waar volg je dat?quote:Op zondag 10 januari 2010 15:53 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Wilant van Gils nadert de kopgroep in Nederland
Geen beeldmateriaal hoor..quote:
Nou als je ziet dat De Knegt de afgelopen weken gewoon telkens 4e werd in zowat alle wedstrijden, dan kan je gewoon concluderen (nogmaals concluderen) dat Boom een supertalent is.quote:Op zondag 10 januari 2010 16:06 schreef Ereinion het volgende:
BoomWel heel triest voor het Nederlandse veldrijden als hij NK kan worden (hoewel hij natuurlijk wel gewoon een held is).
Mooie cross van Nys
Je weet het niveau van Boom niet he. De Knegt was de afgelopen wedstrijden the best of the rest in het veldrijden, Boom nog beter, Nederlands veldrijdenquote:Op zondag 10 januari 2010 16:06 schreef Ereinion het volgende:
BoomWel heel triest voor het Nederlandse veldrijden als hij NK kan worden (hoewel hij natuurlijk wel gewoon een held is).
Tuurlijk, De Knegt doet het goed, maar in het verleden had je nog wel zo'n Thijs Al die af en toe top 5 haalde, en Wilant van Gils was ook vaak goed voor een uitslag rond plek 11 of zo. Zo'n Van Ijzendoorn rijdt ook slechter dan ooit. Als die een beetje niveau hadden gehad dit jaar hadden ze een trainende Boom best wel kunnen verslaan (ik ga er vanuit dat De Knegt wel een slechte dag heeft gehad).quote:Op zondag 10 januari 2010 16:07 schreef TheArt het volgende:
[..]
Nou als je ziet dat De Knegt de afgelopen weken gewoon telkens 4e werd in zowat alle wedstrijden, dan kan je gewoon concluderen (nogmaals concluderen) dat Boom een supertalent is.
Goed punt!quote:Op zondag 10 januari 2010 16:07 schreef TheArt het volgende:
[..]
Nou als je ziet dat De Knegt de afgelopen weken gewoon telkens 4e werd in zowat alle wedstrijden, dan kan je gewoon concluderen (nogmaals concluderen) dat Boom een supertalent is.
Al heeft gewoon pech gehad dit seizoen.quote:Op zondag 10 januari 2010 16:09 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Tuurlijk, De Knegt doet het goed, maar in het verleden had je nog wel zo'n Thijs Al die af en toe top 5 haalde, en Wilant van Gils was ook vaak goed voor een uitslag rond plek 11 of zo. Zo'n Van Ijzendoorn rijdt ook slechter dan ooit. Als die een beetje niveau hadden gehad dit jaar hadden ze een trainende Boom best wel kunnen verslaan (ik ga er vanuit dat De Knegt wel een slechte dag heeft gehad).
Van IJzendoorn is enorm aan het kwakkelen. Was er vandaag ook niet bij vanwege ziekte. Van Gils is al lange tijd over. Al komt wel langzaam aan terug, die had gewoon een hele vervelende start van het jaar met ziekte vlak voor het seizoen begon en in het seizoen ook nog eens een vingerbreuk. Dat werpt je alleen maar meer terug.quote:Op zondag 10 januari 2010 16:09 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Tuurlijk, De Knegt doet het goed, maar in het verleden had je nog wel zo'n Thijs Al die af en toe top 5 haalde, en Wilant van Gils was ook vaak goed voor een uitslag rond plek 11 of zo. Zo'n Van Ijzendoorn rijdt ook slechter dan ooit. Als die een beetje niveau hadden gehad dit jaar hadden ze een trainende Boom best wel kunnen verslaan (ik ga er vanuit dat De Knegt wel een slechte dag heeft gehad).
Boom heeft gewoon een wedstrijd gereden zoals Vantornout in België. De hele race in de wielen en in de slotfase toeslaan. Alleen was er in Nederland geen Nys die hem eraf kon rijden. En dan ben je in de sprint kansloos tegen Boom.quote:Op zondag 10 januari 2010 16:20 schreef SaintOfKillers het volgende:
En daar komt Niels Albert met zijn uitleg: hij zat in de achtervolging in het wiel van Nys en Vervecken en werd toen van zijn fiets getrokken door een Nys-supporter. Hij beweert niet dat hij het anders veel beter had gedaan, maar hij was uiteraard nogal pisnijdig.
Trouwens: een krachtmens als Boom kun je geen moeilijkere omstandigheden geven dan een glad parcours, dan kan hij zijn kracht niet volledig ontwikkelen. Als een Boom in vorm ergens te pakken is, dan is het daar wel. Als hij zelfs daar zonder enige voorbereiding wint, dan is de tegenstand gewoon bedenkelijk.
Is het echt zo dat er dan van die dronkelappen tevoorschijn komen? Als het echt zo is dat Albert onderuit werd getrokken is het wel in- en intriest.quote:Op zondag 10 januari 2010 16:25 schreef Beregd het volgende:
Mooie zet weer van de supporters in België. Weer een voetbalvrij weekend...
Nu hij niet meedoet aan het WK durf je wel stoer te praten he.quote:Op zondag 10 januari 2010 16:20 schreef SaintOfKillers het volgende:
Trouwens: een krachtmens als Boom kun je geen moeilijkere omstandigheden geven dan een glad parcours, dan kan hij zijn kracht niet volledig ontwikkelen. Als een Boom in vorm ergens te pakken is, dan is het daar wel. Als hij zelfs daar zonder enige voorbereiding wint, dan is de tegenstand gewoon bedenkelijk.
De Belgen halen opgelucht ademquote:Op zondag 10 januari 2010 16:55 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Nu hij niet meedoet aan het WK durf je wel stoer te praten he.
Als er 10 keer sprake is van beschamend gedrag, dan zijn het 9 keer Nys-fans. Eerder ook al met Albert, Wellens en Groenendaal. Op WK's is 't moeilijker uit te maken, maar 't zou me niet verbazen indien het dan ook vanuit dat kamp wordt in gang gestoken.quote:Albert: 'Fan van Nys trok me van mijn fiets'
Aan Sporza-radio vertelde Albert hoe het kwam dat hij niet in het stuk voorkwam. 'In de buurt van een scherpe gevaarlijke bocht richting materiaalpost, trok een fan van Sven Nys me plots van mijn fiets af', aldus Niels Albert. 'Iedereen begon te juichen, gewoon onbegrijpelijk. Boegeroep, met bier gooien, tot daar toe, maar van de mensen moet je gewoon afblijven', gaf een teleurgestelde Albert mee, die voorts geen excuses zocht in het incident voor zijn verlies. 'Sven reeds vandaag een dikke koers, chapeau voor hem.'
Wat scheelt er daar eigenlijk al (quote:
O.a. blessures dankzij valpartijenquote:Op zondag 10 januari 2010 17:38 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Wat scheelt er daar eigenlijk al () het hele jaar mee ? Rijdt toch echt een zwak zwak seizoen
Zoals ik eerder al (quote:Op zondag 10 januari 2010 17:38 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Wat scheelt er daar eigenlijk al () het hele jaar mee ? Rijdt toch echt een zwak zwak seizoen
Wat had hij voor geluk dan?quote:Op zondag 10 januari 2010 19:48 schreef Pritt het volgende:
Veel geluk had Lars dus zo te zien op Studio Sport.
Desalniettemin tof dat hij nog een de boel op z'n kop kon zetten.
Als Al niet onderuit was gegaan vlak voor het einde was het gewoon een duel tussen Al en de Knegt.quote:Op zondag 10 januari 2010 19:56 schreef vivelafete het volgende:
[..]
Wat had hij voor geluk dan?
Al had hij er in de sprint ook wel op gelegd.
Klopt, ik dacht dat Boom al aangesloten was, maar er was idd een gaatje met de koplopers.quote:Op zondag 10 januari 2010 20:04 schreef Pritt het volgende:
[..]
Als Al niet onderuit was gegaan vlak voor het einde was het gewoon een duel tussen Al en de Knegt.
Dat vind ik niet. Hij heeft bewezen een top veldrijder te zijn, en om nou weg te blijven omdat de anderen anders nooit kunnen winnen vind ik ook triest. Dan is het een beetje zo van wij zijn niet zo goed, maar wil je alsjeblieft niet komen dan kunnen wij ook een keer winnen.quote:Op zondag 10 januari 2010 20:02 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Sowieso vind ik het onzin van Boom , als je maar twee crossen wil rijden heb dan ook wat respect voor je collega's die wel "veldrijder" zijn en blijf thuis van hun kampioenschap ...
Maar het is wel een waardeloze kampioen als je graag die Nederlandse kampioenentrui (toch een symbool) in grote wedstrijden wil zien meerijden. Dat is ook op de weg zo.quote:Op zondag 10 januari 2010 20:39 schreef Sjiznit het volgende:
[..]
Dat vind ik niet. Hij heeft bewezen een top veldrijder te zijn, en om nou weg te blijven omdat de anderen anders nooit kunnen winnen vind ik ook triest. Dan is het een beetje zo van wij zijn niet zo goed, maar wil je alsjeblieft niet komen dan kunnen wij ook een keer winnen.
Mwah , ik vind het zielig dat je een Nederlandse titel gaat opeisen en je dan in die discipline niet meer gaat tonen , eigenlijk.quote:Op zondag 10 januari 2010 20:39 schreef Sjiznit het volgende:
[..]
Dat vind ik niet. Hij heeft bewezen een top veldrijder te zijn, en om nou weg te blijven omdat de anderen anders nooit kunnen winnen vind ik ook triest. Dan is het een beetje zo van wij zijn niet zo goed, maar wil je alsjeblieft niet komen dan kunnen wij ook een keer winnen.
De Knegt moet gewoon niet op z'n muil gaan daar waar Boom zonder schuiven de bocht doorkomt.quote:Op zondag 10 januari 2010 16:04 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Boom
Ooh wat zou ik die gozer nu even haten als ik De Knegt was
Dan was de samenvatting niet goed. Boom was fors aan het afstoppen op de smallere stukken. Totdat het uiteindelijk (ik dacht een AA rijder) iemand lukte om hem voorbij te steken. Vanaf dat moment schoot het tempo omhoog. Vanaf de kant was het afstoppen goed te zien.quote:Op zondag 10 januari 2010 20:13 schreef vivelafete het volgende:
[..]
Klopt, ik dacht dat Boom al aangesloten was, maar er was idd een gaatje met de koplopers.
Eigenlijk raar dat Al en De Knegt niet vooruit konden blijven toen ze dat grote gat hadden. In de samenvatting was het achtervolgende drietal er ineens weer bij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |