Heb anders nog geen moslim gezien bij het huis. Eigenlijk ook behoorlijk typisch.quote:Op zondag 20 december 2009 13:45 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Geert Wilders dan, die zou het liefste het huis sluiten
Brrr Wilders, laten we stemming nou niet verpestenquote:Op zondag 20 december 2009 13:45 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Geert Wilders dan, die zou het liefste het huis sluiten
Mooi hequote:Op zondag 20 december 2009 13:47 schreef -Hans- het volgende:
Vette sneeuw weer in Groningen en dan zo'n plaat. Unieke beelden
Idd jaquote:Op zondag 20 december 2009 13:45 schreef alors het volgende:
[..]
Is zij weer een hele week op het nieuws
Totale willekeur.quote:Op zondag 20 december 2009 13:44 schreef iBenny het volgende:
waarom wordt dit dan wel meteen gedraaid?![]()
![]()
die is gewoon geholpen door dr paquote:Op zondag 20 december 2009 13:44 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Mut is er vandoor gegaan, heeft 3500 euro opgenomen. Hoe de fuck komt een tut van 14 aan zoveel geld
De macht die je als dj hebtquote:
oke... wie wil er in een rendierpak in Groningen rondhuppelen?quote:Op zondag 20 december 2009 13:48 schreef Cee het volgende:
Derde rendier doodgeschoten
't Is een wit met rode kerst.
Dat zou dan wel weer jammer zijn jaquote:Op zondag 20 december 2009 13:49 schreef -Hans- het volgende:
Door dit gekloot met het weer gaan ze toch echt veel geld mislopen, zo jammer..
Ja, dat is zeker jammerquote:Op zondag 20 december 2009 13:49 schreef -Hans- het volgende:
Door dit gekloot met het weer gaan ze toch echt veel geld mislopen, zo jammer..
Daar ben ik ook bang voor..quote:Op zondag 20 december 2009 13:49 schreef Etcetera het volgende:
Ik ben bang dat door deze sneeuw en het slechte weer er niet zoveel geld zal worden opgehaald
Tjibbe, Sjoerd en Wibbe die zouden het wel rooienquote:
Ik wil niet weten hoe dat gisteren moet zijn geweest bij dat naaktposeren. Daar was Tjibbe dus ook bijquote:Op zondag 20 december 2009 13:50 schreef Captain_Slow het volgende:
Ik heb medelijden met Sander en Filemon, ze hebben Tjibbe met hun meeDat je niet weet hoe de benzinedop van een auto open gaat
quote:Op zondag 20 december 2009 13:51 schreef -Hans- het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Black & Gold
Ik vind ook dat ze het helemaal niet slecht doet tot nu toequote:Op zondag 20 december 2009 13:52 schreef Qunix het volgende:
Annemieke doet het ook goed hoor!
quote:Op zondag 20 december 2009 13:51 schreef Seam het volgende:Ik ben er weer (met een enorme kater deze keer
)
Gaat niet alle dagen zo worden , ze kunnen het ook telefonisch regelen bij grote geld bedragen.quote:
De verenbrigadequote:Op zondag 20 december 2009 13:53 schreef iBenny het volgende:
Wat krijgen we nou voor mensen bij de brievenbus
Ik zag ze al in hun witte pakjes op de Grote Markt hupsen, dus ben wel benieuwd wat ze nou hebben gedaanquote:Op zondag 20 december 2009 13:53 schreef iBenny het volgende:
Wat krijgen we nou voor mensen bij de brievenbus
Die stond dus in een hoekje met zijn broek naar benden en ...quote:Op zondag 20 december 2009 13:51 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ik wil niet weten hoe dat gisteren moet zijn geweest bij dat naaktposeren. Daar was Tjibbe dus ook bij![]()
Echt wel helden hoorquote:Op zondag 20 december 2009 13:54 schreef -Hans- het volgende:
Damn, wat een drukte toch nog voor het Glazen huis ! de gratis bussen rijden niet en het sneeuw gigantisch, maar de mensen blijven komen.
Albumversie is eigenlijk nog mooier, maar achquote:
...quote:Op zondag 20 december 2009 13:54 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Die stond dus in een hoekje met zijn broek naar benden en ...
GADVERDAMME!!!!
Die is heel mooi iddquote:Op zondag 20 december 2009 13:55 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Albumversie is eigenlijk nog mooier, maar ach
Die is natuurlijk ook een heldin.quote:
Er staan dan ook wel veel minder mensen dit jaarquote:Op zondag 20 december 2009 13:56 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Die is heel mooi idd![]()
¤ 1100 euro. netjes! Vorig jaar ¤ 4000?
Daar hoef ik NIETS van te weten. Dit was eigenlijk al te veel infoquote:Op zondag 20 december 2009 13:54 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Die stond dus in een hoekje met zijn broek naar benden en ...
GADVERDAMME!!!!
kan natuurlijk ook dat ze onderweg is naar groningen met die centenquote:Op zondag 20 december 2009 13:44 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Mut is er vandoor gegaan, heeft 3500 euro opgenomen. Hoe de fuck komt een tut van 14 aan zoveel geld
Dat is het iddquote:Op zondag 20 december 2009 13:57 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Er staan dan ook wel veel minder mensen dit jaar
Sinds donderdag? Geloof d'r niks vanquote:Op zondag 20 december 2009 13:58 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
kan natuurlijk ook dat ze onderweg is naar groningen met die centen
quote:Op zondag 20 december 2009 13:58 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Sinds donderdag? Geloof d'r niks van
Was ze niet enigst kind?quote:Op zondag 20 december 2009 13:58 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
kan natuurlijk ook dat ze onderweg is naar groningen met die centen
Niet heel druk inderdaad, maar zo te zien is het daar ook freaking koudquote:Op zondag 20 december 2009 13:59 schreef alors het volgende:
Rustig daarin Zweden...
Kan het me voorstellenquote:Op zondag 20 december 2009 14:02 schreef marcodej het volgende:
Die Denise moet heel erg haar best doen om het leuk te vinden volgens mij.
Iddquote:Op zondag 20 december 2009 14:03 schreef alors het volgende:
Hehe hij vond het zelf leuker dan z'n vrouw
Geniaalquote:Op zondag 20 december 2009 14:03 schreef Marissaatje het volgende:
"Typisch geval van geven is misschien leuker dan ontvangen!"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 20 december 2009 14:05 schreef iBenny het volgende:
'Bløf blaast koptelefoonconcert af'Komen daar dan mensen op af?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ge moest beschaamt zijn!!quote:Op zondag 20 december 2009 14:05 schreef Cee het volgende:
Ik had die Kabouter Wesley nog niet gezien!![]()
Nou ja, wel leukquote:
hier sneeuwt het al heel de dag, zonder gestopt te hebben..quote:Op zondag 20 december 2009 14:08 schreef DaMook het volgende:
Zo na 1 uurtje zonder te hebben gesneeuwd begint het nu weer, en veel harder dan daarstraks
.
Hahaquote:Op zondag 20 december 2009 14:08 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Moeilijk te zien... het scorebord is ondergesneeuwd.
Kan ze geen ongelijk gevenquote:Op zondag 20 december 2009 14:09 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
De relkabouters zitten denk ik in een warme kroeg.
Liever dan topje uitquote:Op zondag 20 december 2009 14:10 schreef gerbenp het volgende:
Net in de SMS balk:
"Annemieke! Broek uit! Tientje? ^^"
Dan doe ik ook wel een extra donatiequote:
Topje en broek uit voor 20 dan ?quote:
Dat heet een mening, die kan nooit fout zijnquote:Op zondag 20 december 2009 14:11 schreef Captain_Slow het volgende:
Ehh, nou nee Annemieke, de versie van de Kings of Leon is mooier
lolquote:Op zondag 20 december 2009 14:10 schreef gerbenp het volgende:
Net in de SMS balk:
"Annemieke! Broek uit! Tientje? ^^"
Op Vindi na de grootste van Groningen hoor. Leuke actie ook van zequote:Op zondag 20 december 2009 14:11 schreef Dichterbijer het volgende:
*zucht* weer een studentenvereniging....
Ow snert! Goed idee
* Dichterbijer loopt naar de keuken
Ze zijn allebei even kutquote:Op zondag 20 december 2009 14:11 schreef Captain_Slow het volgende:
Ehh, nou nee Annemieke, de versie van de Kings of Leon is mooier
Zak over d'r kopquote:Op zondag 20 december 2009 14:12 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
wel gezicht maskeren dan , die hoef ik niet te zien.
quote:Op zondag 20 december 2009 14:12 schreef Captain_Slow het volgende:
Er komt straks definitief een wit vlaggetje uit het hele GH
Tot over een paar uurquote:Op zondag 20 december 2009 14:13 schreef Etcetera het volgende:
Ik ga verhuizenKijken of we die 1,5 kilometer door de sneeuw ook komen vast te zitten
quote:Op zondag 20 december 2009 14:12 schreef StarGazer het volgende:
Ik ga naar de Albertus tent
Albertus meisjes
Ga er maar van uit van wel.quote:Op zondag 20 december 2009 14:13 schreef Etcetera het volgende:
Ik ga verhuizenKijken of we die 1,5 kilometer door de sneeuw ook komen vast te zitten
Succes! loopt storm bij de brievenbus..quote:Op zondag 20 december 2009 14:13 schreef Etcetera het volgende:
Goed plan Bert.quote:Op zondag 20 december 2009 14:13 schreef Etcetera het volgende:
Klopt, vind ik ook geen geweldig nr van ze.quote:Op zondag 20 december 2009 14:14 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Die van Kings of Leon komt ondertussen ook wel mijn neus uit
quote:Op zondag 20 december 2009 14:14 schreef Apostrof het volgende:
Ik vind Annemieke toch wel lief nu ik haar daar zo zie zitten.
Lijkt me saai, 3,5 minuut hetzelfdequote:Op zondag 20 december 2009 14:14 schreef morpheus_at_work het volgende:
ja lekker nummer, graag zonder zang dan.
Heb het deuntje nu als ringtonequote:Op zondag 20 december 2009 14:15 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Lijkt me saai, 3,5 minuut hetzelfde
Pauwltjuhhh.quote:Op zondag 20 december 2009 14:15 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Hier is het ook leuker dan Paul en Witteman
Hier is het juist alweer een tijdje gestopt met sneeuwen. Er ligt echter wel een aardig dik pak.quote:Op zondag 20 december 2009 14:18 schreef Captain_Slow het volgende:
De sneeuw komt hier met pallets tegelijk uit de lucht![]()
Het lijkt hier wel een fucking sneeuwstormquote:Op zondag 20 december 2009 14:18 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Hier is het juist alweer een tijdje gestopt met sneeuwen. Er ligt echter wel een aardig dik pak.
Als die pallets zelf maar niet naar beneden komenquote:Op zondag 20 december 2009 14:18 schreef Captain_Slow het volgende:
Tis hier voor het eerst vandaag opgehouden met sneeuwenquote:Op zondag 20 december 2009 14:18 schreef Captain_Slow het volgende:
Hier sneeuwt het onafgebroken sinds 11 uur. dikke pakken poedersneeuw, het lukt ons niet om sneeuwpop te maken, hij viel uit elkaar.quote:Op zondag 20 december 2009 14:18 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Hier is het juist alweer een tijdje gestopt met sneeuwen. Er ligt echter wel een aardig dik pak.
Hier was het ook gestopt. Nu sneeuwt het weer en heviger dan daarstraks (en volgens buienradar nog tot een uur of 5quote:Op zondag 20 december 2009 14:18 schreef Sirolf het volgende:
[..]
quote:
en Tijlquote:
Ik heb nog een bierleeftijd.quote:Op zondag 20 december 2009 14:21 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Er staat ook een Gluhwijn kraam @ Grote Markt
Het is ook maar 5 minuten fietsen voor mij.quote:Op zondag 20 december 2009 14:22 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Top!Donderdag en de rest van de dagen ga ik weer. Vandaag kom ik er echt niet uit
.
5 minuten maar?! Zo, relaxt ! Gezien het weer buiten moet ik rekenen op bijna 40 minuten fietsen, maar het kunnen er ook wat meer zijnquote:Op zondag 20 december 2009 14:24 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Het is ook maar 5 minuten fietsen voor mij.
En m'n maten zijn allemaal de stad uit.![]()
Heb je ook gelezen hoe giftig ik vannacht werd?quote:Op zondag 20 december 2009 14:23 schreef Briggy het volgende:
Annemieke: Ik weet niet of Angela er zin in heeft... want Do ging gister slapen![]()
Ralf Poelman deed er vannacht ook een uur over vanuit Noorderhaven.quote:Op zondag 20 december 2009 14:25 schreef -Hans- het volgende:
[..]
5 minuten maar?! Zo, relaxt ! Gezien het weer buiten moet ik rekenen op bijna 40 minuten fietsen, maar het kunnen er ook wat meer zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |