik van dit mooie winterlandschap, en nu niet zeuren hoor anders bind ik je vast aan de 1e beste boom die we tegen komen.
Nichtje huilt wat af, snikkend in zichzelf, want stel je voor tante Laysa merkt dat ze huilt die bind haar echt vast aan de boom en rent dan gauw weg om iets verderop heerlijk te rollen in de sneeuw.
Naamsbekendheid, publiciteit......quote:Op zondag 20 december 2009 17:41 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Waarom zou een bedrijf / iemand daar geld in steken
Voor de toekomst omdat er dan wel een boel poen valt te halenquote:Op zondag 20 december 2009 17:41 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Dit dus.quote:Op zondag 20 december 2009 17:36 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja of 40 vadem diep op de zeebodem kunnen liggen.Ik vind die betutteling en bemoeizucht van die overheid hier helemaal niks, maar een kind van 14 moet je beschermen tegen haar niet zo wijze ouders
Nu is iedereen happyquote:Op zondag 20 december 2009 17:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Of ze had al naast Natalie op de zeebodem gedreven.... het kind is 14, typisch een leeftijd dat je denkt dat je de wijsheid in pacht hebt maar nog moet leren dat dat niet zo is.
Het kwalijke voor Laura is alleen dat haar vader het met haar eens is.
Dat moeders tot toestemming gechanteerd moest worden, en zij die dus ook terugtrok toen bleek dat papa en Laura niet zomaar alles konden doen en laten doet er kennelijk niet toe.
Ze mocht niet van mama, klaar.
Het ken wel he Pietje, Zeeman sponserde die Henk van de Velde steeds.quote:Op zondag 20 december 2009 17:41 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
ze kreeg die hele boot toch al van een sponsor.quote:Op zondag 20 december 2009 17:41 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 20 december 2009 17:34 schreef SeSeSeS het volgende:
[..]
Heej, dat is ook toevallig..ik ook!
Na alle vraagtekens die geplaatst zijn is dat te tricky. Mensen zullen je bedrijf veroordelen omdat je zoiets mogelijk maakt en dan heb ik het nog niet over wanneer er daadwerkelijk iets mis zou gaanquote:Op zondag 20 december 2009 17:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Naamsbekendheid, publiciteit......
Jij ook heksiequote:Op zondag 20 december 2009 17:44 schreef Toverheks het volgende:
ik ga ff eten, aardap. snitzel ( een I-Antje) en brocolli met sausje.
voor degene die nog moeten eten eet smakelijk.
solo alleen 1x naar engeland en terug.quote:Op zondag 20 december 2009 17:42 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nu is iedereen happy![]()
Sommigen zijn op veertien jaar meer volwassen dan anderen als ze dertig zijn. Ik ken ze die op een veel oudere leeftijd tekenen om vrijwillig om naar Afghanistan of elders te gaan waar kogels om je oren kunnen vliegen. Die zouden gestopt moeten worden. Maar nee, die krijgen medailles, desnoods postuum![]()
Ze had bovendien alleen al wat zeetripjes gemaakt en op volle zee ben je relatief veilig.
Ohhw? wie let hier nou op?quote:Op zondag 20 december 2009 17:43 schreef Dottey het volgende:
[..]
sssssssst straks gaat het nog eens opvallen
wereldschool ofzo was 1 van de sponors. voor hun zie ik er wel nut in tbh.quote:Op zondag 20 december 2009 17:44 schreef Jian het volgende:
[..]
Na alle vraagtekens die geplaatst zijn is dat te tricky. Mensen zullen je bedrijf veroordelen omdat je zoiets mogelijk maakt en dan heb ik het nog niet over wanneer er daadwerkelijk iets mis zou gaan
Oh, dat stuk heb ik gemistquote:Op zondag 20 december 2009 17:43 schreef gomi het volgende:
ze kreeg die hele boot toch al van een sponsor.
Nu is er in ieder geval een meisje loos die wou gaan varen....quote:Op zondag 20 december 2009 17:43 schreef gomi het volgende:
[..]
ze kreeg die hele boot toch al van een sponsor.
Ja, en laat dat nu veel en veel gevaarlijker zijn dan die oceaan over zeilen.quote:Op zondag 20 december 2009 17:44 schreef gomi het volgende:
[..]
solo alleen 1x naar engeland en terug.
verder beetje ijselmeer, waddenzee enzo
zeiltechnisch. psychisch ligtv dat natuurlijk anders als ze weken in dr uppie op een bootje moet zitten.quote:Op zondag 20 december 2009 17:45 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, en laat dat nu veel en veel gevaarlijker zijn dan die oceaan over zeilen.
True, beter storm op de oceaan dan op het ijsselmeerquote:Op zondag 20 december 2009 17:45 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Die zit nou ergens spannend de headlines over zichzelf te volgen... een echt mediageiltje geworden die kut!quote:Op zondag 20 december 2009 17:45 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
quote:Op zondag 20 december 2009 17:42 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Sommigen zijn op veertien jaar meer volwassen dan anderen als ze dertig zijn. Ik ken ze die op een veel oudere leeftijd tekenen om vrijwillig om naar Afghanistan of elders te gaan waar kogels om je oren kunnen vliegen. Die zouden gestopt moeten worden. Maar nee, die krijgen medailles, desnoods postuum![]()
Ze had bovendien alleen al wat zeetripjes gemaakt en op volle zee ben je relatief veilig.
Neemt overigens niet weg dat ik een kind op de oceaan in een zijlboot niet verantwoord vindt. Op het IJsselmeer kun je voor een storm binnen zijn. Op de Oceaan is dat een bietje moeilijk om maar een voorbeeld te noemenquote:Op zondag 20 december 2009 17:47 schreef Jian het volgende:
[..]
True, beter storm op de oceaan dan op het ijsselmeer
Ach , maar wat ben je nou als je 14 bent?Al kun je nog zo goed varen, t is eigenlijk gewoon een idiote actie.ik blijf erbij.quote:Op zondag 20 december 2009 17:47 schreef gomi het volgende:
[..]
ze had nog meer sponsors ook. geloof dat dat wel goed geregeld was aan dr vakantie
Ik zeg ook niet dat ik het aanbeveel, maar als ze er nu al haar zinnen op heeft gezet en er zo lang mee bezig is geweest. Wat moet je dan? Het lijkt mij een enorm karakterkind en om dat type kinderen te knechten lijkt mij een stuk kwalijker en schadelijker. (getuige ook haar weglopen)quote:Op zondag 20 december 2009 17:47 schreef gomi het volgende:
[..]
zeiltechnisch. psychisch ligtv dat natuurlijk anders als ze weken in dr uppie op een bootje moet zitten.
quote:Op zondag 20 december 2009 17:49 schreef SeSeSeS het volgende:
[..]
Die zit nou ergens spannend de headlines over zichzelf te volgen... een echt mediageiltje geworden die kut!
De gelukkigen onder onsquote:Op zondag 20 december 2009 17:49 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Meen je dit serieus?
Ik ken eigenlijk geen mensen van 14 jaar die volwassen zijn.
True ik ken ook veel mensen van 30 die nog niet volwassen zijn.
Omdat er zoals NMNS al zei mensen rondlopen die zich niet gemakkelijk laten knechten, daar steekt men graag geld in.quote:Op zondag 20 december 2009 17:41 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Haar moeder vond het niet goed, en die maakte zich wel degelijk zorgen over haar dochter als ze weer eens alleen door papa op reis gestuurd was.quote:Op zondag 20 december 2009 17:42 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
uit alles blijkt dat ze er helemaal niet zo lang mee bezig is geweest. de tocht naar engeland is van dit voorjaar en daar begon t idee van de wereldreis pas echt.quote:Op zondag 20 december 2009 17:50 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat ik het aanbeveel, maar als ze er nu al haar zinnen op heeft gezet en er zo lang mee bezig is geweest. Wat moet je dan? Het lijkt mij een enorm karakterkind en om dat type kinderen te knechten lijkt mij een stuk kwalijker en schadelijker. (getuige ook haar weglopen)
Bovendien zijn er momenten genoeg waarop ze er alsnog de brui aan kan geven als ze het niet ziet zitten omdat het te zwaar is. Ze doet Portugal vermoedelijk aan, de Azoren is de volgende stop. Dan pas steek je over.
Funk, blues, tot rock en ook wel hard-rock. Metal ook wel, maar dat is qua spelen niet echt m'n ding. Ben een Strat(ocaster)-adept, als dat je wat zegtquote:Op zondag 20 december 2009 17:52 schreef liesje1979 het volgende:
Heej Jian, las ik nou dat je vannacht gitaar speelde?
Watvoor muziek speel jij?
vind ik ook.quote:Op zondag 20 december 2009 17:50 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ach , maar wat ben je nou als je 14 bent?Al kun je nog zo goed varen, t is eigenlijk gewoon een idiote actie.ik blijf erbij.
Ik zou mij ook zorgen maken! Sterker nog, één van de redenen dat ik geen kinderen wil(de) is dat ik het een verschrikkelijk grote verantwoordelijkheid vind waarvan ik niet eens weet of ik die wel aan zou kunnen. Ik zou mij vermoedelijk iedere dag kapot zorgen makenquote:Op zondag 20 december 2009 17:54 schreef Anniebab het volgende:
mijn dochter mag in mei met school een week op zeilkamp, ik zit nu al te zeuren hoe ze moet uitkijken, voor alles op zon boot, die is ook 14.....maar toegegeven ben ik een trutje met dat soort zaken....
Natuurlijk is het nu te tricky, dat is ook een van de redenen dat hun plan zo backfirede....quote:Op zondag 20 december 2009 17:44 schreef Jian het volgende:
[..]
Na alle vraagtekens die geplaatst zijn is dat te tricky. Mensen zullen je bedrijf veroordelen omdat je zoiets mogelijk maakt en dan heb ik het nog niet over wanneer er daadwerkelijk iets mis zou gaan
Nee dat zegt mij niet zoveel eerlijk gezegdquote:Op zondag 20 december 2009 17:56 schreef Jian het volgende:
[..]
Funk, blues, tot rock en ook wel hard-rock. Metal ook wel, maar dat is qua spelen niet echt m'n ding. Ben een Strat(ocaster)-adept, als dat je wat zegtHendrix, SRV, Stones, etc. daar ligt m'n voorkeur
Precies,zo is het gegaan. Eerdere potentiële sponsors branden hier echt hun handen niet meer aanquote:Op zondag 20 december 2009 17:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Natuurlijk is het nu te tricky, dat is ook een van de redenen dat hun plan zo backfirede....
Ze hadden sponsors nodig, brachten het plan in de publiciteit, en dat werkte uitstekend, het jongste meisje rond de wereld zou het prima voor elkaar hebben qua sponsoring, tot die andere reactie van het publiek en jeugdzorg kwam: Een veertienjarige alleen de wereld rond??
In eerste instantie zag het er dus positief uit, maar publiciteit heeft als nadeel dat het publiek wat gaat vinden, en onder het publiek was onder andere jeugdzorg, en moeders was er heel blij mee dat jeugdzorg wel ingreep waar zij dat niet had durven doen.
Heej niet de aandacht van jou en Ian afschuivenquote:Op zondag 20 december 2009 18:02 schreef MeraViglioSa het volgende:
SeSeSeS & Dottey, sitting in a tree....
Dat kan ik me heel goed voorstellen, dat dat een reden zou zijn om geen kinderen te nemen. Je zit gewoon vaak in de angst ,en de een gaat er makkelijker mee om dan de andere, nou ik ben een piekeraar op dat gebied, das gewoon klote.quote:Op zondag 20 december 2009 17:58 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik zou mij ook zorgen maken! Sterker nog, één van de redenen dat ik geen kinderen wil(de) is dat ik het een verschrikkelijk grote verantwoordelijkheid vind waarvan ik niet eens weet of ik die wel aan zou kunnen. Ik zou mij vermoedelijk iedere dag kapot zorgen maken
Dus jij weet wat SRV is, en dan niet qua melkboer maar qua muziek?quote:Op zondag 20 december 2009 18:00 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee dat zegt mij niet zoveel eerlijk gezegd
Klinkt heel divers, leuk!
Jimmy Hendrix, Stevie Ray Vaughan, The Rolling Stones, zegt je niet zoveel ? Foei, toch Liesjequote:Op zondag 20 december 2009 18:00 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Je hebt zeker niets op youtube staan?
Ik pijnig mijn hersens.quote:Op zondag 20 december 2009 18:06 schreef Gert het volgende:
[..]
Dus jij weet wat SRV is, en dan niet qua melkboer maar qua muziek?
Niet googlen!
quote:Op zondag 20 december 2009 18:00 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 20 december 2009 18:06 schreef Gert het volgende:
[..]
Dus jij weet wat SRV is, en dan niet qua melkboer maar qua muziek?
Niet googlen!
Voor jou geldt dubbel Foei Gert, ik had verwacht dat jij dat gewoon tot je algemene kennis over muziek zou rekenenquote:Op zondag 20 december 2009 18:08 schreef Gert het volgende:
Gaat-ie het verraden.![]()
Ik moest het ook opzoeken.
't Is me wat.quote:Op zondag 20 december 2009 18:10 schreef Jian het volgende:
[..]
Voor jou geldt dubbel Foei Gert, ik had verwacht dat jij dat gewoon tot je algemene kennis over muziek zou rekenen
Tuurlijk wist Annie het, kon toch niet anders???quote:Op zondag 20 december 2009 18:12 schreef Jian het volgende:
[..]
Annie wist het wel hè ... stel met niet teleur nu Annie
Eh....quote:Op zondag 20 december 2009 18:07 schreef Jian het volgende:
[..]
Jimmy Hendrix, Stevie Ray Vaughan, The Rolling Stones, zegt je niet zoveel ? Foei, toch LiesjeEen Fender Stratocaster is een soort gitaar, met een specifiek geluid, zoals die door Hendrix, Stevie Ray Vaughan en wellicht makkelijker John Frusiante van de RHCP werd/wordt bespeeld.
En Youtube ............ ehhhh, nee
Jimmy Hendrix en The Rolling Stones ken ik wel, natuurlijk.quote:Op zondag 20 december 2009 17:56 schreef Jian het volgende:
[..]
Funk, blues, tot rock en ook wel hard-rock. Metal ook wel, maar dat is qua spelen niet echt m'n ding. Ben een Strat(ocaster)-adept, als dat je wat zegtHendrix, SRV, Stones, etc. daar ligt m'n voorkeur
[quote]Op zondag 20 december 2009 18:00 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Je hebt zeker niets op youtube staan?
Stones en Hendrix kent iederéén, maar wat die Stevie Ray Ban met z'n zeikmuziek in dat rijtje doet ontgaat me.quote:Op zondag 20 december 2009 18:14 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Tuurlijk wist Annie het, kon toch niet anders???hahahaha....
Live en wel!quote:Op zondag 20 december 2009 18:17 schreef liesje1979 het volgende:
Maar Gert en ik kennen the posies. Hoor!![]()
OMG .......................quote:Op zondag 20 december 2009 18:17 schreef Gert het volgende:
[..]
Stones en Hendrix kent iederéén, maar wat die Stevie Ray Ban met z'n zeikmuziek in dat rijtje doet ontgaat me.
Ook leuk toch,quote:Op zondag 20 december 2009 18:17 schreef liesje1979 het volgende:
Maar Gert en ik kennen the posies. Hoor!![]()
zoek je een ander verhaal of een simpele versie van het kerstverhaal ?quote:Op zondag 20 december 2009 18:30 schreef liesje1979 het volgende:
Ik moet morgen het kerstverhaal aan de peuters vertellen.
Mijn locatiecoordinator zou een kinderbijbel meenemen, maar ik ben bang dat dat te moeilijk is voor mijn peuters. Nu zoek ik online, maar kan niets vinden.
vertel je t toch gewoon in je eigen woorden. ws ook veel beter te begrijpenquote:Op zondag 20 december 2009 18:30 schreef liesje1979 het volgende:
Mijn locatiecoordinator zou een kinderbijbel meenemen, maar ik ben bang dat dat te moeilijk is voor mijn peuters. Nu zoek ik online, maar kan niets vinden.
Waarom verzin je zelf geen verhaal Liesje, iets wat peuters echt snappen, gewoon mooi kerstverhaal met mooi end.quote:Op zondag 20 december 2009 18:30 schreef liesje1979 het volgende:
Geen idee...ik verstuur ze gewoon nietquote:Op zondag 20 december 2009 18:33 schreef PietjePuk007 het volgende:
Hoeveel moet er op een standaard kerstkaart?
Een hele simpele versie van het kerstverhaal.quote:Op zondag 20 december 2009 18:33 schreef Jian het volgende:
[..]
zoek je een ander verhaal of een simpele versie van het kerstverhaal ?
Een kerstzegel van 34 cent toch??quote:Op zondag 20 december 2009 18:33 schreef PietjePuk007 het volgende:
Hoeveel moet er op een standaard kerstkaart?
quote:Op zondag 20 december 2009 18:35 schreef Laysa het volgende:
[..]
Geen idee...ik verstuur ze gewoon niet
Nee het ging er juist om om het echte kerstverhaal te vertellen.quote:Op zondag 20 december 2009 18:35 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Waarom verzin je zelf geen verhaal Liesje, iets wat peuters echt snappen, gewoon mooi kerstverhaal met mooi end.
Ja en die hele Zoon van God-shit eruit schrappen!quote:Op zondag 20 december 2009 18:35 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Waarom verzin je zelf geen verhaal Liesje, iets wat peuters echt snappen, gewoon mooi kerstverhaal met mooi end.
Ah thanx, heb 10 zegels maar 14 kaartenquote:Op zondag 20 december 2009 18:37 schreef Leandra het volgende:
Een kerstzegel van 34 cent toch??
Anders een gewone postzegel van 44 cent.
quote:Op zondag 20 december 2009 18:36 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Een hele simpele versie van het kerstverhaal.
Zul je zien dat ik het uit mijn hoofd moet doen.
quote:Op zondag 20 december 2009 18:39 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja en die hele Zoon van God-shit eruit schrappen!
Ik ken wel een rijmpje van vroeger Liesje, dan doe je die met de peuters:
Godverdomme
Jezus op een brommer
Maria achterop
Met een helm op de kop
Je denkt in problemenquote:Op zondag 20 december 2009 18:40 schreef Laysa het volgende:
[..]
Tis nou niet dat ik jouw adres had...dus kon je toch al niets sturen
Gewoon nog 10 zegels bijkopen, je kunt ze ook voor andere post gebruikenquote:Op zondag 20 december 2009 18:39 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ah thanx, heb 10 zegels maar 14 kaarten.
Ik ga wat aanpassingen maken in de bovenste link, en dat wordt hem.quote:Op zondag 20 december 2009 18:40 schreef Jian het volgende:
[..]
Het kerstverhaal
http://www.cbs-debrug.nl/kerst/kerstgeboorte.htm
en hier een heleboel kerstverhaaltjes
http://www.beleven.org/ve(...)p?soort=Kerstverhaal
Figuurlijkquote:Op zondag 20 december 2009 18:55 schreef Laysa het volgende:
[..]
Haiiii![]()
lekker in de sneeuw gerollebold?
Oh daar is dat boekje voor, geen plaats/plek in de herberg.quote:Op zondag 20 december 2009 18:38 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee het ging er juist om om het echte kerstverhaal te vertellen.
En ik heb geen zin om zelf iets te schrijven, ik vertrouwde een beetje op google eigenlijk.
Maar dat laat me nu dus in de steek.
haha, thanxquote:Op zondag 20 december 2009 18:50 schreef Laysa het volgende:
Ik heb het probleem al opgelost Pietje....![]()
En het komt niet met de postbode want die kan nu toch niet door de sneeuw![]()
Ken nog wel een boekje, bijbel heette het geloof ikquote:Op zondag 20 december 2009 18:59 schreef Dementor het volgende:
[..]
Oh daar is dat boekje voor, geen plaats/plek in de herberg.
Welke uitheemse ''Pater Moeskroen'' wannabee is dat dan?quote:
Ik zie het nu pas, maar nu is het eten al klaarquote:
Nooit van gehoord! Hoe gaat dat boek? Is dat de nieuwe van Kluun?quote:Op zondag 20 december 2009 19:25 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ken nog wel een boekje, bijbel heette het geloof ik
Terecht, m'n Ska-P wat doequote:Op zondag 20 december 2009 19:30 schreef Laysa het volgende:
[..]
Gut je hebt vandaag wel lange teentjes hé?
Ska-P??quote:
Yep en het is hier ook al uren donker!quote:Op zondag 20 december 2009 19:57 schreef remlof het volgende:
Dooi? Waar?
[ afbeelding ]
Ow in Holland zeker
Normaal rijd je met je ogen dicht? :pquote:Op zondag 20 december 2009 20:07 schreef Anniebab het volgende:
Ben met de auto weggeweest, maar oef je moet wel oppassen zeg.....
Leuk hequote:Op zondag 20 december 2009 20:07 schreef Anniebab het volgende:
Ben met de auto weggeweest, maar oef je moet wel oppassen zeg.....
Damn, 32quote:Op zondag 20 december 2009 20:11 schreef PietjePuk007 het volgende:
http://www.nu.nl/achterkl(...)urphy-overleden.html
Ik bedoel ermee dat ik t meestal wel vind meevallen, tenslotte is er overal gestrooid, maar t is heftig, zelfs voor mij....quote:Op zondag 20 december 2009 20:10 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Normaal rijd je met je ogen dicht? :p
Ships, chocomelk wel maar (nog) geen slagroom, staat op het boodschappenbriefje voor morgenavondquote:Op zondag 20 december 2009 20:09 schreef Anniebab het volgende:
[..]
heb je ook warme chocomelk met slagroom???
quote:Op zondag 20 december 2009 20:11 schreef PietjePuk007 het volgende:
Doe dan maar een keertje zonder...quote:Op zondag 20 december 2009 20:13 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ships, chocomelk wel maar (nog) geen slagroom, staat op het boodschappenbriefje voor morgenavond![]()
Maar daar heb je nu niets aan
Jeetje, das wel heel jong..... vraag me af of dat eeuwige afvallen er mee te maken heeftquote:Op zondag 20 december 2009 20:11 schreef PietjePuk007 het volgende:
Jij zegt het nog heel netjesquote:Op zondag 20 december 2009 20:10 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Normaal rijd je met je ogen dicht? :p
Ik heb hier nog 3 bussen staan, moet je wel weer een paar uur in de autoquote:Op zondag 20 december 2009 20:14 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Doe dan maar een keertje zonder...
Kan er wel een scheutje rum ingooien, vanmiddag ook gedaan....erg lekker!quote:Op zondag 20 december 2009 20:14 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Doe dan maar een keertje zonder...
ik heb vandaag ook veel mannen als een vrouw zien rijden hoorquote:Op zondag 20 december 2009 20:16 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Jij zegt het nog heel netjesik wilde iets anders zeggen. Iets over vrouwen en autorijden
Maar dat doe ik niet
Daar was ze serieus mee bezig, of da's gewoon iets waarvan je denkt dat 'ze' daar allemaal aan meedoen?quote:Op zondag 20 december 2009 20:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
Jeetje, das wel heel jong..... vraag me af of dat eeuwige afvallen er mee te maken heeft
quote:Op zondag 20 december 2009 20:17 schreef D. het volgende:
[..]
ik heb vandaag ook veel mannen als een vrouw zien rijden hoor
Over bussen gesproken.: Bijna al onze chauffeurs zijn op vakantie en (en net nog een ziek gemeld) Mag ik morgen invallen, om 0400 uurquote:Op zondag 20 december 2009 20:17 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb hier nog 3 bussen staan, moet je wel weer een paar uur in de auto
quote:Op zondag 20 december 2009 20:22 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Over bussen gesproken.: Bijna al onze chauffeurs zijn op vakantie en (en net nog een ziek gemeld) Mag ik morgen invallen, om 0400 uur(
)
Tuurlijkquote:Op zondag 20 december 2009 20:23 schreef Laysa het volgende:
[..]
das vroeg....doe je wel voorzichtig Rudie
Ze was serieus enorm veel afgevallen: van stevig meisje naar bijna graatmager.quote:Op zondag 20 december 2009 20:18 schreef D. het volgende:
[..]
Daar was ze serieus mee bezig, of da's gewoon iets waarvan je denkt dat 'ze' daar allemaal aan meedoen?
Ben je mooi klaar mee.quote:Op zondag 20 december 2009 20:22 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Over bussen gesproken.: Bijna al onze chauffeurs zijn op vakantie en (en net nog een ziek gemeld) Mag ik morgen invallen, om 0400 uur(
)
Op sommige foto's ziet ze er ook wel 'ziek' uitquote:Op zondag 20 december 2009 20:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ze was serieus enorm veel afgevallen: van stevig meisje naar bijna graatmager.
Als je op "weight loss Brittany Murphy" googlet dan komen er een hoop hits, ze heeft in 2005 nota bene ontkend dat haar gewichtsverlies door anorexia of druggebruik kwam.
Lief van je, maar ik doe die rum wel.....quote:Op zondag 20 december 2009 20:17 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb hier nog 3 bussen staan, moet je wel weer een paar uur in de auto
Ik reed in een onbekende auto, mijn ouders zijn op vakantie en die hebben zo'n 1 op 4 zuipende SUV in de garage staan, heb hem net maar even opgehaald want het zal nog wel even blijven liggen.quote:
quote:
Ze speelde ook in Don't say a word met Michael Douglas en Famke Janssen...quote:Op zondag 20 december 2009 20:27 schreef D. het volgende:
[..]
Op sommige foto's ziet ze er ook wel 'ziek' uit
Komt er aan, Hier slikken!quote:Op zondag 20 december 2009 20:28 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Lief van je, maar ik doe die rum wel.....
klinkt ook goedquote:Op zondag 20 december 2009 20:28 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Lief van je, maar ik doe die rum wel.....
Ik in het 106je van mijn vrouwquote:Op zondag 20 december 2009 20:29 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik reed in een onbekende auto, mijn ouders zijn op vakantie en die hebben zo'n 1 op 4 zuipende SUV in de garage staan, heb hem net maar even opgehaald want het zal nog wel even blijven liggen.
Als er nu wat gebeurd....mijn auto is het niet en hij is een stuk groter en steviger dan onze eigen auto
quote:
Wat een .....quote:Op zondag 20 december 2009 20:30 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
![]()
Deze is Pools, versta er geen reet van maar de video is prachtig![]()
Zonder geluid was het ook wel duidelijkquote:Op zondag 20 december 2009 20:30 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
![]()
Ja, ik zei al niet zoveel meer....quote:Op zondag 20 december 2009 20:34 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
iemand verwart hier rum met cum ofzo, ik weet niet...
Die kan je met schade terugzetten en dan morgen zeggen: Wat heb je nu gedaanquote:
quote:Op zondag 20 december 2009 20:34 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
iemand verwart hier rum met cum ofzo, ik weet niet...
mehehequote:Op zondag 20 december 2009 20:30 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
![]()
Nee, da's de lichtste auto, dus minste kans op glijgevaarquote:Op zondag 20 december 2009 20:40 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Die kan je met schade terugzetten en dan morgen zeggen: Wat heb je nu gedaan![]()
Moet alleen goed in de gaten houden om alle hondenharen te verwijderen alsik hem terugzet
Ik zou het er ook niet op kunnenquote:Op zondag 20 december 2009 20:41 schreef Deisyy het volgende:
Wat een eng wijf is die Bridget Maasland toch![]()
* Leandra ligt BBC te kijken waar James Mayquote:Op zondag 20 december 2009 20:41 schreef Deisyy het volgende:
En op wie probeert ze nu weer te lijken? Misschien weet ze zelf ook heel goed dat ze eng is en probeert ze wanhopig op iemand anders te lijken.
* Deisyy heeft RTL4 aanstaan![]()
quote:Prognose voor maandag 21 december
Houdt u ook morgen rekening met een zeer beperkte dienstregeling. Maak, indien mogelijk, morgen geen gebruik van de trein.
Excuses voor het ongemak.
James May als in topgears James May?quote:Op zondag 20 december 2009 20:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
* Leandra ligt BBC te kijken waar James Mayeen echt huis van Lego probeert te bouwen
Ja, die.... daarom ook datquote:Op zondag 20 december 2009 20:46 schreef Laysa het volgende:
[..]
James May als in topgears James May?
Dat was toch ook wel te verwachten na al die alarmen van KNMI en Rijkswaterstaatquote:Op zondag 20 december 2009 20:44 schreef MeraViglioSa het volgende:
Kreeg net smsje van iemand die 5 uur over Eindhoven - Haarlem heeft gedaan
topgear is ookquote:Op zondag 20 december 2009 20:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, die.... daarom ook datachter z'n naam, want Captain Slow is gewoon
Tja, als je moet dan moet jequote:Op zondag 20 december 2009 20:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat was toch ook wel te verwachten na al die alarmen van KNMI en Rijkswaterstaat
Toch raar eigenlijk, dat het treinverkeer zó enorm ontregeld raakt hierdoor.quote:
Ja, hoe doen ze dat in Oostenrijk, vraag ik me dan af.quote:Op zondag 20 december 2009 20:49 schreef Gert het volgende:
[..]
Toch raar eigenlijk, dat het treinverkeer zó enorm ontregeld raakt hierdoor.
Dat wel, maar dan moet je er wel rekening mee houden dat je er leen stuk anger over kan doen dan normaal.quote:Op zondag 20 december 2009 20:49 schreef D. het volgende:
[..]
Tja, als je moet dan moet je
Of als je wil, zoals ik
Sneeuw
In Oostenrijk hebben de treinen winterbandenquote:Op zondag 20 december 2009 20:50 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ja, hoe doen ze dat in Oostenrijk, vraag ik me dan af.
Ja, je gaat je toch afvragen hoe ze dat in landen doen waar vaker dan 3 dagen per jaar sneeuw valt.quote:Op zondag 20 december 2009 20:49 schreef Gert het volgende:
[..]
Toch raar eigenlijk, dat het treinverkeer zó enorm ontregeld raakt hierdoor.
Walgelijk mokkel inderdaad, die stem alleen alquote:Op zondag 20 december 2009 20:41 schreef Deisyy het volgende:
Ik ben bij vrienden geweest 45km verderop en heb er nog geen 10 minuten langer over gedaan dan wat de routeplanner aangeeft. Dan reed ik dus 50-60 op 80km wegen. Als je 50-60 rijdt op de snelweg kost het je al snel meer dan het dubbele van wat het je normaal kostquote:Op zondag 20 december 2009 20:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat wel, maar dan moet je er wel rekening mee houden dat je er leen stuk anger over kan doen dan normaal.
Eerst zien, dan gelovenquote:Op zondag 20 december 2009 20:52 schreef Laysa het volgende:
Morgen is er gewoon gestrooid op de weg en het gaat niet meer sneeuwen of iets dergelijks vanaf morgenvroeg...het zal wel meevallen...hoop ik
Zo kan je het ook bekijkenquote:Op zondag 20 december 2009 20:43 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, da's de lichtste auto, dus minste kans op glijgevaar
Zo'n 3 uur in de auto gezeten vandaag
Daar is het ook vast ontregeld hoor. Maar hier in Nederland is de frequentie van aantal bewegingen op het spoor verreweg het hoogst in Europa, dan gaat het al snel de mist in.quote:Op zondag 20 december 2009 20:50 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ja, hoe doen ze dat in Oostenrijk, vraag ik me dan af.
Reken maar dat die Saab SUV (heeft Saab een SUV??quote:Op zondag 20 december 2009 20:55 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Zo kan je het ook bekijkenMijn vader is nogal een pietje precies en gaat altijd voor zekerheid, hij heeft dus winterbanden onder de auto zitten met van die hele grote groeven, leek mij wel veilig.
Weet niet wat zo'n suffe SUV Saab weegt eigenlijk.
Heb je in die 3 uur ook gereden of lekker in de straat voor je huis gestaan![]()
Wij doen niet aan winterbandenquote:Op zondag 20 december 2009 20:55 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Zo kan je het ook bekijkenMijn vader is nogal een pietje precies en gaat altijd voor zekerheid, hij heeft dus winterbanden onder de auto zitten met van die hele grote groeven, leek mij wel veilig.
Weet niet wat zo'n suffe SUV Saab weegt eigenlijk.
Heb je in die 3 uur ook gereden of lekker in de straat voor je huis gestaan![]()
Ow, las hier overheenquote:Op zondag 20 december 2009 20:55 schreef KRIBBET het volgende:
Dat was mijn idee ook vandaar de leenaktie.quote:Op zondag 20 december 2009 20:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
Reken maar dat die Saab SUV (heeft Saab een SUV??) met winterbanden een stuk beter op de weg blijft dan de gemiddelde (kleine) auto met gewone banden.
LOLquote:Op zondag 20 december 2009 21:03 schreef D. het volgende:
[..]
Ja, daar had ik het over
Was door de Lego naar de BBC gelokt
WWAAAAARRR????quote:
Mijn vader heeft ook Saab gereden. zal wel een vaderding zijnquote:Op zondag 20 december 2009 21:05 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Dat was mijn idee ook vandaar de leenaktie.
Saab heeft een suffe suv zoals mijn broertje en ik het noemen, er zijn zoveel andere leuke auto's te kopen voor dat geld maar pa rijdt al heel lang in dat merk.
Ik heb net ff gezocht op Google, maar ik zou het geen straf vinden hoorquote:Op zondag 20 december 2009 21:05 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Dat was mijn idee ook vandaar de leenaktie.
Saab heeft een suffe suv zoals mijn broertje en ik het noemen, er zijn zoveel andere leuke auto's te kopen voor dat geld maar pa rijdt al heel lang in dat merk.
Ik houd niet van in stilte tv kijken, ik wil horen wat ze zeggenquote:Op zondag 20 december 2009 21:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
LOL
Tip: de ondertiteling op de BBC is erg goed, teletext pagina 888 of met je decoder afstandsbediening.
* Leandra kijkt veel BBC en kan dat lekker in stilte doen door de goede ondertiteling
Ik zelf ook niet, wanneer heb je ze echt nodig?quote:Op zondag 20 december 2009 20:58 schreef D. het volgende:
[..]
Wij doen niet aan winterbanden
We hadden nog een setje nieuwe van de Passat liggen, maar aagezien die vorig jaar verkocht is hebben we de banden ook maar verkocht
Ik niet, al is zo'n Koenigegscsshhgg wel leukquote:Op zondag 20 december 2009 21:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik heb net ff gezocht op Google, maar ik zou het geen straf vinden hoor
Maar goed, ik hou sowieso wel van Zweedse auto's
Ik lig in de slaapkamer en heb m'n gehoorapparaten niet in, dus wel zo makkelijk dat ze het op de BBC wel kunnen.quote:Op zondag 20 december 2009 21:09 schreef D. het volgende:
[..]
Ik houd niet van in stilte tv kijken, ik wil horen wat ze zeggen
Ik gebruik ondertiteling hooguit als ik iets niet versta, of om te bevestigen dat ik iets goed heb verstaan
Las ik weer overheenquote:Op zondag 20 december 2009 20:59 schreef D. het volgende:
[..]
Ow, las hier overheen
Daar gaf ik net al antwoord op 2x 45km, en daarna nog zo'n 15 naar een andere vriend
'Men' zegt dan bij 7 graden of lager winterbanden aan te raden zijn.quote:Op zondag 20 december 2009 21:10 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik zelf ook niet, wanneer heb je ze echt nodig?
Rij maar 12000/15000 per jaar, honden uitlaten, boodschappen doen en vakantie's
Vuurwerk? Nu al?quote:Op zondag 20 december 2009 21:12 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Las ik weer overheenIk heb het bij 40 kilometer gehouden, 2x heen en weer naar het bos.
Eigelijk gekkenwerk maar het bos is zo lekker en geen vuurwerk te horen!
Mijn vader heeft net winterbanden onder z'n Prius laten zetten, en hij rijdt nog geen 10.000 km per jaar, maar goed, met een automaat lijken winterbanden me dan wel weer zo verstandig.quote:Op zondag 20 december 2009 21:10 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik zelf ook niet, wanneer heb je ze echt nodig?
Rij maar 12000/15000 per jaar, honden uitlaten, boodschappen doen en vakantie's
Het is een ouwe lullen auto/merkquote:Op zondag 20 december 2009 21:07 schreef D. het volgende:
[..]
Mijn vader heeft ook Saab gereden. zal wel een vaderding zijn
Ik heb ook nog een stuk bos gezien vanmiddagquote:Op zondag 20 december 2009 21:12 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Las ik weer overheenIk heb het bij 40 kilometer gehouden, 2x heen en weer naar het bos.
Eigelijk gekkenwerk maar het bos is zo lekker en geen vuurwerk te horen!
Mijn vader was toen 39, zijn vriending 19, dus het zal wel met de midlife crisis te maken hebbenquote:Op zondag 20 december 2009 21:14 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Het is een ouwe lullen auto/merkMaar die suv is de eerst waar ik in heb gereden zonder angst op herkenning
Waarom?quote:Op zondag 20 december 2009 21:15 schreef Anniebab het volgende:
ik ga zo mijn Top-Bear kijken, Lieve Paul....
Deze was geen straf, zeker nu nietquote:Op zondag 20 december 2009 21:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik heb net ff gezocht op Google, maar ik zou het geen straf vinden hoor
Maar goed, ik hou sowieso wel van Zweedse auto's
Wat is daar mis meequote:Op zondag 20 december 2009 21:16 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Deze was geen straf, zeker nu niet![]()
Jij wil een Volvo?
Ik snap niet waar ik me eigenlijk nog druk om maakquote:Op zondag 20 december 2009 21:15 schreef D. het volgende:
[..]
Mijn vader was toen 39, zijn vriending 19, dus het zal wel met de midlife crisis te maken hebben
Ja, een XC70, maar niet de nieuwste, die vind ik niet mooi meerquote:Op zondag 20 december 2009 21:16 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Deze was geen straf, zeker nu niet![]()
Jij wil een Volvo?
Ze zeggen ook dat je je kat niet in de magnetron moet drogenquote:Op zondag 20 december 2009 21:13 schreef D. het volgende:
[..]
'Men' zegt dan bij 7 graden of lager winterbanden aan te raden zijn.
Maar ach, men zegt wel meer
Parlare con sottotitoli. Prossimamente sul Fok!quote:Op zondag 20 december 2009 21:09 schreef D. het volgende:
[..]
Ik houd niet van in stilte tv kijken, ik wil horen wat ze zeggen
Ik gebruik ondertiteling hooguit als ik iets niet versta, of om te bevestigen dat ik iets goed heb verstaan
Danny de munk moet nog komenquote:Op zondag 20 december 2009 21:18 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Gisteren was t best grappig en straks gaat dat nog ff door, daarom....D.![]()
quote:
Hoe? Wat?quote:Op zondag 20 december 2009 21:17 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik snap niet waar ik me eigenlijk nog druk om maak
Ik vind een Saab nou niet echt een midlife-crisis autoquote:Op zondag 20 december 2009 21:15 schreef D. het volgende:
[..]
Mijn vader was toen 39, zijn vriending 19, dus het zal wel met de midlife crisis te maken hebben
Ow, nou, bedankt voor de infoquote:Op zondag 20 december 2009 21:18 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Gisteren was t best grappig en straks gaat dat nog ff door, daarom....D.![]()
Echt niet, ik heb een 264 gereden toen ik in de VS woonde, en dat reed superquote:
Fok bestáát alleen maar uit ondertitelingquote:Op zondag 20 december 2009 21:18 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Parlare con sottotitoli. Prossimamente sul Fok!
Ja hoor, geregeld horen we de knallen en de oudtse hond kan er erg slecht tegenquote:
Zeker niet als Spyker het overneemtquote:Op zondag 20 december 2009 21:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind een Saab nou niet echt een midlife-crisis auto
quote:Op zondag 20 december 2009 21:15 schreef D. het volgende:
[..]
quote:Op zondag 20 december 2009 21:20 schreef D. het volgende:
[..]
Kweenie. Ze zien er saai uit, rijden saai en, tja, ze zien er saai uit dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |