abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75834624
Beste beste beste Fokkers,

Ik zit met een vraag en dit is de situatie.
Ik ben al in het bezit van een OV Chipkaart die geldig is tot 13/01/2014 maar moet ik die nu ook opnieuw activeren voor het komende jaar?

Ik neem aan van wel, maar moet ik dan ook een nieuwe pasfoto opsturen en waar kan ik dat ding verlengen/activeren?

Lijkt me een beetje overbodig als ik namelijk weer opnieuw een pasfoto op moet sturen terwijl dat kaartje gewoon verlengd kan worden.

Wie heeft dit al gedaan en kan me even helpen?
pi_75834642
Nee dan hoef je dus niks te doen.
pi_75834695
Je moet alleen maar aangeven of je week of weekend abo wil... voorzover het mij duidelijk is, want die sites van de overheid zijn nogal vaag .
pi_75834723
Ik vind het ook vaag , ik heb hem al is gebruikt maar krijg van die vage mails van activeren.
<>
pi_75834801
quote:
Op zondag 20 december 2009 13:39 schreef Nouk het volgende:
Nee dan hoef je dus niks te doen.
Juist wel, lees dus even dit topic eens:

[FAQ] Studenten OV-Chipkaart. Wie, wat, hoe en waarom? Vraag het hier!
pi_75835050
Ik probeerde dat ding vrijdag te activeren op zo'n oplaadpunt, krijg je alleen de melding dat er geen producten klaarstaan. Blijkt dat voor mijn achternaam het pas in eind januari hoeft.
Lekker duidelijk weer
Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(
pi_75835101
quote:
Op zondag 20 december 2009 13:48 schreef Cerbie het volgende:
Ik probeerde dat ding vrijdag te activeren op zo'n oplaadpunt, krijg je alleen de melding dat er geen producten klaarstaan. Blijkt dat voor mijn achternaam het pas in eind januari hoeft.
Lekker duidelijk weer
Dat lijkt me toch redelijk duidelijk? Vanaf 1 januari ben je de eerste.
pi_75835433
quote:
Op zondag 20 december 2009 13:49 schreef Dennis101 het volgende:

[..]

Dat lijkt me toch redelijk duidelijk? Vanaf 1 januari ben je de eerste.
Ik had uit die reclame begrepen dat je vanaf 16 december je kaart kan opladen, zoals je al jaren je kaart ophaalde ergens voor de kerst.
pi_75835519
quote:
Op zondag 20 december 2009 13:56 schreef Cerbie het volgende:

[..]

Ik had uit die reclame begrepen dat je vanaf 16 december je kaart kan opladen, zoals je al jaren je kaart ophaalde ergens voor de kerst.
Je hebt als het goed is een brief of email gehad van de IB-groep met nieuwe info. Maar zoals ik al zei, praktisch alle vragen worden beantwoord in dat topic wat ik aangaf. Want je kunt ook niet zomaar vanaf 1 januari reizen.
pi_75835608
quote:
Op zondag 20 december 2009 13:58 schreef Dennis101 het volgende:

[..]

Je hebt als het goed is een brief of email gehad van de IB-groep met nieuwe info. Maar zoals ik al zei, praktisch alle vragen worden beantwoord in dat topic wat ik aangaf. Want je kunt ook niet zomaar vanaf 1 januari reizen.
In mijn brief stond 16 december.... En op die sites staat eind januari....

Ik heb besloten om dat hele ovshitkaart gedoe te negeren voorlopig... ze zoeken het maar uit.
pi_75835748
quote:
Op zondag 20 december 2009 13:58 schreef Dennis101 het volgende:

[..]

De enige brief tot nu toe is de 'eenmalige informatiebrief invoering ov-chipkaart' waarin staat:
quote:
Wanneer activeren?
Als je op 1 januari 2010 recht hebt op studiefinanciering, dan kun je je abonnement activeren vanaf woensdag 16
december 2009. Heb je pas later recht op studiefinanciering? Dan kun je je abonnement activeren vanaf twee weken
voordat je recht op studiefinanciering ingaat. In Mijn IB-Groep kun je de activeerdatum zien.
Daarom leek het me logisch dat ik dat geval nu al kon activeren.

Maar wat bedoel je met niet zomaar kunnen reizen vanaf 1 januari Ik gebruik het ding al een paar maanden, zowel doordeweeks als in het weekend (op 50km is het net goedkoper dan een roze strippenkaart).
  Moderator zondag 20 december 2009 @ 14:05:17 #12
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_75835813
quote:
Op zondag 20 december 2009 13:43 schreef Dennis101 het volgende:

[..]

Juist wel, lees dus even dit topic eens:

[FAQ] Studenten OV-Chipkaart. Wie, wat, hoe en waarom? Vraag het hier!
Inderdaad, we hebben op den duur genoeg losse topics!
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')