Deze is juist goed in schieten en relatief traag op de skiquote:Op zondag 20 december 2009 15:16 schreef Leatherface het volgende:
Njah, ze (de Esten) zijn al goed in langlaufen. Leer ze schieten en ook bij het biathlon kunnen ze scoren.
Okay. Ik kon hem niet.quote:Op zondag 20 december 2009 15:29 schreef wimderon het volgende:
[..]
Deze is juist goed in schieten en relatief traag op de ski
ik kEn hem ook niet.quote:Op zondag 20 december 2009 15:32 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Okay. Ik kon hem niet.
Maar ik bedoelde uiteraard langlaufen in het algemeen, waar ze Veerpalu, Smigun en nog wat mensen hebben.
Altijd leuk om te zien, goede tipquote:Op maandag 28 december 2009 18:46 schreef TargaFlorio het volgende:
World Team Challenge in stadion van Schalke nu op Eurosport en ARD.
Die heeft de dope van Iaroshenko natuurlijk overgenomen. Ook zo ene die vanuit het relatieve niets bij de wereldtop kwam aansluiten op latere leeftijd.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 13:53 schreef Columbiafan het volgende:
Ustyogov fenomenaal sterk net als al andere Russen, en met 3 schietfouten nog naar de zege, veruit de snelste lauferisch die man vandaag![]()
Ik zat wat te zappen, ik zag d'r wat lachen en dacht dat ze ging winnenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 17:59 schreef wimderon het volgende:
Neuner verknalt de Duitse estafette al zo'n beetje, met 5 fouten en dus 2 strafrondes bij het staande schieten.
Zou erg dom zijn. Als het wel loopt dan weet je ook meteen bijna zeker dat je gewonnen hebt. Beetje alles of niet, maar wel nodig als je goud wil winnen. Het alternatief is met Hauswald ook niet meteen de meest constante bij het schieten trouwens.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 19:37 schreef Columbiafan het volgende:
Neuner is ook gewoon geen huis op te bouwen, veels te onregelmatig. Zie hier absoluut geen plaats krijgen in de estafette in Vancouver...
Bachmann eventueel ook, maar ik denk idd dat Hauswald het gaat halen. Lauferisch was Neuner ook wat minder in de slotronde, net als woensdag overigens, dus misschien is ze niet meer zo sterk als vorig jaarquote:Op vrijdag 15 januari 2010 19:53 schreef wimderon het volgende:
[..]
Zou erg dom zijn. Als het wel loopt dan weet je ook meteen bijna zeker dat je gewonnen hebt. Beetje alles of niet, maar wel nodig als je goud wil winnen. Het alternatief is met Hauswald ook niet meteen de meest constante bij het schieten trouwens.
Maar goed, dan Neuner maar in de estafette in het langlaufen.
Ze viel vandaag flink tegen ja. Ze is gewoon nog niet in orde, zoals ze dat vorig seizoen wel was. En dan had ze twee dagen geleden een goed resultaat, maar constant is het nog alles behalve. Misschien lukt dat nog voor de OS, maar ik betwijfel het.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 20:06 schreef Columbiafan het volgende:
Neuner erg matig vandaag ook in het langaufen, pas de 5de tijd in haar reeks!!!
Vind ik ook, Svensen wint Bjorndalen nogal slordig met het schieten.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 15:36 schreef TargaFlorio het volgende:
Is naar mijn mening het leukste onderdeel
Tsja dat kan je net zo van Landertinger zeggen. Hij is gewoon veruit de snelste op de ski's. Ik vraag me af of het langlaufen an sich niets voor hem is, aangezien ook OEB, Berger en ik kan even niet meer op de naam van die 3e Noor komen het jaren terug ook al geprobeerd hebben en dat was absoluut niet onsuccesvol.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 16:55 schreef Elwood1802 het volgende:
Die Russen hebben weer een prima kuurtje gehad denk ik zo.
OEB had met 1 fout minder wel gewonnen
Hafsas? Of deed hij de overstap juist andersomquote:Op zaterdag 16 januari 2010 17:13 schreef TheArt het volgende:
[..]
Tsja dat kan je net zo van Landertinger zeggen. Hij is gewoon veruit de snelste op de ski's. Ik vraag me af of het langlaufen an sich niets voor hem is, aangezien ook OEB, Berger en ik kan even niet meer op de naam van die 3e Noor komen het jaren terug ook al geprobeerd hebben en dat was absoluut niet onsuccesvol.
Die deed het anderson. Die was langlaufer en is toen biathleet geworden.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 17:49 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Hafsas? Of deed hij de overstap juist andersom
Frode Andresen?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 17:53 schreef TheArt het volgende:
[..]
Die deed het anderson. Die was langlaufer en is toen biathleet geworden.
Nee, ik bedoel die Noor die altijd heel snel was (sneller dan OEB), maar altijd enorm veel fouten maakte bij het schieten. En toen ging hij zich richten op het schieten en ging dat weer ten koste van zijn skisnelheid. Pfff, kom er niet op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |