Neen, haar bekwaam maken in de zgn. verstandsmethodieken. Leren redeneren, haar afhouden van brainwash-actions der tv.quote:Op zondag 20 december 2009 19:46 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Wat wil je dan? Haar op laten sluiten in een hoge toren tot ze achttien is?
Maar ze is nu (zogenaamd) zelf weggelopen om misschien iets ergs risicovols te doen. Ik gun haar niks ergs, maar ik kan er ook niet meezitten dat er nu wat gebeurt, ze is genoeg gewaarschuwd.quote:Op zondag 20 december 2009 19:49 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
Nee, het kan ook stapsgewijs ipv kinderen van 14 jaar gelijk al keuzes laten maken die fataal kunnen zijn.
omdat?quote:Op zondag 20 december 2009 19:30 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
Als ze het haalt, is ze een heldin
Dat was ook het idee, na die uitspraak. Het gevolg is dat ze ontsnapte en nu verdwenen is. Enkelbandje dan maar?quote:Op zondag 20 december 2009 19:49 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
Nee, het kan ook stapsgewijs ipv kinderen van 14 jaar gelijk al keuzes laten maken die fataal kunnen zijn.
Eens.quote:Op zondag 20 december 2009 19:52 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Maar ze is nu (zogenaamd) zelf weggelopen om misschien iets ergs risicovols te doen. Ik gun haar niks ergs, maar ik kan er ook niet meezitten dat er nu wat gebeurt, ze is genoeg gewaarschuwd.
Ze het gehaald heeft.quote:
Ze geeft met deze actie vooral aan niet volwassen genoeg te zijn om gevolgen te overzien.quote:Op zondag 20 december 2009 19:52 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Maar ze is nu (zogenaamd) zelf weggelopen om misschien iets ergs risicovols te doen. Ik gun haar niks ergs, maar ik kan er ook niet meezitten dat er nu wat gebeurt, ze is genoeg gewaarschuwd.
dus omdat je een beetje prestatie neerzet ben je meteen een held/heldin?quote:Op zondag 20 december 2009 19:57 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Ze het gehaald heeft.
't Is gewoon een k*t-puber! Janken dat ze d'r zin niet krijgt, tot aan de rechter toe, en dan nog janken dat ze zich aan de wet moet houden...quote:Op zondag 20 december 2009 19:36 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Een gemiddeld kind had deze verdwijntruc echt niet geflikt. Bovendien is ze vaak genoeg geconfronteerd met de risico's.
Dat klopt.quote:Op zondag 20 december 2009 19:58 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
dus omdat je een beetje prestatie neerzet ben je meteen een held/heldin?
dan sterft het van de helden op de wereld
Neuh, gewoon laten zeilen. Als ze verzuipt is het probleem opgelost, als ze het haalt heeft ze bewezen dat ze het wél kan. Win-win.quote:Op zondag 20 december 2009 19:56 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Dat was ook het idee, na die uitspraak. Het gevolg is dat ze ontsnapte en nu verdwenen is. Enkelbandje dan maar?
nou ja, dat ben ik toch echt niet met je eens danquote:
Het getuigt wel van een hoop doorzettingsvermogen en wilskracht, niet iedereen bezit die eigenschappen in die mate. Maar dat 'held' was niet heel serieus bedoeld hoorquote:Op zondag 20 december 2009 20:02 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
nou ja, dat ben ik toch echt niet met je eens dan![]()
het zou idd een hele prestatie zijn, maar laten we eerlijk zijn, iedereen die een paar jaar van zijn leven verspild aan oefenen en trainen voor zo'n tocht kan dat. je moet het alleen wel willen
ok, dat ben ik idd met je eensquote:Op zondag 20 december 2009 20:06 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Het getuigt wel van een hoop doorzettingsvermogen en wilskracht, niet iedereen bezit die eigenschappen in die mate. Maar dat 'held' was heel serieus bedoeld hoorIk bedoelde te zeggen dat ze een behoorlijke prestatie zou neerzetten.
En ik hoop dat ze gevonden wordt voordat ze in haar slaap overvallen wordt door een storm en op de bodem van de zee belandt.quote:Op zondag 20 december 2009 19:49 schreef Sloggi het volgende:
Als ze inderdaad aan de reis is begonnen hoop ik dat ze 'r pas te pakken krijgen als ze de wereld rond is geweest.
Ik snap die hele actie ook niet.. Ze mocht gaan, op voorwaarde dat ze zich goed zou voorbereiden, er voldoende begeleiding zou zijn, concrete afspraken met de wereldschool, whatever..quote:Op zondag 20 december 2009 19:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ze geeft met deze actie vooral aan niet volwassen genoeg te zijn om gevolgen te overzien.
Met een internationaal opsporingsbevel kun je er immers op rekenen dat ze gevonden en teruggebracht wordt, en dan kan ze een zeiltocht op korte termijn (voor de 18 is) helemaal vergeten.
Het zal haar worst zijn wat mindermannekes als jij van haar vinden.quote:Op zondag 20 december 2009 19:59 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
't Is gewoon een k*t-puber! Janken dat ze d'r zin niet krijgt, tot aan de rechter toe, en dan nog janken dat ze zich aan de wet moet houden...
Nou, van mij hoeft ze niet dood. Liever niet eigenlijk. Maar het alternatief is waarschijnlijk dat ze aan haar haren teruggesleept wordt naar Nederland en aldaar in een inrichting wordt geflikkerd. Dat lijkt me ook niks.quote:Op zondag 20 december 2009 20:02 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Neuh, gewoon laten zeilen. Als ze verzuipt is het probleem opgelost, als ze het haalt heeft ze bewezen dat ze het wél kan. Win-win.
Ik denk dat als ze om het leven komt er wel medelijden wordt verwacht van ons "mindermannekes".quote:Op zondag 20 december 2009 20:10 schreef Ringo het volgende:
[..]
Het zal haar worst zijn wat mindermannekes als jij van haar vinden.
Van mij hoeft ze ook niet dood, maar als zij ongelukkig wordt als ze hier moet blijven en gelukkig kan worden als ze wel gaat, heb ik er niet zo veel problemen mee. Het is haar leven, als is ze nog maar 14 jaar oud.quote:Op zondag 20 december 2009 20:11 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Nou, van mij hoeft ze niet dood. Liever niet eigenlijk. Maar het alternatief is waarschijnlijk dat ze aan haar haren teruggesleept wordt naar Nederland en aldaar in een inrichting wordt geflikkerd. Dat lijkt me ook niks.
quote:Op zondag 20 december 2009 20:17 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Van mij hoeft ze ook niet door, maar als zij haar vader ongelukkig wordt als ze hier moet blijven en gelukkig kan worden als ze wel gaat, heb ik er niet zo veel problemen mee. Het is haar leven, als is ze nog maar 14 jaar oud.
Oké, dan zijn we het eens.quote:Op zondag 20 december 2009 20:17 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Van mij hoeft ze ook niet door, maar als zij ongelukkig wordt als ze hier moet blijven en gelukkig kan worden als ze wel gaat, heb ik er niet zo veel problemen mee. Het is haar leven, als is ze nog maar 14 jaar oud.
Zo werkt dat niet hè.quote:Op zondag 20 december 2009 20:17 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Van mij hoeft ze ook niet dood, maar als zij ongelukkig wordt als ze hier moet blijven en gelukkig kan worden als ze wel gaat, heb ik er niet zo veel problemen mee. Het is haar leven, als is ze nog maar 14 jaar oud.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |