vooruit kijken kan nooit kwaadquote:Op zondag 20 december 2009 15:41 schreef mirved het volgende:
Er is dus nog niets kapot gemaakt. Je klaagt dus over iets wat misschien kan gebeuren
Iets wat met zekerheid gaat gebeurenquote:Op zondag 20 december 2009 15:41 schreef mirved het volgende:
Er is dus nog niets kapot gemaakt. Je klaagt dus over iets wat misschien kan gebeuren
Dankjequote:Op zondag 20 december 2009 15:43 schreef Esmerallda17 het volgende:
ik vind hem leuk.
hier staat er ook 1 van 2 meter
Daar is als particulier moeilijk aan te komenquote:Op zondag 20 december 2009 15:44 schreef BigRedKane het volgende:
Leg een paar mijnen vlakbij die sneeuwpop
Leg er bierflesjes een krat biertjes neer. Dan pakken ze die en mollen ze je sneeuwpop niet door je tolerantiequote:Op zondag 20 december 2009 15:45 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
Daar is als particulier moeilijk aan te komen
Mijn idee.quote:Op zondag 20 december 2009 15:44 schreef BigRedKane het volgende:
Leg een paar mijnen vlakbij die sneeuwpop
Nog groot, ja mensen hier buiten in ons straatje hebben hem gemaakt, en hij was iets groter als een vent die 1,90 is dus.quote:Op zondag 20 december 2009 15:45 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
Dankje.Deze is maar 1.70
, maar dat maakt hij goed met zijn vrolijke uitstraling
Dat stelt me gerust, dan weet ik in ieder geval wie het gedaan heeftquote:Op zondag 20 december 2009 15:47 schreef Opperkwal het volgende:
Als ik hem zie doe ik het wel voor je.
Gebruik mijn idee en je hebt morgen geheid nog een sneeuwpop!quote:Op zondag 20 december 2009 15:48 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
Dat stelt me gerust, dan weet ik in ieder geval wie het gedaan heeft
Of gewoon die van mijquote:Op zondag 20 december 2009 15:49 schreef Apebeer het volgende:
[..]
Gebruik mijn idee en je hebt morgen geheid nog een sneeuwpop!
Ja maar dat kost geld en moet ik naar de supermarktquote:Op zondag 20 december 2009 15:49 schreef Apebeer het volgende:
[..]
Gebruik mijn idee en je hebt morgen geheid nog een sneeuwpop!
De ts zou natuurlijk ook gewoon Mark Wahlberg kunnen bellen, die weet wel hoe te handelen in situaties als deze.quote:
Leuke sneeuwpopquote:Op zondag 20 december 2009 15:40 schreef Pieter-utd het volgende:
Zo vandaag heeft het dus lekker gesneeuwd. Dus ik met mijn vriendin en een maat een sneeuwpop maken, aangezien het al tijdje geleden was dat ik zoiets gedaan had.
Uiteraard was het een hele mooie sneeuwpop geworden:
[ afbeelding ]
Nu is mijn angst alleen dat een stel rel jongeren vanavond deze geweldige sneeuwpop kapot willen maken. Ik heb al groepjes jongeren gezien die vol agressie naar dit sneeuwwonder kijken
Daar gaat zijn onschuldquote:Op zondag 20 december 2009 16:04 schreef RickoKun het volgende:
Ik ga de sneeuwpop liefhebben alsof het een 15 jarig breezersletje is die aangeeft mij te willen batsen. Ik zal hem een paar ruige beuken geven met mijn penale kotsknots alvorens ik eindig met mijn warme zaad op haar koude billen achter te laten.
m.a.w dan is die hele sneeuwpop onderhands naar de kanker geholpen
Heb ik een jaar of 10 geleden nog gedaan met een aantal vrienden : soort van sneeuwpop om een Amsterdammertje heen gebouwd.quote:Op zondag 20 december 2009 16:16 schreef Ultralaser het volgende:
Volgende keer eentje bouwen om een ijzeren paal heen
Nee dat is vervelendquote:Op zondag 20 december 2009 16:29 schreef Anschluss het volgende:
een echte baas gaat ´s nachts naar buiten om auto´s in te bunkeren met een dikke sneeuw muur...
Ja en als van die etters hem dan proberen kapot te trappen dat ze vol tegen die paal aan trappen en hun enkel breken.quote:Op zondag 20 december 2009 16:38 schreef bluuf het volgende:
[..]
Heb ik een jaar of 10 geleden nog gedaan met een aantal vrienden : soort van sneeuwpop om een Amsterdammertje heen gebouwd.
Toen we 15 minuten later langsliepen was hij stuk
Goed idee.quote:Op zondag 20 december 2009 16:29 schreef Anschluss het volgende:
een echte baas gaat ´s nachts naar buiten om auto´s in te bunkeren met een dikke sneeuw muur...
Goed gedaan TS je moest wel de politie bellen omdat de vervelende jongeren je sneeuwpop hadden vermoordquote:Op zondag 20 december 2009 15:40 schreef Pieter-utd het volgende:
Zo vandaag heeft het dus lekker gesneeuwd. Dus ik met mijn vriendin en een maat een sneeuwpop maken, aangezien het al tijdje geleden was dat ik zoiets gedaan had.
[ afbeelding ]
Nu is mijn angst alleen dat een stel rel jongeren vanavond deze geweldige sneeuwpop kapot willen maken. Ik heb al groepjes jongeren gezien die vol agressie naar dit sneeuwwonder kijken
lachenquote:Op zondag 20 december 2009 18:15 schreef koningdavid het volgende:
Huisgenoot heeft ook een sneeuwpop gemaakt.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 20 december 2009 17:59 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Hehe vanavond ga ik weer op pad met mn matties bivak op en gaan met die banaan gisteravond hadden we 26 sneeuwpoppen
Die heeft wel een geniale lachquote:Op zondag 20 december 2009 18:15 schreef koningdavid het volgende:
Huisgenoot heeft ook een sneeuwpop gemaakt.
[ afbeelding ]
Wortelen waren op, hetzelfde geldt voor de bananenquote:Op zondag 20 december 2009 18:31 schreef Vierkantblokje het volgende:
Je moet een wortel als neus doen!
Dan jatten ze dat ding voor hun moederquote:Op zondag 20 december 2009 18:28 schreef loeki_de_leeuw het volgende:
Doe die sneeupop een hoofddoekje op. Dan hebben die reljongeren respect, jeweetzelluf.
Oh jongen, die Boelie weet van wanten.quote:Op zondag 20 december 2009 18:34 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
Wortelen waren op, hetzelfde geldt voor de bananen![]()
Toen probeerde we een tomaat, maar die bleef niet zitten![]()
[ afbeelding ]
Niemand die zo'n sneeuwpop in elkander durft te rossenquote:Op zondag 20 december 2009 18:34 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maat van me stuurt net foto van zijn sneeuwpop![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vond ik de mijne toch gezelliger kijken
Dat is waar, de mijne mist attitude en zal het nooit maken in het echte leven. Ik ben een slechte vader..quote:Op zondag 20 december 2009 18:44 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Niemand die zo'n sneeuwpop in elkander durft te rossen
Wat een fokking demonische sneeuwpopquote:Op zondag 20 december 2009 18:34 schreef Pieter-utd het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 20 december 2009 18:34 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
wat kijkt hij boosquote:Op zondag 20 december 2009 18:34 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jij hebt het meest Amerikaanse huis van Nederlandquote:Op zondag 20 december 2009 18:43 schreef Cesare-Borgia het volgende:
Ik hoop dat ze die van mij ook niet kapot maken![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 20 december 2009 18:34 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zitten buizen inquote:Op maandag 21 december 2009 20:35 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Wat een leip ding, maar hoe blijven die armpjes omhoog staan
Foto's van het lijk?quote:Op maandag 21 december 2009 20:04 schreef Pieter-utd het volgende:
ja hoor, vannacht hebben ze hem te grazen genomen...
R.I.P. Sneeuwpop
20 december 2009 - 21 december 2009
[ afbeelding ]
Je was een goeie vriend
Waarom wacht je dan niet gewoon met een keukenmes tot ze langskomen. Met de juiste blik in je ogen komen ze nooit meer terug.quote:Op dinsdag 22 december 2009 00:22 schreef Nepthys het volgende:
Terechte klacht. Hier in de straat lopen ook een paar losers rond (ken de aanstichter, die was vroeger ook al een grote pestkop) die gisteravond tot twee straten verder alle sneeuwpoppen uit tuinen hebben gehaald (hoe triest kun je zijn) om met de sneeuwballen een hele steeg te blokkeren (lekker vastgevroren, kan niemand meer doorheen). Bij mij zijn ze net zelfs nog terug geweest om wat over was van de sneeuwpop vlak voor de deur nog eens extra plat te stampen, omdat ik gisteren een opmerking naar ze maakte over uit onze tuin blijven.![]()
Grrrr... ik heb zo veel zin om ze te lokken met een nieuwe sneeuwpop die pijnlijk/ranzig is om te slopen, maar dan komen ze waarschijnlijk alleen maar vaker rottigheid uithalen.
Gelukkig staat mijn mooie sneeuwpop niet aan de straatkant.
Nee, dan lachen ze me alweer uit.quote:Op dinsdag 22 december 2009 00:25 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Waarom wacht je dan niet gewoon met een keukenmes tot ze langskomen. Met de juiste blik in je ogen komen ze nooit meer terug.
Pics van plaats delict?quote:Op maandag 21 december 2009 20:04 schreef Pieter-utd het volgende:
ja hoor, vannacht hebben ze hem te grazen genomen...
R.I.P. Sneeuwpop
20 december 2009 - 21 december 2009
[ afbeelding ]
Je was een goeie vriend
Nou er zijn al kinderen tegenwoordig die er woedend op gaan staan stampen,...dan vraag ik mij dus af, wat mankeert hen??quote:Op dinsdag 22 december 2009 02:18 schreef Proximo het volgende:
Treurig als mensen die moeten slopen, get a life
Misschien hadden ze ze wel gekochtquote:Op dinsdag 22 december 2009 02:20 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
[..]
Nou er zijn al kinderen tegenwoordig die er woedend op gaan staan stampen,...dan vraag ik mij dus af, wat mankeert hen??
quote:Op dinsdag 22 december 2009 10:24 schreef ne0n het volgende:
maak er een nieuwe met stukken glas er in
quote:
quote:
Het sneeuwt op dit moment hier in Amsterdam hoorquote:Op dinsdag 22 december 2009 11:12 schreef 3keernix het volgende:
Gelukkig het gaat niet meer sneeuwen
MANHUNT:OPERATION SNOWMANquote:Op dinsdag 22 december 2009 16:29 schreef jack4ya het volgende:
Die van ons was ook snel gesloopt, ik snap dat niet hoor.
Tussen 11 's avonds en 6 uur 's ochtends, krijgen die koters permissie om op sneeuwpoppensloopjacht te gaan ofzo?
Eindbaas buurjongetjequote:Op dinsdag 22 december 2009 16:49 schreef GirlGoneBad het volgende:
Ik ben schuldig aan het slopen van een sneeuwpop!![]()
Ik wilde vandaag mijn vuilcontainer aan de straat zetten. Ik maak de poort open, staat er midden voor mijn gangpad een sneeuwpop, gemaakt door mijn lieftallige buurjongetje van 5 jaar...
Tja, links van me staat een coniferenhaag, rechts is de buitenmuur van mijn huis, dus het was onmogelijk om er omheen te gaan.
De container NIET aan de straat zetten had het grote nadeel dat ik dan 2 weken mijn afval moet opsparen, omdat de container nu al tot z'n nek toe gevuld zat.
Toen maar even een paar handschoenen gepakt en geprobeerd het bakbeest te verplaatsen, maar dit overleefde hij dus niet.
Buurjongetje nam het overigens erg sportief op dat ik z'n kunstwerk vernield had, hij heeft zojuist weer een nieuwe sneeuwpop in elkaar geknutseld, RECHT VOOR M'N RAAM...![]()
Nou word de stoep volledig geblokkeerd door zo'n wit monster....
1. Niet alles is verloren: je hebt hem al vereeuwigd op het webquote:Op zondag 20 december 2009 15:40 schreef Pieter-utd het volgende:
[ afbeelding ]
Dit.quote:Op dinsdag 22 december 2009 10:24 schreef ne0n het volgende:
maak er een nieuwe met stukken glas er in
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |