HUH? Wie opent er nou een nieuw topic nog voordat de oude vol is?quote:Op zondag 20 december 2009 16:33 schreef Mirel het volgende:
Jammer, het andere topic loopt al. Deze heeft wel een leukere titel.
Dat middelste gebouw.quote:Op zondag 20 december 2009 16:34 schreef Mirjam het volgende:
[ link | afbeelding ]
tikkie raar gestitched
desalniettemin vind ik 'm wel mooi
Zou je ze wat kunnen resizen?quote:Op zondag 20 december 2009 16:45 schreef Buschetta het volgende:
Even om het huis wat foto's gemaakt.Merk dat ik nog veel te leren heb qua instellingen.
[ afbeelding ]
Aan de achterkant
[ afbeelding ]
En de voorkant.
hij is echt heel leuk geworden!quote:Op zondag 20 december 2009 17:50 schreef nikky het volgende:
Mijn buurvrouw moest donderdag naar haar werk. Het ging helaas niet door. Ze zit vast.
[ link | afbeelding ]
Kleine kinderen spelen graag in de sneeuw. Mensen gaan zelfs met dit ding op de foto hahahha!
![]()
Bij het Lantaarnlicht
[ link | afbeelding ]
Mijn kleine meid
[ link | afbeelding ]
Nog een keer, maar gevallen
[ link | afbeelding ]
Die ogenquote:Op zondag 20 december 2009 17:42 schreef RealBizkit666 het volgende:
Mijn hondje vind het ook heerlijk in de sneeuw.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die paarse gloed had ik vroeger met hele oude fotorolletjesquote:Op zondag 20 december 2009 21:51 schreef GLITCH. het volgende:
Paar plaatjes van de IJssel in de sneeuw:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
OMGquote:Op zondag 20 december 2009 20:54 schreef P_B het volgende:
Wordt nu wel weer tijd voor wat "close-ups"...
Na eerst rijp nu sneeuw. En sneeuw wordt schijbaar pas interessant als het wat smelt. Compact heeft het, dichtbij gezien, veel te weinig structuur.
Van eergister...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
(when vignetting goes bad)
...en van vandaag...
[ afbeelding ]
Een abstracte sneeuwlaag op een schuin raam. Een beetje een vies raam, dat wel.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Een takje met een bevroren druppel...
[ afbeelding ]
...en het druppeltje van wat dichterbij...
[ afbeelding ]
Mooi gebruik gemaakt van het golden hour.quote:Op zondag 20 december 2009 22:29 schreef RikH het volgende:
Wat een mooie foto's komen er voorbij zeg! En wat een weer was het vandaag zeg! Toch maar er op uit getrokken om mijn eerste echte sneeuw foto's te gaan maken! Dit is het resultaat geworden.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit zijn ze zo ongeveer, vond het wel erg moeilijk om een balans te vinden in de kleuren. Maar denk wel dat het goed gelukt is!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |