Heb het er met mijn teamcoach over gehad. Hij was het volkomen met mij eens en heeft met de planner geregeld dat ik nu halve dagen loop, helemaal met die sneeuw.quote:Op maandag 21 december 2009 23:14 schreef marcodej het volgende:
[..]
Van 09:00 tot 17:00 alleen maar lopen is echt veel teveel, ARBO-technisch niet helemaal verantwoord. Moet er niet aan denken. Maar ik neem aan dat het alleen deze tijd is. Als je dit altijd hebt, dan wordt je gewoon misbruikt.
Hoe groot is jouw contract dan? Ik geloof dat fulltimers EUR 90 kregen, en deeltijdwerkers (waaronder ook zaterdagbestellers) naar rato van contracturen. Ik kreeg EUR 48,65 (bruto).quote:Op dinsdag 22 december 2009 17:21 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
wut?
Ik ben sinds 28 nov in dienst en kreeg in de ¤70,- feestdagen uitkering
Hoe kom jij aan 7.22 euro salaris als je in 1992 geboren bent?quote:Op dinsdag 22 december 2009 14:34 schreef Dionysiou het volgende:
Ik heb net mijn 1e loonstrook van TNT!
72¤ feestdagen uitk.
Waar kan ik mijn overuren vinden?
Ik heb:
Salaris feestdagen uitk.
Sal. extra uren
Compensatie ZVW (wat is dat?)
Vergoeding VOG
Maar waar staan mijn uren die ik heb gemaakt? Ik heb iets van 15-16 uur gemaakt.
En bij Herrekend vanaf november staat er:
Salaris: ¤7.22
En ik krijg ¤143,41 uitgekeerd.
Sorry voor de vragen. Heb eigenlijk nog nooit zo'n ingewikkelde loonstrook gekregen.
quote:Op dinsdag 22 december 2009 18:24 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik kom alleen even dit melden:![]()
![]()
![]()
Geen makkelijke klus, dat bezorgen in dit weer.
Weet ik niet..quote:Op dinsdag 22 december 2009 18:16 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Hoe kom jij aan 7.22 euro salaris als je in 1992 geboren bent?
Is zo ongeveer wat ik kreeg toen ik begon, en dat was toen precies het minimum. En arbeidsduur is het aantal uren ja.quote:Op dinsdag 22 december 2009 18:55 schreef rub3n het volgende:
Ik heb ook mijn eerste loonstrookje.
Waar staan nu mijn aantal uren? Is dat de "arbeidsduur"?
En mijn uurloon is 5,21 euro. Dat is minder dan het minimum jeugdloon of niet?
Hier ijsballen en een strijker.quote:Op dinsdag 22 december 2009 18:51 schreef marcodej het volgende:
[..]
Krijg ook op straat veel duimen en steunbetuigingen. Altijd leuk.
Die heb ik ook nog niet eens gehad. Gewoon je teamleider mailen of TNT?quote:Op dinsdag 22 december 2009 19:04 schreef VixenFromHell het volgende:
Ohja, ik heb ook geen kerstpakket gehaddus daar moet ik nog even achteraan mailen dan maar.
Je mist niet veel, maar uit principe erachteraan!quote:Op dinsdag 22 december 2009 19:04 schreef VixenFromHell het volgende:
Ohja, ik heb ook geen kerstpakket gehaddus daar moet ik nog even achteraan mailen dan maar.
Haha, hierzo hebben enorm veel mensen de snoertjes van de kerstverlichting door de, vaak toch al niet grote, brievenbus lopenquote:Op dinsdag 22 december 2009 19:10 schreef Venniper het volgende:
....Ging bijna onderuit omdat de een of andere handigerd in mijn wijk losse stoeptegels neerlegt over een kerstsnoertje heen buitenWat denken die mensen nu? Fijn als alle kranten- en postbezorgers languit voor mijn deur neervallen?...
Heel apart.quote:Op dinsdag 22 december 2009 19:29 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Ik zie ook geen "herrekend vanaf november" op mijn loonstrook
Weet jij of postbezorgers ook wat krijgen? Dus mensen die niet sorteren maar alleen buiten lopen want anders ga ik er wel achteraan want dit vind ik wel jammer.quote:Op dinsdag 22 december 2009 17:54 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Hoe groot is jouw contract dan? Ik geloof dat fulltimers EUR 90 kregen, en deeltijdwerkers (waaronder ook zaterdagbestellers) naar rato van contracturen. Ik kreeg EUR 48,65 (bruto).
Ik ben pas sinds maandag officieel in dienst en heb ook mijn resterende loon voor deze maand gehad. Voordeel van twee weken via het uitzendbureau werken is dat ik meteen wekelijks alle daadwerkelijk gewerkte uren kreeg uitbetaald en dat was wel lekker aangezien ik de afgelopen twee weken gemiddeld vijftig uur heb gedraaidquote:Op dinsdag 22 december 2009 20:21 schreef kelgo het volgende:
Vandaag ook mijn eerste loonstrook gekregen, vind het wel snel omdt ik pas vanaf de 14e in dienst ben :p ze waarschuwden me wel dat de 1ste loon niet veel was omdat je eerst een maand moest werken voordat je je volledige loon zou krijgen dus
Ben al met al wel blij met mn bijbaantje :d
ik ook vandaag een heel zut sneeuwballenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |