Ik wil niet weten hoe dat gisteren moet zijn geweest bij dat naaktposeren. Daar was Tjibbe dus ook bijquote:Op zondag 20 december 2009 13:50 schreef Captain_Slow het volgende:
Ik heb medelijden met Sander en Filemon, ze hebben Tjibbe met hun meeDat je niet weet hoe de benzinedop van een auto open gaat
quote:Op zondag 20 december 2009 13:51 schreef -Hans- het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Black & Gold
Ik vind ook dat ze het helemaal niet slecht doet tot nu toequote:Op zondag 20 december 2009 13:52 schreef Qunix het volgende:
Annemieke doet het ook goed hoor!
quote:Op zondag 20 december 2009 13:51 schreef Seam het volgende:Ik ben er weer (met een enorme kater deze keer
)
Gaat niet alle dagen zo worden , ze kunnen het ook telefonisch regelen bij grote geld bedragen.quote:
De verenbrigadequote:Op zondag 20 december 2009 13:53 schreef iBenny het volgende:
Wat krijgen we nou voor mensen bij de brievenbus
Ik zag ze al in hun witte pakjes op de Grote Markt hupsen, dus ben wel benieuwd wat ze nou hebben gedaanquote:Op zondag 20 december 2009 13:53 schreef iBenny het volgende:
Wat krijgen we nou voor mensen bij de brievenbus
Die stond dus in een hoekje met zijn broek naar benden en ...quote:Op zondag 20 december 2009 13:51 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ik wil niet weten hoe dat gisteren moet zijn geweest bij dat naaktposeren. Daar was Tjibbe dus ook bij![]()
Echt wel helden hoorquote:Op zondag 20 december 2009 13:54 schreef -Hans- het volgende:
Damn, wat een drukte toch nog voor het Glazen huis ! de gratis bussen rijden niet en het sneeuw gigantisch, maar de mensen blijven komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |