1 2 3 4 5 6 7 8 | [img=15,15]http://tinyurl.com/very-grumpy[/img] [img=15,15]http://tinyurl.com/eyebrows-flirt[/img] [img=27,23]http://tinyurl.com/emo-gay-handtasje[/img] [img=19,18]http://tinyurl.com/pink-bandana[/img] [img=35,15]http://tinyurl.com/slap-that-bitch[/img] [img=34,28]http://tinyurl.com/sorry-roos[/img] [img=55,24]http://tinyurl.com/schiet-smiley[/img] |
Ik zag het later ook, op jouw foto's is het donkerquote:Op zondag 20 december 2009 13:00 schreef senesta het volgende:
[..]
Dat was ook niet vandaag hoor, was eerder al
quote:
Dat gaat ook nog een zwaar stukje worden. Die jongen die ik gebeld had, eerder (Hoek van Holland, boot) woont in de Weerribben, en het schijnt dat daar vannacht ook zo'n 30cm gevallen is...quote:Op zondag 20 december 2009 13:07 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
Wat jammer dat je moeder en zus niet kunnen komen. Maar als ze wel onderweg waren gegaan had je vast angstig geweest want dat is geen tof idee dat ze onderweg zouden zijn met dit weer!
En die avatar lijkt inderdaad wel érg veel op de jouwe
Mijn zussie is inmiddels in Joure aangekomenNu nog naar Zwolle en ze is al 2,5 uur onderweg.
Ik dacht al, waar blijft het fipo enthousiasmequote:
Hahahaha ze weten niet hoe snel ze naar binnen moeten racenquote:Op zondag 20 december 2009 13:07 schreef oh-oh het volgende:
Hier waren ze vooral erg blij toen ze weer binnen kwamen na de ochtendronde net
Told yaquote:Op zondag 20 december 2009 13:08 schreef Loveless85 het volgende:
Ja nu is er hier nóg meer gevallen.
Kon je het niet houden daar Greys?
Ja, heel jammer, maar ik had het idd heel eng gevonden, dus het is maar beter zo.quote:Op zondag 20 december 2009 @ 13:07 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
Wat jammer dat je moeder en zus niet kunnen komen. Maar als ze wel onderweg waren gegaan had je vast angstig geweest want dat is geen tof idee dat ze onderweg zouden zijn met dit weer!
En die avatar lijkt inderdaad wel érg veel op de jouwe
Mijn zussie is inmiddels in Joure aangekomenNu nog naar Zwolle en ze is al 2,5 uur onderweg.
Ja we hebben nu meer sneeuw, al vallen we nu weer met buien buiten de boot, het is al een hele poos droogquote:Op zondag 20 december 2009 13:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zag het later ook, op jouw foto's is het donker
Heb je nu meer sneeuw?
Gheghe, ja, let vooral op Chico, die buiten doet alsof ie 100 jaar oud en half dood is.quote:Op zondag 20 december 2009 13:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik dacht al, waar blijft het fipo enthousiasme![]()
[..]
Hahahaha ze weten niet hoe snel ze naar binnen moeten racen
En ook helemaal wild en uitgelaten, net als hier die twee nu binnen
[..]
Told ya
Ik hoor het ook net op de radio.quote:Op zondag 20 december 2009 13:14 schreef Greys het volgende:
Op de A27 vanmorgen... man wilde een andere auto inhalen (wat ongelofelijk STOM met dit weer) en daar lag heel veel sneeuw op de andere weghelft. Slippen, auto op de kop in de sloot. Man kon er uit komen, vrouw overleden![]()
Leuk, zo iemand die nog even onvoorzichtig gaat inhalen
Het grootste probleem met dit weer zijn andere wegmisbruikers en mensen die denken "Dat het wel kan"quote:Op zondag 20 december 2009 13:14 schreef Greys het volgende:
Op de A27 vanmorgen... man wilde een andere auto inhalen (wat ongelofelijk STOM met dit weer) en daar lag heel veel sneeuw op de andere weghelft. Slippen, auto op de kop in de sloot. Man kon er uit komen, vrouw overleden![]()
Leuk, zo iemand die nog even onvoorzichtig gaat inhalen
*Staat gráág voor aan! Onbenul.quote:Op zondag 20 december 2009 13:20 schreef senesta het volgende:
Gisteravond reden we vanuit zaandam naar den helder en het ging met af en te wat voorzichtig rijden prima.
Op een gegeven moment werden we ingehaald door een donkere station die het blijkbaar een sport vond om ze laat mogelijk weer terug te gaan naar zijn eigen weghelft waardoor mensen op de andere baan best in de stress en de remmen schoten.
Toen hij op een gegeven moment moest afremmen en we achter hem reden zagen we los in de achterbak 2 kleine kinderen, een meisje van 3 a 4 en een jongetjes van iets ouder. Sommige mensen zouden ze echt gewoon moeten schoppen
Tjah gister toen ik s'middags naar Delft ging viel het ook wel mee met de gladheid, alleen inderdaad toch altijd die mensen die nog ff links blijven plakken terwijl daar wel nog ijs/sneeuw ligt, of nog verdrijvingsvlakken e.d. meepakken terwijl die nu natuurlijk helemaal glad zijnquote:Op zondag 20 december 2009 13:20 schreef senesta het volgende:
Gisteravond reden we vanuit zaandam naar den helder en het ging met af en te wat voorzichtig rijden prima.
Op een gegeven moment werden we ingehaald door een donkere station die het blijkbaar een sport vond om ze laat mogelijk weer terug te gaan naar zijn eigen weghelft waardoor mensen op de andere baan best in de stress en de remmen schoten.
Toen hij op een gegeven moment moest afremmen en we achter hem reden zagen we los in de achterbak 2 kleine kinderen, een meisje van 3 a 4 en een jongetjes van iets ouder. Sommige mensen zouden ze echt gewoon moeten schoppen
Nee zulke mensen moet je voor altijd hun rijbewijs afnemen, net als die uit het berichtje van Greys.quote:Op zondag 20 december 2009 13:20 schreef senesta het volgende:
Hier ook, beest beetgepakt, ff op balkon met dr pootjes in de sneeuw gezet, ze wist niet hoe snel ze weer naar binnen moest rennenquote:Op zondag 20 december 2009 13:35 schreef Goodbye het volgende:
Sneeeeeuw![]()
De kat hier er even kennis mee laten maken, die vond het tegelijkertijd geweldig en verschrikkelijk
Mijne sprong zelf naar buiten vanuit het huis en zakte dus ineens een stuk weg en ze keek me echt aan van 'You monsterrr!' En toen nog een beetje rondgelopen en snél weer naar binnen!quote:Op zondag 20 december 2009 13:38 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hier ook, beest beetgepakt, ff op balkon met dr pootjes in de sneeuw gezet, ze wist niet hoe snel ze weer naar binnen moest rennen
Dan zijn mijn katten toch stoerderder.quote:Op zondag 20 december 2009 13:38 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hier ook, beest beetgepakt, ff op balkon met dr pootjes in de sneeuw gezet, ze wist niet hoe snel ze weer naar binnen moest rennen
Ja, ik zou maar niet de weg op gaan als ik jou was!quote:Op zondag 20 december 2009 13:49 schreef Loveless85 het volgende:
Hier sneeuwt het ook weer. Ik gok dat het écht binnen blijven word
2 van de 4 is best een ok score.quote:Op zondag 20 december 2009 13:54 schreef Cat22 het volgende:
Blije doggies oh-oh.Naja, 2 van de 4 dan.
![]()
Chocomel staat te magnetronnen, bus slagroom staat klaar. En ik ontdekte dat ik nog amaretto had.![]()
Die laatste.quote:Op zondag 20 december 2009 14:07 schreef Cat22 het volgende:
Bring on tha winter.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Inmiddels had ze de weg naar mijn mok en dan vooral de slagroom al gevonden.quote:
Slagroom is lekker.quote:Op zondag 20 december 2009 14:13 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Inmiddels had ze de weg naar mijn mok en dan vooral de slagroom al gevonden.Samen met ome Naartjie.
Je hebt helemaal gelijk maar door die mok choco met slagroom heb ik zin gekregen in warme choco met slagroom ik weet alleen niet of ik nog ga of niet.........quote:Op zondag 20 december 2009 14:28 schreef Cat22 het volgende:
Wat gaat iedereen toch op zondag supermarkten?![]()
Noem me ouderwets maar ik vind dat zo slecht passen.Klopt gewoon niet met mijn mental image van een zondag. Dan horen de winkels dicht te zijn. Dit is niks godsdienstig of zo hoor.
![]()
quote:
Voor warme choc met slag moet je je principes opzij zetten.quote:Op zondag 20 december 2009 14:29 schreef nieslief het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk maar door die mok choco met slagroom heb ik zin gekregen in warme choco met slagroom ik weet alleen niet of ik nog ga of niet.........
De slet.quote:Op zondag 20 december 2009 14:34 schreef oh-oh het volgende:
Blegh warme chocomel![]()
Ik heb wiener melaaaaaange![]()
Ik wil op zondag ook echt geen supermarkt in hoor!
Voor Greys:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ze hoert zelfs met rattenquote:
Onverzadigbaar.quote:
Nou, ze heeft de rat net de grond op gesmeten en is weer onder het dekbed gekropen, mn molletjequote:
Oquote:Op zondag 20 december 2009 14:34 schreef oh-oh het volgende:
Blegh warme chocomel![]()
Ik heb wiener melaaaaaange![]()
Ik wil op zondag ook echt geen supermarkt in hoor!
Voor Greys:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
NEE TOCH HE, WITTE KERST ZOU ZO LEUK ZIJN, MAAR GOED HIER LIGT ZOVEEL DAT HET ME STERK LIJKT DAT ER NIET IETS LIGT MET DE KERSTquote:
Greys, laat die vijver maar zo veel mogelijk met rust, echt!quote:Op zondag 20 december 2009 14:39 schreef Greys het volgende:
[..]
O
M
G
Zo, terug van lopend boodschappen doen
En heb de vijver geprobeerd te ontdooien met de waterkoker, but I failed
Dadelijk heb je de visjes en McMossel gekookt!quote:Op zondag 20 december 2009 14:39 schreef Greys het volgende:
[..]
O
M
G
Zo, terug van lopend boodschappen doen
En heb de vijver geprobeerd te ontdooien met de waterkoker, but I failed
Hey, that's my line.quote:Op zondag 20 december 2009 14:39 schreef heester49 het volgende:
HIER BEN IK WEER, EVEN GENOTEN VAN WARM BAD !! CHOCOMELK HMMMMM
Oh dan moet ik mss toch maar ff snel lopenquote:Op zondag 20 december 2009 14:40 schreef Cat22 het volgende:
Het is weer opgehouden met niet sneeuwen!
Uhm.... kun je ook zonder CAPS typen? Het staat zo schreeuwerig......quote:Op zondag 20 december 2009 14:40 schreef heester49 het volgende:
[..]
NEE TOCH HE, WITTE KERST ZOU ZO LEUK ZIJN, MAAR GOED HIER LIGT ZOVEEL DAT HET ME STERK LIJKT DAT ER NIET IETS LIGT MET DE KERST
Je caps lock staat aan.quote:Op zondag 20 december 2009 @ 14:40 schreef heester49 het volgende:
[..]
NEE TOCH HE, WITTE KERST ZOU ZO LEUK ZIJN, MAAR GOED HIER LIGT ZOVEEL DAT HET ME STERK LIJKT DAT ER NIET IETS LIGT MET DE KERST
HEEL VERSTANDIG!! ACH JA, JE HEBT DE KERST NOGquote:Op zondag 20 december 2009 14:28 schreef nieslief het volgende:
Hoi ben ik weer eventjes.
Brrrr wat een weer. Mr.Lief had vanmorgen nog het idee even naar zijn ouders te willen (zo'n 80 km noordelijker). Tot ik zei dat het afgeraden werd toen had hij zoiets van ok jammer dan.....
Gothic Blackie belde net nog die heeft gewoon echte sneeuw he. Flauw hoor hier valt niks dan stuifspul en nu is het droog.
Buienradar geeft aan dat er nog wel wat hierheen komt. Ik hoop toch zo morgen eens sneeuwpoppen te kunnen maken mininiesjes hebben het al de hele week over niets anders.
quote:Op zondag 20 december 2009 14:41 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Uhm.... kun je ook zonder CAPS typen? Het staat zo schreeuwerig......
Dat laatste lijkt me verstandigquote:Op zondag 20 december 2009 14:18 schreef Barbaaf het volgende:
Hoi![]()
Hier ook lekker ingesneeuwd zo te zien, ga zo 'ns een ommetje maken naar de supermarkt, maar eerst maar m'n haar laten drogen.
Ik stuur mijn sneeuw wel effe door als ik ermee klaar ben.quote:Op zondag 20 december 2009 14:48 schreef oh-oh het volgende:
Ik ga ff snel naar buiten, volgens buienradar komt dr nog en boelllllll sneeuw hier
Voor mij is 't anders een uitkomst, al is 't niet meer zo nodig nu de supermarkten ook door de week langer open zijn. Ik zou niet weten hoe ik me moest redden als alles door de week 9-18 open zou zijn en op zondag niets. Alles op zaterdag halen? Ik herinner me de zaterdagdrukte in de jaren '80 nogquote:Op zondag 20 december 2009 14:28 schreef Cat22 het volgende:
Noem me ouderwets maar ik vind dat zo slecht passen.Klopt gewoon niet met mijn mental image van een zondag. Dan horen de winkels dicht te zijn. Dit is niks godsdienstig of zo hoor.
![]()
quote:Op zondag 20 december 2009 14:51 schreef MissBliss het volgende:
En op de achtergrond doet Ziggy dramatisch
je bent niet de enige hoor! Voel me soms ook ouderwets. Maar ik wil ook de winkelloze zondagen terug!! En ik ben ook niet gelovig!quote:Op zondag 20 december 2009 14:28 schreef Cat22 het volgende:
![]()
quote:Op zondag 20 december 2009 14:53 schreef ElisaB het volgende:
Ik ga even naar pap en mam met de auto
Sneeuwvrij gemaakt, ga ik naar binnen om mijn jas aan te trekken; weer vol sneeuw
Doeg
Ik zou zeggen, kom hier naar toe met de niesjes.quote:Op zondag 20 december 2009 14:28 schreef nieslief het volgende:
Hoi ben ik weer eventjes.
Brrrr wat een weer. Mr.Lief had vanmorgen nog het idee even naar zijn ouders te willen (zo'n 80 km noordelijker). Tot ik zei dat het afgeraden werd toen had hij zoiets van ok jammer dan.....
Gothic Blackie belde net nog die heeft gewoon echte sneeuw he. Flauw hoor hier valt niks dan stuifspul en nu is het droog.
Buienradar geeft aan dat er nog wel wat hierheen komt. Ik hoop toch zo morgen eens sneeuwpoppen te kunnen maken mininiesjes hebben het al de hele week over niets anders.
Doe je voorzichtig?quote:Op zondag 20 december 2009 14:53 schreef ElisaB het volgende:
Ik ga even naar pap en mam met de auto
Sneeuwvrij gemaakt, ga ik naar binnen om mijn jas aan te trekken; weer vol sneeuw
Doeg
Oh.Oh die zebra pakjes! Hilarisch!quote:Op zondag 20 december 2009 14:41 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh dan moet ik mss toch maar ff snel lopen
Nee, daar ben ik te kouwelijk voorquote:Op zondag 20 december 2009 15:01 schreef Cat22 het volgende:
Da's een flinke jongen Greys!![]()
Heb jij die gemaakt?
Haphaphap.quote:Op zondag 20 december 2009 14:51 schreef MissBliss het volgende:
En op de achtergrond doet Ziggy dramatisch
quote:Op zondag 20 december 2009 15:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee, daar ben ik te kouwelijk voor![]()
De buren om de hoek!
Heer G doet boodschappen:
[ afbeelding ]
In het durp is de sneeuwschuiver langs gekomen op de 'hoofdweg'.
[ afbeelding ]
Ons flitsende centrum:
[ afbeelding ]
Poging 2 uitgraven van de vijver maar gestaakt![]()
[ afbeelding ]
Wauw....dat is een echte! Dit hebben we volgens mij jaren niet meer gehad!quote:Op zondag 20 december 2009 14:58 schreef Greys het volgende:
Check de sneeuwpop. Ter vergelijking, ik ben 1.82
[ afbeelding ]
gaaf!! dies groot~quote:Op zondag 20 december 2009 14:58 schreef Greys het volgende:
Check de sneeuwpop. Ter vergelijking, ik ben 1.82
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 20 december 2009 15:08 schreef Greys het volgende:
Tijdens het boodschappen doen was het droog, net binnen dus en het is weer keihard aan het sneeuwenEn zusje is THUIS!
Helemaal verkrampt van de zenuwen, op de snelweg heel de tijd in de 2e versnelling gereden, vrachtwagens tegen de vangrail gezien, maar ze IS er gewoon
Gelukkig, dat heeft ze best nog snel gedaan, Joure-Zwolle, vooral als je hoort dat zo'n beetje in heel Friesland geen weg meer open is. Hele geruststelling moet dat zijnquote:Op zondag 20 december 2009 15:08 schreef Greys het volgende:
Tijdens het boodschappen doen was het droog, net binnen dus en het is weer keihard aan het sneeuwenEn zusje is THUIS!
Helemaal verkrampt van de zenuwen, op de snelweg heel de tijd in de 2e versnelling gereden, vrachtwagens tegen de vangrail gezien, maar ze IS er gewoon
Neeeeeeee, ik had al zo een pak voor ik Billy had, die heb ik later aan Bil zn broer gegeven en twee nieuwe gemaakt voor Chico en Billyquote:Op zondag 20 december 2009 15:04 schreef Strega het volgende:
[..]
Oh.Oh die zebra pakjes! Hilarisch!![]()
Zijn dit nieuwe?
Hij heeft kerstkransjes als ogenquote:Op zondag 20 december 2009 15:07 schreef Strega het volgende:
[..]
Wauw....dat is een echte! Dit hebben we volgens mij jaren niet meer gehad!
Hier, om je op te vrolijkenquote:Op zondag 20 december 2009 15:09 schreef Ynske het volgende:
k voel me echt rot door t weer nu. al die enge verhalen, k voel me zo onrustig, dat ik gewoon tegen mn tranen zit te vechten. zo stom.
Oh Geweldig, werkelijk ze zijn het middel tegen depressies.quote:Op zondag 20 december 2009 15:12 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Neeeeeeee, ik had al zo een pak voor ik Billy had, die heb ik later aan Bil zn broer gegeven en twee nieuwe gemaakt voor Chico en Billy![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mijn vrienden komen zo hier overwinteren met hun dochter en hun honden dus ik ga ff snel wat puinruimen en afk!
Echt een coole sneeuwman trouwens Greys
quote:Op zondag 20 december 2009 15:08 schreef Greys het volgende:
Heerlijk hé, dat maakt je hele dag goed, die honden die genieten.quote:Op zondag 20 december 2009 15:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Hier, om je op te vrolijkenHet brute sneeuwmonster!
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 20 december 2009 15:14 schreef Greys het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat zebrapak had ik voor Chico gemaakt , en later kwam Billy, en daar issie dus echt bij op het lijf geschreven.quote:Op zondag 20 december 2009 15:15 schreef Strega het volgende:
[..]
Oh Geweldig, werkelijk ze zijn het middel tegen depressies.
Als ik ze zie in hun pakken dan moet ik al lachten, het staat zo leuk!
Het zijn er ook echt honden voor!![]()
quote:Op zondag 20 december 2009 15:14 schreef Greys het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Sneeuw en onweerquote:Op zondag 20 december 2009 15:22 schreef nokwanda het volgende:Het sneeuwt en onweert hier tegelijk. Dat heb ik echt nog nooit meegemaakt.
oh-oh... die pakjes
![]()
Neequote:Op zondag 20 december 2009 @ 14:55 schreef tombolafan het volgende:
[..]![]()
(heb je al een kaasfondue-pan?)
Vier uur en een beetje!quote:Op zondag 20 december 2009 15:16 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Gelukkig! Hoe lang heeft ze er uiteindelijk over gedaan?
(hee Yns, deze verhalen lees je dus niet in het nieuws he? En ze komen veel vaker voor dan die breed uitgemeten nare zaken. Misschien helpt dat idee je een beetje.)
Foto van de levende sneeuwpop!quote:Op zondag 20 december 2009 15:26 schreef Strega het volgende:
Hier komt net een sneeuwpop met camera binnen
Gelukkig dat je weer heel terug bent!quote:Op zondag 20 december 2009 15:28 schreef ElisaB het volgende:
Ik ben ook weer thuis
Ben heel wat gewend kwa vreemde weersomstandigheden in het verkeer, maar dit is echt best bizarEr stond een auto op het kruispunt en die kon niet meer voor- of achteruit. Interessant!
Goed... naar mams is het slechts 750 meter en ik ben blij dat ik niet verder hoefde. Maar ow, wat is het buiten mooi
How was tha Party?quote:Op zondag 20 december 2009 15:32 schreef Qwea het volgende:
Ooooh damn mijn rugIk heb zo verkeerd gelegen
Wel net wakker
*uitrekt*
Hier dooit het. Sneeuw is bijna weg![]()
Ik twijfel tussen het eten vanaaf. Groente (wortels) met aardappels (gekookt) en een biefstukje en eventueel voor mij nog een beetje chinees (nasi ofzo). Of pizza oid.
Blij te horen dat ze weer thuis is. Het is echt he-le-maal nix op de weg. Ik vermoed zomaar dat heel veel werkplekken leeg zullen blijven morgenquote:Op zondag 20 december 2009 15:30 schreef Greys het volgende:
Vier uur en een beetje!
En ze heeft morgen vrij genomen hoor ik net, want ze is helemaal verkrampt van het rijden in de sneeuw.
Dus eigenlijk had ze niet naar huis gehoeven voor d'r werk. Isn't it ironic![]()
Ja, heel heel heel gezelligquote:
Jawel, want ik moest van alles meenemenquote:Op zondag 20 december 2009 15:32 schreef oh-oh het volgende:Je ging toch niet 750 meter met de auto he?
Mooi zo...en nu wil ik ook een Happy Mealquote:Op zondag 20 december 2009 15:34 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, heel heel heel gezellig
Om 01:00 zaten we bij vrienden, en toen flikkerde ik zo bijna tegen Mike aan in slaap. Dus we waren om 2u thuisIk had een enorme inkakker.
Maar ik heb wel een happy meal gehad
Wat een sukkel. En zijn vrouw ook.quote:Op zondag 20 december 2009 15:32 schreef oh-oh het volgende:
Je ging toch niet 750 meter met de auto he?
Oh ik zat net ruzie te maken met die vriend haha.
Die heeft om 13.00 zn vrouw naar de stad gebracht.
Eerst kwartier auto sneeuwvrij gemaakt, daarna half uur heen en half uur terug gereden, en is haar nu weer gaan halen, elke keer dochterlief en honden mee in de auto.
Hij is echt t type dat dat stoer vindt in dit weer.
En ik ben net nog wel gaan kijken of de bussen rijden, ja die rijden gewoon, en dat is sowieso maar 10 minuutjes vanuit de stad, maar nee, ze wil niet op de bus wachten![]()
Bovendien hebben ze de hele week vrij, dus waarom zij dan nu persé vandaag kerstkleren wil gaan kopen is me een raadsel.
Maar goed, ik ben blij als ze dalijk veilig hier zijn allemaal, mafketels
Ik wilde eerst ook nog ff de stad in... maar het waait te hardquote:Op zondag 20 december 2009 15:32 schreef oh-oh het volgende:
Bovendien hebben ze de hele week vrij, dus waarom zij dan nu persé vandaag kerstkleren wil gaan kopen is me een raadsel.
quote:Op zondag 20 december 2009 15:35 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Mooi zo...en nu wil ik ook een Happy Meal
Ik ben ook benieuwd of en hoe ik mijn 40 kilometertjes morgen ga afleggen.quote:Op zondag 20 december 2009 15:33 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Blij te horen dat ze weer thuis is. Het is echt he-le-maal nix op de weg. Ik vermoed zomaar dat heel veel werkplekken leeg zullen blijven morgen
Als je niet weg hoeft, niet gaan Q!quote:Op zondag 20 december 2009 15:35 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik wilde eerst ook nog ff de stad in... maar het waait te harden we kunnen niet met de auto denk.
Ik kan me daar echt kwaad om maken he .quote:
Gewoon niet lijkt me...als het OV niet meewerkt, auto lijkt me geen optie toch?quote:Op zondag 20 december 2009 15:36 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik ben ook benieuwd of en hoe ik mijn 40 kilometertjes morgen ga afleggen.
quote:Op zondag 20 december 2009 15:23 schreef oh-oh het volgende:
Ynske brighten up, twordt heus wel weer zomer hoor!
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |