Dat hartje wat lief!quote:Op maandag 21 december 2009 22:06 schreef childintime het volgende:
Een paar foto's van vanmiddag op de hei. Er was haast geen doorkomen aan. Waar we normaal zo'n 20 minuten over lopen (van Bussum naar Hilversum) hebben we nu 3 kwartier over gedaan.
[ afbeelding ]
De arme Schotse hooglanders op zoek naar een grassprietje.......
[ afbeelding ]
En toen we thuiskwamen had dochter's vriendje dit voor haar voor de deur gezet, ik vond het zooooo lief![]()
[ afbeelding ]
Mooie foto's hoor.quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:15 schreef horned_reaper het volgende:
Hier nog even een paar leuke kiekjes![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja, en ook echt recht naar beneden, ik stond er echt vreemd tegenover te kijken... maar het complete weiland zal wel één kant op gestuift zijn...quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:21 schreef Noxa het volgende:
Holy crap 1,6mtr dat is echt een enorme berg sneeuw!!
Als je de heuvel van 1,5 meter even wegdenkt valt het wel meequote:Op dinsdag 22 december 2009 23:21 schreef Noxa het volgende:
Holy crap 1,6mtr dat is echt een enorme berg sneeuw!!
Het is echt 1.6 Meter sneeuw recht op elkaarquote:Op dinsdag 22 december 2009 23:33 schreef Fogel het volgende:
[..]
Als je de heuvel van 1,5 meter even wegdenkt valt het wel mee
Klopt, daar zit ik ookquote:Op woensdag 23 december 2009 14:23 schreef Isdatzo het volgende:
Hey, die foto's zag ik op weerwoord volgens mij.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |