quote:Op dinsdag 22 december 2009 08:54 schreef DABAMaster het volgende:
Gister kwam ik 2 postbodes tegen en heb ze verteld dat ze helden zijn, dat ze met dit weer post bezorgen
Waarom niet?quote:Op dinsdag 22 december 2009 12:23 schreef Horloge het volgende:
Oud-collegae! Doen jullie ook donderdag nog bezorgen?
Juist om die redenen ben ik blij dat ik niet meer bij TNT werkt als postbezorgsterquote:Op dinsdag 22 december 2009 14:11 schreef Linker_Onderlip het volgende:
Vandaag hoefde ik voor de verandering niet te bestellen. Ik ben blij ook...met die natte zooi die hier nu ligt plus wéér die anwb kalenders, dikke Veronica gids en kut Karwei.
Dat is een omrekenfactor die staat voor 7,890% van een 38-urige werkweek van een postbode.quote:Op dinsdag 22 december 2009 14:55 schreef Deezertje het volgende:
Waar halen ze die 7,890% dan vandaan?
Ook ik heb vandaag mijn eerste loonstrook binnen gehad (jeujquote:Op dinsdag 22 december 2009 14:40 schreef Peterselieman het volgende:
Contract van 3 uur per week komt neer op uitbetaling van 13,03 uren per maand
wut?quote:Op dinsdag 22 december 2009 17:11 schreef Sapphira het volgende:
Tsss heb niet eens wat extra's gekregen voor de feestdagen. Komt dat omdat ik nog maar sinds 20 okt in dienst ben?
Ik zie ook dat ik 1 overuur niet uitbetaald heb gekregen.
Vandaag 3 uur en half gedaan over 2 wijken.. met de auto..Had 7 tassen.
Ik ken wel een aantal mensen die bijv. zaterdagbesteller zijn, en doordeweeks een deeltijdcontract hebben voor bijv. zakjes rijden, grote klanten, buslichting. Het kan dus wel, maar niet alle combinaties zijn mogelijk, en een fulltime werkweek is niet gegarandeerd.quote:Op maandag 21 december 2009 22:58 schreef PalmRoyale het volgende:
Is het ook mogelijk om 2 banen binnen TNT te combineren? Dat je parttime als chauffeur en postbode werkt om zo een volle werkweek te halen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |