abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator zondag 20 december 2009 @ 18:35:34 #126
249559 crew  Lavenderr
pi_75846485
quote:
Op zondag 20 december 2009 18:32 schreef IntercityAPT het volgende:

[..]

Zij hebben dit soort ervaring zelf, het lijkt mij dus logisch dat ze daaruit kunnen redeneren.
Maar toch niet al vanaf hun dertiende of veertiende? Die zijn -op een enkele uitzondering na- pas later zulke grote tochten gaan maken.
  zondag 20 december 2009 @ 18:35:55 #127
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_75846506
quote:
Op zondag 20 december 2009 18:32 schreef IntercityAPT het volgende:
[..]
Zij hebben dit soort ervaring zelf, het lijkt mij dus logisch dat ze daaruit kunnen redeneren.
Een zeiler is een psycholoog?? De vraag of zij het fysieke zeilen onder de knie had/heeft is de kwestie niet, en nooit geweest.....
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_75846508
quote:
Op zondag 20 december 2009 18:34 schreef Marrije het volgende:

[..]

Maar wat vind ik ervan. Ja, beetje voorspelbaar is het wel. Het laat precies zien waarom ze er nog niet klaar voor is. 'Laura loopt niet in 7 sloten tegelijk hoor', nou echt slim pakt ze het niet aan
Daarom heeft ze ook gewacht tot dat de sloten bevroren waren.
pi_75846525
Toen het gezever begon verwachtte ik al half dat het op zoiets uit zou lopen
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_75846561
quote:
Op zondag 20 december 2009 18:35 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Maar toch niet al vanaf hun dertiende of veertiende? Die zijn -op een enkele uitzondering na- pas later zulke grote tochten gaan maken.
Nee, ze kunnen zich prima voorstellen hoe een 14-jarige zich zou handhaven in de situaties waarin zei tijdens hun zeiltochten zaten.
pi_75846607
quote:
Op zondag 20 december 2009 18:35 schreef Leandra het volgende:

[..]

Een zeiler is een psycholoog?? De vraag of zij het fysieke zeilen onder de knie had/heeft is de kwestie niet, en nooit geweest.....
Het psychologische aspect maakt een zeiler die wat jaartjes ouder is dan totaal niet meer mee? Een vreemde redenering als je het mij vraagt...
pi_75846665
quote:
Op zondag 20 december 2009 17:57 schreef Gia het volgende:

[..]

Nee, je moet haar gewoon in handen van Somalische piraten laten vallen die haar eerst 3 weken verkrachten en haar vervolgens overboord gooien om te laten verdrinken. Dat is ook veeeel beter.

Als ouders beslissingen nemen voor hun kinderen die niet gezond voor ze zijn, of tegen de wet ingaan, dan mag justitie ingrijpen.
Nee, stuur haar liever veilig naar Brabant ..
pleased to meet you
  zondag 20 december 2009 @ 18:41:11 #133
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_75846666
quote:
Op zondag 20 december 2009 18:37 schreef IntercityAPT het volgende:
[..]
Nee, ze kunnen zich prima voorstellen hoe een 14-jarige zich zou handhaven in de situaties waarin zei tijdens hun zeiltochten zaten.
Haar moeder, die tijdens een zeilreis rond de wereld van Laura bevallen is terwijl ze bij Nieuw-Zeeland waren, vond het onverantwoord....

Dat lijkt me een zeilster, en dus iemand die zich prima kan voorstellen hoe een 14-jarige zich zou handhaven...
En in dit geval gaat het om haar 14-jarige en vindt zij het niet goed.... hoeveel recht van spreken zou ze moeten hebben volgens jou??
Wullie bin KOEL © Soneal
  zondag 20 december 2009 @ 18:44:56 #134
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_75846800
Wat verwacht je van girls als hun voorbeelden bestaan uit Paris Hilton, Ebru Umar en Britney Spears? In hun hele hebben en doen ademen ze:"Girls, be free en wees actief."

Het hele kader dat kinderen in het algemeen en (jonge) girls in het bijzonder krijgen toegelegd is gebaseerd op hitsige entourages. Kleed je strak, doe onnozel en geloof alles lijkt het devies. Dit moet echt een halt worden toegeroepen.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_75846840
quote:
Op zondag 20 december 2009 18:27 schreef Marrije het volgende:

hij was jou vast even vergeten te noemen
Ik voel me gepasseerd!

Ik ben benieuwd naar Moussies commentaar onder de verdwijning van het wonderkind..
  Moderator zondag 20 december 2009 @ 18:46:45 #136
249559 crew  Lavenderr
pi_75846867
quote:
Op zondag 20 december 2009 18:44 schreef BansheeBoy het volgende:
Wat verwacht je van girls als hun voorbeelden bestaan uit Paris Hilton, Ebru Umar en Britney Spears? In hun hele hebben en doen ademen ze:"Girls, be free en wees actief."

Het hele kader dat kinderen in het algemeen en (jonge) girls in het bijzonder krijgen toegelegd is gebaseerd op hitsige entourages. Kleed je strak, doe onnozel en geloof alles lijkt het devies. Dit moet echt een halt worden toegeroepen.

²
Dat is toch een heel ander onderwerp? En Laura lijkt mij niet bepaald zo'n type als jij beschrijft.
  zondag 20 december 2009 @ 18:47:04 #137
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_75846873
quote:
Op zondag 20 december 2009 18:46 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Ik voel me gepasseerd!

Ik ben benieuwd naar Moussies commentaar onder de verdwijning van het wonderkind..
Zo te lezen denkt die dat ze in Brabant zit?
Wullie bin KOEL © Soneal
  zondag 20 december 2009 @ 18:48:35 #138
13462 BansheeBoy
pi_75846933
quote:
Op zondag 20 december 2009 18:46 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Dat is toch een heel ander onderwerp? En Laura lijkt mij niet bepaald zo'n type als jij beschrijft.
Nou nee, vroeger zouden girls dergelijke acties nooit hebben aangedurfd. Dat is wat ik probeer te zeggen.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
  Moderator zondag 20 december 2009 @ 18:48:47 #139
249559 crew  Lavenderr
pi_75846944
quote:

²
Ebru! Goeie columns van haar gelezen.
Heeft ook niets met Laura te maken btw.
pi_75846957
quote:
Op zondag 20 december 2009 18:46 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Negeer hem.
pi_75846963
quote:
Op zondag 20 december 2009 18:41 schreef Leandra het volgende:

[..]

Haar moeder, die tijdens een zeilreis rond de wereld van Laura bevallen is terwijl ze bij Nieuw-Zeeland waren, vond het onverantwoord....
Dat is natuurlijk typerend moedergedrag, maar even afgezien van dat. Als zij het afkeurt moet ze dat afhandelen met de vader, en met het uiteindelijke besluit heeft(zeg ik nogmaals) in dit geval de overheid en de media niets te maken. Dat heet ouderlijk gezag. Advies mag natuurlijk, maar het uiteindelijke besluit ligt bij hun.
quote:
Dat lijkt me een zeilster, en dus iemand die zich prima kan voorstellen hoe een 14-jarige zich zou handhaven...
En in dit geval gaat het om haar 14-jarige en vindt zij het niet goed.... hoeveel recht van spreken zou ze moeten hebben volgens jou??
2x zoveel als de overheid en 20x zoveel als de media.
  zondag 20 december 2009 @ 18:51:17 #142
13462 BansheeBoy
pi_75847034
quote:
Op zondag 20 december 2009 18:49 schreef Dichtpiet. het volgende:

[..]

Negeer hem.
Het zal wel niet zo'n vaart lopen. Er is immers nog niet bekend waar ze is. Ofschoon je loverboys nooit kunt uitsluiten als het jonge girls betreft.

Ik maak me in ieder geval zorgen.

²
  zondag 20 december 2009 @ 18:52:30 #143
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_75847073
quote:
Op zondag 20 december 2009 18:48 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Nou nee, vroeger zouden girls dergelijke acties nooit hebben aangedurfd. Dat is wat ik probeer te zeggen.

²
BSB ik weet dat de verzelfstandiging van vrouwen een van je stokpaardjes is, maar in dit geval sla je de plank volledig mis want het heeft niets met het onderwerp te maken.

Amelia Earhart was haar tijd ook ver vooruit, ze was alleen geen 14 maar 35 toen ze in haar eentje de oceaan overstak.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_75847142
quote:

²
Ik had niet verwacht dat ze uit hitsigheid actief in de mast van een zeilboot zouden klimmen om vervolgens om de wereld te willen zeilen.

De rolmo'dellen' die je noemt houden zich toch vooral bezig met paalzitten en breezah's en drugs.
pi_75847150
quote:
Op zondag 20 december 2009 18:49 schreef IntercityAPT het volgende:

[..]

Dat is natuurlijk typerend moedergedrag, maar even afgezien van dat. Als zij het afkeurt moet ze dat afhandelen met de vader, en met het uiteindelijke besluit heeft(zeg ik nogmaals) in dit geval de overheid en de media niets te maken. Dat heet ouderlijk gezag. Advies mag natuurlijk, maar het uiteindelijke besluit ligt bij hun.
[..]

2x zoveel als de overheid en 20x zoveel als de media.
En ouderlijk gezag is altijd goed? Is het ook ouderlijk gezag wanneer ze hun kind slaan/misbruiken/verwaarlozen?
pi_75847195
quote:
Op zondag 20 december 2009 18:54 schreef Dichtpiet. het volgende:

[..]

En ouderlijk gezag is altijd goed? Is het ook ouderlijk gezag wanneer ze hun kind slaan/misbruiken/verwaarlozen?
Nee, daarom zeg ik ook: handel deze zaak individueel af, en niet volgens een standaard protocol.
pi_75847221
quote:
Op zondag 20 december 2009 18:56 schreef IntercityAPT het volgende:

[..]

Nee, daarom zeg ik ook: handel deze zaak individueel af, en niet volgens een standaard protocol.
Dat vind ik wel erg vaag klinken.
pi_75847293
quote:
Op zondag 20 december 2009 18:48 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

²
Ben je dan wel op de hoogte met de Nederlandse cultuur, en het broemde liedje 'daar was laatst een meisje loos'?
Het zou maar zo kunnen dat dat liedje naar aanleiding van onze nieuwe cultfiguur verplicht gaat worden op inburgeringscursussen.
pi_75847553
quote:
Op zondag 20 december 2009 17:02 schreef RechtseRukker het volgende:
Komisches Volk, diese Holländer. Ernähren sich von Haschisch und Käse, wohnen in mobilen Wohnwagen, die sie im Sommer in den Süden Europas ziehen, betreiben als Erwerbstätigkeit vor allem den Anbau von Tulpen und der eine Teil des Volkes mag den anderen nicht -- allerdings mag auch ganz Europa den Holländer nicht.

Kein Wunder also, wenn ein holländisches Kind unbedingt auf und davon will. Ich würde auch reiß-aus nehmen, wenn ich als holländisches Kind geboren worden wäre, was ein gnädiger Gott verhindert hat.

kommentaar op welt.de

http://www.welt.de/vermis(...)article_readcomments
Leuk, maar ze vergeten even dat het kind ook de duitse nationaliteit heeft.
  zondag 20 december 2009 @ 19:18:20 #150
250282 fluitbekzeenaald2.0
Oi u luzi chervona kalyna
pi_75847990
Haha, Laura Dekker. Die heeft hier even heel Nederland gepwnd. Over een paar jaar wordt ze teruggevonden, in een Nederlandse haven met een wereldtitel op zak. You go girl!
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')