abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75848059
quote:
Op zondag 20 december 2009 19:18 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
Haha, Laura Dekker. Die heeft hier even heel Nederland gepwnd. Over een paar jaar wordt ze teruggevonden, in een Nederlandse haven met een wereldtitel op zak. You go girl!
Dan zullen een boel mensen zeggen "Zie je wel, ze kan het wel"

Maar daar gaat het niet om. De risico's blijven nog steeds bestaan.
pi_75848120
quote:
Op zondag 20 december 2009 18:47 schreef Leandra het volgende:

[..]

Zo te lezen denkt die dat ze in Brabant zit?
Nah, dat zei ik tegen Gia, die maakt zich zo druk om piraten die haar zouden kunnen verkrachten, dus mijn advies was Laura dan maar naar Brabant te sturen, daar ben je wel veilig.

Waar Laura is, geen idee .. maar waar het ook is, ik wens haar sterkte .. en als zij slim is blijft zij weg tot zij 18 is, anders heb je binnenkort weer van die overbeschermende moederkloeken die haar voor haar eigen veiligheid willen opsluiten, tot ze geleerd heeft om te luisteren of zo.
pleased to meet you
pi_75848404
Ze zit gewoon ergens vast in de trein.
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_75848436
quote:
Op zondag 20 december 2009 19:18 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
Haha, Laura Dekker. Die heeft hier even heel Nederland gepwnd. Over een paar jaar wordt ze teruggevonden, in een Nederlandse haven met een wereldtitel op zak. You go girl!
Of ze wordt teruggevonden naast Natalee Holloway
  zondag 20 december 2009 @ 19:30:21 #155
250282 fluitbekzeenaald2.0
Oi u luzi chervona kalyna
pi_75848450
quote:
Op zondag 20 december 2009 19:20 schreef Dichtpiet. het volgende:

[..]

Dan zullen een boel mensen zeggen "Zie je wel, ze kan het wel"

Maar daar gaat het niet om. De risico's blijven nog steeds bestaan.
Als ze faalt, dan faalt ze. De risico's zijn nu geheel voor haar. Als ze het haalt, is ze een heldin. Als ze het niet haalt, is ze de zoveelste tiener die door overmoed is verongelukt. Als ze gevonden en teruggebracht wordt, zullen we het nooit weten en wordt ze waarschijnlijk opgesloten en doodgeknuffeld.
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
  zondag 20 december 2009 @ 19:32:24 #156
pi_75848528
quote:
Op zondag 20 december 2009 19:29 schreef MrBadGuy het volgende:

[..]

Of ze wordt teruggevonden naast Natalee Holloway
Dat kan. Dan was het gewoon een ingewikkelde vorm van zelfmoord. So be it, ze kent de risico's.
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
pi_75848595
quote:
Op zondag 20 december 2009 19:32 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:

[..]

Dat kan. Dan was het gewoon een ingewikkelde vorm van zelfmoord. So be it, ze kent de risico's.
Nee, die kent ze niet, dat is het hele idee achter kind zijn.
  zondag 20 december 2009 @ 19:36:14 #158
pi_75848686
quote:
Op zondag 20 december 2009 19:33 schreef Dichtpiet. het volgende:

[..]

Nee, die kent ze niet, dat is het hele idee achter kind zijn.
Een gemiddeld kind had deze verdwijntruc echt niet geflikt. Bovendien is ze vaak genoeg geconfronteerd met de risico's.
pi_75848746
quote:
Op zondag 20 december 2009 19:36 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:

[..]

Een gemiddeld kind had deze verdwijntruc echt niet geflikt.
Wat wil je daarmee zeggen? Gemiddelde kinderen zijn goed en verstandig? Laura is een gemiddeld kind?
quote:
Bovendien is ze vaak genoeg geconfronteerd met de risico's.
Ze is al eens eerder de wereld rond geweest?
  zondag 20 december 2009 @ 19:38:41 #160
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_75848788
quote:
Op zondag 20 december 2009 19:36 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Zoals ik al aangaf, ik vraag me oprecht af waar ze is. Ik hoop uiteraard wel dat ik de vinger een beetje op de zere plek heb kunnen manoeuvreren. Dit soort acties zien we helaas steeds vaker.

Het doet ook pijn dat girls lekker stereotype worden gehouden in films: strak gekleed, oppervlakkig en hitsigmakend. Ik klink wellicht als een feministe, dat ben ik echter niet.

²
Nogmaals: Wat heeft dit met het onderwerp te maken? Dit kind heeft net zoveel sexuele uitstraling als een vuurtoren. Je verhalen en betogen gaan echt helemaal nergens over en verraden alleen maar een ongelofelijke sexuele frustratie. Tipje: Er is in Amsterdam een buurt met allemaal vriendelijke vrouwen, die je in ruil voor wat papiertjes van die spanningb afhelpen, zodat je niet meer overal 'sensuele girls' van 14 ziet.
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_75848800
quote:
Op zondag 20 december 2009 19:36 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:

[..]

Een gemiddeld kind had deze verdwijntruc echt niet geflikt. Bovendien is ze vaak genoeg geconfronteerd met de risico's.
Me schele reet dat ze dit in haar uppir heeft uitgedacht. Die heeft alle hulp van pa en moe en weet ik veel wie nog meer gehad. 3500 euro op je 14e, gewoon voor het grijpen.
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_75848817
quote:
Op zondag 20 december 2009 19:36 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

girls girls girls girls girls ... etc

²
  zondag 20 december 2009 @ 19:39:45 #163
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_75848824
quote:
Op zondag 20 december 2009 19:33 schreef Ringo het volgende:

[..]

Nog één keer, mohammedaanse aap: wat is precies het sensuele aan dit meisje?
Zoals ik al aangaf, ik vraag me oprecht af waar ze is. Ik hoop uiteraard wel dat ik de vinger een beetje op de zere plek heb kunnen manoeuvreren. Dit soort acties zien we helaas steeds vaker.

Het doet ook pijn dat girls lekker stereotype worden gehouden in films: strak gekleed, oppervlakkig en hitsigmakend. Ik klink wellicht als een jaren-70 feministe, dat ben ik echter niet.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  zondag 20 december 2009 @ 19:40:26 #164
pi_75848850
quote:
Op zondag 20 december 2009 19:37 schreef Dichtpiet. het volgende:

[..]

Wat wil je daarmee zeggen? Gemiddelde kinderen zijn goed en verstandig? Laura is een gemiddeld kind?
Juist niet, anders had ze dit niet gedaan. Hoeveel dertienjarigen verzinnen dit nou?
quote:
[..]

Ze is al eens eerder de wereld rond geweest?
Ze weet waarom het niet mocht.

Nee sorry, ik kan er geen medelijden mee hebben
  zondag 20 december 2009 @ 19:40:38 #165
13462 BansheeBoy
pi_75848856
quote:
Op zondag 20 december 2009 19:39 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Me schele reet dat ze dit in haar uppir heeft uitgedacht. Die heeft alle hulp van pa en moe en weet ik veel wie nog meer gehad. 3500 euro op je 14e, gewoon voor het grijpen.
Ja, inderdaad. Ik weet ook niet in hoeverre het normaal is dat je als kind de pincodes van je beide ouders kent.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
pi_75848903
Waarschijnlijk is ze inderdaad de tocht vanuit NZ aan het beginnen, zodat later heel sentimenteel Nederland kan zeggen "ZIE JE WEL!!! ze heeft haar droom nagejaagd en het is gelukt!!!" terwijl de risico's nog steeds blijven bestaan volgens psychologen en topzeilers.
  zondag 20 december 2009 @ 19:42:42 #167
13462 BansheeBoy
pi_75848932
quote:
Op zondag 20 december 2009 19:41 schreef Dichtpiet. het volgende:
Waarschijnlijk is ze inderdaad de tocht vanuit NZ aan het beginnen, zodat later heel sentimenteel Nederland kan zeggen "ZIE JE WEL!!! ze heeft haar droom nagejaagd en het is gelukt!!!" terwijl de risico's nog steeds blijven bestaan volgens psychologen en topzeilers.
Zoals jij het schetst, waarvoor mijn respect, doet het me denken aan The Truman Show.

²
  zondag 20 december 2009 @ 19:42:55 #168
pi_75848943
quote:
Op zondag 20 december 2009 19:39 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Ik vraag het me af Maar die ouders zullen vast wel even langs mogen komen op het dichtstbijzijnde politiebureau. Maar ik denk dat ze hulp van een ander heeft gehad.
pi_75848951
quote:
Op zondag 20 december 2009 19:40 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:

[..]

Juist niet, anders had ze dit niet gedaan. Hoeveel dertienjarigen verzinnen dit nou?
[..]

Ze weet waarom het niet mocht.

Nee sorry, ik kan er geen medelijden mee hebben
Ik vind "eigen schuld, ga maar lekker dood" nogal hard, met name wanneer het een kind betreft.
pi_75848994
quote:
Op zondag 20 december 2009 19:39 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Het doet ook pijn dat girls lekker stereotype worden gehouden in films: strak gekleed, oppervlakkig en hitsigmakend. Ik klink wellicht als een jaren-70 feministe, dat ben ik echter niet.

²
Ik vind een burka veel stereotyper..
  zondag 20 december 2009 @ 19:46:18 #171
pi_75849066
quote:
Op zondag 20 december 2009 19:43 schreef Dichtpiet. het volgende:

[..]

Ik vind "eigen schuld, ga maar lekker dood" nogal hard, met name wanneer het een kind betreft.
Wat wil je dan? Haar op laten sluiten in een hoge toren tot ze achttien is?
  zondag 20 december 2009 @ 19:48:04 #172
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_75849140
quote:
[b]Op zondag 20 december 2009 19:43 schreef Dichtpiet. het volgende:[/b
[..]
Het draait juist om het feit dat ze te jong is om zelf verantwoordelijkheid voor haar daden te dragen, dus dan is een "sterf" idd nogal grof.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zondag 20 december 2009 @ 19:48:43 #173
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_75849159
quote:
Op zondag 20 december 2009 19:46 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:

[..]

De methode BanSheeBoy.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_75849200
quote:
Op zondag 20 december 2009 19:46 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:

[..]

Nee, het kan ook stapsgewijs ipv kinderen van 14 jaar gelijk al keuzes laten maken die fataal kunnen zijn.
pi_75849210
Als ze inderdaad aan de reis is begonnen hoop ik dat ze 'r pas te pakken krijgen als ze de wereld rond is geweest.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')