Kijk je uit.quote:Op zondag 20 december 2009 11:51 schreef Laysa het volgende:
das het balkon...ik zal straks als ik eraan denk buiten 1 nemen
Ik heb op twee plaatsen gemeten en kom op 26 en 34 centimeter.quote:Op zondag 20 december 2009 11:54 schreef HiDiHo het volgende:
Ik heb 17 cm
[ [url=http://ss.servepics.com/16/IMG000[09].JPG]afbeelding[/url] ]
quote:Op zondag 20 december 2009 11:55 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb op twee plaatsen gemeten en kom op 26 en 34 centimeter.
Hier lag al een berg hequote:Op zondag 20 december 2009 11:57 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]! Geen camera in de buurt
? Dat komt echt eens in de 20 jaar voor
.
Heb jij fotoos in jequote:Op zondag 20 december 2009 12:00 schreef Laysa het volgende:waarom doen die fotoos in mijn op het niet
Gedaan maar buuv heeft ze al weggehaald en hidi is aan het kruisquote:Op zondag 20 december 2009 12:04 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Eerst je foto's fixen, das een beginnersfoutje
Het loopt hier dus ook vrij stroefquote:Op zondag 20 december 2009 12:06 schreef Dementor het volgende:
[..]
Zo dat is dik!
Als dat echt overal zou vallen ligt heel het land plat.
Ik dacht dat je met Peter ging rollenquote:Op zondag 20 december 2009 12:06 schreef liesje1979 het volgende:
Zoeken that is, ik ga niet nu naar de karwei nee.
Ja en ik denk dat het ook niet bij twee zal blijven.quote:Op zondag 20 december 2009 12:07 schreef Disana het volgende:
[..]
Het loopt hier dus ook vrij stroef
Wat een lekkere poezebeesten hebben jullie toch.
Oh jee... Lekker he, poezen. Bij mij liggen de drie oudjes al weken samen op de koelkast in elkaar geknoedeld, dat is zo leuk om te zien. En Safaa (anderhalf) ligt vaak bij ons want die kan er niet meer bijquote:Op zondag 20 december 2009 12:09 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Ja en ik denk dat het ook niet bij twee zal blijven.
Waarschijnlijk omdat je niet op "invoeren" geklikt hebt, want ik zie Laysa nog steeds als laatste editor van de OPquote:Op zondag 20 december 2009 12:08 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik heb de OP proberen te fixen, maar 't is geloof ik half gelukt
En dat is mod, schaam jequote:Op zondag 20 december 2009 12:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat je niet op "invoeren" geklikt hebt, want ik zie Laysa nog steeds als laatste editor van de OP
Ja, ze vroeg aan mij om 't te fixen, maar als zij later op invoeren klikt dan worden mijn wijzigingen ongedaan gemaakt.quote:Op zondag 20 december 2009 12:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat je niet op "invoeren" geklikt hebt, want ik zie Laysa nog steeds als laatste editor van de OP
Hmmz.... interesting, wat voor rechten heeft Laysa dan waar wij niets van weten??quote:Op zondag 20 december 2009 12:14 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ja, ze vroeg aan mij om 't te fixen, maar als zij later op invoeren klikt dan worden mijn wijzigingen ongedaan gemaakt.
De trut! 5 kostbare minuten
!
Je ben gewoon vergeten om Invoeren te klikken, geef nou maar toequote:Op zondag 20 december 2009 12:14 schreef PietjePuk007 het volgende:
En ik had nog wel heel braaf de OP niet gelocked zodat ze later zelf nog wijzigingen kon aanbrengen.
Ah, je had het zelf ook al doorquote:Op zondag 20 december 2009 12:14 schreef PietjePuk007 het volgende:
En ik had nog wel heel braaf de OP niet gelocked zodat ze later zelf nog wijzigingen kon aanbrengen.
Dat staat standaard idd aan, maar kan je uitzetten. Had ik speciaal gedaan zodat ze later evt foto's erbij kan zettenquote:Op zondag 20 december 2009 12:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hmmz.... interesting, wat voor rechten heeft Laysa dan waar wij niets van weten??
Want ik weet niet beter dan dat een post niet meer geëdit kan worden als een MOD er aan gezeten heeft
De editgeschiedenis laat inmiddels 5 revisies zienquote:Op zondag 20 december 2009 12:16 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Je ben gewoon vergeten om Invoeren te klikken, geef nou maar toe
Weet je zeker dat jij die voorspelde 10 centimeter niet krijgt?quote:Op zondag 20 december 2009 12:17 schreef blomst het volgende:
hier de oprit, ongeveer 20 meter, weer schoon. Dus klaar voor de volgende sneeuwbui, maar als de buienradar klopt hebben we voor vandaag het ergste gehad
Als je nou eens ff die OP gaat fixen.... dan gaan we strax weer een leuk verhaaltje bedenken.quote:Op zondag 20 december 2009 12:17 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Dat staat standaard idd aan, maar kan je uitzetten. Had ik speciaal gedaan zodat ze later evt foto's erbij kan zetten.
Thanks voor die info, ik dacht al dat jullie iedere spelfout van me konden zienquote:Op zondag 20 december 2009 12:18 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
De editgeschiedenis laat inmiddels 5 revisies zien
nee, zeker niet, maar denk dat het meeste verderop valtquote:Op zondag 20 december 2009 12:18 schreef Disana het volgende:
[..]
Weet je zeker dat jij die voorspelde 10 centimeter niet krijgt?
Ik ga 'm niet meer fixen, een zeker persoon die dit soort zaken echt goed kan is waarschijnlijk al bezig met een apart topic. Dan weet iedereen wel wie, de baas der OP'squote:Op zondag 20 december 2009 12:19 schreef Leandra het volgende:
Als je nou eens ff die OP gaat fixen.... dan gaan we strax weer een leuk verhaaltje bedenken.
Nog over die bezetters in Duitsland of beginnen we een nieuwe storyline??
Je bent vandaag iig al aardig op dreef
Als je 't binnen 5min edit kan ik 't wel zien, maar kan ik niet aan je post zien dat er iets gewijzigd isquote:Op zondag 20 december 2009 12:19 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Thanks voor die info, ik dacht al dat jullie iedere spelfout van me konden zien
Wel hoeveel keer maar niet de wijziging zelf?quote:Op zondag 20 december 2009 12:21 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Als je 't binnen 5min edit kan ik 't wel zien, maar kan ik niet aan je post zien dat er iets gewijzigd is.
hmm, dat klinkt vaag
quote:Op zondag 20 december 2009 12:21 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Dan weet iedereen wel wie, de baas der OP's.
Goedemiddag, nog nieuwe kroonkurken gevonden?quote:
Ik denk het niet, die was aan het spokensmsen vannacht/ochtendquote:
Na 5 minuten komt er automatisch zo'n grijs edit-regeltje in de post, dus dan heeft een mod reden om nieuwsgierig te worden, voor die tijd staat dat editregeltje er niet (tenzij je zelf een editreden invoert) en hebben ze geen reden om nieuwsgierig te worden.quote:Op zondag 20 december 2009 12:23 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Wel hoeveel keer maar niet de wijziging zelf?
Maar na 5 min wel?
Hij zat vast op mij te wachtenquote:Op zondag 20 december 2009 12:25 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik denk het niet, die was aan het spokensmsen vannacht/ochtend
Ramprtoeristquote:Op zondag 20 december 2009 12:28 schreef HiDiHo het volgende:
Zijn er al nieuwe ongeluk filmpjes op youtube?
Ja dat dusquote:Op zondag 20 december 2009 12:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Na 5 minuten komt er automatisch zo'n grijs edit-regeltje in de post, dus dan heeft een mod reden om nieuwsgierig te worden, voor die tijd staat dat editregeltje er niet (tenzij je zelf een editreden invoert) en hebben ze geen reden om nieuwsgierig te worden.
* Leandra edit nogal eens wat.... binnen 5 minuten uiteraard![]()
Ik vond dat filmpje van geenstijl goed, 3 auto's schuiven tegelijk op elkaar en fietsers gaan onderuitquote:
Waar heb je hem het laatst gebruikt?quote:
Ik let er zelfs op of het binnen 5 minuten is, want ik heb een enorme hekel aan dat grijze editregeltje...quote:Op zondag 20 december 2009 12:29 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ja dat dus. Binnen 5min kan je 't wijzigen, de kans dat een mod een editgeschiedenis van een willekeurige post gaat opvragen is heul klein. Maar wel mogelijk, geen idee waarom je dat zou doen.
Omdat 't kan
Jaquote:Op zondag 20 december 2009 12:25 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik denk het niet, die was aan het spokensmsen vannacht/ochtend
quote:Op zondag 20 december 2009 12:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik let er zelfs op of het binnen 5 minuten is, want ik heb een enorme hekel aan dat grijze editregeltje...
Als de 5 minuten voorbij zijn dan edit ik alleen nog spelfouten die erger zijn dan een grijs editregeltje
quote:Op zondag 20 december 2009 12:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik let er zelfs op of het binnen 5 minuten is, want ik heb een enorme hekel aan dat grijze editregeltje...
Als de 5 minuten voorbij zijn dan edit ik alleen nog spelfouten die erger zijn dan een grijs editregeltje
Zover was ik al.quote:Op zondag 20 december 2009 12:32 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Waar heb je hem het laatst gebruikt?
En het plankje?quote:Op zondag 20 december 2009 12:35 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Zover was ik al.
Toen ik een plankje op maat moest zagen.
De zaag zit echter wel gewoon in de gereedschapskist waar hij hoort
En de plank?quote:Op zondag 20 december 2009 12:35 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Zover was ik al.
NEC - vites ook, dramaquote:Op zondag 20 december 2009 12:36 schreef Noek het volgende:
Oh god, alle wedstrijden afgelast. Paniek!!
'en dat slaat toch nergens op...blablabla...'
![]()
![]()
![]()
![]()
Lach me niet uitquote:
Past jouw zaag in de gereedschapskistquote:Op zondag 20 december 2009 12:35 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Zover was ik al.
Kijk je ook ff onder de sneeuw?quote:Op zondag 20 december 2009 12:37 schreef liesje1979 het volgende:
Het plankje zit onde rhet aanrecht, waar het moest.
Ik was buiten aan het zagen, daar ook maar even kijken dan.
Het is meer een krat.quote:Op zondag 20 december 2009 12:35 schreef PietjePuk007 het volgende:
Heb jij een gereedschapskist. Nice
Succes onder 20 cm sneeuwquote:Op zondag 20 december 2009 12:37 schreef liesje1979 het volgende:
Ligt je rolmaat gewoon al in de sneeuw, beetje jammer dat ie niet uitgerold omhoog staatquote:Op zondag 20 december 2009 12:37 schreef liesje1979 het volgende:
Schop maar even heel hard tegen een lege wc rol aan. Dat zal ze leren! De....ehm...die...!!quote:Op zondag 20 december 2009 12:37 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
NEC - vites ook, drama![]()
De derby der derby's.
Ah, jij hebt Liesje d'r rolmaatquote:Op zondag 20 december 2009 12:38 schreef Lavenderr het volgende:
En het sneeuwt nog steeds!
[ afbeelding ]
Nice, sinds mijn meetmoment is er absoluut een paar cm bijgekomen. Het sneeuwt nog steeds hier, hardquote:Op zondag 20 december 2009 12:38 schreef Lavenderr het volgende:
[ afbeelding ]
Dat kan ik toch niet lezen?quote:Op zondag 20 december 2009 12:38 schreef Lavenderr het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb drie gereedschapskisten omdat het allemaal niet past in 1tje.quote:Op zondag 20 december 2009 12:38 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Het is meer een krat.
En werkt alleen als je alles er ook weer netjes in terugstopt
Ik zie de boom steeds witter wordenquote:Op zondag 20 december 2009 12:39 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Nice, sinds mijn meetmoment is er absoluut een paar cm bijgekomen. Het sneeuwt nog steeds hier, hard.
* Dottey moedigt aan... toe dan.. wij willen foto'squote:Op zondag 20 december 2009 12:41 schreef PietjePuk007 het volgende:
Stiekem heb ik zin om een sneeuwpop op m'n balkon te maken.
Whut!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zondag 20 december 2009 12:14 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ja, ze vroeg aan mij om 't te fixen, maar als zij later op invoeren klikt dan worden mijn wijzigingen ongedaan gemaakt.
De trut! 5 kostbare minuten
!
Doen!quote:Op zondag 20 december 2009 12:41 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ahh liefquote:Op zondag 20 december 2009 12:32 schreef LekkerSimpel het volgende:
Mijn poes ligt in de doos van één van mijn kerstpakketten![]()
Lekker warm in dat nepstro
Mij te koudquote:Op zondag 20 december 2009 12:41 schreef PietjePuk007 het volgende:
kusjequote:Op zondag 20 december 2009 12:42 schreef Laysa het volgende:
[..]
Whut!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
Doe ik heel braaf wat je zei ga je schelden
Heb je wortels?quote:
*Grmbl......Nah vooruit omdat het sneeuwt...en dat je maar flink ingesneeuwd raakt en morgen niet naar je werk kanquote:
Kom op HiDiHo allemaal naar PietjePuk007, sneeuwpoppen maken.quote:
Hij zegt net dat zijn batt. leeg zijn. ff bij de les blijven héquote:Op zondag 20 december 2009 12:43 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Ahh lief, kan je een foto maken.
Enne zelfs meer dan 1 kerstpakket, bofkont.
Nee ik heb nog niet genoeg moed verzameld, eerst maar eens ontbijtenquote:
Gezelligquote:Op zondag 20 december 2009 12:46 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Kom op HiDiHo allemaal naar PietjePuk007, sneeuwpoppen maken.
Ik zal pakken chocolademelk meenemen.
uhhquote:Op zondag 20 december 2009 12:47 schreef HiDiHo het volgende:
Hij zegt net dat zijn batt. leeg zijn. ff bij de les blijven hé
Nee, maar ach ik maak nooit iets volgens de geldende wettenquote:
Ik gokte op niet, maar dat zou idd kunnenquote:Op zondag 20 december 2009 12:49 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
uhhLekkerSimpel had het over de cam opladen, misschien heeft Ls ook nog wel een telefoon of fototoestel.
Pepertje is ook goedquote:Op zondag 20 december 2009 12:50 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Nee, maar ach ik maak nooit iets volgens de geldende wetten
Eentje van een Coca-Cola flesje uit 1963!quote:Op zondag 20 december 2009 12:24 schreef Dottey het volgende:
[..]
Goedemiddag, nog nieuwe kroonkurken gevonden?
Dan mag je je huis weleens opruimenquote:Op zondag 20 december 2009 12:52 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Eentje van een Coca-Cola flesje uit 1963!
Mijn huis is niet eens zo oud en ik ben niet eens zo oud!quote:Op zondag 20 december 2009 12:53 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dan mag je je huis weleens opruimen
Wie koopt er dan een flesje Coca-Cola uit 1963, ik denk niet dat daar nog prik op zitquote:Op zondag 20 december 2009 12:54 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Mijn huis is niet eens zo oud en ik ben niet eens zo oud!
Cola is net als wijn en whiskey! Hoe langer het heeft kunnen rijpen, hoe beter de smaak!quote:Op zondag 20 december 2009 12:57 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Wie koopt er dan een flesje Coca-Cola uit 1963, ik denk niet dat daar nog prik op zit
Woon je in het gooi ofzo?quote:Op zondag 20 december 2009 12:57 schreef PietjePuk007 het volgende:
Er loopt hier iemand met een paraplu.
Toen zat er zeker nog echt coke in?quote:Op zondag 20 december 2009 12:58 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Cola is net als wijn en whiskey! Hoe langer het heeft kunnen rijpen, hoe beter de smaak!
quote:Op zondag 20 december 2009 12:52 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Eentje van een Coca-Cola flesje uit 1963!
Zit er al niet meer in sinds 1903! Geen coke meer in de coca cola, geen upper meer in de 7-upquote:Op zondag 20 december 2009 12:59 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Toen zat er zeker nog echt coke in?
Word je zelf gevraagd om mod te worden, of stelt een ander dat voor, hoe werkt dat eigenlij?quote:Op zondag 20 december 2009 13:08 schreef Dementor het volgende:
Lavenderr is nu een modje?
Gefeliciteerd.
Kan allebei.quote:Op zondag 20 december 2009 13:12 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Word je zelf gevraagd om mod te worden, of stelt een ander dat voor, hoe werkt dat eigenlij?
Hey Jian, heb je t nog gezellig gehad??quote:Op zondag 20 december 2009 13:06 schreef Jian het volgende:
mogge,![]()
jessus, hagel en ....... onweer nu
Maar nu hebben we CO2quote:Op zondag 20 december 2009 13:06 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Zit er al niet meer in sinds 1903! Geen coke meer in de coca cola, geen upper meer in de 7-upVroeger was alles beter!
Meestal word je gevraagd, als 'ze' (betrefende mods / FA's / A's) niemand op 't oog hebben volgt er een sollicitatieronde.quote:Op zondag 20 december 2009 13:12 schreef Anniebab het volgende:
Word je zelf gevraagd om mod te worden, of stelt een ander dat voor, hoe werkt dat eigenlij?
Dus het heeft geen zin om te reageren als ze iemand zoeken?quote:Op zondag 20 december 2009 13:13 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Meestal word je gevraagd, als 'ze' (betrefende mods / FA's / A's) niemand op 't oog hebben volgt er een sollicitatieronde.
Natuurlijk wel, een goede open sollicitatie kan een trigger zijn om iemand te willen. En als ze iemand zoeken kan er al sprake zijn van een sollicitatieronde (er is dan vaak een MED dat er iemand gezocht wordt).quote:Op zondag 20 december 2009 13:15 schreef HiDiHo het volgende:
Dus het heeft geen zin om te reageren als ze iemand zoeken?
mwah, ik was om een uurtje of 3 thuis, spelen was knudde, kouwe vingers en ik werd maar niet warm, niet dat dat half lamme zooitje daar wat van heeft gemerkt natuurlijkquote:Op zondag 20 december 2009 13:13 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Hey Jian, heb je t nog gezellig gehad??
Een wat?quote:Op zondag 20 december 2009 13:19 schreef PietjePuk007 het volgende:
Heb je al een mediaplayer gekocht Dementor? Ben nog steeds aan 't klooien met 't ding
, heb nu een DVD opstaan vanuit m'n externe HD
. Oftewel, m'n externe zit aan m'n laptop, die hangt draadloos aan de router waar de mediaplayer ook aan hangt. En dat gaat vloeiend
![]()
[/nerd]
Nee joh ik heb nu die van WD met een externe 1TB schijf.quote:Op zondag 20 december 2009 13:23 schreef PietjePuk007 het volgende:
Oh, ik dacht dat je er een aan 't zoeken was.
Of een oproep .quote:Op zondag 20 december 2009 13:12 schreef Anniebab het volgende:
Word je zelf gevraagd om mod te worden, of stelt een ander dat voor, hoe werkt dat eigenlijk?
Mijn pa's nieuwe tv kan afspelen vanaf pc's via dlma ofzoietsquote:Op zondag 20 december 2009 13:23 schreef PietjePuk007 het volgende:
Oh, ik dacht dat je er een aan 't zoeken was.
Bij jou is het al weg met kerstquote:Op zondag 20 december 2009 13:30 schreef Teun_ZHV het volgende:
Nah, er is veel te weinig sneeuw gevallen, niets aan de hand buiten, de wegen zijn best redelijk te bereiden![]()
[ afbeelding ]
oke, ik snap t.quote:Op zondag 20 december 2009 13:13 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Meestal word je gevraagd, als 'ze' (betrefende mods / FA's / A's) niemand op 't oog hebben volgt er een sollicitatieronde.
Oeh, doe mij dan maar een zandweggetje met een wolkje sneeuwquote:Op zondag 20 december 2009 13:30 schreef Teun_ZHV het volgende:
Nah, er is veel te weinig sneeuw gevallen, niets aan de hand buiten, de wegen zijn best redelijk te bereiden![]()
[ afbeelding ]
Ja, 't is weer wat hè, alzheimer denk ikquote:Op zondag 20 december 2009 13:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oeh, doe mij dan maar een zandweggetje met een wolkje sneeuw
Haha wat maakt t uit, als je t maar gezellig hebt gehad...quote:Op zondag 20 december 2009 13:20 schreef Jian het volgende:
[..]
mwah, ik was om een uurtje of 3 thuis, spelen was knudde, kouwe vingers en ik werd maar niet warm, niet dat dat half lamme zooitje daar wat van heeft gemerkt natuurlijkThuis m'n bed in gedoken met ............ m'n laptop
en nog een tijdje op Vol met een paar nachtbrakers SR gevolgd.
In dat geval mogen we van geluk spreken dat je de weg naar huis nog teruggevonden hebt, dat zal niet makkelijk geweest zijn nu alles ook nog eens wit is.quote:Op zondag 20 december 2009 13:36 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, 't is weer wat hè, alzheimer denk ik
Navteq is er goed voorquote:Op zondag 20 december 2009 13:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
In dat geval mogen we van geluk spreken dat je de weg naar huis nog teruggevonden hebt, dat zal niet makkelijk geweest zijn nu alles ook nog eens wit is.
Damn, dat is een grote koelkastquote:Op zondag 20 december 2009 13:43 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Navteq is er goed voor![]()
Hoe dan ook, ik wil eigenlijk zoveel sneeuw als op de volgende afbeelding![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 20 december 2009 12:50 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik gokte op niet, maar dat zou idd kunnen
Vertel dat maar aan iedereen die morgen in de file staat of moeilijk tot niet op zijn of haar werk kan komen.quote:Op zondag 20 december 2009 13:48 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Bekijk deze pps, het gaat hier echt nergens over tot nu toe.
quote:
We zijn met z'n allen geen moer gewend hier. In de file staan is niet fijn, maar wie doet je wat met een mok koffie, een boterham, een muziekje en de thermostaat op 21 graden. Het zijn luxe problemen.quote:Op zondag 20 december 2009 13:49 schreef Dementor het volgende:
[..]
Vertel dat maar aan iedereen die morgen in de file staat of moeilijk tot niet op zijn of haar werk kan komen.
Hoe kan een kind van 14 ineens ¤ 3.500,= opnemen??quote:Op zondag 20 december 2009 13:51 schreef Dementor het volgende:
Zeilster Laura vermist!
http://www.volkskrant.nl/(...)ura_14_wordt_vermist
"Laura Dekker zou 3.500 euro hebben opgenomen en is sinds donderdagmiddag niet meer bij haar vader, bij wie ze woont, verschenen. Het is onbekend of ze met haar boot is vertrokken."
Nope, ik kan 't iig nietquote:Op zondag 20 december 2009 13:54 schreef Leandra het volgende:
Hoe kan een kind van 14 ineens ¤ 3.500,= opnemen??
Zoveel kun je toch niet eens pinnen als het op je rekening staat?!
Een trein loopt niet op koffie.quote:Op zondag 20 december 2009 13:53 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
We zijn met z'n allen geen moer gewend hier. In de file staan is niet fijn, maar wie doet je wat met een mok koffie, een boterham, een muziekje en de thermostaat op 21 graden. Het zijn luxe problemen.
1000 per dag maxquote:Op zondag 20 december 2009 13:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
Vet heftige foto's, Teun...quote:Op zondag 20 december 2009 13:48 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Bekijk deze pps, het gaat hier echt nergens over tot nu toe.
Als iedereen dit ernstig lijden vindt, ja, dan ben ik vermoedelijk de grootste bikkel.quote:Op zondag 20 december 2009 13:57 schreef Dementor het volgende:
[..]
Een trein loopt niet op koffie.
Maar goed jij bent natuurlijk de grootste bikkel in de SC.![]()
2.500 per week bij Rabobank.quote:Op zondag 20 december 2009 13:54 schreef Leandra het volgende:
Wie heeft het over lijden?quote:Op zondag 20 december 2009 14:02 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Als iedereen dit ernstig lijden vindt, ja, dan ben ik vermoedelijk de grootste bikkel.![]()
Het gaat namelijk helemaal en dan ook echt helemaal nergens over, het is simpelweg een beetje aan het winteren.
Is dat de fles met of zonder 10% extra?quote:Op zondag 20 december 2009 14:03 schreef liesje1979 het volgende:
Bij gebrek aan rolmaat:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het is gezellig op straat, veel voetgangers en er hangt echt zo'n "kijk ons nou eens door de sneeuw stampen" sfeer. Wij-gevoel.
Tja zo denk ik er ook over dus ik ben bikkel de tweede hier....quote:Op zondag 20 december 2009 14:02 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Als iedereen dit ernstig lijden vindt, ja, dan ben ik vermoedelijk de grootste bikkel.![]()
Het gaat namelijk helemaal en dan ook echt helemaal nergens over, het is simpelweg een beetje aan het winteren.
Volgens het persbericht zou ze het donderdag opgenomen hebben.... los van het feit dat het cash opgenomen moet worden bij de bank omdat je het niet kunt pinnen, is Laura ook nog eens 14, en dan kun je zo'n bedrag niet opnemen zonder een van je ouders erbij.quote:Op zondag 20 december 2009 14:02 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
2.500 per week bij Rabobank.
En van de spaar 4000.
Laura was misschien al een tijdje bezig met geld verzamelen........
Stoepjes zijn leuk!quote:Op zondag 20 december 2009 14:05 schreef tuinfluiter het volgende:
Het sneeuwt niet meer, j ammer het wordt lichter buiten, trouwens oppassen in de sneeuw,
loopt heel vreemd, zakt enkele centimeter naar beneden.
Misschien heeft ze de pas van een ander gebruikt?quote:Op zondag 20 december 2009 14:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
Volgens het persbericht zou ze het donderdag opgenomen hebben.... los van het feit dat het cash opgenomen moet worden bij de bank omdat je het niet kunt pinnen, is Laura ook nog eens 14, en dan kun je zo'n bedrag niet opnemen zonder een van je ouders erbij.
Zonder geloof ik.quote:Op zondag 20 december 2009 14:04 schreef Dementor het volgende:
[..]
Is dat de fles met of zonder 10% extra?
Dan weten we precies hoe dik de sneeuw daar is!
Deed net een edit , omdat ik ik schreef dat Laura haar vader misschien een centje mee heeftquote:Op zondag 20 december 2009 14:05 schreef Leandra het volgende:
Volgens het persbericht zou ze het donderdag opgenomen hebben.... los van het feit dat het cash opgenomen moet worden bij de bank omdat je het niet kunt pinnen, is Laura ook nog eens 14, en dan kun je zo'n bedrag niet opnemen zonder een van je ouders erbij.
nou , ik vind t apart allemaal, dat alleen de wereld willen rondzeilen als je 13 bent vind ik al een beetje raar,ze kan toch gewoon wachten tot ze de juiste leeftijd heeft, en dan nu weglopen.....raar...quote:Op zondag 20 december 2009 14:06 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Deed net een edit , omdat ik ik schreef dat Laura haar vader misschien een centje mee heeft
geholpen, vond het niet netjes van mezelf om hem erbij te halen....maar oke.
Volgens mij is zo'n bedrag te hoog voor een pintransactie, en bij een kasopname lijkt het me helemaal slordig als de bank niet alleen geld aan een minderjarige meegeeft, maar die minderjarige ook nog eens geld van een ander meegeeft.quote:Op zondag 20 december 2009 14:05 schreef Dementor het volgende:
[..]
Misschien heeft ze de pas van een ander gebruikt?
Het ging om jongste rondzeiler van de wereld en er was nu al een jongen mee bezig ,quote:Op zondag 20 december 2009 14:09 schreef Anniebab het volgende:
nou , ik vind t apart allemaal, dat alleen de wereld willen rondzeilen als je 13 bent vind ik al een beetje raar,ze kan toch gewoon wachten tot ze de juiste leeftijd heeft, en dan nu weglopen.....raar...
Zal er straks een paar plaastenquote:Op zondag 20 december 2009 14:44 schreef Deisyy het volgende:
Leuke foto's![]()
misschien ook leuk om ze in dit topic te plaatsen [Foto-topic] Dieren in de sneeuw!
Zo ja, hier ging net ook iemand in de straat onderuit omdat hij het stoepje niet meer kon zienquote:Op zondag 20 december 2009 14:48 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Ja dat zal het zijn , de afstap bij de stoep is niet meer zichtbaar door de sneeuw.
Dank jequote:
Die haartjes branden we weg met een aanstekerquote:Op zondag 20 december 2009 14:46 schreef Ian_Nick het volgende:
Zit jou nou ook die haren tussen de kussentjes onder hun poten eraf te snoeien omdat daar anders sneeuw in blijft hangen en ze dan bevroren pootjes krijgen?
Marrije zat vandaag in het topic van kerstreisje RLS (WillemJozef.)quote:Op zondag 20 december 2009 14:54 schreef liesje1979 het volgende:
Waar zijn Gert, Coos en Marrije?
Ik wil met hun blij zijn met het dikke pak sneeuw
Die ouwe (bijna 11) heeft geregeld last van zijn voorpoten en wil niet meer echt springen en tillen is een beetje te zwaarquote:Op zondag 20 december 2009 14:47 schreef Deisyy het volgende:
Waarom moet hij met een loopplank de auto in?
Heeft hij het op zijn heupen?
Dank jequote:
De hond vindt sneeuw ook leuk?? Hondje van de buren doet het nu op de kattenbak, die gaat niet naar buiten, een poedeltjequote:Op zondag 20 december 2009 14:50 schreef Chanel5 het volgende:
Top foto's weer.
Onze hond is met zoon en vriendin net meegenomen naar het park hier, dat wordt dus dollen
Mooie foto, ook zo onwerkelijk.quote:Op zondag 20 december 2009 15:02 schreef Gert het volgende:
Goedemiddag!![]()
Zo wat het op de snelweg tussen Utrecht en Den Haag, rond het middaguur. Schemerig door de sneeuwstorm, op sommige stukken stapvoets rijden.
[ afbeelding ]
Op straat is het een vrolijke boel. Er heerst een soort "anarchie". Wat niét zo slim is, is dat mensen daarbij ook gewoon op de weg gaan lopen. Zo'n doorglijdend gevaarte van 1000 kilo daar win je het echt niet van.
Heb je nog een voorkeur voor een bepaald ras? Die grootste van ons weegt 48 kilo, kan je wel een weekje van etenquote:Op zondag 20 december 2009 14:51 schreef De_Kardinaal het volgende:
Tja, ik ben alleen een hondenliefhebber als ze gegrilld zijn, met een sausje erbij!
Liefst een ras met veel spieren, maar geen windhonden die zijn zo taai! Puppies smaken meestal wel goed!quote:Op zondag 20 december 2009 15:03 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Heb je nog een voorkeur voor een bepaald ras? Die grootste van ons weegt 48 kilo, kan je wel een weekje van eten![]()
Misschien op marktplaats een nestje zoeken van labradortjes?quote:Op zondag 20 december 2009 15:13 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Liefst een ras met veel spieren, maar geen windhonden die zijn zo taai! Puppies smaken meestal wel goed!
Is het een vechtertje? Mist een hapje uit het oor zo te zienquote:Op zondag 20 december 2009 15:10 schreef MeraViglioSa het volgende:
Middaaag! Klokje rond geslapen, en ook hier eindelijk wat fatsoenlijke sneeuw!![]()
[ afbeelding ]
Gizmo wordt er maar een beetje chago van, die wil naar buiten maar niet zo natuurlijk.![]()
[ afbeelding ]
Thanx, waar zouden we zijn zonder buitenlandse support.quote:Op zondag 20 december 2009 15:16 schreef Ian_Nick het volgende:
Wees maar niet bang, Pietje, wij zijn bij je
Ik was een konijntje kopen voor de kerstquote:Op zondag 20 december 2009 14:54 schreef liesje1979 het volgende:
Waar zijn Gert, Coos en Marrije?
Ik wil met hun blij zijn met het dikke pak sneeuw
Jullie zouden in ieder geval nog wat kunnen leren van hoe die moffen omgaan met sneeuw.quote:Op zondag 20 december 2009 15:18 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Thanx, waar zouden we zijn zonder buitenlandse support.
quote:Op zondag 20 december 2009 15:16 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wees maar niet bang, Pietje, wij zijn bij je
quote:Op zondag 20 december 2009 15:18 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik was een konijntje kopen voor de kerst![]()
[ afbeelding ]
Waar is hier?quote:Op zondag 20 december 2009 15:23 schreef sunny16947 het volgende:
Het begint hier te dooien de bomen beginnen te druppen en er is regen in aantocht. Als het vannacht dan weer gaat vriezen wordt het spiegelglad.
Wat heb jij een mooi páádje gemaakt, Coos!quote:
quote:Op zondag 20 december 2009 15:17 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Is het een vechtertje? Mist een hapje uit het oor zo te zien
Ik weet het nu ook niet meerquote:Op zondag 20 december 2009 15:26 schreef Dementor het volgende:
[..]
Waar is daar?
Nicht im Schnitzelland.
Das zoveel werk! Ik kan ook gewoon nummer 67 bestellen bij de chinees! 'Kip' in zoetzure sausquote:Op zondag 20 december 2009 15:16 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Misschien op marktplaats een nestje zoeken van labradortjes?
Ik ben gelijk weer verrot met m'n armquote:Op zondag 20 december 2009 15:24 schreef Gert het volgende:
[..]
Wat heb jij een mooi páádje gemaakt, Coos!
En dan niet naar buiten willen?quote:Op zondag 20 december 2009 15:25 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Een aantal hapjes zelfs, grote stoere kater
Bij de Chinees of de Koreaan?? Bij de Chinees krijg je kat en volgens mij geen hond of gaan zemet hun tijd mee?quote:Op zondag 20 december 2009 15:28 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Das zoveel werk! Ik kan ook gewoon nummer 67 bestellen bij de chinees! 'Kip' in zoetzure saus
Dat heb ik ook aanstaan. Dat is pas afzien wat die gasten doenquote:Op zondag 20 december 2009 15:29 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik ben gelijk weer verrot met m'n arm![]()
maar ik wilde ook zo graag sneeuwpret.![]()
Moet je voor de lol op België 2 kijken.
Wielrennen in de sneeuw.
Waarschuw me effe als het hele peloton op z'n muil gaat.quote:Op zondag 20 december 2009 15:29 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik ben gelijk weer verrot met m'n arm![]()
maar ik wilde ook zo graag sneeuwpret.![]()
Moet je voor de lol op België 2 kijken.
Wielrennen in de sneeuw.
16 km boven het IJ.quote:
Hey Gertrude, wat doet zo'n blauwe als jij nou met Oud & Nieuw?quote:Op zondag 20 december 2009 15:33 schreef Gert het volgende:
[..]
Waarschuw me effe als het hele peloton op z'n muil gaat.
Ik ga BBQ'en bij vrienden, Tinky.quote:Op zondag 20 december 2009 15:37 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hey Gertrude, wat doet zo'n blauwe als jij nou met Oud & Nieuw?
Ruig zuipen met maten of braaf op de bank Youp kijken en om 12 uur je vriendin kussen?
Echt? Da's nog best vetquote:Op zondag 20 december 2009 15:45 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik ga BBQ'en bij vrienden, Tinky.![]()
Die willen lekker gek doen en daarom huren ze terrasverwarming. En wij doen lekker gek méé.
Und du?
In China is hondenvlees al eeuwen een delicatesse! In Korea eten ze ook hondenvlees! En alleen barbaren eten kattenvlees!quote:Op zondag 20 december 2009 15:33 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Bij de Chinees of de Koreaan?? Bij de Chinees krijg je kat en volgens mij geen hond of gaan zemet hun tijd mee?
Hond heb ik nog niet gegeten,kat daarin tegen wel, waarom denk je dat ik er zoveel hebquote:Op zondag 20 december 2009 15:48 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
In China is hondenvlees al eeuwen een delicatesse! In Korea eten ze ook hondenvlees! En alleen barbaren eten kattenvlees!
quote:Op zondag 20 december 2009 15:52 schreef Ian_Nick het volgende:
Wat zitten jullie nou allemaal de gladde wegen nog gevaarlijker te maken door er tijdens het rijden foto's van te maken!?
quote:Op zondag 20 december 2009 15:46 schreef Laysa het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
wowwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww het was glad....wat een lolllllll
![]()
Pietje ik heb speciaal voor jou een foto gemaakt terwijl ik de Hatertsebrug op reed
Thanxquote:Op zondag 20 december 2009 15:51 schreef Laysa het volgende:
De Hatertse Brug naar boven op weg naar huis![]()
[ afbeelding ]
Kattenvlees, hondenvlees, geitenvlees, rundsvlees, schapenvlees, kippenvlees et cetera! zolang het maar vlees is :pquote:Op zondag 20 december 2009 15:52 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Hond heb ik nog niet gegeten,kat daarin tegen wel, waarom denk je dat ik er zoveel heb![]()
Als we echt ingesneeuwd raken hebben we vers vlees in huis
Koeienanus.quote:Op zondag 20 december 2009 15:57 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Kattenvlees, hondenvlees, geitenvlees, rundsvlees, schapenvlees, kippenvlees et cetera! zolang het maar vlees is :p
das juist leuk...en het is niet zo koudquote:Op zondag 20 december 2009 15:59 schreef SeSeSeS het volgende:
Ik moet mijn auto nog testen oftie het nog wel doet.. maar ik heb geen zin in een meter sneeuw te ruimen
Spannend hoor... doetie het of doetie het niet....quote:Op zondag 20 december 2009 16:00 schreef Laysa het volgende:
[..]
das juist leuk...en het is niet zo koud
Gegrilld en met een sausje!quote:
Ho, heb zelf de foto niet gemaakt. Da's levensgevaarlijk, vooral als je een gladde brug oprijdt!quote:Op zondag 20 december 2009 15:52 schreef Ian_Nick het volgende:
Wat zitten jullie nou allemaal de gladde wegen nog gevaarlijker te maken door er tijdens het rijden foto's van te maken!?
Ja, lieve Gertje, precies zo is hetquote:Op zondag 20 december 2009 16:10 schreef Gert het volgende:
[..]
Ho, heb zelf de foto niet gemaakt. Da's levensgevaarlijk, vooral als je een gladde brug oprijdt!![]()
Wat voor volk komt er in jullie toko vreten dan, met oud en nieuw? Is dat net zo pauper als kerst bij de chinees? Dan vliegen de kerststukjes en de klodders satésaus ook door de zaak.
En hoor je om de drie seconden ergens "sambalbij? Wil jij kloepoek?"HAHAHAHAHA![]()
Dus jij eet bij de Chinees met Kerst? dat je dit zo goed weet bedoel ik.quote:Op zondag 20 december 2009 16:10 schreef Gert het volgende:
[..]
Ho, heb zelf de foto niet gemaakt. Da's levensgevaarlijk, vooral als je een gladde brug oprijdt!![]()
Wat voor volk komt er in jullie toko vreten dan, met oud en nieuw? Is dat net zo pauper als kerst bij de chinees? Dan vliegen de kerststukjes en de klodders satésaus ook door de zaak.
En hoor je om de drie seconden ergens "sambalbij? Wil jij kloepoek?"HAHAHAHAHA![]()
http://www.muziekindereclame.nl/quote:Op zondag 20 december 2009 16:15 schreef De_Kardinaal het volgende:
Wie weet welk nummer je hoort bij de reclame van Calvin Klein - Euphoria?
Dat heb ik inderdaad een keer gedaan ja, héél goed opgelet!quote:Op zondag 20 december 2009 16:16 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Dus jij eet bij de Chinees met Kerst? dat je dit zo goed weet bedoel ik.
lolquote:Op zondag 20 december 2009 16:15 schreef debuurvrouw het volgende:
[ afbeelding ]
kijk Piet, de lineaal. Je ziet alleen niet dat ie in een gat zit van 10 cm.
Ik ook, één keer. In Utrecht.quote:Op zondag 20 december 2009 16:17 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat heb ik inderdaad een keer gedaan ja, héél goed opgelet!
Niet die chinezen trouwens.quote:Op zondag 20 december 2009 16:18 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik ook, één keer. In Utrecht.
Op de terugweg waren ze bezig de schoenenreus in de hens te steken.
quote:
Jij zit toch vrij noordelijk? doe maar voorzichtig want die kant op is Ijzel voorspeldquote:Op zondag 20 december 2009 16:20 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Gelukkig hing er nog meer in de lucht.en ja, dat valt nu. Hárd.
en wij gaan gezellig naar de schaapskooi, gluhwein drinken bij vrienden. Jaja. tussen weilanden door enzo, ben dus benieuwd hoe begaanbaar het precies is eigenlijk...
Werkt niet goed op mijn mobielquote:
O, wat een leuke traditie!quote:Op zondag 20 december 2009 16:18 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik ook, één keer. In Utrecht.
Op de terugweg waren ze bezig de schoenenreus in de hens te steken.
Nou, het sneeuwt hier echt heeeeeel erg, en het vriest, dus voorlopig zie ik nog geen ijzel. Wij zitten noordoostelijk.quote:Op zondag 20 december 2009 16:21 schreef Laysa het volgende:
[..]
Jij zit toch vrij noordelijk? doe maar voorzichtig want die kant op is Ijzel voorspeld
Ik ook één keer bij een Javaan op de Beeklaan.quote:Op zondag 20 december 2009 16:17 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat heb ik inderdaad een keer gedaan ja, héél goed opgelet!
Vorig jaar maar 100 toch? Dus niet miepen!quote:Op zondag 20 december 2009 16:23 schreef Gert het volgende:
[..]
O, wat een leuke traditie!![]()
Hier steken ze met oud en nieuw altijd auto's in de fik. Da's ook wel leuk, vooral in andere wijken.
quote:Op zondag 20 december 2009 16:23 schreef Gert het volgende:
[..]
O, wat een leuke traditie!![]()
Hier steken ze met oud en nieuw altijd auto's in de fik. Da's ook wel leuk, vooral in andere wijken.
quote:Op zondag 20 december 2009 15:02 schreef Gert het volgende:
Goedemiddag!![]()
Zo was het op de snelweg tussen Utrecht en Den Haag, rond het middaguur. Schemerig door de sneeuwstorm, op sommige stukken stapvoets rijden.
[ afbeelding ]
Op straat is het een vrolijke boel in Den Haag, wat Liesje zegt. Er heerst een soort "anarchie". Wat niét zo slim is, is dat mensen daarbij ook gewoon op de weg gaan lopen. Zo'n doorglijdend gevaarte van 1000 kilo daar win je het echt niet van.
quote:Op zondag 20 december 2009 15:17 schreef Coos het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
GROETEN UIT SIBERIË
Met kerst naar de Chinees doe je niet omdat je rustig wil eten.quote:Op zondag 20 december 2009 16:26 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik ook één keer bij een Javaan op de Beeklaan.
Heerlijk rustig en geen Nederlandse pauper te zien.![]()
en het eten was
Ik snap daar echt niks van.quote:Op zondag 20 december 2009 16:27 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik stak haaks het kruispunt bij de valkenboslaan over
quote:
Ja nou, het was zo gezellig op straat en iedereen keek blij.quote:Op zondag 20 december 2009 16:33 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik snap daar echt niks van.![]()
Omdat het sneeuwt, gaan mensen ineens zomaar op straat lopen. Kom ik daar aanglijden met 1000 kilo auto.
Zou thuisbezorgd.nl vanavond thuisbezorgen? Of alleen koud?
Dat vroeg ik mij ook al afquote:Op zondag 20 december 2009 16:33 schreef Gert het volgende:
Zou thuisbezorgd.nl vanavond thuisbezorgen Lies? Of alleen koud?
Succes.quote:Op zondag 20 december 2009 16:36 schreef De_Kardinaal het volgende:
tekst lezen voor studie en dan opdracht maken!
...Ik laat t tweede kerstdag thuisbezorgen, ideaal...quote:Op zondag 20 december 2009 16:32 schreef Gert het volgende:
[..]
Met kerst naar de Chinees doe je niet omdat je rustig wil eten.
Ik huppel wel naar de shoarmaboer of chinees dan straks.quote:Op zondag 20 december 2009 16:36 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat vroeg ik mij ook al af
Durfde er niet op te gokken en ben naar de AH gehuppeld.
Kan mij niet voorstellen dat het leuk rijden is zo, op zo'n brommertje.
Nog ff en ik kan vanaf de gallerij zo de straat opquote:Op zondag 20 december 2009 16:50 schreef Sporti het volgende:
[..]
Tis hier maar een laf zooitje als ik dat zo met jullie foto's vergelijkmiddag
quote:Op zondag 20 december 2009 16:51 schreef Laysa het volgende:
Nog ff en ik kan vanaf de gallerij zo de straat op![]()
Moet alleen mn auto dan onder een paar meter sneeuw uitgraven
Dat is Donald gelukkig al aan het doenquote:Op zondag 20 december 2009 16:51 schreef Laysa het volgende:
[..]
Nog ff en ik kan vanaf de gallerij zo de straat op![]()
Moet alleen mn auto dan onder een paar meter sneeuw uitgraven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |