Als 't bij jou dooit dan is de dooi ingevallenquote:Op zondag 20 december 2009 16:59 schreef Deisyy het volgende:
Zie je, ik kan beter ook geen topics openen
Mooie omgeving, vooral me deze sneeuw. Mijn schoonouders wonen in Duitsland tussen heuvels en bergen, echt een paradijs met dit weerquote:
Ik denk dat buuf 'm best positief vindt.quote:
"Waar een dooie is gevallen", dat is pas negatiefquote:
quote:Op zondag 20 december 2009 17:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
"Waar een dooie is gevallen", dat is pas negatief
Ja nou ik wil zo graag in de sneeuw wandelen. Sneeuwpoppen maken enzo. Maar hij kan steeds niet, dus het moet blijven tot woensdagmiddagquote:Op zondag 20 december 2009 17:02 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik denk dat buuf 'm best positief vindt.
Dat zou idd echt negatief zijn.quote:Op zondag 20 december 2009 17:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
quote:Op zondag 20 december 2009 17:02 schreef Deisyy het volgende:
Tegen de tijd dat het woensdagmiddag is is deze sneeuw een vieze bende, tegen die tijd ligt er alweer een vers pak sneeuw.quote:Op zondag 20 december 2009 17:03 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja nou ik wil zo graag in de sneeuw wandelen. Sneeuwpoppen maken enzo. Maar hij kan steeds niet, dus het moet blijven tot woensdagmiddag
Oei, dat is listig, om zoiets te beloven.quote:Op zondag 20 december 2009 17:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat het woensdagmiddag is is deze sneeuw een vieze bende, tegen die tijd ligt er alweer een vers pak sneeuw.
Mag ik hopen want ik heb mijn zoon een witte verjaardag beloofd
Als een dooie blijft staan zou het wel een beetje vreemd zijn, dus geen wonder dat ie gevallen is.quote:Op zondag 20 december 2009 17:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die heeft gewoon der rubber bootje opgeblazen en peddelt ergens op een meertje, echt ze heeft geld opgenomen en niet weinig, hoe komt zo een 13 jarig meisje aan zoveel geld?????quote:Op zondag 20 december 2009 17:10 schreef PietjePuk007 het volgende:
Het is alweer de headline op nu.nl, dat wordt weer 2 weken zeilmeisje-nieuws!
Anders knutselen we wel iets met van die sneeuwdekens van de Blokkertquote:Op zondag 20 december 2009 17:07 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oei, dat is listig, om zoiets te beloven.
Des te meer reden om te hopen dat er woensdag nog, of weer zo'n pak ligt.
quote:Op zondag 20 december 2009 17:18 schreef Toverheks het volgende:
Hier dooit het niet hoor, zie er niks van
14-jarig.... en waarom zou ze niet zoveel kunnen hebben? Dat ze het bedrag heeft verbaast me het minst eigenlijk, dat ze het heeft kunnen opnemen verbaast me wel.quote:Op zondag 20 december 2009 17:21 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Die heeft gewoon der rubber bootje opgeblazen en peddelt ergens op een meertje, echt ze heeft geld opgenomen en niet weinig, hoe komt zo een 13 jarig meisje aan zoveel geld?????
Als die dooie dan maar niet ergens ingevallen is, want hoe krijg je hem er weer uit?quote:Op zondag 20 december 2009 17:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als een dooie blijft staan zou het wel een beetje vreemd zijn, dus geen wonder dat ie gevallen is.
3,5 k ofzo toch?quote:Op zondag 20 december 2009 17:21 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Die heeft gewoon der rubber bootje opgeblazen en peddelt ergens op een meertje, echt ze heeft geld opgenomen en niet weinig, hoe komt zo een 13 jarig meisje aan zoveel geld?????
Dat lost zich vanzelf wel opquote:Op zondag 20 december 2009 17:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als die dooie dan maar niet ergens ingevallen is, want hoe krijg je hem er weer uit?
Niet als je in Wassenaer bent geborenquote:Op zondag 20 december 2009 17:24 schreef gomi het volgende:
[..]
3,5 k ofzo toch?
is niet echt overdreven veel voor een 14 jarige denk ik
zal ws nog wel zo zijn door de geplande reis. ze zou dan ook overal ter wereld bij t geld moeten kunnen komenquote:Op zondag 20 december 2009 17:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
14-jarig.... en waarom zou ze niet zoveel kunnen hebben? Dat ze het bedrag heeft verbaast me het minst eigenlijk, dat ze het heeft kunnen opnemen verbaast me wel.
op die leeftijd had ik weken waarin dat verdiende. stond alleen nooit op de bankquote:Op zondag 20 december 2009 17:25 schreef Jian het volgende:
[..]
Niet als je in Wassenaer bent geboren
Precies, dat vind ik dus ok heel vreemd. Dat bedrag kunnen de ouders voor haar gespaard hebben, maar ik vind het heel vreemd dat het meisje er over kan beschikken.quote:Op zondag 20 december 2009 17:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
14-jarig.... en waarom zou ze niet zoveel kunnen hebben? Dat ze het bedrag heeft verbaast me het minst eigenlijk, dat ze het heeft kunnen opnemen verbaast me wel.
Nee, ik wil niet weten wat je daarvoor deedquote:Op zondag 20 december 2009 17:27 schreef gomi het volgende:
[..]
op die leeftijd had ik weken waarin dat verdiende. stond alleen nooit op de bank
Nou toen mijn kids 14 jaar waren hadden ze echt niet zoveel geld hoor, daarom zeg ik hoe komt een 14 sorry dacht dat ze 13 was aan zoveel geld.quote:Op zondag 20 december 2009 17:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
lolquote:Op zondag 20 december 2009 17:27 schreef Laysa het volgende:
[..]
Nee morgen nog....ga ik mn nichtje in een slee zetten of ze het nu wilt of niet en dan sleeen
ga ik ook niet zeggen.quote:Op zondag 20 december 2009 17:28 schreef Jian het volgende:
[..]
Nee, ik wil niet weten wat je daarvoor deed
Zo goed kan ze nog niet praten dus ze zal wel gaan janken...maar sjaal dr om heen en je hoort niets meerquote:Op zondag 20 december 2009 17:29 schreef gomi het volgende:
[..]
lol
'nee tante, ik wil niet.'
-'niet zeuren. sleeen ga je!'
en laysa gooit dr met grof geweld op de slee
leuk he zo een winter
Achter de auto hangenquote:Op zondag 20 december 2009 17:27 schreef Laysa het volgende:
[..]
Nee morgen nog....ga ik mn nichtje in een slee zetten of ze het nu wilt of niet en dan sleeen
hehe, kind over jaar over 10. ja ik hou niet van de winter. weet niet meer precies waarom, maar als ik aan de winter denk, krijgen ik beelden van een gedwongen sleetochtquote:Op zondag 20 december 2009 17:30 schreef Laysa het volgende:
[..]
Zo goed kan ze nog niet praten dus ze zal wel gaan janken...maar sjaal dr om heen en je hoort niets meer
Ik denk dat die overheid de mensen eens wat meer met rust moet laten. Er komt alleen maar gedonder van al die vage instellingen die zich overal mee bemoeien. Het kind had nu hoog en droog in 30 graden kunnen dobberen.quote:Op zondag 20 december 2009 17:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Precies, dat vind ik dus ok heel vreemd. Dat bedrag kunnen de ouders voor haar gespaard hebben, maar ik vind het heel vreemd dat het meisje er over kan beschikken.
Ik denk dat er veel meer achter zit en daar haar ouder(s) er bij betrokken zijn.
Ik welquote:Op zondag 20 december 2009 17:28 schreef Jian het volgende:
[..]
Nee, ik wil niet weten wat je daarvoor deed
Doen! Vooral met die kleine, die kan toch nog niet zeggen dat ze dat niet wilquote:Op zondag 20 december 2009 17:32 schreef Laysa het volgende:
[..]
wat een goed idee....dat wil ik zelf ook wel
Ik vind het wel rot voor mn broer...die is gek op sneeuw en moest mij vroeger altijd dwingen om mee te spelen in de kou...en nu zegt zn kleine meisje...nee papa...neequote:Op zondag 20 december 2009 17:32 schreef gomi het volgende:
[..]
hehe, kind over jaar over 10. ja ik hou niet van de winter. weet niet meer precies waarom, maar als ik aan de winter denk, krijgen ik beelden van een gedwongen sleetocht
Mijn zoon ook niet, maar het zal niet veel schelen..... voor hem gespaard door mij en opa en oma, en door hemzelf als hij geld kreeg of wat verdiend had.quote:Op zondag 20 december 2009 17:28 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Nou toen mijn kids 14 jaar waren hadden ze echt niet zoveel geld hoor, daarom zeg ik hoe komt een 14 sorry dacht dat ze 13 was aan zoveel geld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |