Maar toch niet al vanaf hun dertiende of veertiende? Die zijn -op een enkele uitzondering na- pas later zulke grote tochten gaan maken.quote:Op zondag 20 december 2009 18:32 schreef IntercityAPT het volgende:
[..]
Zij hebben dit soort ervaring zelf, het lijkt mij dus logisch dat ze daaruit kunnen redeneren.
Een zeiler is een psycholoog?? De vraag of zij het fysieke zeilen onder de knie had/heeft is de kwestie niet, en nooit geweest.....quote:Op zondag 20 december 2009 18:32 schreef IntercityAPT het volgende:
[..]
Zij hebben dit soort ervaring zelf, het lijkt mij dus logisch dat ze daaruit kunnen redeneren.
Daarom heeft ze ook gewacht tot dat de sloten bevroren waren.quote:Op zondag 20 december 2009 18:34 schreef Marrije het volgende:
[..]
![]()
Maar wat vind ik ervan. Ja, beetje voorspelbaar is het wel. Het laat precies zien waarom ze er nog niet klaar voor is. 'Laura loopt niet in 7 sloten tegelijk hoor', nou echt slim pakt ze het niet aan
Nee, ze kunnen zich prima voorstellen hoe een 14-jarige zich zou handhaven in de situaties waarin zei tijdens hun zeiltochten zaten.quote:Op zondag 20 december 2009 18:35 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Maar toch niet al vanaf hun dertiende of veertiende? Die zijn -op een enkele uitzondering na- pas later zulke grote tochten gaan maken.
Het psychologische aspect maakt een zeiler die wat jaartjes ouder is dan totaal niet meer mee? Een vreemde redenering als je het mij vraagt...quote:Op zondag 20 december 2009 18:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Een zeiler is een psycholoog?? De vraag of zij het fysieke zeilen onder de knie had/heeft is de kwestie niet, en nooit geweest.....
Nee, stuur haar liever veilig naar Brabant ..quote:Op zondag 20 december 2009 17:57 schreef Gia het volgende:
[..]
Nee, je moet haar gewoon in handen van Somalische piraten laten vallen die haar eerst 3 weken verkrachten en haar vervolgens overboord gooien om te laten verdrinken. Dat is ook veeeel beter.
Als ouders beslissingen nemen voor hun kinderen die niet gezond voor ze zijn, of tegen de wet ingaan, dan mag justitie ingrijpen.
Haar moeder, die tijdens een zeilreis rond de wereld van Laura bevallen is terwijl ze bij Nieuw-Zeeland waren, vond het onverantwoord....quote:Op zondag 20 december 2009 18:37 schreef IntercityAPT het volgende:
[..]
Nee, ze kunnen zich prima voorstellen hoe een 14-jarige zich zou handhaven in de situaties waarin zei tijdens hun zeiltochten zaten.
Ik voel me gepasseerd!quote:Op zondag 20 december 2009 18:27 schreef Marrije het volgende:
hij was jou vast even vergeten te noemen![]()
Dat is toch een heel ander onderwerp? En Laura lijkt mij niet bepaald zo'n type als jij beschrijft.quote:Op zondag 20 december 2009 18:44 schreef BansheeBoy het volgende:
Wat verwacht je van girls als hun voorbeelden bestaan uit Paris Hilton, Ebru Umar en Britney Spears? In hun hele hebben en doen ademen ze:"Girls, be free en wees actief."
Het hele kader dat kinderen in het algemeen en (jonge) girls in het bijzonder krijgen toegelegd is gebaseerd op hitsige entourages. Kleed je strak, doe onnozel en geloof alles lijkt het devies. Dit moet echt een halt worden toegeroepen.²
Zo te lezen denkt die dat ze in Brabant zit?quote:Op zondag 20 december 2009 18:46 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Ik voel me gepasseerd!
Ik ben benieuwd naar Moussies commentaar onder de verdwijning van het wonderkind..
Nou nee, vroeger zouden girls dergelijke acties nooit hebben aangedurfd. Dat is wat ik probeer te zeggen.quote:Op zondag 20 december 2009 18:46 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat is toch een heel ander onderwerp? En Laura lijkt mij niet bepaald zo'n type als jij beschrijft.
Ebru! Goeie columns van haar gelezen.quote:Op zondag 20 december 2009 18:44 schreef BansheeBoy het volgende:
Wat verwacht je van girls als hun voorbeelden bestaan uit Paris Hilton, Ebru Umar en Britney Spears? In hun hele hebben en doen ademen ze:"Girls, be free en wees actief."
Het hele kader dat kinderen in het algemeen en (jonge) girls in het bijzonder krijgen toegelegd is gebaseerd op hitsige entourages. Kleed je strak, doe onnozel en geloof alles lijkt het devies. Dit moet echt een halt worden toegeroepen.²
Negeer hem.quote:Op zondag 20 december 2009 18:46 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat is toch een heel ander onderwerp? En Laura lijkt mij niet bepaald zo'n type als jij beschrijft.
Dat is natuurlijk typerend moedergedrag, maar even afgezien van dat. Als zij het afkeurt moet ze dat afhandelen met de vader, en met het uiteindelijke besluit heeft(zeg ik nogmaals) in dit geval de overheid en de media niets te maken. Dat heet ouderlijk gezag. Advies mag natuurlijk, maar het uiteindelijke besluit ligt bij hun.quote:Op zondag 20 december 2009 18:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
Haar moeder, die tijdens een zeilreis rond de wereld van Laura bevallen is terwijl ze bij Nieuw-Zeeland waren, vond het onverantwoord....
2x zoveel als de overheid en 20x zoveel als de media.quote:Dat lijkt me een zeilster, en dus iemand die zich prima kan voorstellen hoe een 14-jarige zich zou handhaven...
En in dit geval gaat het om haar 14-jarige en vindt zij het niet goed.... hoeveel recht van spreken zou ze moeten hebben volgens jou??
Het zal wel niet zo'n vaart lopen. Er is immers nog niet bekend waar ze is. Ofschoon je loverboys nooit kunt uitsluiten als het jonge girls betreft.quote:
BSB ik weet dat de verzelfstandiging van vrouwen een van je stokpaardjes is, maar in dit geval sla je de plank volledig mis want het heeft niets met het onderwerp te maken.quote:Op zondag 20 december 2009 18:48 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Nou nee, vroeger zouden girls dergelijke acties nooit hebben aangedurfd. Dat is wat ik probeer te zeggen.²
Ik had niet verwacht dat ze uit hitsigheid actief in de mast van een zeilboot zouden klimmen om vervolgens om de wereld te willen zeilen.quote:Op zondag 20 december 2009 18:44 schreef BansheeBoy het volgende:
En ouderlijk gezag is altijd goed? Is het ook ouderlijk gezag wanneer ze hun kind slaan/misbruiken/verwaarlozen?quote:Op zondag 20 december 2009 18:49 schreef IntercityAPT het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk typerend moedergedrag, maar even afgezien van dat. Als zij het afkeurt moet ze dat afhandelen met de vader, en met het uiteindelijke besluit heeft(zeg ik nogmaals) in dit geval de overheid en de media niets te maken. Dat heet ouderlijk gezag. Advies mag natuurlijk, maar het uiteindelijke besluit ligt bij hun.
[..]
2x zoveel als de overheid en 20x zoveel als de media.
Nee, daarom zeg ik ook: handel deze zaak individueel af, en niet volgens een standaard protocol.quote:Op zondag 20 december 2009 18:54 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
En ouderlijk gezag is altijd goed? Is het ook ouderlijk gezag wanneer ze hun kind slaan/misbruiken/verwaarlozen?
Dat vind ik wel erg vaag klinken.quote:Op zondag 20 december 2009 18:56 schreef IntercityAPT het volgende:
[..]
Nee, daarom zeg ik ook: handel deze zaak individueel af, en niet volgens een standaard protocol.
Ben je dan wel op de hoogte met de Nederlandse cultuur, en het broemde liedje 'daar was laatst een meisje loos'?quote:Op zondag 20 december 2009 18:48 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Nou nee, vroeger zouden girls dergelijke acties nooit hebben aangedurfd. Dat is wat ik probeer te zeggen.²
Leuk, maar ze vergeten even dat het kind ook de duitse nationaliteit heeft.quote:Op zondag 20 december 2009 17:02 schreef RechtseRukker het volgende:
Komisches Volk, diese Holländer. Ernähren sich von Haschisch und Käse, wohnen in mobilen Wohnwagen, die sie im Sommer in den Süden Europas ziehen, betreiben als Erwerbstätigkeit vor allem den Anbau von Tulpen und der eine Teil des Volkes mag den anderen nicht -- allerdings mag auch ganz Europa den Holländer nicht.
Kein Wunder also, wenn ein holländisches Kind unbedingt auf und davon will. Ich würde auch reiß-aus nehmen, wenn ich als holländisches Kind geboren worden wäre, was ein gnädiger Gott verhindert hat.
kommentaar op welt.de
http://www.welt.de/vermis(...)article_readcomments
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |