Juist wel, lees dus even dit topic eens:quote:
Dat lijkt me toch redelijk duidelijk? Vanaf 1 januari ben je de eerste.quote:Op zondag 20 december 2009 13:48 schreef Cerbie het volgende:
Ik probeerde dat ding vrijdag te activeren op zo'n oplaadpunt, krijg je alleen de melding dat er geen producten klaarstaan. Blijkt dat voor mijn achternaam het pas in eind januari hoeft.
Lekker duidelijk weer
Ik had uit die reclame begrepen dat je vanaf 16 december je kaart kan opladen, zoals je al jaren je kaart ophaalde ergens voor de kerst.quote:Op zondag 20 december 2009 13:49 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Dat lijkt me toch redelijk duidelijk? Vanaf 1 januari ben je de eerste.
Je hebt als het goed is een brief of email gehad van de IB-groep met nieuwe info. Maar zoals ik al zei, praktisch alle vragen worden beantwoord in dat topic wat ik aangaf. Want je kunt ook niet zomaar vanaf 1 januari reizen.quote:Op zondag 20 december 2009 13:56 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Ik had uit die reclame begrepen dat je vanaf 16 december je kaart kan opladen, zoals je al jaren je kaart ophaalde ergens voor de kerst.
In mijn brief stond 16 december.... En op die sites staat eind januari....quote:Op zondag 20 december 2009 13:58 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Je hebt als het goed is een brief of email gehad van de IB-groep met nieuwe info. Maar zoals ik al zei, praktisch alle vragen worden beantwoord in dat topic wat ik aangaf. Want je kunt ook niet zomaar vanaf 1 januari reizen.
De enige brief tot nu toe is de 'eenmalige informatiebrief invoering ov-chipkaart' waarin staat:quote:Op zondag 20 december 2009 13:58 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Je hebt als het goed is een brief of email gehad van de IB-groep met nieuwe info. Maar zoals ik al zei, praktisch alle vragen worden beantwoord in dat topic wat ik aangaf. Want je kunt ook niet zomaar vanaf 1 januari reizen.
Daarom leek het me logisch dat ik dat geval nu al kon activeren.quote:Wanneer activeren?
Als je op 1 januari 2010 recht hebt op studiefinanciering, dan kun je je abonnement activeren vanaf woensdag 16
december 2009. Heb je pas later recht op studiefinanciering? Dan kun je je abonnement activeren vanaf twee weken
voordat je recht op studiefinanciering ingaat. In Mijn IB-Groep kun je de activeerdatum zien.
Inderdaad, we hebben op den duur genoeg losse topics!quote:Op zondag 20 december 2009 13:43 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Juist wel, lees dus even dit topic eens:
[FAQ] Studenten OV-Chipkaart. Wie, wat, hoe en waarom? Vraag het hier!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |