Mensen die met dit weer denken dat ze Ken Block zijn is nog veel ergerquote:Op zondag 20 december 2009 14:37 schreef Banzaiaap het volgende:
Denken dat als je winterbanden hebt, je met dit weer 80 kan rijden op wegen die vol met sneeuw liggen_!
Nee, maar veel hoofdwegen zijn prima begaanbaar met een gangetje van 60. En winterbanden maakt een wereld van verschil. Probeer het eens uit, zou ik zeggen...quote:Op zondag 20 december 2009 14:37 schreef Banzaiaap het volgende:
Denken dat als je winterbanden hebt, je met dit weer 80 kan rijden op wegen die vol met sneeuw liggen_!
Dan haal je ze toch gewoon in.quote:Op zondag 20 december 2009 14:37 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Nee, maar veel hoofdwegen zijn prima begaanbaar met een gangetje van 60. En winterbanden maakt een wereld van verschil. Probeer het eens uit, zou ik zeggen...
Inhalen is in die gevallen te gevaarlijk, dus dat doe ik dan ook gewoon niet.quote:Op zondag 20 december 2009 14:38 schreef Banzaiaap het volgende:
[..]
Dan haal je ze toch gewoon in.
En dan niet janken als je daarna op de kop in de sloot ligt.
Topic nummer hoeveel is dit over winterbanden?quote:Op zondag 20 december 2009 14:39 schreef TNA het volgende:
TS is 19, heeft derhalve net zijn rijbewijs, heeft van zijn vader wat folders gekregen over winterbanden en spamt nu het forum vol. Goed topic
Inderdaad. Stoer hoor TS.quote:Op zondag 20 december 2009 14:39 schreef TNA het volgende:
TS is 19, heeft derhalve net zijn rijbewijs, heeft van zijn vader wat folders gekregen over winterbanden en spamt nu het forum vol. Goed topic
dat dus.quote:Op zondag 20 december 2009 14:37 schreef Banzaiaap het volgende:
Denken dat als je winterbanden hebt, je met dit weer 80 kan rijden op wegen die vol met sneeuw liggen_!
Nummer 1382835quote:Op zondag 20 december 2009 14:41 schreef IJsblock het volgende:
[..]
Topic nummer hoeveel is dit over winterbanden?
quote:Op zondag 20 december 2009 14:35 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
en dan 30 km/h buiten de bebouwde kom gaan rijden, waar je 80 mag. Levensgevaarlijk. Blijf thuis of koop een setje winterbanden, idioten!
Dat.quote:Op zondag 20 december 2009 14:39 schreef TNA het volgende:
TS is 19, heeft derhalve net zijn rijbewijs, heeft van zijn vader wat folders gekregen over winterbanden en spamt nu het forum vol. Goed topic
Dit, wat rijden er toch weer debielen rond.quote:Op zondag 20 december 2009 14:37 schreef Banzaiaap het volgende:
Denken dat als je winterbanden hebt, je met dit weer 80 kan rijden op wegen die vol met sneeuw liggen_!
Die witte banden zie je niet in de sneeuw, dan is het net of je zweeft!quote:Op zondag 20 december 2009 14:58 schreef Dagoduck het volgende:
HAHA, ik heb winterbanden op mijn fiets
[ afbeelding ]
Kinderen van 19 zouden sowieso geen rijbewijs moeten hebben, ga sleetje rijden zeg!quote:Op zondag 20 december 2009 14:39 schreef TNA het volgende:
TS is 19, heeft derhalve net zijn rijbewijs, heeft van zijn vader wat folders gekregen over winterbanden en spamt nu het forum vol. Goed topic
Het zijn hier juist de BMW's en andere dingen met achterwielaandrijving die hier niet wegkomen.quote:Op zondag 20 december 2009 15:04 schreef Daffodil31LE het volgende:
Ik ben net nog even een paar dorpen verderop iets gaan ophalen. Gestrooid is hier niet, enkel op de provinciale weg een beetje en er rijdt af en toe een sneeuwschuivertje langs. Geen probleem. Onder de auto zitten "zomerbanden" (het zijn gewone banden maar er staat geen ijskristalletje op) en daarmee rijden gaat prima.
Het enige wat ik jammer vind is dat Citroën al z'n auto's met voorwielaandrijving bouwt. Maar achteruitrijdend kun je op een parkeerterrein toch nog aardige schuiivers maken. Heerlijk!
En om ze er nu onder te zetten met een halve meter sneeuw is ook o'n kutwerkquote:Op zondag 20 december 2009 15:05 schreef nattermann het volgende:
Mijn winterbanden liggen nog in de garage.
wat als ze dat net van plan waren ?quote:Op zondag 20 december 2009 14:35 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
en dan 30 km/h buiten de bebouwde kom gaan rijden, waar je 80 mag. Levensgevaarlijk. Blijf thuis of koop een setje winterbanden, idioten!
*kijkt voor het eerst eens naar buiten*quote:Op zondag 20 december 2009 15:09 schreef freecell het volgende:
[..]
En om ze er nu onder te zetten met een halve meter sneeuw is ook o'n kutwerk
Gewoon doen, zet wel je mistlamp achter ff aan.quote:Op zondag 20 december 2009 15:11 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
wat als ze dat net van plan waren ?
Ik vind het sowieso al jammer dat Citroën auto's bouwtquote:Op zondag 20 december 2009 15:04 schreef Daffodil31LE het volgende:
Ik ben net nog even een paar dorpen verderop iets gaan ophalen. Gestrooid is hier niet, enkel op de provinciale weg een beetje en er rijdt af en toe een sneeuwschuivertje langs. Geen probleem. Onder de auto zitten "zomerbanden" (het zijn gewone banden maar er staat geen ijskristalletje op) en daarmee rijden gaat prima.
Het enige wat ik jammer vind is dat Citroën al z'n auto's met voorwielaandrijving bouwt. Maar achteruitrijdend kun je op een parkeerterrein toch nog aardige schuiivers maken. Heerlijk!
Niet iedereen heeft genoeg geld of rijdt genoeg om winterbanden aan te schaffen. Wat boeit het nou als iemand 30 rijdt, dan rijdt je zelf ook maar wat langzamer of haal je ze maar in.quote:Op zondag 20 december 2009 14:35 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
en dan 30 km/h buiten de bebouwde kom gaan rijden, waar je 80 mag. Levensgevaarlijk. Blijf thuis of koop een setje winterbanden, idioten!
En die winterbanden kunnen in die 3 dagen NET het verschil maken tussen wel of geen aanrijding.quote:Op zondag 20 december 2009 14:37 schreef BasEnAad het volgende:
Rot op met je winterbandentopics!
Winterbanden kopen voor die 3 dagen per jaar
Winterbanden slijten sneller. Sneller als in; hard. En ze kosten best wel wat, en je moet naar een garage.quote:Op zondag 20 december 2009 16:02 schreef Osramp het volgende:
[..]
En die winterbanden kunnen in die 3 dagen NET het verschil maken tussen wel of geen aanrijding.
Verder geven winterbanden geen extra kosten, je zomersloffen slijten minder hard. Dus geen extra kosten onder de streep en veiliger op de weg. Noem eens wat steekhoudende argumenten tegen winterbanden.
quote:Op zondag 20 december 2009 16:02 schreef Osramp het volgende:
[..]
En die winterbanden kunnen in die 3 dagen NET het verschil maken tussen wel of geen aanrijding.
Verder geven winterbanden geen extra kosten, je zomersloffen slijten minder hard. Dus geen extra kosten onder de streep en veiliger op de weg. Noem eens wat steekhoudende argumenten tegen winterbanden.
Ijzel is ook moeilijk voor winterbanden, niks aan te doen. Verder zijn winterbanden zeker niet zaligmakend. Heus niet dat je dan geen gladheid ervaart. Het is wel MINDER dan met zomerbandjes. Je auto begint later te schuiven met winterbanden, en je krijgt hem eerder en makkelijker weer in de hand. Heus niet zo dat je met winterbanden in de sneeuw als een huis op de weg ligt. Dat is idd een fabel.quote:Op zondag 20 december 2009 15:57 schreef Biogarde het volgende:
Alsof winterbanden iets gaan veranderen aan de 10 cm sneeuw icm pekel, ijzel en de sneeuw van afgelopen week.
100 euro bij de sloop, kun je 2\3 seizoenen mee rijdenquote:Op zondag 20 december 2009 16:05 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Winterbanden slijten sneller. Sneller als in; hard. En ze kosten best wel wat, en je moet naar een garage.
Ja, das wel sjiek onder een dure auto. Vooral als je met de fabrieksvelgen of de velgen die al in een band zitten gaat rijden.quote:Op zondag 20 december 2009 16:06 schreef Drinky het volgende:
[..]
100 euro bij de sloop, kun je 2\3 seizoenen mee rijden
Winterbanden hebben alleen nut met de huidige weersomstandigheden. Als het droog of nat is (ook onder het vriespunt) zijn winterbanden in het nadeel. (langere remweg, dus het verschil tussen wel of geen aanrijding) Lees de tests er maar op na.quote:Op zondag 20 december 2009 16:02 schreef Osramp het volgende:
[..]
En die winterbanden kunnen in die 3 dagen NET het verschil maken tussen wel of geen aanrijding.
Verder geven winterbanden geen extra kosten, je zomersloffen slijten minder hard. Dus geen extra kosten onder de streep en veiliger op de weg. Noem eens wat steekhoudende argumenten tegen winterbanden.
Okee, dan maar even verduidelijken voor jou. Met een set banden(winter of zomer, om het even) kan ik circa 60000km rijden. Dan moet ik dus elk jaar nieuwe banden kopen voor ¤400,-. Gebruik ik de helft van het jaar winterbanden, dan hoef ik maar om de 2 jaar nieuwe banden te kopen.quote:Op zondag 20 december 2009 16:05 schreef TheOneAndOnly het volgende:
[..]
dat van dat je zomerbanden slijten is zo een lulverhaal... ok je zomerbanden slijten niet maar je winterbanden wel... die zullen op den duur ook vervangen moeten worden he... je banden slijten nog altijd per gereden km....
Ik heb het over alleen de banden, had ze gewoon laten vervangen op mijn normale velgen, kostte nopquote:Op zondag 20 december 2009 16:08 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ja, das wel sjiek onder een dure auto. Vooral als je met de fabrieksvelgen of de velgen die al in een band zitten gaat rijden.
Je hebt wel een dure auto, maar het is te duur om winterbanden te kopen?quote:Op zondag 20 december 2009 16:08 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ja, das wel sjiek onder een dure auto. Vooral als je met de fabrieksvelgen of de velgen die al in een band zitten gaat rijden.
De winterslofjes die onder mijn auto zitten gaan al zo'n 35000km mee en zijn nog prima. Te lang doorrijden (met te hoge temperaturen dus) gaat je idd wel verhoogde slijtage opleveren.quote:Op zondag 20 december 2009 16:05 schreef Biohufter het volgende:
[..]
Winterbanden slijten sneller. Sneller als in; hard. En ze kosten best wel wat, en je moet naar een garage.
Ja joh, veiligheid mag niks kosten en het vertelt niet stoer op een zomerse verjaardag.quote:Op zondag 20 december 2009 16:19 schreef Bartaz het volgende:
[..]
Je hebt wel een dure auto, maar het is te duur om winterbanden te kopen?
Over een paar maanden betaal je wel voor het omleggen van je zomerbanden. Had ik bij mijn vorige auto. Nu een setje stalen velgen georganiseerd, is op den duur goedkoper.quote:Op zondag 20 december 2009 16:14 schreef Drinky het volgende:
[..]
Ik heb het over alleen de banden, had ze gewoon laten vervangen op mijn normale velgen, kostte nop
dus kost het extra....quote:Op zondag 20 december 2009 16:11 schreef Osramp het volgende:
[..]
Okee, dan maar even verduidelijken voor jou. Met een set banden(winter of zomer, om het even) kan ik circa 60000km rijden. Dan moet ik dus elk jaar nieuwe banden kopen voor ¤400,-. Gebruik ik de helft van het jaar winterbanden, dan hoef ik maar om de 2 jaar nieuwe banden te kopen.
Het is niet dat je met winterbanden goedkoper uit bent, maar het kost ook geen extra geld (de extra set velgen even daargelaten, die kosten ben je idd kwijt, maar op de sloop ben je voor ¤80,- wel klaar voor 4 passende velgen).
* Getallen en bedragen zijn aannames om het zaakje te verduidelijken. Alles geldt zowel voor zomer- als winterbanden.
Jij bent echt tha bomb, mag ik je aanraken meneer 'ik ben 19 dus weet hoe alles werkt'?quote:Op zondag 20 december 2009 17:27 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Ook een droplul in een Opel Astra. Die besloot even de wagen op de parkeerplaats te zetten. Terwijl hij nog half op de weg stond, zat er geen beweging meer in. Meneer besloot de auto maar gewoon te laten staan.
Met een set winterbanden moet je 's zomers juist niet rijden...quote:Op zondag 20 december 2009 16:11 schreef Osramp het volgende:
[..]
Okee, dan maar even verduidelijken voor jou. Met een set banden(winter of zomer, om het even) kan ik circa 60000km rijden. Dan moet ik dus elk jaar nieuwe banden kopen voor ¤400,-. Gebruik ik de helft van het jaar winterbanden, dan hoef ik maar om de 2 jaar nieuwe banden te kopen.
Ik heb all seasonsbanden en ik reed toen het op zijn ergst was vandaag inderdaad 30, net zoals de rest op zowel winter, zomer als op all seasonsbanden. Een ventje in een Audi dacht er effe voorbij te scheuren, hij reed nauwelijk 40 en ja hoor, auto helemaal scheef op de wegquote:Op zondag 20 december 2009 14:35 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
en dan 30 km/h buiten de bebouwde kom gaan rijden, waar je 80 mag. Levensgevaarlijk. Blijf thuis of koop een setje winterbanden, idioten!
Dit is dus het gevaar hè, er bestaat een kans dat het goed gaat. Er bestaat ook een kans dat je moest uitwijken, plotseling moest remmen, of wat dan ook en dan hang je met die snelheid. Misschien niet toen jij reed, toen was er al geruimd en gestrooid, maar in het begin van de dag was het erger, met een zeer slecht zichtquote:Op zondag 20 december 2009 17:25 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Net op en neer naar Groningen gereden. 70 op de A7 en 60 langs het Winschoterdiep wou prima. Mensen die beweren dat winterbanden amper verschil maken in de sneeuw.!!!
hoeft niet als je mensen kent met die apparatuurquote:Op zondag 20 december 2009 16:27 schreef Osramp het volgende:
[..]
Over een paar maanden betaal je wel voor het omleggen van je zomerbanden. Had ik bij mijn vorige auto. Nu een setje stalen velgen georganiseerd, is op den duur goedkoper.
verkapte ik-rij-met-een-BMW-post.quote:Op zondag 20 december 2009 18:22 schreef vigier het volgende:
Als ik je een tip mag geven: neem achterwielaandrijving, zomerbanden en flink wat vermogen. Ik schoof "heerlijk" door de stad vanmiddag...
Maakt dus geen ruk uit want dan heb jij ze wel maar een ander niet. Heb je dus alsnog een aanrijding. Of een pipo die denkt dat ie wel wat harder kan met z'n winterbandjes en alsnog z'n auto in jouw kofferbak parkeertquote:Op zondag 20 december 2009 16:02 schreef Osramp het volgende:
[..]
En die winterbanden kunnen in die 3 dagen NET het verschil maken tussen wel of geen aanrijding.
Verder geven winterbanden geen extra kosten, je zomersloffen slijten minder hard. Dus geen extra kosten onder de streep en veiliger op de weg. Noem eens wat steekhoudende argumenten tegen winterbanden.
Probeer je gebrek aan winterbanden nu niet goed te praten met rij kunsten, want daar ga je het niet mee redden bij de winterbanden rukkers. Het zijn de banden die tellen, niet de rij kunsten.quote:Op zondag 20 december 2009 23:00 schreef Captain_Fabulous het volgende:
OK stelletje winterbanden rukkers.
Vanochtend om 06:00 in de auto om iemand naar een vliegveld in Duitsland te brengen. Vanaf Utrecht tot Duitse grens, sneeuw, en veel. Drop pasagier af. Rij terug. krijg SMS'jes dat het vliegveld gesloten is.Keer om, en ga terug. Na veel gedoe blijkt dat pasagier dus weer mee terug gaat. Om 15:00 wegrijden van het vliegveld. 19:00 en wat minuten later parkeer ik voor mijn fraaie woning.
In totaal een uur of 5 in de sneeuw gereden. 30 gereden op de Autobahn...en ik was op dat stuk 1 van de snellere jongens.
Op zomerbanden, in een Citroen. ZX. Station. Uit '97
Waren winterbanden fijn geweest? Vast wel. Glibberde ik zonder ze dwars over de weg? Nee, je kan ook iets proberen dat Anticiperen heet. Of Afstand Houden. Of Geef Elkaar Voldoende Ruimte. Duitsers zijn er stukken beter in dan de meeste NL wagens, weet ik weer sinds vandaag.
Maar ik moet zeggen, zodra ik de NL grens over ging, waren de wegen schitterend geveegd, je kon er op rolschaatsen. Nederland heeft af en toe zijn goede momenten! Anti Klaag!
Oh ja....Franse auto's rule. Citroen. Alles wat je nodig hebt op een gladde weg.
je was trouwens dik de lul als je een ongeluk had gebouwd, in dld ben je verplicht om winterbanden dan te hebben...quote:Op zondag 20 december 2009 23:00 schreef Captain_Fabulous het volgende:
OK stelletje winterbanden rukkers.
Vanochtend om 06:00 in de auto om iemand naar een vliegveld in Duitsland te brengen. Vanaf Utrecht tot Duitse grens, sneeuw, en veel. Drop pasagier af. Rij terug. krijg SMS'jes dat het vliegveld gesloten is.Keer om, en ga terug. Na veel gedoe blijkt dat pasagier dus weer mee terug gaat. Om 15:00 wegrijden van het vliegveld. 19:00 en wat minuten later parkeer ik voor mijn fraaie woning.
In totaal een uur of 5 in de sneeuw gereden. 30 gereden op de Autobahn...en ik was op dat stuk 1 van de snellere jongens.
Op zomerbanden, in een Citroen. ZX. Station. Uit '97
Waren winterbanden fijn geweest? Vast wel. Glibberde ik zonder ze dwars over de weg? Nee, je kan ook iets proberen dat Anticiperen heet. Of Afstand Houden. Of Geef Elkaar Voldoende Ruimte. Duitsers zijn er stukken beter in dan de meeste NL wagens, weet ik weer sinds vandaag.
Maar ik moet zeggen, zodra ik de NL grens over ging, waren de wegen schitterend geveegd, je kon er op rolschaatsen. Nederland heeft af en toe zijn goede momenten! Anti Klaag!
Oh ja....Franse auto's rule. Citroen. Alles wat je nodig hebt op een gladde weg.
In Duitsland moet je inderdaad met zulke omstandigheden ze er wel onder hebben ja.quote:Op zondag 20 december 2009 23:44 schreef chuckless het volgende:
[..]
je was trouwens dik de lul als je een ongeluk had gebouwd, in dld ben je verplicht om winterbanden dan te hebben...
en mensen die nooit winterbanden hebben gehad moeten niet zeiken.
is een wereld van verschil.
all weather banden zijn trouwens ruk
Idd hele avond buiten zitten glijden met paar vrienden een met rwd, industrieterreinen opgezocht, opritten naar snelweg ook allemaal dwars genomen :p en dwars door de centrum, maar ook paar keer vastgestaanquote:Op zondag 20 december 2009 18:22 schreef vigier het volgende:
Als ik je een tip mag geven: neem achterwielaandrijving, zomerbanden en flink wat vermogen. Ik schoof "heerlijk" door de stad vanmiddag...
Ja, "Dik de lul"... een boete van 40 euro (want je hebt overlast veroorzaakt) en een Nederlandse verzekeringsmaatschappij die gewoon de schade vergoedt. Nou nou nou, wat een probleem.quote:Op zondag 20 december 2009 23:44 schreef chuckless het volgende:
[..]
je was trouwens dik de lul als je een ongeluk had gebouwd, in dld ben je verplicht om winterbanden dan te hebben...
Tuurlijk joh. Winterbanden zijn zaligmakend, de sneeuw smelt spontaan als je er bij in de buurt komt...quote:en mensen die nooit winterbanden hebben gehad moeten niet zeiken.
is een wereld van verschil.
all weather banden zijn trouwens ruk
ZIjn vader verkoopt winterbandenquote:Op zondag 20 december 2009 14:39 schreef TNA het volgende:
TS is 19, heeft derhalve net zijn rijbewijs, heeft van zijn vader wat folders gekregen over winterbanden en spamt nu het forum vol. Goed topic
Faal apen die met dit weer de weg op gaan zonder tank.quote:Op zondag 20 december 2009 15:02 schreef John_Q het volgende:
[..]
Dit, wat rijden er toch weer debielen rond.
Je hebt een tank nodig om in dit weer normaal te kunnen rijden.
quote:Op zondag 20 december 2009 23:00 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Oh ja....Franse auto's rule. Citroen. Alles wat je nodig hebt op een gladde weg.
Mijn punt was meer dat iedereen die loopt te blaten dat je zonder winterbanden per definitie een gevaar op de weg bent, dus niet kunnen nadenken...of autorijden. Ik had ze gisteren best onder willen hebben, omdat het 1 van die dagen was dat het wel leuk was geweest. Maar ik was niet gehandicaped of een gevaar op de weg met m'n huidige banden. Das alles.quote:Op zondag 20 december 2009 23:44 schreef chuckless het volgende:
[..]
mensen die nooit winterbanden hebben gehad moeten niet zeiken.
is een wereld van verschil.
Die doen het in ieder weertype net nietquote:
Precies. Voorzichtigheid is tot daar aan toe, maar op deze manier wordt het gewoon gevaarlijk.quote:Op maandag 21 december 2009 11:05 schreef fathank het volgende:
[..]
Die doen het in ieder weertype net niet.
Vanochtend zo'n achterlijke kut in een Citroën C1 die met 50 ging invoegen op de snelweg terwijl het sneeuwvrij was en netjes gestrooid. Blijf dan thuis
En natuurlijk in een treintje, met veel te weinig afstand. Als er eentje op de rem staat, zijn al die falers met hun zomerbandjes die erachter rijden zwaar de lul.quote:Op maandag 21 december 2009 11:27 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Het grappige was gisteren, dat de linkerstrook voortdurend schoner was dan de rechter. Waardoor je links harder ging rijden dan rechts, maar wel veel meer controle had. Maar al die lui die netjes op de rechterhelft door de sneeuw gingen, dachten waarschijnlijk dat iedereen die ze inhaalde heel gevaarlijk bezig waren. Nee dus. Kijken en aanpassen van je rijgedrag is soms belangrijker dan angstvallig rechts rijden....
Das hier ook op een stuk snelweg als het geregend heeft. Rechterbaan zit een hoop spoorvorming en blijft al het water liggen terwijl op de linkerbaan alles wegloopt. Dikke lul dat ik rechts ga rijden (alhoewel ik toch meestal links rij aangezien ik meestal harder rij dan de rest van het verkeerquote:Op maandag 21 december 2009 11:27 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Het grappige was gisteren, dat de linkerstrook voortdurend schoner was dan de rechter. Waardoor je links harder ging rijden dan rechts, maar wel veel meer controle had. Maar al die lui die netjes op de rechterhelft door de sneeuw gingen, dachten waarschijnlijk dat iedereen die ze inhaalde heel gevaarlijk bezig waren. Nee dus. Kijken en aanpassen van je rijgedrag is soms belangrijker dan angstvallig rechts rijden....
Haha. Onzin. Je vervangt elke twee jaar zowel de winter- als de zomerbanden. Dus da's 1x in de twee jaar ¤400 voor zomer en 1x in de twee jaar ¤600 voor winter. Da's nog altijd ¤500 per jaar en dus duurder. *zwaai*quote:Op zondag 20 december 2009 16:11 schreef Osramp het volgende:
[..]
Okee, dan maar even verduidelijken voor jou. Met een set banden(winter of zomer, om het even) kan ik circa 60000km rijden. Dan moet ik dus elk jaar nieuwe banden kopen voor ¤400,-. Gebruik ik de helft van het jaar winterbanden, dan hoef ik maar om de 2 jaar nieuwe banden te kopen.
Het is niet dat je met winterbanden goedkoper uit bent, maar het kost ook geen extra geld (de extra set velgen even daargelaten, die kosten ben je idd kwijt, maar op de sloop ben je voor ¤80,- wel klaar voor 4 passende velgen).
* Getallen en bedragen zijn aannames om het zaakje te verduidelijken. Alles geldt zowel voor zomer- als winterbanden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |