Dan zullen een boel mensen zeggen "Zie je wel, ze kan het wel"quote:Op zondag 20 december 2009 19:18 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
Haha, Laura Dekker. Die heeft hier even heel Nederland gepwnd. Over een paar jaar wordt ze teruggevonden, in een Nederlandse haven met een wereldtitel op zak. You go girl!
Nah, dat zei ik tegen Gia, die maakt zich zo druk om piraten die haar zouden kunnen verkrachten, dus mijn advies was Laura dan maar naar Brabant te sturen, daar ben je wel veilig.quote:Op zondag 20 december 2009 18:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zo te lezen denkt die dat ze in Brabant zit?
Of ze wordt teruggevonden naast Natalee Hollowayquote:Op zondag 20 december 2009 19:18 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
Haha, Laura Dekker. Die heeft hier even heel Nederland gepwnd. Over een paar jaar wordt ze teruggevonden, in een Nederlandse haven met een wereldtitel op zak. You go girl!
Als ze faalt, dan faalt ze. De risico's zijn nu geheel voor haar. Als ze het haalt, is ze een heldin. Als ze het niet haalt, is ze de zoveelste tiener die door overmoed is verongelukt. Als ze gevonden en teruggebracht wordt, zullen we het nooit weten en wordt ze waarschijnlijk opgesloten en doodgeknuffeld.quote:Op zondag 20 december 2009 19:20 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
Dan zullen een boel mensen zeggen "Zie je wel, ze kan het wel"
Maar daar gaat het niet om. De risico's blijven nog steeds bestaan.
Dat kan. Dan was het gewoon een ingewikkelde vorm van zelfmoord. So be it, ze kent de risico's.quote:Op zondag 20 december 2009 19:29 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Of ze wordt teruggevonden naast Natalee Holloway![]()
Nee, die kent ze niet, dat is het hele idee achter kind zijn.quote:Op zondag 20 december 2009 19:32 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Dat kan. Dan was het gewoon een ingewikkelde vorm van zelfmoord. So be it, ze kent de risico's.
Een gemiddeld kind had deze verdwijntruc echt niet geflikt. Bovendien is ze vaak genoeg geconfronteerd met de risico's.quote:Op zondag 20 december 2009 19:33 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
Nee, die kent ze niet, dat is het hele idee achter kind zijn.
Wat wil je daarmee zeggen? Gemiddelde kinderen zijn goed en verstandig? Laura is een gemiddeld kind?quote:Op zondag 20 december 2009 19:36 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Een gemiddeld kind had deze verdwijntruc echt niet geflikt.
Ze is al eens eerder de wereld rond geweest?quote:Bovendien is ze vaak genoeg geconfronteerd met de risico's.
Nogmaals: Wat heeft dit met het onderwerp te maken? Dit kind heeft net zoveel sexuele uitstraling als een vuurtoren. Je verhalen en betogen gaan echt helemaal nergens over en verraden alleen maar een ongelofelijke sexuele frustratie. Tipje: Er is in Amsterdam een buurt met allemaal vriendelijke vrouwen, die je in ruil voor wat papiertjes van die spanningb afhelpen, zodat je niet meer overal 'sensuele girls' van 14 ziet.quote:Op zondag 20 december 2009 19:36 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Zoals ik al aangaf, ik vraag me oprecht af waar ze is. Ik hoop uiteraard wel dat ik de vinger een beetje op de zere plek heb kunnen manoeuvreren. Dit soort acties zien we helaas steeds vaker.
Het doet ook pijn dat girls lekker stereotype worden gehouden in films: strak gekleed, oppervlakkig en hitsigmakend. Ik klink wellicht als een feministe, dat ben ik echter niet.²
Me schele reet dat ze dit in haar uppir heeft uitgedacht. Die heeft alle hulp van pa en moe en weet ik veel wie nog meer gehad. 3500 euro op je 14e, gewoon voor het grijpen.quote:Op zondag 20 december 2009 19:36 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Een gemiddeld kind had deze verdwijntruc echt niet geflikt. Bovendien is ze vaak genoeg geconfronteerd met de risico's.
quote:Op zondag 20 december 2009 19:36 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
girls girls girls girls girls ... etc²
Zoals ik al aangaf, ik vraag me oprecht af waar ze is. Ik hoop uiteraard wel dat ik de vinger een beetje op de zere plek heb kunnen manoeuvreren. Dit soort acties zien we helaas steeds vaker.quote:Op zondag 20 december 2009 19:33 schreef Ringo het volgende:
[..]
Nog één keer, mohammedaanse aap: wat is precies het sensuele aan dit meisje?
Juist niet, anders had ze dit niet gedaan. Hoeveel dertienjarigen verzinnen dit nou?quote:Op zondag 20 december 2009 19:37 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
Wat wil je daarmee zeggen? Gemiddelde kinderen zijn goed en verstandig? Laura is een gemiddeld kind?
Ze weet waarom het niet mocht.quote:[..]
Ze is al eens eerder de wereld rond geweest?
Ja, inderdaad. Ik weet ook niet in hoeverre het normaal is dat je als kind de pincodes van je beide ouders kent.quote:Op zondag 20 december 2009 19:39 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Me schele reet dat ze dit in haar uppir heeft uitgedacht. Die heeft alle hulp van pa en moe en weet ik veel wie nog meer gehad. 3500 euro op je 14e, gewoon voor het grijpen.
Zoals jij het schetst, waarvoor mijn respect, doet het me denken aan The Truman Show.quote:Op zondag 20 december 2009 19:41 schreef Dichtpiet. het volgende:
Waarschijnlijk is ze inderdaad de tocht vanuit NZ aan het beginnen, zodat later heel sentimenteel Nederland kan zeggen "ZIE JE WEL!!! ze heeft haar droom nagejaagd en het is gelukt!!!" terwijl de risico's nog steeds blijven bestaan volgens psychologen en topzeilers.
Ik vraag het me afquote:Op zondag 20 december 2009 19:39 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Me schele reet dat ze dit in haar uppir heeft uitgedacht. Die heeft alle hulp van pa en moe en weet ik veel wie nog meer gehad. 3500 euro op je 14e, gewoon voor het grijpen.
Ik vind "eigen schuld, ga maar lekker dood" nogal hard, met name wanneer het een kind betreft.quote:Op zondag 20 december 2009 19:40 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Juist niet, anders had ze dit niet gedaan. Hoeveel dertienjarigen verzinnen dit nou?
[..]
Ze weet waarom het niet mocht.
Nee sorry, ik kan er geen medelijden mee hebben
Ik vind een burka veel stereotyper..quote:Op zondag 20 december 2009 19:39 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Het doet ook pijn dat girls lekker stereotype worden gehouden in films: strak gekleed, oppervlakkig en hitsigmakend. Ik klink wellicht als een jaren-70 feministe, dat ben ik echter niet.²
Wat wil je dan? Haar op laten sluiten in een hoge toren tot ze achttien is?quote:Op zondag 20 december 2009 19:43 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
Ik vind "eigen schuld, ga maar lekker dood" nogal hard, met name wanneer het een kind betreft.
Het draait juist om het feit dat ze te jong is om zelf verantwoordelijkheid voor haar daden te dragen, dus dan is een "sterf" idd nogal grof.quote:[b]Op zondag 20 december 2009 19:43 schreef Dichtpiet. het volgende:[/b
[..]
Ik vind "eigen schuld, ga maar lekker dood" nogal hard, met name wanneer het een kind betreft.
De methode BanSheeBoy.quote:Op zondag 20 december 2009 19:46 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Wat wil je dan? Haar op laten sluiten in een hoge toren tot ze achttien is?
Nee, het kan ook stapsgewijs ipv kinderen van 14 jaar gelijk al keuzes laten maken die fataal kunnen zijn.quote:Op zondag 20 december 2009 19:46 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Wat wil je dan? Haar op laten sluiten in een hoge toren tot ze achttien is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |