Die paarse gloed had ik vroeger met hele oude fotorolletjesquote:Op zondag 20 december 2009 21:51 schreef GLITCH. het volgende:
Paar plaatjes van de IJssel in de sneeuw:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
OMGquote:Op zondag 20 december 2009 20:54 schreef P_B het volgende:
Wordt nu wel weer tijd voor wat "close-ups"...
Na eerst rijp nu sneeuw. En sneeuw wordt schijbaar pas interessant als het wat smelt. Compact heeft het, dichtbij gezien, veel te weinig structuur.
Van eergister...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
(when vignetting goes bad)
...en van vandaag...
[ afbeelding ]
Een abstracte sneeuwlaag op een schuin raam. Een beetje een vies raam, dat wel.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Een takje met een bevroren druppel...
[ afbeelding ]
...en het druppeltje van wat dichterbij...
[ afbeelding ]
Mooi gebruik gemaakt van het golden hour.quote:Op zondag 20 december 2009 22:29 schreef RikH het volgende:
Wat een mooie foto's komen er voorbij zeg! En wat een weer was het vandaag zeg! Toch maar er op uit getrokken om mijn eerste echte sneeuw foto's te gaan maken! Dit is het resultaat geworden.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit zijn ze zo ongeveer, vond het wel erg moeilijk om een balans te vinden in de kleuren. Maar denk wel dat het goed gelukt is!
Dat hartje wat lief!quote:Op maandag 21 december 2009 22:06 schreef childintime het volgende:
Een paar foto's van vanmiddag op de hei. Er was haast geen doorkomen aan. Waar we normaal zo'n 20 minuten over lopen (van Bussum naar Hilversum) hebben we nu 3 kwartier over gedaan.
[ afbeelding ]
De arme Schotse hooglanders op zoek naar een grassprietje.......
[ afbeelding ]
En toen we thuiskwamen had dochter's vriendje dit voor haar voor de deur gezet, ik vond het zooooo lief![]()
[ afbeelding ]
Mooie foto's hoor.quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:15 schreef horned_reaper het volgende:
Hier nog even een paar leuke kiekjes![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja, en ook echt recht naar beneden, ik stond er echt vreemd tegenover te kijken... maar het complete weiland zal wel één kant op gestuift zijn...quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:21 schreef Noxa het volgende:
Holy crap 1,6mtr dat is echt een enorme berg sneeuw!!
Als je de heuvel van 1,5 meter even wegdenkt valt het wel meequote:Op dinsdag 22 december 2009 23:21 schreef Noxa het volgende:
Holy crap 1,6mtr dat is echt een enorme berg sneeuw!!
Het is echt 1.6 Meter sneeuw recht op elkaarquote:Op dinsdag 22 december 2009 23:33 schreef Fogel het volgende:
[..]
Als je de heuvel van 1,5 meter even wegdenkt valt het wel mee
Klopt, daar zit ik ookquote:Op woensdag 23 december 2009 14:23 schreef Isdatzo het volgende:
Hey, die foto's zag ik op weerwoord volgens mij.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |